Moon oikias ja soot vääräs

Rikkasilimäs

Tuntuuko susta siltä, että sä tierät kuinka asiooren pitääs olla ? Ja että oikias oot, ku pää leikkaa, korvat höröllä ja silimä kovana maailmaa seuraa ? Soot kuule vääräs ja sun maailma on täyttä valahetta ja paskaa, se sentakia kun sä elät uskovaasen harhas. Jaa, että ei pirä paikkansa ? Kuinka sä kuvittelet eläväs toderrilisuures vaikka ensimmäänen ajatus herätes on että mistä sais keskushermostoon vaikuttavaa ainetta, eteleamerikkailsta höökipuleveria kofeiinia. Sitte kun hermosto on kiihotettu niin sitte vasta tuntuu normaalilta ja ei se aineen avulla hommattu normaalia oo oikiaa soon valhetta. Mutta sitä ei vain huomaa hamsterilauman keskellä.

Jaa että torista? selevä. Koitas olla paikallas tekemättä mitää, hiliaa ja tunnustelet vain miltä tuntuu. Tuntuu oikialta ja pystyykovain olemahan iliman ongelmia, vain alkaako valahe jota torellisuureksi luulet aharistamahan ja sen takia joutuu heti turvautumahan, kiiruusehen,viihteesehen tai aineesihin.

13

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyrkyll

      Kyllä sä oot nyt vääräs ja mä oon oikias.
      Kurikas on palio runkkaria.

    • 34567654567

      etelä-pohojaanen on aina oikias vaikka tietääs olevansa vääräs...ei myönnä

      • tjulinen

        Eteläpohojalaanen on tietävää ja oikias olevaa omiensa keskuures. Mutta heti kun maakuntarajan yli mennään, niin tuppisuuksi muututaan, ja kengänkärkiä tuijotetaan. Ja yritetähän puhua sillä lailla sievistellen murresanoja vältellen, ettei vaan joku luulisi maalaaseksi.


      • Pilipali-

        Moon oikias, Ilimajoen kolloot pelekää mustaa miestä.


    • aitoajaoikeaa

      Mielipidettäni voin kyllä muuttaa, mutta se tosiasia että olen oikeassa ei kuitenkaan muutu miksikään.

      • NiMut-----

        Nimut mä oon kuitenkin oikias ja te ootta kaikki niin wääräs kun voi wääräs olla


    • Ymmärtäkäähän

      Jokaisella ihmisellä on oma historiansa kannettavanaan. Se elämän historia määrittelee sen miten kukin suhtautuu asioihin. Varsin vaikeaa on monien ihmisten asettautua toisen asemaan ja kuvitella heidän tuntojaan. Toisen ihmisen tuntojen havainnoiminen vaatii erityistä herkkyyttä, jota ei läheskään kaikilla kanssaihmisillämme valitettavasti ole. Mutta toivossa eletään. Ehkäpä vielä joskus ihmiset oppivat ymmärtämään edes sen, etteivät he ymmärrä aina toisiaan.

    • pahantieronpuusta

      Kyllä mun tuloo surku näitä suuria sukupovia kun niiren tekoja saa lastenlapset iät ja aiat hävetä. Ne kun on ikänsä uskonu ja kuvitellu, että joku partaanen pitkätukka olis se ongelma ja paha, sitte samahan aikahan on osootettu suasiota ja kunniootusta huumausaineeren käyttäjille, näille huippu-urheelijoolle, veteraaniille ja nyt on sekin tullu ilimi, että Kekkonenkin on ollu huumeveikko. Voivoi kamala tajuta vanhana, että onkin uskonu valaheesehen ja opettanu sen viälä lapsillensakin. Matkinu niitä pukupäällä olevia siloposkisia narkkaria, onkin itte se paha mitä on erilaasis peliänny.

    • Kulttuuriantropologi

      Surkeita ovat, nämä akkojensa hameenhelmois piilottelevat kaappihomot ja piilohinttarit, kun kerta kyrvänlutkuttamisesta ja kusettamisesta tykkäävät.

    • jvgt

      Homot on yleensä naisennäköisiä siis parratomia tai joku lyhyt trensisänki niillä saattaa olla.

    • 4567898765678

      se on kyllä eteläpohjalainen perustapa omilla kylillä rossataan vähä toiseen..mutta jos ny satutaan uskaltaa lähteä niin kauas ettei mastonvalot enää näy ollaan kyllä suu supus ja naama punaisena silmät kohti kengän kärkiä..illaksi kotia...kylän pupis kerrotaan hurja tarina vaasasta...jos ny ollaan niin moteria että akka pitkän vikittelyn päätteksi saa suostuteltua viikon valmismatkalle ingelesiin...siellä koko viikko kuluu hienosti juhlamokkaa,koffia ja kossua juoden suomibaarissa siinä kun emäntä vetää aikuista naista...ainut ero että tuliaisiksi tuli tangat,palanut nahka ja gran kanaria paita jota pidetään pupissa päällä seuraava 6kk kun kerrotaan pikkusen hurjempia tarinoita reissusta...kavereille joiden puolijumalaksi oli tullut

      • Persoonallinennimimerkki

        Eikö näin.


    • äitin.pikkupojat

      Täälä on kaikki oikiassa ja luuloo, että kaikki on eläny samallaisen elämän jos jonkun elämän tarina poikkeaa omasta niin se valehteloo, kun ei oo itse nähny elämää ja juustoportin ja seinäjoen välissä on asuttu koko ikänsä, kun muuten tulee äitiä ikävä kylmässä mailmassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2031
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      146
      1523
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe