Aiheuttaa sotia, kylvää tuhoa ja kuolemaa. Ihmiset kansallisuuteen, uskontoon, sukupuoleen riippumatta vannovat silti sen nimeen.
https://www.youtube.com/watch?v=W58zjRN5vDk
Tiedätkö mikä on maailman suurin ja pahin uskonto?
34
158
Vastaukset
- kaikkeahyvääO
Onni, sinä olet ihana! Täysin vilpitön kaverillinen lausahdus. Mukavan ajattelevaista. Nyt mä menen.
- ytimenasiassa
totta!
- OnkoSeSe
Kapitalismi - Usko rahaan?
- TiedätköSINÄ.ONNI
mikä on se syy millä tapetaan ihmisiä eniten maailmassa?
- OnninMummo
Ahneus!
- TiedätköSINÄ.ONNI
OnninMummo kirjoitti:
Ahneus!
Jos ahneus liittyy uskontoon, niin silloin se on se. Mutta uskonto on se miksi ihmisiä tapetaan maailmassa eniten, joten tämä tiedoksi Onnin Mummollekkin.
- Taneko
Ei kai uskonto sitä tee vaan miten sitä käytetään, ja sen oikein tai väärinkäyttäjät ovat ihmisiä, mutta kuten Jeesus sanoi kaikki laki on sisällytettynä enismmäiseen käskyyn: Rakasta Herraa sinun Jumalaasi, ja lähimmäistäsi niin kuin itseäsi. Käskyt ja normit, jotka eivät sisällä tätä asiaa, eivät ole Jumalsta, tapahtukoot ne vaikka seurakunnassa tai yksilöelämässä. Tässä kunikaallisessa laissa ei ole piirunkaan vertaa periksi antamista. Kaikki, pienikin tarkoitettu pahuus lähimmäistä kohtaan, on pahuutta, ja Jumalassa, joka on rakkaus, ei ole pahuutta, sillä rakkaudessa ei voi olla pahuutta sillä muutoin se ei olisi todellista rakkautta. Tähähän liittyvät myös Jeesuksen sanat siitä, mitkä asiat ovat laeissa tärkeimmät: Ne ovat uskollisuus, laupeus ja oikeudenmukaisuus. Näin hän sanoi fariseuksille, jotka maksoivat kyllä tilleistä kymmenyksiä ollekseen Jumalalle kelvollisia mutta olivat unohtaneet sen miksi laki ylipäätänsä on. He hujauttivat kamelin huiviin mutta siivilöivät hyttysen.
- vhthjytirtu
Taneko kirjoitti:
Ei kai uskonto sitä tee vaan miten sitä käytetään, ja sen oikein tai väärinkäyttäjät ovat ihmisiä, mutta kuten Jeesus sanoi kaikki laki on sisällytettynä enismmäiseen käskyyn: Rakasta Herraa sinun Jumalaasi, ja lähimmäistäsi niin kuin itseäsi. Käskyt ja normit, jotka eivät sisällä tätä asiaa, eivät ole Jumalsta, tapahtukoot ne vaikka seurakunnassa tai yksilöelämässä. Tässä kunikaallisessa laissa ei ole piirunkaan vertaa periksi antamista. Kaikki, pienikin tarkoitettu pahuus lähimmäistä kohtaan, on pahuutta, ja Jumalassa, joka on rakkaus, ei ole pahuutta, sillä rakkaudessa ei voi olla pahuutta sillä muutoin se ei olisi todellista rakkautta. Tähähän liittyvät myös Jeesuksen sanat siitä, mitkä asiat ovat laeissa tärkeimmät: Ne ovat uskollisuus, laupeus ja oikeudenmukaisuus. Näin hän sanoi fariseuksille, jotka maksoivat kyllä tilleistä kymmenyksiä ollekseen Jumalalle kelvollisia mutta olivat unohtaneet sen miksi laki ylipäätänsä on. He hujauttivat kamelin huiviin mutta siivilöivät hyttysen.
Miksi Jeesus kielsi uskomasta?????
- okkigaam
Taneko kirjoitti:
Kymmenessä käskyssä ensimmäinen kuuluu ------> Minä olen herra sinun Jumalasi, sinun ei pidä palvella muita jumalia. UT puolella on kirjoitettu ---> Mene ja tee kaikki kansat MINUN opetus lapsikseni. Kehottaja on Jeesus joka ei ole profeetta vaan titteliltään Jumalan poika ---- lisäksi siellä sanotaan : Joka köyhältä varastaa, varastaa Jumalalta! Näitä pitäisi kirkkokansan ja moraalisesti valmentautuneiden noudattaa. Ei muslimeja saa hyysätä vaan käännyttää
- Tanekoz
vhthjytirtu kirjoitti:
Miksi Jeesus kielsi uskomasta?????
Milloin Jeesus on kieltänyt uskomasta?
- Tanekos
okkigaam kirjoitti:
Kymmenessä käskyssä ensimmäinen kuuluu ------> Minä olen herra sinun Jumalasi, sinun ei pidä palvella muita jumalia. UT puolella on kirjoitettu ---> Mene ja tee kaikki kansat MINUN opetus lapsikseni. Kehottaja on Jeesus joka ei ole profeetta vaan titteliltään Jumalan poika ---- lisäksi siellä sanotaan : Joka köyhältä varastaa, varastaa Jumalalta! Näitä pitäisi kirkkokansan ja moraalisesti valmentautuneiden noudattaa. Ei muslimeja saa hyysätä vaan käännyttää
Eikö ensimmäinen käsky kuulunut rakasta Herrraa sinun Jumalaasi .... ja lähimmäistä niin kuin itseäsi. johon sisältyy kaikki laki ja profeetat. Jeesus oli tietysti Jumalan poika. Lain antaja ja sen täyttäjä, mutta myös profeetta.
- Tanekos
okkigaam kirjoitti:
Hyysätä millä tavoin? Rakkaus ei ole hyysäämistä vaan elämistä Jumalan tahdon mukaan, rakastakaa myös heitä,jotka teitä vainoavat, mitä hyvää te teette siinä, jos rakastatte vain veljiänne, eivätkö pakanatkin tee samoin. Toivo muslimien kääntymisestä lähtee rakkauden ehdoilla, mutta jos he eivät käänny, se ei tee tyhjäksi rakkautta. On tietysti se, että "älkää antatako helmiä sioille". Rakkaus ei tarkoita samaa kuin olla tomppelina hyväksikäytettävä, ja suo heidän jatkaa pahuuttansa: onko kyseessä muslimi tai kuka tahansa, jolle toivot hyvää. Ei kai rakkaus ole kuin pyytettömän hyvän toivomista lähimmäisillensä heidän elämässänsä, ja paras siinä on iänkaikkinen elämä. Ei rakkaudella ole rajoja vaan ihminen itse sulkee itsensä pois omilla pahoilla teoillansa. Se kuulostaa paradoksaaliselta, mutta täytynee ymmärtää, että rakkaus myös vaatii, sitä että ihminen elää rakkaudessa muutenhan se jää tyhjäksi. Jos ihminen elää vihassa lähimmäisiään kohtaan, hän ei voi elää Jumalassa, joka on rakkaus. Ja perusasia Kristuksen sanomassa on se, että jos minussa ei ole rakkautta, minulla ei ole mitään. Tämä on tulevan elämän aarre, johon meidät on kutsuttu. Sillä kaikki muu katoaa, mutta rakkaus ei katoa koskaan. Sillä tämä on Jumalan voima.
- luontoäidilläoliasiaa
Onneksi ei ole mistä tapella. Ilmankos olen kovin rauhaa rakastava 😍...:)))
- laitankoviestin
Jotenkin on sellainen tunne, että tiedät kuka olet Onnii:) Ei anneta sen kuitenkaan häiritä.. kirjoittele vaan ihan kaikessa rauhassa.
- Kunhan_totean
Ei oo totta! En edes ehtinyt aukaista linkkiä, kun ajattelin heti, että raha. Ihmiset juoksee ja kumartaa, tappaa, moukaroi toisia ja ihan mitä vaan, jopa luontoa tuhotaan ihan sumeesti, koska "siitä saa rahaa", se tuottaa rahaa, jota kukaan ei oikeasti enää edes tarvitse. Puhdas vesi ja ruokakin jää joiltakin saamatta, koska "tarvii tehrä vielä enemmän rahaa". Hullua. Tottakai rahaakin tarvitaan ja on hyvä tehdä tuottavaa bisnestä, mutta ei se voi olla koko elämän kohokohta.
