Todiste älykkäästä suunnittelusta

hf.hf.ghf

44

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tieteenharrastaja

      Muistan kaksi kommenttia esitetyn tuohon numeromystiikkaan. Ensimmäinen oli, eetä todellisin mitoin tehdyt laskelmat eivät oli ihan noin tarkkoja. mutta jätetään se tässä.

      Toinen kommentti oli, että useat luonnon prosessit, esimerkiksi eliön kasvu tai avaruuden kaasupilven tiivistymisen värähtelyt voivat tuottaa (ainakin likimain) matemaattisin suhtein ilmaistavia rakenteita.

      En ole huomannut astronomien hyväksyneen tuollaisia pohdiskeluja vielä älykkään suunnittelun todisteikdi.

      • Ylistät olevasi tieteen harrastaja. Mikset siis ole REALISTI? Realisti: "Evoluutiota ei ole." Tunnetusti tieteen pitäisi perustua HAVAINTOIHIN eikä olettamuksiin/unelmiin. Luonnossa on HAVAITTU vain mikroevoluutiota, joka ei ole OIKEAA kehitystä, koska siinä perimä supistuu.

        http://www.taustaa.fi/kortit/pages/KP08.htm


      • tieteenharrastaja
        yurki1000js kirjoitti:

        Ylistät olevasi tieteen harrastaja. Mikset siis ole REALISTI? Realisti: "Evoluutiota ei ole." Tunnetusti tieteen pitäisi perustua HAVAINTOIHIN eikä olettamuksiin/unelmiin. Luonnossa on HAVAITTU vain mikroevoluutiota, joka ei ole OIKEAA kehitystä, koska siinä perimä supistuu.

        http://www.taustaa.fi/kortit/pages/KP08.htm

        En ylistä mitään, kunhan käytän tuollaista nikkiä. Realisti kyllä olen.

        Mikset kommentoi viestiä, johon vastaat, vaan päästelet pelkkiä saarnanturskahduksia?


      • tieteenharrastaja kirjoitti:

        En ylistä mitään, kunhan käytän tuollaista nikkiä. Realisti kyllä olen.

        Mikset kommentoi viestiä, johon vastaat, vaan päästelet pelkkiä saarnanturskahduksia?

        REALISMI

        Palstan ateistit eivät ole realisteja, koska he uskovat TODISTAMATTOMAAN evoluutioon. Pulinat pois!


      • tieteenharrastaja
        yurki1000js kirjoitti:

        REALISMI

        Palstan ateistit eivät ole realisteja, koska he uskovat TODISTAMATTOMAAN evoluutioon. Pulinat pois!

        He uskovat todistettuun evoluutioon. Sinä uskot(telet) sitä todistsmattomaksi.


      • tieteenharrastaja kirjoitti:

        He uskovat todistettuun evoluutioon. Sinä uskot(telet) sitä todistsmattomaksi.

        TH. Mitä ope kertoi luokallesi PASTEURISTA?

        - Pasteur osoitti myös, että mikrobit eivät synny spontaanisti elottomasta aineesta, alku­synnyn kautta, toisin kuin hänen aikaansa saakka oli oletettu.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Louis_Pasteur

        Jumalattomaan tiedemaailmaan ei kande luottaa.

        http://www.evoluutio.com/?o=0&a=0&st=0



      • tieteenharrastaja
        yurki1000js kirjoitti:

        TH. Mitä ope kertoi luokallesi PASTEURISTA?

        - Pasteur osoitti myös, että mikrobit eivät synny spontaanisti elottomasta aineesta, alku­synnyn kautta, toisin kuin hänen aikaansa saakka oli oletettu.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Louis_Pasteur

        Jumalattomaan tiedemaailmaan ei kande luottaa.

        http://www.evoluutio.com/?o=0&a=0&st=0

        Tiedän kyllä Pasteurin. Hän todisti, ettei nykyisin synny spontaanisti elämää ainakaan sillä koejärjestelyllä, mitä hän käytti. Kukaan ei ole tästä eri mieltä.

        Alkumaapallon oloissa tapahtuneen elämän alkusynnyn mahdollisuudesta tuo ei todista mitään.


      • yurki1000js kirjoitti:

        TH. Mitä ope kertoi luokallesi PASTEURISTA?

        - Pasteur osoitti myös, että mikrobit eivät synny spontaanisti elottomasta aineesta, alku­synnyn kautta, toisin kuin hänen aikaansa saakka oli oletettu.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Louis_Pasteur

        Jumalattomaan tiedemaailmaan ei kande luottaa.

        http://www.evoluutio.com/?o=0&a=0&st=0

        Älä messua. Kaikki tietää että olet idiootti.


      • tieteenharrastaja kirjoitti:

        Tiedän kyllä Pasteurin. Hän todisti, ettei nykyisin synny spontaanisti elämää ainakaan sillä koejärjestelyllä, mitä hän käytti. Kukaan ei ole tästä eri mieltä.

        Alkumaapallon oloissa tapahtuneen elämän alkusynnyn mahdollisuudesta tuo ei todista mitään.

        TH. Unesi syvenee. Jos pitää evoluutiota totena, täytyy tietää tieteellisen tarkasti miten alkuaineet syntyivät ja miten ne muodostivat maapallon --- ja vähän muutakin.


      • ravenlored kirjoitti:

        Älä messua. Kaikki tietää että olet idiootti.

        RL. Sinä et ole lainkaan tieteellisesti orientoitunut henkilö. Täällä käsitellään LUOMISTIEDETTÄ. Asetu siis :D


      • mooses.satuili
        yurki1000js kirjoitti:

        RL. Sinä et ole lainkaan tieteellisesti orientoitunut henkilö. Täällä käsitellään LUOMISTIEDETTÄ. Asetu siis :D

        Luomistiedettä ole olemassakaan. Olemassa on luomissatuja joihin uskikset uskovat. Luomissaduissa ei ole mitään tieteellisesti tutkittavaa sillä ne perustuvat uskomukseen jumalan olemassa olosta. Koska mitään jumalaa/jumalia ei ole niin myöskään mitään luomissadun kuvailemaan luomistapahtumaa ei tietenkään ole tapahtunut. Olemattomassa ei ole mitään tutkittavaa.

        Lähimmäs tiedettä luomissadut osuu psykologian osalta kun tutkitaan uskonnon aiheuttamaa joukkopsykoosia ja todellisuuspakoisuutta uskovaisissa.


      • tieteenharrastaja
        yurki1000js kirjoitti:

        TH. Unesi syvenee. Jos pitää evoluutiota totena, täytyy tietää tieteellisen tarkasti miten alkuaineet syntyivät ja miten ne muodostivat maapallon --- ja vähän muutakin.

        Mielestäsi täytyy. Tieteilijäin mielestä ei tarvitse. Tiedetään silti.


      • tieteenharrastaja kirjoitti:

        Mielestäsi täytyy. Tieteilijäin mielestä ei tarvitse. Tiedetään silti.

        Todisteet puuttuvat. YHÄTI!


      • mooses.satuili kirjoitti:

        Luomistiedettä ole olemassakaan. Olemassa on luomissatuja joihin uskikset uskovat. Luomissaduissa ei ole mitään tieteellisesti tutkittavaa sillä ne perustuvat uskomukseen jumalan olemassa olosta. Koska mitään jumalaa/jumalia ei ole niin myöskään mitään luomissadun kuvailemaan luomistapahtumaa ei tietenkään ole tapahtunut. Olemattomassa ei ole mitään tutkittavaa.

        Lähimmäs tiedettä luomissadut osuu psykologian osalta kun tutkitaan uskonnon aiheuttamaa joukkopsykoosia ja todellisuuspakoisuutta uskovaisissa.

        Raamattu seisoo. Vakaasti. Kandee panna korvan taa. Kaikki on ennustettu. Tapahtuu pian:

        RAPTURE (tempaus)

        Biblia (1776) Sitte me, jotka elämme ja jälkeen jäämme, temmataan ynnä heidän kanssansa pilvihin, Herraa vastaan tuulihin, ja niin me aina Herran kanssa olemme.

        https://www.google.fi/#q=rapture of the church

        TRIBULATION (vaivanaika)

        Biblia (1776) Sillä niinä aikoina pitää oleman senkaltainen vaiva, jonka kaltaista ei ole ollut luomisen alusta, kuin Jumala luonut on, niin tähän asti, eikä tuleman pidä.

        https://www.google.fi/#q=great tribulation

        PEACE (maailmanrauha)

        Biblia (1776) Ja hän otti lohikärmeen kiinni, vanhan madon, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänen tuhanneksi vuodeksi,

        https://www.google.fi/#q=kingdom of god on earth


      • yurki1000js kirjoitti:

        TH. Unesi syvenee. Jos pitää evoluutiota totena, täytyy tietää tieteellisen tarkasti miten alkuaineet syntyivät ja miten ne muodostivat maapallon --- ja vähän muutakin.

