Onko kohtalotovereita? Ulkomailla asuva vaarini meni liittymään johonkin "tavarakerhoon", joka lähettää jatkuvasti kirjeitä, joissa ilmoitetaan vaarin voittaneen suuria rahasummia, mutta saadakseen ne, tuleekin tilata jotain täysin arvotonta ylihinnoiteltua krääsää. Ja tätä samaa rumbaa jatkunut jo reilun vuoden. Useita kertoja kuukaudessa tulee "kuvasto", josta pitää tilata täysin tarpeeton ylihinnoiteltu tavara ja tietenkin luvataan, että kun vähintään kerran kuussa tilaa jotain, niin lähestyy huimia rahasummia. Kerran vaari unohti tilauksensa, niin tuli äkkiä puhelu, jossa naisääni ilmoitti, että vaarille onkin avattu tili, jolla on jo huikea rahasumma ja jotta se siellä pysyisi, niin hänen tulee tilata sitä samaa krääsää, koska muuten tili lakkautetaan ja rahasumma mitätöityy. Hirveää panostamista... Vaari tietenkin tilasi jonkun halppispölynimurin (kaupassa myydään nita samoja kiinalaisia surkimuksia muutamalla kympillä) hintaan yli 500 euroa.
Tätä siis jatkunut yli vuoden. Vaari sinisilmäisesti uskoo näihin katteettomiin lupauksiin eikä kuuntele järkipuhetta. Koti on täynnä tarpeetonta krääsää, johon on mennyt aivan käsittämätön summa rahaa. Yritetty jopa rajoittaa vaarin rahankäyttöä, mutta hän vain sinnikkäästi jostain aina sitä saa ja käyttää tähän huijaukseen. Onko mitään tehtävissä tai onko kohtalotovereita?
Tavarakauppa
Täysin_toivoton
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851758Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581036- 62926
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756