Hyvää nimipäivää Asko

Askolle mitä parhaimmat nimpparionnittelut.

Muista seurata kullikokoja ja tehtailla eri nikeillä, etenkin naisnikeillä, pikkuruista munaa puolustavia kommenttejasi. Ne ovat tosi lystikkäitä lukea. Kunhan ehdin, laitan muutaman esimerkin ;)

6

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homolle-ilmainen-neuvo

Onko "asko" asko ja pulustaako hän väittämiäsi pieniä munia vai totuutta, joka sinulla homolla on aika kadoksissa väljän perseesi ja transun isäsi toimien takia. Vedähän sinäkin isäsi tavoin mekko päälle ja tunge jotakin tuhtia perseeseesi, mutta ole isääsi viisaampi ja jätä lapset ja eläimet rauhaan.

• Etkö sinä, Asko edes kiittänyt nimipäiväonnitteluista?

Kiittämättömyys on maailman palkka, sanotaan. Ja minä luulin sinua ilahduttavani, kun minulla oli kalenterissanikin muistutus Askon päivästä.

Asko puolustaa pikkuisia kikkeleitä omalla hellyyttävällä tavallaan. Totuuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Jos haluaa olla uskottava, kannattaa tukeutua tietoon, jota on kyllä saatavissa. Ei yhteen lauseeseen Rfsu:n sivulla. Jonka senkin ovat virheelliseksi myöntäneet.

Pyllyni ei ole väljä. Olen sen kertonut aiemminkin, mutta pystyn todellakin pieraisemaan korkean E:n ja vieläpä valkoiset alkkarit jalassa. Nooh. En tiedä niiden valkoisuudesta suorituksen jälkeen :D

Käy syömässä jossain konditoriossa pari pullaa minun piikkiin. Ota iso kuppi kahvia ja lorauta kunnolla kermaa, ettet polta suutasi. Ja rauhoitu ;)

• Löydän-sut-homo

Kenen piiikkiin ne siis tulee?

• Asus.ihan.ite
        h-x kirjoitti:

Etkö sinä, Asko edes kiittänyt nimipäiväonnitteluista?

Kiittämättömyys on maailman palkka, sanotaan. Ja minä luulin sinua ilahduttavani, kun minulla oli kalenterissanikin muistutus Askon päivästä.

Asko puolustaa pikkuisia kikkeleitä omalla hellyyttävällä tavallaan. Totuuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Jos haluaa olla uskottava, kannattaa tukeutua tietoon, jota on kyllä saatavissa. Ei yhteen lauseeseen Rfsu:n sivulla. Jonka senkin ovat virheelliseksi myöntäneet.

Pyllyni ei ole väljä. Olen sen kertonut aiemminkin, mutta pystyn todellakin pieraisemaan korkean E:n ja vieläpä valkoiset alkkarit jalassa. Nooh. En tiedä niiden valkoisuudesta suorituksen jälkeen :D

Käy syömässä jossain konditoriossa pari pullaa minun piikkiin. Ota iso kuppi kahvia ja lorauta kunnolla kermaa, ettet polta suutasi. Ja rauhoitu ;)

En olisi kuvitellut vastaavani tänne enään, mutta tunnustettava että olet hx tehnyt massiivista urakkaa. Omani on sentään kookas (17/12) , mutta keskiarvo on jotakin aivan muuta, Rfsu tiedote lienee lähimpänä totuutta ?

• Olet-häxy

Kyllä se niin on. Taitaa homo itse esiintyä askona?

• Olet-häxy kirjoitti:

Kyllä se niin on. Taitaa homo itse esiintyä askona?

Miksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe