Sovitaan sopivasta lahjasta, niin siirrän loppua.
voin estää maailmanlopun
1
79
Vastaukset
- alfa123om22
Voi silti olla vaikeaa. Itselläni on käytössä 2.35 triljoonaa dollaria ja vähän enemmänkin ja olen neuvotellut kuninkaiden kanssa maailmanlopun siirtämisellä esim. tarjoamalla Maailmanlaajuista Kansalaispalkkaa Iankaikkisen Isän tarjouksena maailmassa niille, jotka ovat uskontojen vuoksi joutuneet valtavasti kärsimään menetyksiä.
Ei vain mene lävitse millään. Kuninkaat ovat itsekkäitä eivätkä tahdo pelastaa maailmaa. Monet vierastavat taas sitä, että Iankaikkinen Isä on tarjouksen takana. Pelkäävät uskontojen juonta maailmanvallan anastamiseksi. Siltähän se päällisin puolin vaikuttaa.
Itse kyllä ajattelen kyseessä olevan pienen pahan eli sallitaan Jumalalle sen maksaminen mitä hän on velkaa ja pidetään hauskaa saaduilla rahoilla. En tuon takaisinmaksun vuoksi mitenkään aio ryhtyä himouskovaiseksi tai orjaksi.
Se tuntuu oikealta saada korvausta. Enkä tahdo mitään suuria ehtoja asettaa kenellekään.
K-palkka 1900 e / kk, ennen veroja
K-laina 1900 e / kk, ennen veroja
K-työansio 1900 e / kk, ennen veroja
K- luontaisedut
K-päiväraha
K-keskiansio
K-stipendi
K-vero
K-ovenavausmaksu
K-pyhitysmaksu
K- hallintomaksu
K- päiväraha II
K- erityiskompensaatio, naisille.
Nämä kaikki voi ketjuttaa toisiinsa, mutta on olemassa ehtoja jokaisen ketjun lenkin välissä. Vain K-palkka on ilman ehtoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522055
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3271260Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.901127- 121970
- 35918
- 67899
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta21785Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59777Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?45723