Eilen alkoi Huutokauppakeisarin

Bladyhell

uudet jaksot. Toivottavasti tuo läski saa slaagin ennen kuin alkaavat tekemään enää uusia kausia.
Sitä meidän hyvän viihteen ystävien kannattaa toivoa.

113

2345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voevoi

Mahtavan hauska jakso taas! Kaikki kolme on ihanan symppiksiä tyyppejä. Tavallisia, mukavia maalaisihmisiä. Sen vuoksi herraskaisina itseän pitävät näkevät asiakseen heitä halveerata.
      Ei ole pakko katsoa heidän ohjelmaansa, paljon on muita kanavia telkussa, sen kun vain vaihtaa toiselle.

• täysinsamaamieltä

Olen täysin samaa mieltä kanssasi.

Aloittajaa kehoitan pysymään jatkossakin älykkyysosamäärälleen sopivantasoisessa viihteessä eli odottelemaan rauhassa BB-talon uusia jaksoja.

• Bladyhell
        täysinsamaamieltä kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä kanssasi.

Aloittajaa kehoitan pysymään jatkossakin älykkyysosamäärälleen sopivantasoisessa viihteessä eli odottelemaan rauhassa BB-talon uusia jaksoja.

En katso tosi-tv'tä, eli taidan kuitenkin katsoa älykkäämpiä ohjelmia kuin sinä. Mutta sinun kaltaiselle tyhmälle juntille tuo huutokauppakeisari on ihan sopivaa viihdettä, ei tarvitse ajatella itse mitään...et välttämättä siihen pystyisikään.

• spoonForsugar
        Bladyhell kirjoitti:

En katso tosi-tv'tä, eli taidan kuitenkin katsoa älykkäämpiä ohjelmia kuin sinä. Mutta sinun kaltaiselle tyhmälle juntille tuo huutokauppakeisari on ihan sopivaa viihdettä, ei tarvitse ajatella itse mitään...et välttämättä siihen pystyisikään.

Kovin paljon en kyllä lähtisi sinuna älykkyydellä elvistelemään. Onnea kuitenkin valitsemallesi uralle ...

• Bladyhell
        spoonForsugar kirjoitti:

Kovin paljon en kyllä lähtisi sinuna älykkyydellä elvistelemään. Onnea kuitenkin valitsemallesi uralle ...

Ehkä sinun ei kannata yrittää arvioida toisten älykkyyttä, kun siihen et ole kykenevä.
        Olen kuitenkin tehnyt virallisen älykkyystestin hyvin tuloksin, oletko sinä?.

• spoonForsugar
        Bladyhell kirjoitti:

Ehkä sinun ei kannata yrittää arvioida toisten älykkyyttä, kun siihen et ole kykenevä.

Mittaako ne nykyisin oikein virallisella testillä miten on noussut kusi päähän. Ei ihme että olet saanut testistä hyvän tuloksen. Yritä vielä jos saisit vaikka kiitettävän ...

• nenä.ruudussa
        Bladyhell kirjoitti:

Kuitenkin tänne vaivauduit kommentoimaan ala-arvoiseen tyyliin...

• ehehehehehehehehehehehe

Aivan! Huutokauppakeisari ja kumppanit ovat parempaa viihdettä kuin nuo tekonauretut tv-showt, joissa esiintyvät mm. Pääskysaari, Salminen, Putous-hahmo, Leikola, Enbuske jne. Aivan p*skoja ohjelmia!

• 61itse
        Bladyhell kirjoitti:

Mistäs tiedät moittia kun et katso ollenkaan 😕

• Kaikilletasapuolisesti
        spoonForsugar kirjoitti:

Ihan pelkkkiä älykköjä tällä palstalla :D

• Anonyymi

Ei kyllä katsotakkaan .!

• Anonyymi
        spoonForsugar kirjoitti:

Siis vaan todella tyhmät ja yksinkertaiset ihmiset katsovat tätä " huutokauppa " ohjelmaa. Täysin ala-arvoinen. Sataprosenttisesti roskaa koko ohjelma. Eivät sitä katso ihmiset. joilla hiemankin järki pelaa ja ajatus kulkee.

• Anonyymi
        spoonForsugar kirjoitti:

Mittaako ne nykyisin oikein virallisella testillä miten on noussut kusi päähän. Ei ihme että olet saanut testistä hyvän tuloksen. Yritä vielä jos saisit vaikka kiitettävän ...

No tämä keisarin ei nyt pitäisi hirveästi revitellä, siltä pohjalta ja sillä älykkyysosamäärällä.
        Täysin tollojen ohjelma.

• Anonyymi

Juuri noin, katsoisivat sitä "hyvää viihdettä " muualta. Ei vain taida parempaa löytyä. Jos viitsisin kuluttaa aikaani telkun edessä, niin ainoa kotimainen ohjelma olisi tuo, mitä katsoisin.

• Anonyymi
        Bladyhell kirjoitti:

Linkki tai ei uskota

• Vitunspede

Jos panemisessa olisi vähänkin työn makua teettäisi tämä läskikeisari senkin Markulla, joka muuten on tämän sakin siedettävin. Miten voi aikainen ukko olla noin allerginen ruummiilliselle työlle, kyllä en toista tiedä!?!

Keisarin akalla perse paisuu ku pullataikina ja lapselliset
      kuvat nahkassa koristaa ylvästä rotu maatiaista.

Tyhmähän se on joka ei puolta tar... kanavaa käännä!!

• Verotarkastusnopeasti

Täydellisesti uppoaa näihin juntteihin joita suomessa riittää. Karavaanareita ja muita lammaspaimenia.
        Suomessa sivisytymättömiä riittää.

• Anonyymi
        Verotarkastusnopeasti kirjoitti:

Täydellisesti uppoaa näihin juntteihin joita suomessa riittää. Karavaanareita ja muita lammaspaimenia.
        Suomessa sivisytymättömiä riittää.

Täysin samaa mieltä, siis juurikin näitä juntteja ja karavaanareita, jotka ovat kyllä junttilan alinta rotua. YÖK

• 3kuukauttavuodessatöitä

Mitä vikaa työallergiassa on. Tyhmähän se on joka työn takia hikoilee. Viisas pääsee paljon vähemmällä.

• ownwfrjne

Markulla jo selvästi julkisuuden tuomia omia kaupallisia virityksiä kehissä ja käskyttäminen ja kurinpalautus tullut kummasti kuvioon.

• Anonyymi

Kerran nähnyt täällä Hgin Etu-Töölössä, kun keisari käveli mersulleen ja muija kantoi raskasta pahvilaatikkoa, arvatkaa auttoiko tämä keisari vaimoaan kantamisessa, no eipä tietenkään käveli kymmenen metriä edellä. Mitä sitä nyt keisari pahvilaatikkoa kantamaan !!!! Sivistymätön moukka koko mies.

• terkuthirvaskankaalle

Tosi mukava ohjelma! Varmaan sellaiset ihmiset, jotka ovat kiukkuisia ja katkeria kaikelle ja kaikille, eivä siedä katsoa mukavia, lupsakoita, elämäänsä tyytyväisiä ihmisiä. Iltaisin oikein sopivaa ohjelmaa, kotimaista, eikä pyssyt paku, eikä peitot heilu, niitä kaipaaville löytyy kyllä toisia kanavia!

• tuijottakaa_tissejä

"Tasokasta" viihdettä kaipaaville on tarjolla mm. Hottikset 2.0, Ensitreffit alttarilla, Exiä rannalla ja muut vastaavat ihmismielen kloaakit.

• terkuthelille

Kyllä takulla moni silikonitissi, ankkahuuli kukkakeppi on paljon avuttomampi, ilkeämpi, uskottomampi ja kylmempi vaimona, kuin herttainen Heli!!

• Lisääläsää

Piti isoompi teleekkari hommata tälle kauveelle että mahtu läskikeisari ja ihaana läskiperseheli ruutuhun.

• joo-oo22

Ihan sikamaisen alhasia hintoja tarjoo tavaroitaan myyville ihmisille tää ns. keisari..

• Anonyymi

Älkää nyt helvetissä myykö sille äijälle mitään, ainakaan halvalla !!!!!

• ärsytyskynnys.ei.ylity

Minä en ole yleensä tositeeveen ystävä ollenkaan, jostain syystä katson kuitenkin huutokauppakeisaria ihan mielelläni. Aki ja Heli ei ärsytä minua ollenkaan, vaikka ovatkin selvästi ylipainoisia maalaistolloja. Harmittomia ja tavallisia tallaajia, ehkä vähän yksinkertaisiakin hyvällä tavalla. Mielummin tuijotan tätä, joka on kohtalaisen reaalia touhua, kuin silikonitissisiä turhistyrkkyjä.

• tyhjät-tynnyrit

No joo, onha tuo jo aika väsynyttä läppää. Ohjelmassa olisi potentiaalia uudistua ja päivittää tyyliä.
      Viihdettä täytyy olla, pitää kuitenkin muistaa katsojien moninainen kirjo ja kyllästymisaste. Mainoksillahan tuokin ohjelma elää, jos katsojat häipyy, ei mainostajatkaan enää jaksa kiinnostua.

• kirjesulle

On tuo Palsanmäki olevinaan fiksu. Mutta ne sen typerät vitsit ei ole kovinkaan kehuttavia. Miten nuo ihmiset myy arvotavaraa Palsanmäelle melkein ilmasin.
      P:mäki tinkii, ettei tarvitsisi maksaa tavaroista juuri mitään. Miksi ihmiset ei vie kirpputorille myyntiin. Saisivat enempi rahaa.
      Kiinnostus ohjelmaan on kyllä kadonnut. Ainoa, ketä heistä mielellään katson on Markku, se on ainakin umpirehellinen, eikä käytä toisten hyväuskoisuutta hyväksi.

• aloitetaan_kuparipannun

Kirpputorien hintataso ei ole sen kummempi. Ammatikseen vanhan tavaran myyntiä kirppiksillä harjoittavat "ikuisuuspöytien" pitäjät ovat ainoita, joilla on liian korkea hinnat kirppikselle ja siksi niissä ei tavara pahemmin liiku. Tuollaiset myyjät pilaavat kirppiksen idean ja tunnelman, kun samat ylihintaiset rojut lojuvat pöydissä kuukausikaupalla. Onneksi nuo pöydät tunnistaa heti ja itse kierrän ne kaukaa.

• 7737736366
        aloitetaan_kuparipannun kirjoitti:

Kirpputorien hintataso ei ole sen kummempi. Ammatikseen vanhan tavaran myyntiä kirppiksillä harjoittavat "ikuisuuspöytien" pitäjät ovat ainoita, joilla on liian korkea hinnat kirppikselle ja siksi niissä ei tavara pahemmin liiku. Tuollaiset myyjät pilaavat kirppiksen idean ja tunnelman, kun samat ylihintaiset rojut lojuvat pöydissä kuukausikaupalla. Onneksi nuo pöydät tunnistaa heti ja itse kierrän ne kaukaa.

Netin kautta olen myynyt jonkin verran ja aina on tullut kohtuullisen hyvä hinta. Ei ole pakko myydä alihintaan. Ja tavara/esine ei lähde kuin postiennakolla tai kun raha on tilillä.

• Anonyymi
        7737736366 kirjoitti:

Netin kautta olen myynyt jonkin verran ja aina on tullut kohtuullisen hyvä hinta. Ei ole pakko myydä alihintaan. Ja tavara/esine ei lähde kuin postiennakolla tai kun raha on tilillä.

Jep nettimyynti kannattaa ei tarvi kotoa lähteä ,no joskus jos tavaraa menee pitemmälle postin tai Matkahuollon kautta ,kannustan ihmisiä myymään netissä se on välillä ihan kivaakin.

• Anonyymi

Tiedätkö, miten tuo bisnes toimii? Mahdollisimman halvalla on tavarat saatava myyntiin ja huutokaupassa ostajat päättävät hinnan. Välillä tulee takkiin, mutta onneksi useimmiten saavat voittoa kuluja peittään ja palkkarahaksi.
        Ei kaikki viitsi nähdä vaivaa ja myydä itse. Nykyisin itsemyyntikin on mennyt huijareiden ja varkaiden vuoksi riskihommaksi.

• voevoi

No viehän tavaroitasi kirpputorille. Maksat pöytävuokran, myynnistä provikan ja otat riskin siitä, että tavaraa varastetaan pöydästä. Sitä nimittäin tapahtuu paljon. Kunnon tavaraa pitää olla ja hintapyyntö kohdillaan, että jää j

Minulla on ollut kirppispöytä useita kertoja. Ei ole ihan siitävaan homma. Joka päivä pitäisi käydä järjestämässä pöytä ja nostelemassa lattialle ja pöydälle astioiden päälle jätetyt vaatetavarat henkareihin. Pöytä on päivän jälkeen sekaisin, tavarat sikinsokin.
      Sekaisesta pöydästä ei kauppa käy.
      Sitten hinnoittelu: Jos pistät hinnan korkealle, onnenkantamoisella sattuu joku esim. Arabian tai Iittalan tuotannon harrastaja paikalle. Muuten menee alta torihintojen. Näin täällä maakunnassa. Ehkä helssingissä kirpparikauppa on helpompaa.
      On onneksi tuo Aki ja Heli, jotka jotakin maksavat kipoista ja kupeista ja tulevat ihan kotoa hakemaan.

• mävaan33

Netissä voi myydä tavaransa helposti ja ilman suuria kuluja. Varsinkin keisaria kiinnostavat huipputavarat saa nopeasti myytyä ja saa paljon paremman hinnan.

• kimppakivaaaa

Minäkin tuun kotoahakemaan jos maksat minulle siitä kuten tuottaja keisarille

• Anonyymi

Niinhän Aki ja Helikin ostavat arvokkaatkin tavarat alle torihintojen! Ja myyvät kalliilla ,että näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän Aki ja Helikin ostavat arvokkaatkin tavarat alle torihintojen! Ja myyvät kalliilla ,että näin.

Ostajat sen hinnan päättävät, eivät Aki ja Heli.

• rentoameininkiä

Aki, Heli ja Markku lepposia mukavia ihmisiä, katson ja kuuntelen mielellään heidän jutusteluja ja touhuja.

• Anonyymi

Mutta Akin vitsi ovat aikansa eläneet vois vaihtaa jo levyä,

• KaisaLotta16

Aki Pimpanmäki on oikea komea tosiuros!!

• Tapapahatapa

On kai se tuokin tapa purkaa pahaa oloaan.

• koulutuskunniaan

Aloittaja on selvästi rikkinäisen perheen kasvatteja.

• Bladyhell

En ole vaan minulla oli molemmat vanhemmat ja sisaruksia, sinullako ei ollut sellaista onnea?:(.
        Edelleen jos äly ei riitä niin älä yritä profiloida ketään.
        Samaa mieltä olen että koulutus kunniaan, oletko itse noudattanut tuota?.

• helinvittumielessä

Kuka hitun köyhä vie jotain käytettyjä lumppuja ja kuppeja kirpputorille. Kaatopaikka tavaraa!

Läsäkeisari tarjoo tonnin vehkeestä kakskymppiä ja joku idiooti uskoo läskin perusteluja ettei tonnin vehkeelle ole ostajia. Voi vitun vittu ja munaa läski helin suuhun. Pesismailaa perseeeeeseeeeen!!

• Takaisin_Ylilaudalle

Et tiedä oikeista kirpputoreista mitään. Kaatopaikkatavaraa ei enää ole kunnon kirpputoreilla ollenkaan. Ne tyhjien pilttipurkkien ja p*skaisten vaatteiden myyjät eivät maksa oikeiden kirppisten pöytähintoja.

Et ole seurannut ohjelmaa, koska et tiedä, että moni huutokaupan vetonaulaksi arvioitu oikeasti arvokas tuote on mennyt pilkkahintaan. Vie sinäkin valtikkasi arvioitavaksi, jos sille olisi markkinat.

• Hulluseonjokaei

Ja tinkii tosta 20 vielä 5 tai ainaki 2,50e. Monta kertaa oon ajatellu, ettei se voi / kehtaa enää millään tappiin alennetuista hinnasta enää tinkiä, mutta tämä poika kyllä kehtaa, ja Heli virnistelee vieressä.

• Iytuytuyt

Eipä oo aloittajaa liialla älyllä siunattu. Tyhmä kuin saapas. Häiriköi joka ketjussa typerillä ja ala-arvoisilla kirjoituksillaan. Ei kannattais kiinnittää mitään huomiota imbesilliin, eihän se mitään sille voi että järkeä ei oo. Syntymätyhmä kun on.

• Bladyhell

Olen älykkäämpi kuin sinä, ja ainut ketjuni on tämä. Sinä vaan voit unelmoida minun elämästäni.

• younglovers

Tarjosin palsamäelle fiesta red stratocasteria vuodelta -77
      Ensiksi tarjosi 350e. Sanoin että uudempiakin jenkki stratoja myydään päälle tonnin. Tämä asiantuntia sanoi. Niinpä, nehän on uudempia! Tinkimällä nosti 400 tarjoustaan. Kävin musikantissa kysymässä että onko asia näin, neuvoivat laittamaan muusikoiden.net torille hintapyynnillä 1600e. Kun laitoin ilmoituksen niin ei mennyt kuin vartti, ostaja kysyi puhelimessa tilinumeron ja toinen vartti, rahat oli tililläni, yhtään tinkimättä.
      lähetin kitaran ja kiitokset sain tekstiviestillä.

Palsamäki varmaan tiesi hinnat ja koiti tehdä tyhmällä tilin!

• hauhauhauvouvouvou

Hienoa, että sait tehtyä hyvät kaupat! En olisi itse edes kuvitellut huutokauppiaan maksavan samaa hintaa kuin alan harrastaja. Kannattaa valita myyntipaikka sen mukaan, mikä on missäkin realistinen myyntihinta.

• MahtavaaJohanna

Huutokauppa keisari voisi myydä Tukiaisen jollekin rättipääsheikille vaimoksi ja rahat hyväntekeväisyyteen

• Läskihuijari

Sille kusettajalle ei kannata kenenkään viedä tavaroitaan,
      vitun spede koittaa kartella työtä ihmisten kustannuksella.
      Ei 25 rosentin tarjous ole kaupan käyntiä vaan röyhkeätä RYÖSTÖÄ!!! Kyllä joku kohtuus pitää huutokauppiaallakin olla. Kiertäkää se huijariläski todella kaukaa, parempi kun ette mene koko käpykylään!

• mitähän_huutaisin

Täytyykin ensi tilassa osallistua huutokauppaan Hirvaskankaalla!
        Hyvä Aki, Heli ja Markku!

• eisenttiäkäänkeisarille
        mitähän_huutaisin kirjoitti:

Täytyykin ensi tilassa osallistua huutokauppaan Hirvaskankaalla!
        Hyvä Aki, Heli ja Markku!

Turhaa sinne perseaukisena on mennä, tiiraile keisarin leveitä hartioita ja hellun tiimalasi roppaa ihan kotikatsomosta käsin, yhen jauhomakkaran hinnalla saat paketin lihamakkaraa.

• paksulompsa
        eisenttiäkäänkeisarille kirjoitti:

Turhaa sinne perseaukisena on mennä, tiiraile keisarin leveitä hartioita ja hellun tiimalasi roppaa ihan kotikatsomosta käsin, yhen jauhomakkaran hinnalla saat paketin lihamakkaraa.

Pitää olla paljo käteistä mukanaan jos menee jotain huutamaan. Joissain tavaroissa hinnat kohonneet pilviin.

• hjgjhjj

Helin pillusta vois maksaa vaikka viisi euroa, ei enempää. Läski sitä painanut ja helikin ihan vitun ruma..

• Anonyymi

Heli on erittäin kauniskasvoinen nainen. Kyllä nuo tekoblondit pakkeleineen häviää tullen mennen. Mitä teille kuuluu kenenkään liikakilot? Kateus tuo on mikä riivaa useampaa kirjoittajaa, kun toiset tienaa leipänsä huutokaupalla ja tv-ohjelmalla.
        Kun muuta ei tuon harmin lisäksi keksitä niin haukutaan läskiksi yms. Kannattaisi katsoa peiliin, sieltä löytyy ruma, ilkeä, koulukiusaajantasoinen ihminen, josta kukaan ei pidä.

• Patjanpatja

Kaikki näkee että Markku panee sitä...

• Ettäköhomohommia

Tarkotatko ihan analgaytä?Aika raju väite!Onkohan lähteesi luotettava?Vai mistä tiedät?

• Anonyymi
        Ettäköhomohommia kirjoitti:

Tarkotatko ihan analgaytä?Aika raju väite!Onkohan lähteesi luotettava?Vai mistä tiedät?

Sairashan tuo on ja näkee harhoja.

• Läskikeisari

Isäukolla oli tapana sanoa että hulluhan se on joka ei loppuun ajetusta vitusta puolia tarjoo!!!

• Pyydä.Anteeksi.Heti

Nyt on kyllä niin loukkaavaa tekstiä etten voi käsittää? Kuinka voit toivoa ihmiselle jotain noin kamalaa -"Toivottavasti ......... saa slaagin..."? Mielipiteitä saa olla, mutta jonkinlaisia käytöstapoja myös. En toivo sinulle mitään pahaa, mutta haluan mainita seuraavaa: -"Et ole sinäkään vielä ns viimeisen paidan sisällä, ehtii tapahtumaan kaikenlaista elämän varrella". Jos kävisi niin ikävästi, että sairastuisit -saisit slaagin ja sen seurauksena menettäisit liikuntakykysi ja puheentuottamisen, mutta aivot pelaisi, niin uskoisin että viimeistään siinä kohdin juolahtaisi mieleesi jotta mitäpä pahaa halusit tapahtuvan lähimmäiselle?

• täysinsamaamieltä

Kehuuhan tämä kyseinen älykääpiö suorittaneensa oikein virallisen älykkyystestin hyvin tuloksin. Tosin eihän noissa älykkyystesteissä mitään käytöstapoja mitata. Hyvät käytöstavat kuuluvat yleissivistykseen ja ne noilta testeillä elvistelijöiltä pääsääntöisesti puuttuu.

• SoppKuNyrkki

Huutokauppa keisari on sopiva esikuva tämän palstan junteille.

• nyrkkiikyllikkiin

Vedä lapaseen ...

• kohtasealkaa

Onpa mukava, kun kohta alkaa taas Huutokauppakeisari! Mukavia aitoja ihmisiä työnsä ääressä. Terveisiä ja kaikkea hyvää heille!

• Krooghan

Tyhmiä ja ylipainoisia........hävitkää telkkarista mahdollisimman pian!!.

• Anonyymi

Niin tolloja ja tyhmiä ihmisiä saa kyllä oikein hakea, mutta löytyyhän niitä täällä suomen niemellä näköjään muitakin, kuin keisari ja muijansa.

• jumaan

saatanan luka mänytylää

• Zasminfaniii

Pitäiskös sieltä koko ajan tulla Hottiksia, Aitolehteä ja muita älyohjelmia? Tuksua ja Tauskia, onhan näitä teillekin jotka ette tavallisista tallaajista tykkää.

• Bladyhell

Ei vaan jotain älykästä, Et taida tajuta mitä älyohjelma tarkoittaa?., Itse katson dokumentteja ja teemaa..

• rakkikoira
        Bladyhell kirjoitti:

Ei vaan jotain älykästä, Et taida tajuta mitä älyohjelma tarkoittaa?., Itse katson dokumentteja ja teemaa..

Silti provoilet täällä! Ei oikein kuulosta uskottavalta.

• Kuha.K.Höylä

Olin samaan aikaan Akin kanssa koulussa. Se oli jo silloin samanlainen pullukka ja kiusattu, vaikutti erittäin yksinkertaiselta jo silloin.
      Ohjelman katsominen vakuutti että ei ole iän mukana tullut älyä lisää, ei ihme että netistä joutui naista etsimään. Josta löysi samanlaisen yksinkertaisen pullan.

• vihreä_käärme

Ikävä, että teille molemmille kävi samalla tavalla, mutta onneksi mukavalla Akilla on asiat nyt hyvin.

• Kuha.K.Höylä
        vihreä_käärme kirjoitti:

Ikävä, että teille molemmille kävi samalla tavalla, mutta onneksi mukavalla Akilla on asiat nyt hyvin.

Ei käynyt, taidat olla yksinkertainen idiootti. Akilla ei ole asiat hyvin kerta on edelleen lihava ja idiootti...kuten sinäkin:D.

• Anonyymi
        vihreä_käärme kirjoitti:

Akilla on asiat hyvin kun tyhmät ihmiset " lahjoittavat " hänelle tavaroita joista muissa ilmoituskanavissa saisivat hyvän hinnan.

Täysin ala-arvoinen ohjelma ja kuvottavat keisari ja vaimonsa.

• Huutokauppakeisaria on haukuttu siitä, että se ostaa halvalla ja myy kalliilla. Eikös se ole bisnesmaailmassa ihan vaki juttu? Rahaa ei yritykseen tule, jos alkaa tunteilemaan ja maksaa sisään ostettaessa tuotteesta yli markkina-arvojen.

Minäpä en usko, että nuo vali-vali-ammattivalittajat kauppaan mennessään sanoisi myyjälle vaikkapa jotain huipputuotteita ostaessaan, että "en voi ostaa tuota, koska pyydätte siitä aivan liian pientä hintaa, vaan haluan maksaa siitä satasen enempi".

• 6754675465465656
    • helinhuolisinminäkin

En ymmärrä, miksi tavallisia kilttejä ihmisiä pitää mollata? Aki ja Heli ovat huomattavasti miellyttävämpiä, kuin tekopirteät, meikatut ja muokatut julkkikset! Aitoja esiintyjiä, ja keskinäinen rakkaus ja ystävyys, yhdessä viihtyminen, välittyy katsojille. Varmasti on Heli paljon, paljon ahkerampi, hellempi ja osaavampi, kuin ihaillut töröhuulet, tekotissit ja muovitukkaiset tyrkyt!

• LäskitOvatLaiskoja

Voisi Heli laihduttaa ainakin 20 kiloa ettäalkaisi näyttää edes naiselta...
        Aki voisi laihduttaa sen 50kiloa että voisi sanoa edes miehen näköiseksi...

• Päääivi

Kiitos,aivan samaa mieltä,olemmeko kaikki täydellisiä😠

• jhnbgvfcd
        LäskitOvatLaiskoja kirjoitti:

Jo pelkästään muijan takamuksesta pitäisi ottaa veks 30 kg.

• Anonyymi
        LäskitOvatLaiskoja kirjoitti:

Molemmat inhoittavan ylipainoisia ja tyhmiä.

• Pokke

Käsikirjoitettua niinkuin kaikki tänä päivänä.

• Pokke

Syyttäkää formaattia saatanan älykääpiöt.Aki ja Heli tekee vaan työtään.Heille on vaan ollu onnenpotku tää juttu.Ja nää läskijutut on perseestä.Kattokaa peiliin.

• Stallioni

Katsonkin peiliin ja siellä on komea seksikäs ja lihaksikas mies. Aki on ruma, tyhmä ja läski.....

• Krommel

Ois älykääpiöillä mennyt bisnes nurin ilman telkkaria..vitun läskit/rumat ja tyhmät.
      Tuhlaatte happea!!!

• ghngjhjhj

Aki ei taida olla mikään älykäs mies..

• EiJälkikasvulle

Toivottavasti eivät saa jälikasvua, suomessa on jo tarpeeksi punaniska juntteja.

• Anonyymi

Onhan heillä jälkikasvua, eivät vaikuta ihan älyköiltä hekään, mutta eihän sitä voi edes vaatia jos vanhemmat ovat mitä ovat.

• Steven_Snoop_Thomas

On kyllä harvinaisen turha ohjelma, eipä tule katsottua. Kuin jotain denoja katselisi.

• Brainiak

Huomaa että ei Akilla järki pahemmin juokse, taitaa olla ÄO kehitysvammaisen tasolla...

• nfhyxsd

Ohjelma toistaa itseään jote EI JATKOON.

• Plumpsplumps

Aki huijaa nytkin joitain vanhuksia...vittu mikä idiootti huijari

• pieruHaisee

Katsoin puolet Venla gaalasta ja ei tullut pystiä, siellä röhnötti istua violetti ja sänkipää. Odottivat selvästi parasta kaikkien maailman ihmisten tykkäämää ohjelma-Venlaa. Oishan se ollut väärin kun muut joutuu oikeasti harjoittelemaan ja tekemään töitä työpaikalla, opettelemaan vuorosanoja. Nämä vaan tukka pystyssä fleecevaatteissaan lyllertävät puotiinsa haukotellen ja alkavat suoltaa Uuraisten peräkammarihuumoria. Kahtelevat kuppaisia tavaroitaan.

• toooosiystävä

Se olla töllöttää Helsingissä nyt niiden tosiystäviensä eli julkkisten kanssa, ei ne Helsingin mummot varmaan anna ihteään huijata jos huomenissa aamulla kolkuttelee ovilla. Niin on polosilla pää sumentunut että luulevat Helsingin pintaliitäjiä ystävikseen.

• Anonyymi
        toooosiystävä kirjoitti:

Se olla töllöttää Helsingissä nyt niiden tosiystäviensä eli julkkisten kanssa, ei ne Helsingin mummot varmaan anna ihteään huijata jos huomenissa aamulla kolkuttelee ovilla. Niin on polosilla pää sumentunut että luulevat Helsingin pintaliitäjiä ystävikseen.

Voi luoja 😆😆. Nauran.

• Zyklonbbbbbbbb

Kiva kun uusia jaksoja.
      Helillä on hyvä pylly.
      Kiva katella

• AAaahhhh

Tykkäät siis hehtaariperseisistä junteista? Sinulla on onnenajat suomessa sitten.

• Huutokauppakeisari_Aki

Minä lasken lakanoille.

• MarkkuMake

Hulluhan se on joka ei lakanoille laske

• Huutokauppamiesdaisari

Bitchboy! Lasken sun sisääs!

• hieno_pari

Kyllä on aloittajalta kyseenalaista alkaa haukkumaan -muka koulutettuna ja älykkäänä henkilönä- Palsanmäkiä. Ja toivoa toiselle vielä "slaagia".

Myös monien sikamaisen halveeraavat kommentit läskistä jne ovat karseita, ja kuvaavat kirjoittajansa ahdistuneisuutta, heikkoa itsetuntoa ja persoonallisuushäiriöitä. Ohjelmaa ei ole pakko katsoa, mekin vaimon kanssa katsomme sitä aivan vapaaehtoisesti ja mielellämme. Jos Aki ja Heli ovatkin tuhteja, mitä sitten? Teillä haukkujilla ei varmaan ole vastaavia sukulais- tai tuttavapiireissänne? Ettette vaan olisi myös ylipainoisia? Jos Palstanmäet ovat onnellisia myös kilojensa kanssa, niin asia on siinä.

Sitten vielä väitetystä Akin tyhmyydestä ja junttiudesta: aika hyvin "tyhmältä" pyörittää bisnestä ja saada kohtuuhyvät vuositulot. On myös taloudellinen mahdollisuus jatkossa muuttaa vaikkapa Espanjaan talviksi. Bisnes nyt on kaikkialla "raakaa", luuletteko että huutokauppiailla ei ole mitään sivukuluja eikä tarvitse rahaa elinkustannuksiinsa (kiinteistöverot, muut verot, YEL-eläkevakuutusmaksut, vakuutusmaksut, auton ylläpitokulut. ja muu arkielämä ruokineen ja vaatteineen jne)? Luuletteko, etteivät vaikkapa suuret kauppaketjut (K, S) osta tuottajilta halvalla ja myy kalliilla? Ja entäs se haukuttu junttius? Onko rento maanläheinen elämäntapa jotenkin ihmisarvoltaan tai lopputulokseltaan huonompi kuin vaikkapa Kallion punavihreässä kuplassa eläminen? Yleensä itseään urbaaneina sivistyneinä älykköinä itseään pitävät ovat kaikista vähiten suvaitsevaisia todellisuudessa.

Toivotan Akille ja Helille onnea ja hyvää jatkoa sekä menestystä jatkossakin työssänne! Ohjelmaanne on mukava katsoa. Ja terkut myös mukavalle perusmies-Markulle!

• Pekupekka

Heli kävi salossa apukoulua aikoinaan. ja pongas naimisissa olevien ukot ja sotki ihmisten välit. ylpeänä röystäili miesten hienoilla autoilla ja arvosteli.muita mahtaakohan muistaa? nyt ei uskalla enään ettei totuudet paljastu ja suosio romahda. Tää vaan on totuus. minäkin muistan vielä.mitä mulle aiheutti en koskaan anna anteeksi. mutta tsemppiä ehkä joskus saa helikin ansionsa mukaan ja nöyrtyy ylpeys käy lankeemuksen edellä.

• liiankalliitaelättejä

Aivan liekö ottanut oppia "Suomalaiselta" kansankusettajalta jotka kuulema ovat omasta mielestään?

• Anonyymi

Niin niin, unessas ehkä.

• Anonyymi

En koskaan katso, enkä tule katsomaan kyseistä täysin ala-arvoista ohjelmaa. Täyttä roskaa.

• Anonyymi

Aki palsa mäki on ruma mies kuin apina, kuten suomalaiset miehet yleensä. En aio katsoa hänen ohjelmaansa. Palsa mäki myy vain rojua jota vain suomijuntit ostavat

• Anonyymi

Mikäs juntti sinä olet, kun et osaa edes kirjoittaa?

• Anonyymi

Eipä tullut katsottua, eikä tule jatkossakaan.

• Anonyymi

😆😆😆😆😆

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      66
      6051
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      131
      5373
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      451
      3282
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      107
      1678
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      373
      1247
    6. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      31
      1097
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      67
      1041
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      936
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      109
      904
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      879
    Aihe