olla jumala
ja katsella kun uskovaiset raiskaa ja tappaa
kuten kuuluukin
sillä vanhassa testamentissa vara parempi
vähänks siistii
4
79
Vastaukset
- jokahetkijoka-asia
Itse valitset.
- VieJumalasPOISvaan
Ei täällä KUULKAAS ole vuosikymmeniin JÄLLEEN kerran pystyneet ihmiset valitsemaan paljon YHTÄÄN mitään. VAAN Valtiaat IHAN jokaikinen OVAT päättäneet ja VALINNEET kaiken ihmisten osan ja osalta, ja ihmiset OVAT olleet VAIN avuttomia, alistettuja VÄKISIN kaikkeen. Ei käy kateeks kaltaistas, JOKA pystyy, kykenee muka itse valitsemaan asiansa, Kaiken. Pro Humanum Omnia! Humanum ex Lex Dei!
- jokahetkijoka-asia
VieJumalasPOISvaan kirjoitti:
Ei täällä KUULKAAS ole vuosikymmeniin JÄLLEEN kerran pystyneet ihmiset valitsemaan paljon YHTÄÄN mitään. VAAN Valtiaat IHAN jokaikinen OVAT päättäneet ja VALINNEET kaiken ihmisten osan ja osalta, ja ihmiset OVAT olleet VAIN avuttomia, alistettuja VÄKISIN kaikkeen. Ei käy kateeks kaltaistas, JOKA pystyy, kykenee muka itse valitsemaan asiansa, Kaiken. Pro Humanum Omnia! Humanum ex Lex Dei!
VieJumalasPOISvaan kirjoittaa
"Ei täällä KUULKAAS ole vuosikymmeniin JÄLLEEN kerran pystyneet ihmiset valitsemaan paljon YHTÄÄN mitään.
VAAN Valtiaat IHAN jokaikinen OVAT päättäneet ja VALINNEET"
Hänelle on helppo antaa anteeksi koska hän on valtiaidensa käskystä täällä kirjoitelemassa. Itse hän ajattelisi aivan toisin.
- anakin.skywalker
Uskovaiset on tulkinneet monet asiat väärin. Me jumalatkin olemme erehtyväisiä. Olemme kuolemattomia toki ja yleensä hyvän näköisiä. Olemme huomanneet että valittamalla asiat ei parane, siks pidämme hauskaa ja ilo onkin siksi jumalien kokouksessa ylimmillään :D:D:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066822- 954241
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463466Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483372- 1793294
- 503289
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242789- 552045
- 341981
- 131684