        Väärä ilmaisu, alkuaineet eivät syntyneet, vaan niiitä syntyy kokoajan. Tuolla taivaalla mollottelee iso fuusioreaktori jossa alkuaineiden ytimet fuusioituvat muodostaen raskaampia alkuaineita. Tavanomaisessa tähdessä rauta on niinsanottu päätetuote, raskaampien, enemmän protoneita sisältävien alkuaineiden syntymiseen tarvitaan massiivisempia kosmologisia ilmiöitä.

        Mutta eipä jumalansa sokaisema imbesilli halua edes yrittää oppia uusia asiota reaalimaailmasta vaan kieltää kaiken ja elellä omassa pikku kuplassaan mielikuvitus kavereittensa kansssa. Vielä kun oppisit pitämään jumalfantasiasi, pelkotilasi ja pelastuksesi tästä pelkotilastasi itsesi ja lääkärisi kahdenkeskeisenä tietona...


      • yurki1000js kirjoitti:

        RL. Sinä et ole lainkaan tieteellisesti orientoitunut henkilö. Täällä käsitellään LUOMISTIEDETTÄ. Asetu siis :D

        Sinä purat täällä pelkotilojasi.


      • uni1000
        ravenlored kirjoitti:

        Sinä purat täällä pelkotilojasi.

        Evoluutiota EI OLE. Älä enää petä ittees. Pyydän sinua palaamaan asiaan jos ja kun LUOMINEN kiinnostaa.


      • ravenlored kirjoitti:

        Väärä ilmaisu, alkuaineet eivät syntyneet, vaan niiitä syntyy kokoajan. Tuolla taivaalla mollottelee iso fuusioreaktori jossa alkuaineiden ytimet fuusioituvat muodostaen raskaampia alkuaineita. Tavanomaisessa tähdessä rauta on niinsanottu päätetuote, raskaampien, enemmän protoneita sisältävien alkuaineiden syntymiseen tarvitaan massiivisempia kosmologisia ilmiöitä.

        Mutta eipä jumalansa sokaisema imbesilli halua edes yrittää oppia uusia asiota reaalimaailmasta vaan kieltää kaiken ja elellä omassa pikku kuplassaan mielikuvitus kavereittensa kansssa. Vielä kun oppisit pitämään jumalfantasiasi, pelkotilasi ja pelastuksesi tästä pelkotilastasi itsesi ja lääkärisi kahdenkeskeisenä tietona...

        RL. Unesi syvenee. Jos pitää evoluutiota totena, täytyy tietää tieteellisen tarkasti miten alkuaineet syntyivät ja miten ne muodostivat maapallon ym.

        EDELLEEN

        Evoluutiotodisteet puuttuvat. Oikea tiede perustuu HAVAINTOIHIN eikä olettamuksiin/unelmiin. Luonnossa on havaittu VAIN mikroevoluutiota, joka ei ole OIKEAA kehitystä, koska siinä perimä supistuu.

        http://www.taustaa.fi/kortit/pages/KP08.htm

        MAHDOTON

        https://www.google.fi/#q=mahdoton evoluutio

        IMPOSSIBLE

        https://www.google.fi/#q=impossible evolution

        ! HERÄÄ SUOMI !


      • yurki1000js kirjoitti:

        RL. Unesi syvenee. Jos pitää evoluutiota totena, täytyy tietää tieteellisen tarkasti miten alkuaineet syntyivät ja miten ne muodostivat maapallon ym.

        EDELLEEN

        Evoluutiotodisteet puuttuvat. Oikea tiede perustuu HAVAINTOIHIN eikä olettamuksiin/unelmiin. Luonnossa on havaittu VAIN mikroevoluutiota, joka ei ole OIKEAA kehitystä, koska siinä perimä supistuu.

        http://www.taustaa.fi/kortit/pages/KP08.htm

        MAHDOTON

        https://www.google.fi/#q=mahdoton evoluutio

        IMPOSSIBLE

        https://www.google.fi/#q=impossible evolution

        ! HERÄÄ SUOMI !

        Luonnontieteet perustuvat luonnosta havaittavin ilmiöihin. Kuten evoluutioon, lajien luontaiseen taipumukseen erilaistua.

        Kute sinulle on monesti selitetty, se että ei tiedä ei ole minkäänlainen peruste selittää asiaa jumalharhallasi. Se että ei tiedä, sitä kutsutaan rehellisyydeksi.


      • ravenlored kirjoitti:

        Luonnontieteet perustuvat luonnosta havaittavin ilmiöihin. Kuten evoluutioon, lajien luontaiseen taipumukseen erilaistua.

        Kute sinulle on monesti selitetty, se että ei tiedä ei ole minkäänlainen peruste selittää asiaa jumalharhallasi. Se että ei tiedä, sitä kutsutaan rehellisyydeksi.

        RL. Miks vieläkin roikut palstalla? Sua ei LUOMINEN kiinnosta.


      • yurki1000js kirjoitti:

        RL. Miks vieläkin roikut palstalla? Sua ei LUOMINEN kiinnosta.

        Höps


      • yurki1000js kirjoitti:

        RL. Miks vieläkin roikut palstalla? Sua ei LUOMINEN kiinnosta.

        Viihdearvo, kaltaistesi idioottien kanssa kinastelu, vaikka teikäläiailtä onkin täysin turha odottaa rehellisyyttä, vain sekavaa seliseliä ja ja vanhojen satoja kertoja kumottujen argumenttien uudelleen lämmittelyä. Kreationistit karrikoivat hyvin ansiokkaasi uskontojen mielettömyyden ja sen aiheuttaman sokeuden...


      • ravenlored kirjoitti:

        Viihdearvo, kaltaistesi idioottien kanssa kinastelu, vaikka teikäläiailtä onkin täysin turha odottaa rehellisyyttä, vain sekavaa seliseliä ja ja vanhojen satoja kertoja kumottujen argumenttien uudelleen lämmittelyä. Kreationistit karrikoivat hyvin ansiokkaasi uskontojen mielettömyyden ja sen aiheuttaman sokeuden...

        hupinsa kullakin


      • yurki1000js kirjoitti:

        hupinsa kullakin

        Joo,kreatinistit karrikoi ja harrastaa ansiokasta parodiaa uskonto käsitteen kustannuksella... Jumala loi maan6000 vuotta sitten muutamassa päivässä.. öööö?


    • todisteet

      Todiste idiotismista =kreatonisti

      Joko rakennat Nooan arkkia, älyhyypiö?

      • Ptoleaidos

        Jeesus on se arkki. Hänessä on pelastus tulevilta tuomioilta.


      • Todisteet: "Todiste idiotismista =kreatonisti"

        Älä suotta vaivu. Toivoa on.

        Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.


      • yurki1000js kirjoitti:

        Todisteet: "Todiste idiotismista =kreatonisti"

        Älä suotta vaivu. Toivoa on.

        Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

        Höps


      • yurki1000jc kirjoitti:

        Höps

        Pallosalama-aurinko valaisee kretun aivot


      • ravenlored
        yurki1000js kirjoitti:

        Todisteet: "Todiste idiotismista =kreatonisti"

        Älä suotta vaivu. Toivoa on.

        Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

        onnee vain pelastuksellesi mielikuvituksellisista kadotuksista.. vai mitä ikinä pelkäätkin




    • Jumala meni valitettavasti sössimään taivaankappaleiden nopeudet. Olisi paljon kätevämpää laskea aikaa, jos Auringon ja Kuun kiertoajat olisivat tasalukuisia vuorokausia eivätkä suloisessa sekamelskassa.

      • vakio_on_muuttumaton

        Kaiken lisäksi niiden pitäisi olla vakioita eikä muuttuvia arvoja.


      • Tosiaan, karkaussekuntejakin on niin usein ettei tahdo perässä pysyä. :-)


      • SS: "Jumala meni valitettavasti sössimään taivaankappaleiden nopeudet. Olisi paljon kätevämpää laskea aikaa, jos Auringon ja Kuun kiertoajat olisivat tasalukuisia vuorokausia eivätkä suloisessa sekamelskassa."

        Miten korjaisit evoluution mokat?


      • Oudoksuva
        yurki1000js kirjoitti:

        SS: "Jumala meni valitettavasti sössimään taivaankappaleiden nopeudet. Olisi paljon kätevämpää laskea aikaa, jos Auringon ja Kuun kiertoajat olisivat tasalukuisia vuorokausia eivätkä suloisessa sekamelskassa."

        Miten korjaisit evoluution mokat?

        "Miten korjaisit evoluution mokat?"
        Modernilla lääketieteellä. :)


      • Oudoksuva kirjoitti:

        "Miten korjaisit evoluution mokat?"
        Modernilla lääketieteellä. :)

        ihan tosi


      • Krearea

        Se on sitä muuntelua, uusia variaatioita, uutta informaatiota. Rönsyjä jotka eivät johdakkaan toivotunlaiseen loppulokseen.


    • eisitöolesuunniteltu

      Ei sitä ole suunniteltu, se on vain sellaiseksi kehittynyt.

      Tietenkään sinun pieni pääsi ei sitä käsitä ja siksi pitää henkiolentoja kutsua apuun, hahaha!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe