Erään tutkimuksen mukaan suomalaisilla ja ruotsalaisilla on maailman pienimpiä penis. Kuitenkin ruotsalaisilla on keskimäärin suurempi penis kuin suomalaisilla.
Lukekaa tuosta:
http://metro.co.uk/2015/02/28/want-to-know-which-country-has-the-biggest-penises-in-the-world-5083922/
Ruotsalaisilla keskimäärin suuremmat penikset
5
<50
Vastaukset
Eipä niillä juuri ole, mutta huomenna asian voinee tarkistaa. Ruotsin pojat ovat kyllä ihan komeita, mutta ei ole timmin suomipojan veroista sieltä vielä löytynyt.
- Olet-nähnyt-unen
Ootko huorannut Ruotsissakin hintti? En usko että ruotsalaiset alentuisi kaltaiseesi.
- Sinkkumies__
Mulle on ihan se ja sama mitä teillä muilla on, mut ite kuulun kyllä tuonne vihreeseen jengiin, eli mulla ei oo kyllä mitään ongelmaa kun edes mustilla ei näytä olevan sen isompaa keskimäärin. Sanotaanko näin, et mun on helppo hengittää maailmanlaajuisellakin mittakaavalla tällä karvan verran alle seihtemen tuuman jytkyllä. Sen tietää sillon, että maailmassa on miljoonia ja kymmeniäkin miljoonia sitä pienempiä kaluja, joten pakkohan se on olla tyytyväinen, vaikka isompikin voisi toki olla.
- Joopajoooooh
Vetele handuus vain luuseri ja mittaa suolesta asti.
- KippariPOika
Taulukko näyttäisi menevän käsikädessä sen mukaan minkä maalaisia maahanmuuttajia naiset Suomeen tahtovat ja minne tyttöporukalla matkat tehdään.. Sattumaa varmaan, koska mulkun koolla ei ole kuulemma väliä vaan käyttö taidolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115237Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493392Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle913224Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku402926- 811847
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271555Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311436Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1301234- 161149