TV7 - Suomen suurin eksyttäjä

huijaritesiin

Kuka, mikä tai minkälainen on Suomen suurin eksyttäjä TV7, joka on mukana lähes kaikessa äärikarismaattisessa, torontolaisessa ja menestysteologisessa toiminnassa Suomessa?
https://www.youtube.com/watch?v=PY4-5_VYXaU

56

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UskovaNoora

Tv7:ssä on ollut vuosien varrella paljon hyvää ohjelmaa: Pawsonin opetusohjelmat, Derek Prince, Cafe Raamattu, Varustamo, Kämmenellä, Elämän virta, One way, Sanan ja runon tuoksua, Mailis Janatuisen ohjelmat...

Välillä olen törmännyt ohjelmiin, jotka ovat olleet menestysteologisia tai en ole muuten saanut mitään otetta niistä. Katson kuitenkin ohjelmia sieltä valikoiden, eli jos olen löytänyt jotain hyvää, pysyn siinä enkä kovin usein katso mitään uutta.

Minusta on tärkeää, että Suomessa on kristillinen tv-kanava.

• Se ei ole mitenkään huono asia että suomessa on tuollaisiä kanavia. Ongelma lienee niiden yksipuolisuus?

• mummo.sörssää.taas
        mummomuori kirjoitti:

Se ei ole mitenkään huono asia että suomessa on tuollaisiä kanavia. Ongelma lienee niiden yksipuolisuus?

Jos kanava on kristillinen niin et kai odota sieltä muuta kuin kristillistä ohjelmaa?

• kiiskivastarannakta

Mainitsemasi esimerkeissä on monta minunkin ohjelmasuosikkia. Ovat ohjelmia, joista saa"sielunravintoa".

• Nuo melkein kaikki ovat myös minun katsomiani ohjelmia Israel-ohjelmien lisäksi.

• kidutustulessa
        mummomuori kirjoitti:

Se ei ole mitenkään huono asia että suomessa on tuollaisiä kanavia. Ongelma lienee niiden yksipuolisuus?

Kaipaisitko syntihyväksyntäista epäkristillisyyttä , jotta se olisi kaksipuolista ohjelmatarjontaa?

Liberaalisuus on eksytystä. En mene sanomaan kuka sen on lähettänyt, mutta pysy loitolla minusta , sillä kartan sinua!

• kidutustulessa kirjoitti:

Kaipaisitko syntihyväksyntäista epäkristillisyyttä , jotta se olisi kaksipuolista ohjelmatarjontaa?

Liberaalisuus on eksytystä. En mene sanomaan kuka sen on lähettänyt, mutta pysy loitolla minusta , sillä kartan sinua!

Eiköhän kristinusko ole paljon muutta kuin tätä amerikkalaista paasaamista?

• kristitty_mies

Minä en katsele koskaan kyseistä kanavaa. Kyseiset fundisohjelmat ovat vastenmielisiä.

• mikä.on.kanavasi

Tuleeko joltain kanavalta liberaalia homotusohjelmaa?

• että.näin

Miten voisitkaan katsoa, kun siellä ei ketään HAUKUTA, etenkään uskovia sehän on sinun mieliaiheesi ainakin tällä saitilla..Ja miksi käytät nikkinä kristittymies, mihin sinut on kristitty ?? E i Jumalaan ainakaan se on käynyt selväksi.

Ja mitä tuohon AP:n aloitukseen tulee, jokainen näkee sitä mitä haluaa,TV:n voi myös sulkea.. Niin itse teen, jos ei ohjelma miellytä.
        Torontolaisuutta on nyt ollut mm. Se Helsinki wire tai mikä olikin. Oli kyllä oikea pohjanooteeraus, hirveä kirkuminen (ne " hoidettavat") ja hohottaminen (puhuja keskenpuheen holtiton nauraminen) eivät todellakaan kuulu RAITTIISEEN kristillisyyteen.

En tiedä mikä TV7 "omistajien " heng.näkökyky on, ihan vilppittömiltä he vaikuttavat, mutta ohjelmia saisi kyllä suitsia..
        Mutta on siellä ihan katsottaviakin ohjelmia kuten joku jo tuolla luetteli.

• Aaameen

TV7ssa on ohjelmia kaikenlaisille uskoville ja uskoa etsiville. Tämä on tärkeää sillä myös uskovien keskuudessa painotukset vaihtelee, mutta Kristus on yksi.

• Onko myös liberaaleille uskoville ohjelmaa? Heidän painotuksillaan?

• YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

Onko myös liberaaleille uskoville ohjelmaa? Heidän painotuksillaan?

TV7 on täynnä amerikkalaista menestysteolgiaa sun muuta erikoista oppia. Muutamia ohjelmia olen bongannut, joita voisi katsoa mutta tuon tilkkutäkin seasta niitä on hyvin vaikeaa löytää.
        Tavallisille luterilaisille siellä ei oikeastaan ole yhtään mitään, vielä vähemmän ortodokseille tai katolisille.

• outo.mummo
        mummomuori kirjoitti:

TV7 on täynnä amerikkalaista menestysteolgiaa sun muuta erikoista oppia. Muutamia ohjelmia olen bongannut, joita voisi katsoa mutta tuon tilkkutäkin seasta niitä on hyvin vaikeaa löytää.
        Tavallisille luterilaisille siellä ei oikeastaan ole yhtään mitään, vielä vähemmän ortodokseille tai katolisille.

"TV7 on täynnä amerikkalaista menestysteolgiaa sun muuta erikoista oppia. "

Et näköjään edes tiedä mitä menestysteologia on :(

Miksi ihmeessä kirjoittelet asioista, joista et tiedä yhtään mitään?

• ei.ole.ei
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

No heille ei ole mitään ohjelmaa. Heille riittää naispappien höpinät.

• ei.ole.ei kirjoitti:

No heille ei ole mitään ohjelmaa. Heille riittää naispappien höpinät.

Eli väite

" TV7ssa on ohjelmia kaikenlaisille uskoville ja uskoa etsiville. Tämä on tärkeää sillä myös uskovien keskuudessa painotukset vaihtelee"

on siis valhe?

• ymmärsit.väärin

Eli väite

" TV7ssa on ohjelmia kaikenlaisille uskoville ja uskoa etsiville. Tämä on tärkeää sillä myös uskovien keskuudessa painotukset vaihtelee"

on siis valhe?

Puhuin siis uskovista ja uskoa etsivistä, en liberaaleista joille kelpaa naispappien runous ja humaanius ja itsekeksinyt "jumalat".

• ymmärsit.väärin kirjoitti:

Puhuin siis uskovista ja uskoa etsivistä, en liberaaleista joille kelpaa naispappien runous ja humaanius ja itsekeksinyt "jumalat".

Sinäkö päätät sen kuka on uskova ja kuka ei?

Eikö päätös ole Jumalan?

• minä.kysyn.nyt

Sinäkö päätät sen kuka on uskova ja kuka ei?

Eikö päätös ole Jumalan?

Matt. 10:32

Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa.

Tunnustatko sinä, että Jeesus on Herrasi teollasi ja puheillasi ja elät tässä todellisuudessa elämääsi?

• minä.kysyn.nyt kirjoitti:

Matt. 10:32

Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa.

Tunnustatko sinä, että Jeesus on Herrasi teollasi ja puheillasi ja elät tässä todellisuudessa elämääsi?

Eli sinäkö päätät tuon perusteella?

• outo.mummo kirjoitti:

"TV7 on täynnä amerikkalaista menestysteolgiaa sun muuta erikoista oppia. "

Et näköjään edes tiedä mitä menestysteologia on :(

Miksi ihmeessä kirjoittelet asioista, joista et tiedä yhtään mitään?

Tarkoitin sillä uskonnon tuotteistamista ja uskon käyttämistä omiin bisneskuvioihinsa. Vaikka Amerikassa sille on markkinoita, niin suomessa ei ihmiset ole tuollaisesta juuri innostuneet.

• mummomuori kirjoitti:

Tarkoitin sillä uskonnon tuotteistamista ja uskon käyttämistä omiin bisneskuvioihinsa. Vaikka Amerikassa sille on markkinoita, niin suomessa ei ihmiset ole tuollaisesta juuri innostuneet.

Mitä on uskonnon tuottaminen?
        TV7 toimii täysin lahjoitus ja vapaaehtsoisvoimin mikä siinäkin on vikana?
        Ja mikä parasta TV7 näkyy myös Venäjällä :=)

"Onko myös liberaaleille uskoville ohjelmaa? Heidän painotuksillaan?"

Ateistien sivustoilta löytyy.

• pertsa2012 kirjoitti:

"Onko myös liberaaleille uskoville ohjelmaa? Heidän painotuksillaan?"

Ateistien sivustoilta löytyy.

Eli väite

on siis valhe?

Eli väite

on siis valhe?

Liberaalit ovat pystyynkuolleita pakanoita eivätkä etsi mitään vaan
        haluavat itse luoda sen mihin"uskovat."

• pertsa2012 kirjoitti:

Liberaalit ovat pystyynkuolleita pakanoita eivätkä etsi mitään vaan
        haluavat itse luoda sen mihin"uskovat."

Eli väite

on siis valhe?

Ps. niinhän sinäkin luot itse sen mihin uskot, et lue Raamatusta asioita siten kun ne on kirjoitettu vaan keksit niille omia merkityksiäsi.

Eli väite

on siis valhe?

Ps. niinhän sinäkin luot itse sen mihin uskot, et lue Raamatusta asioita siten kun ne on kirjoitettu vaan keksit niille omia merkityksiäsi.

"Ps. niinhän sinäkin luot itse sen mihin uskot, et lue Raamatusta asioita siten kun ne on kirjoitettu vaan keksit niille omia merkityksiäsi."

No mitä olen siis keksinyt??

Eli väite

on siis valhe?

"Ps. niinhän sinäkin luot itse sen mihin uskot, et lue Raamatusta asioita siten kun ne on kirjoitettu vaan keksit niille omia merkityksiäsi."

• pertsa2012 kirjoitti:

Muistele niin ehkä tulee mieleen jotain.

• sateen.kaaria
        mummomuori kirjoitti:

" Tavallisille luterilaisille siellä ei oikeastaan ole yhtään mitään, vielä vähemmän ortodokseille tai katolisille. "
        Just. Onneksi ei ole tuolla kanavalla. Mutta uskoville ON ! Perustakaa oma EV.LUT.Kanava, kuka estää ? Mäkinen & Askola& kump. olisiko sulle sopiva.. ?

• kannatetaan
        sateen.kaaria kirjoitti:

" Tavallisille luterilaisille siellä ei oikeastaan ole yhtään mitään, vielä vähemmän ortodokseille tai katolisille. "
        Just. Onneksi ei ole tuolla kanavalla. Mutta uskoville ON ! Perustakaa oma EV.LUT.Kanava, kuka estää ? Mäkinen & Askola& kump. olisiko sulle sopiva.. ?

Hyvä idea!

• sateen.kaaria kirjoitti:

Sieltähän se tuli. Eli katolilaiset, ortodoksit, adventistit, anglikaaniset, helluntailaiset, kveekarit, eri herätysliikkeet, pelastusarmeija jne. eivät mielestäsi ole uskovien seurakuntia?

Linkissä sinulle listaa, miten paljon ja erilaisia meitä kristittyjä onkaan. Sellainen kanava olisi oikeastaan hieno, joka toisi näitä kaikkia puolueettomasti esiin ja antaisi kullekin oman ohjelma ajan .

http://www.uskonnot.fi/yhteisot/byreligion.php

• Kirjakääröt

Room.3:30. Biblia. Että yksi on Jumala, joka ympärileikkauksen tekee vanhurkaaksi uskosta, ja esinahan uskon kautta.

• rkop

"Pääasia on, että Jeesusta Kristusta julistetaaan!" Apostoli Paavali, Uusi Testamentti

• tukekaa

""Pääasia on, että Jeesusta Kristusta julistetaaan!" Apostoli Paavali, Uusi Testamentti"

... tavalla tai toisella. TV7 on eräs kanava, sillä kirkon kautta ei enää saada kristillistä opetusta.

• "... tavalla tai toisella. TV7 on eräs kanava, sillä kirkon kautta ei enää saada kristillistä opetusta. "

Älä sotke sitä mitä sinä pidät kristillisenä opetuksena siihen mitä muut asialla ymmärtävät.

Se että kirkko opettaa eri lailla kun sinä kuvittelet oikeaksi ei tarkoita sitä että kirkko ei antaisi kristillistä opetusta.

Helppoa kun sen ymmärtää, eikös vain?

• Valitettavaa on, että kirkko ei enää opeta Raamattua edes rippikoulussa!
        Kirkon touhut ovat pelkkää humanismia.

• Daavidintähti kirjoitti:

Valitettavaa on, että kirkko ei enää opeta Raamattua edes rippikoulussa!

Tietysti kirkko opettaa Raamattua.

Jos sinun raamatunkäsityksesi poikkeaa kirkon käsityksestä ei tarkoita että kirkko ei opettaisi Raamattua.

Helppoa ymmärtää yksinkertaisemmallekin eikös vain?

• Juuulistusta
        Daavidintähti kirjoitti:

Valitettavaa on, että kirkko ei enää opeta Raamattua edes rippikoulussa!

"Valitettavaa on, että kirkko ei enää opeta Raamattua edes rippikoulussa!
        Kirkon touhut ovat pelkkää humanismia."

Juuri riparin käyneet nuoret eivät tiedä edes Jeesuksesta mitään. Tätä kielii heidän innokkaat kysymykset vapaiden suuntien julistajille, kun kaduilla ja toreilla päivystämme ja kerromme sitten auliisti heille kuka Jeesus on ja mitä varten Hän elää tässä ajassa.

• Juuulistusta kirjoitti:

"Valitettavaa on, että kirkko ei enää opeta Raamattua edes rippikoulussa!
        Kirkon touhut ovat pelkkää humanismia."

Juuri riparin käyneet nuoret eivät tiedä edes Jeesuksesta mitään. Tätä kielii heidän innokkaat kysymykset vapaiden suuntien julistajille, kun kaduilla ja toreilla päivystämme ja kerromme sitten auliisti heille kuka Jeesus on ja mitä varten Hän elää tässä ajassa.

Varmaan kysyvät teiltä innokkaasti juu. :D Jos yksi kysyy, se paisuu heti laumaksi kun kerrotte eteenpäin. Tokihan tällaiseen on jo totuttu.

• sota

TV 7 ei ketään tarkoituksella ala eksyttää...

Onko tunteet päässyt valloillensa?

Suomea eksytetään, mutta tv 7 ei eksytä Suomea.

Vaan KaikkeudenHERRALLA on Oma suunnitelma, myös Suomen varalle.

• arviointia

On totta, että TV7 on mennyt vähitellen yhä huolestuttavampaan suuntaan hyväksyessään äärikarismaattisuutta ohjelmistossaan. Luterilaisuudessa on taas aivan liikaa liberaalipappeja, joille Jumalan Sana ei ole auktoriteetti. Surullisessa tilassa on hengellinen kenttä jo maassamme.

• oma.valinta

Jokainen voi itse valita mitä katsoo.

• Minä myös pesen käteni näiden kanavien hedelmästä. Itse katso, enkä kehota katsomaan.

Uskova tarvitsee hyvän vaikute ympäristön terveelle kasvulle, enkä usko, että TV7 voi sitä tarjota. Ylipäätänsä, en seuraa oikein mitään uskonnollista mediaa, en kirjoja lue, enkä edes uskonnollista musiikkia kuuntele, ja olen saanut kasvaa hyvin Jumalan tuntemiseen. Miten siis voisin noita asioita muillekkaan suositella?

• et.t

Sinun yhdenmiehen seurakuntasiko tarjoaa????

• et.t kirjoitti:

Sinun yhdenmiehen seurakuntasiko tarjoaa????

Mitä pitäisi tarjota, muuta kuin Jumalan sanaa. Siitä me saamme palkan lopulta, emme siitä, että teemme "mielenkiintoista" ohjelmaa.

Minun kasvuni uskossa jatkuu edelleen terveellä pohjalla, ja sitä samaa toivon myös muille.

• et.t
        Mikko.A kirjoitti:

Mitä pitäisi tarjota, muuta kuin Jumalan sanaa. Siitä me saamme palkan lopulta, emme siitä, että teemme "mielenkiintoista" ohjelmaa.

Minun kasvuni uskossa jatkuu edelleen terveellä pohjalla, ja sitä samaa toivon myös muille.

Kenelle sinun yhden miehen seurakuntasi julistaa evankeliumia ja miten? Miten kastat Jesuksen käskyn mukkaan?

• Et siis seuraa etkä lue mitään, mikä liittyy kristillisyyteen? Miten siis voit tietää siitä oikeastaan yhtään mitään?

• mummomuori kirjoitti:

Et siis seuraa etkä lue mitään, mikä liittyy kristillisyyteen? Miten siis voit tietää siitä oikeastaan yhtään mitään?

Riitä, että vähän raapaisee pintaa, vai oletatko todella, että alan katsomaan TV7 24/7?

• Mikko.A kirjoitti:

Riitä, että vähän raapaisee pintaa, vai oletatko todella, että alan katsomaan TV7 24/7?

En todellakaan. Tarkoitin sitä muuta, mistä mainitsit mm. kirjallisuus.

• kiiskivastarannalta

Lopunaikoina eksyttäjiä nousee kristikansan keskuudesta. Siksi eksytystä ei välttämättä tunnista, jos ei tunne Jumalan Sanaa, eikä tiedä, minkälainen Jumala on. Uskova voi rukoilla henkien erottamisen armolahjaa ja Pyhän Hengen ohjausta ja pyytää Jumalan varjelusta, ettei eksyisi.

Paavalikin kirjoittaa, että tutkiskelkaa itseänne, oletteko uskossa.

• Joennenkuinsynnyitkään

Aivan sama mitä pölisette. Jumala on valintansa tehnyt, itse emme voi siihen mitenkään vaikuttaa.

• Jumalasta kun ei vaan ole todisteita niin vaikea on hänestä mielipidettä muodostaa ja hänen aivoituksiaan nykyisin tietää.

• sage8 kirjoitti:

Jumalasta kun ei vaan ole todisteita niin vaikea on hänestä mielipidettä muodostaa ja hänen aivoituksiaan nykyisin tietää.

Lue Raamattua niin tiedät Jumalasta kaiken mitä pitääkin tietää.

• Niin, voimme keskittyä sitten siihen mitä täälla maanpäällä teemme - onko se rakentavaa vai tuohoavaa.

• mummomuori kirjoitti:

Niin, voimme keskittyä sitten siihen mitä täälla maanpäällä teemme - onko se rakentavaa vai tuohoavaa.

Vain Juman sana on rakentavaa, kaikki muu tuhoaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4140
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      35
      3231
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2333
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2208
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      93
      2014
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1857
    7. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1840
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1577
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1547
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1521
    Aihe