Se on Tammisaaren taloudellisen kehityksen, kulttuurin ja sivistyksen kannalta välttämätöntä.
Tämä on minun mielipiteeni ja sen takana minä ylpeänä seison.
Tammisaari muutettava 1-kielisestisuomenkieliseksi
7
69
Vastaukset
- AlexUbergood
Tammisaari on kummituskaupunki, jossa kaupan ovi ei aukene illalla. RKP ei halua suomenkielisiä kaupunkiin. Tammiharjun aluetta esim ei kaavoiteta kunnolla.
Valtion pitäisi puuttua asiaan. Dragsvik pois, niin kaupunginjohdolle tulee hätä.
Varmasti sitten rupeaisivat kehittämään kaupunkia. - 543563456
Ehdottomasti samaa mieltä.
Suomenkielisten muuttoa Tammisaaren alueelle on helpotettava ja jopa suosittava.-Suomenkielisten muuttoa Tammisaaren alueelle on helpotettava ja jopa suosittava.
Niihä ne sanoo muuallakin, että kulttuurien yhdistäminen kannattaa ja että erilaisuus on rikkaus.
- Ekenäsbo
Tammisaari on hyvä juuri nyt niinkuin on
- tassarna.bort.ekenäs
Tammisaarella ei ole tulevaisuutta, siitä tulee ruotsinkielisten museokaupunki
- Rasborg-härskiys
Eikö Tammisaari kuulu nykyään Raaseporin suurkuntaan?
Rasborgissa eli Rotukaupungissa RKP-johtoinen kaupunginhallitus teki todella härskin päätöksen, kun kielsi susuoppilaita oikeuden lukea englantia ensimmäisenä kielenään, kuten on muualla tapa!-Rotukaupungissa RKP-johtoinen kaupunginhallitus teki todella härskin päätöksen, kun kielsi susuoppilaita oikeuden lukea englantia ensimmäisenä kielenään
Ei kun hallitus oikeuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648233Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592582- 76938
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 55833
- 25826
- 12820
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713