Yksityissektori valvomaan työttömiä?

eustapoistyötä

Valtio antaa työttömyyden hoitoon 17 milliä jolla pitäisi lisätä työpaikkoja, minä olen aina kuvitellut että työn pitäisi tuottaa jotain, ei siis välttämättä rahaa vaan muita tuloksia, kouluissa opetusta, hoiva-alalla hyvää hoitoa, postissa jakelua, teillä kunnollisia teitä jne,

Nyt nuo millit aiotaan käyttää viranomaistoiminnan siirtämiseen yksityisille yrityksille,
joilla ei kuitenkaan ole asiassa päätösvaltaa vaan sen tekee työvoimaviranomainen, yksityishenkilöiden haastattelun pohjalta, tästähän seuraa moninkertainen työ, mutta tarkoitus lieneekin ettei viranomainen edes katso päätöksiä vaan hyväksyy ne sinällään.
Miksi e yksinkertaisesti palkata työvoimatoimistoihin riittävää henkilökuntaa kun niitä kerran on liian vähän, miksi taas lisätään turhia askelmia. Minä luulen tietäväni mutta päätelkää itse.

Miten tämä nyt sopii siihen mitä tähän mennessä on tehty, henkilöstöä on vähennetty,
toimipisteet siirretty ties minne, kulkuyhteydet ei toimi, silti käyntimääriä on lisättävä,
mutta työpaikkoja ei ole luotu yhtään enempää kuin ennenkään,

Eikö noilla miljoonilla olisi saatu käsipareja aika monta vaikka vanhusten hoitoon, siitä seuraisi hyviä asioita , vanhukset sais kunnon hoidon ja ala saisi lisää tekijöitä työn helpottuessa, nyt sieltä halutaan pois koska työ on liian rakkaa.

Tämä kaikki on valhetta ja moraalitonta touhua. Työttömyys ei ole työttömän syy mutta hänet pannaan maksumieheksi ja valtion miljoonat siirretään yksityisten taskuihin ,taas.

5

57

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiertoa

työtä sokea taluttaa sokeaa.

• SuomiSuosta

Saadaan uusia työpaikkoja kun palkataan haastattelijoita.

• voisuomiparkaa

Mitä se tuottaa???Ei mitään velkarahalla sekin tehtävä valtiollahan ei rahaa omasta takaa ole.

• Suomi.stressidiktatuuri

Kummaa on pelleily työttömien kustannuksella,yksityisten yritysten kuuluisi tarjota niitä työpaikkoja eikä alkaa vainoamaan ihmisiä. Onko laskettu paljonko tällainen mitä sattuu kuulustelu nostaa ihmisten stressitasoa ja sitä myöten sairauksia jotka yhteiskunta joutuu joka tapauksessa hoitamaan? Suomi ei ole enää vapaa demokratia jos ihmisiltä aletaan vaatia liikaa kaikkea osaamista,jokaisella pitää olla itse oikeus määrittää mitä stressi tasoa elää ja sietää.

• Niinhän se on... Syytetään viattomia, Suomimeininki nykyään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      153
      1383
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      124
      1111
    3. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      33
      872
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      849
    5. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      792
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      762
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      143
      754
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      47
      696
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      632
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      63
      593
    Aihe