Tuntuu, että jotkut uhraa jopa omaa ja toisten terveyttä, kun ahneus ottaa vallan, ihmisuhteista puhumattakaan. Aika on rahaa ja vain rahaa tuottava aika on arvokasta ja kallista, viis muista elämän osa-alueista, omat lapsetkin voivat ihan rauhassa kasvaa aikuisiksi näkemättä edes heitä, jotta ehtii tehdä rahaa. Toisia ei tarvitse kunnioittaa, jos on mahdollista kiskasta jostakin rahaa. Hullua ja nämä samaiset ihmiset vielä väittävät kiven kovaa, että ovat "järkiperäisiä ja rationaalisia" ihmisiä. Ahneus ja sairaalloinen rahanhimo eivät kuulu mitenkään rationaalisuuteen, koska ne ovat sairaita tunteita, jotka johdattelevat ihmisen toimintaa ja ajan käyttöä vailla minkäänlaista järkeä. Mutta tätähän nämä niin "rationaaliset ja järkevät" ihmiset eivät tajua.- näinsemeneee
Amen!
- onnin_uskonto
Onko se sinunkin uskontosi ainakin jonkin verran?
- TeotPaljastavat
No mutta - näinhän on kirjoitettukin: 'Rahanhimo on kaiken pahan alkujuuri.'
Siis 'himo' - rahan tavoittelu!
Jopa niin, että jotkut ovat menettäneet järkensä kadottaen totuuden ja pitävät uskontoakin vain tulonlähteenä!
1. Tim. 6- taneko
Näin on, ja se on näitä ihmisen itsekkääseen lihaan perustuvia asioita, joiden nojalla kieroutetaan myös Kristuksenoppi, jonka lain ytimessä on käsky: rakasta Herraa sinun Jumalaasi.. ja lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, johon Jeesuksen sanojen mukaan kiteytyi kaikki laki. Siis jos käskyissä ja laissa ei ole sisällytettynä tätä käskyä, se oppi ei silloin ole Jumalasta. Joskus tuntuu, että seurakunnissakin tämä kuninkaallinen laki on unohdettu, jota mm. Jaakob painotti, ja jonka johdosta Jeesus sanoi fariseuksille Te kyllä maksatte kymmenykset jopa mintuista ja tilleistä mutta unohdatte sen mikä laissa on täkeintä: uskollisuuden, totuuden ja laupeuden. Te siivilöitte hyttysen mutta nielette kamelin. Kaiken Jumalan lain pohjana ja ytimenä on siis tämä ensimmäinen käsky, eikä voi olla seurakunnissa tai yksilöelämässä mitään tätä korkeammalla motiivilla varustettua julistusta tai toimintaa eli sellaista, joka rikkoisi tämän käskyn. Jumala on rakkaus, ja sitä Hän varjelee pyhyyedessään, koska muuten asioista ei tulisi mitään. Muuten koko systeemi olisi sekasortoa, ja piirunkin lain rikkomisen hyväksyminen tarkoittaisi myös sekasorron hyväksymistä, pienikin todellinen pahuus ja valhe lähimmäisiä kohtaan on laittomuutta. Todellisella pahuudella tarkoitan myös todellista pahuutta, jonka motiivina on tuottaa lähimmäiselle vahinkoa, en leikkimielisyyttä., jota nyt saa lallatella, ja jos joku siitä loukkaantuu, niin kyse ei kuitenkaan ole lainrikkomiseta, koska sitä ei ole tehty pahassa tarkoituksessa. Jumala tuomitsee meidät meidän sydämen aivoitustemme eli motiiviemme ja tartkoitustemme mukaan, ei sen mikä on ollut asian lopputulos eli todellista hyvää tarkoittava ihminen ei ole syyllinen.
- antipsykiatri
Psykiatria, tuhoavat ihmisen fyysisen terveyden lisäksi aivot, kaiken maailman valproaateilla ja neurolepteillä, aiheuttavat myrkyillään syöpiä yms.. Sen lisäksi tuhoavat ihmisiltä kaikki mahdollisuudet hankkia elantonsa harjoittamalla ammattia. Hakkauttelevat miliiseilla ja laitapuolen
kulkijoilla uhrejaan välillä paikoin.
Pyörittelevät asuntola bisneksiä uhreillaan ja nostelevat päälle isot rahat viroistaan ja lääkefirmoilta. Usein sosiopaaattisia piirteitä omaavia sairaanloisia narsisteja nämä taksin takapenkin kuluttajat itse. - hyvööyötä
Tieteen uskonto. Nykytieteen uskonto. Siinä on vain kaksi ääripäätä jokaiseen tieteeseen. Globalisaatio yrittää keksiä uusia tieteenlohkoja jotta he voisivat syyttää medialla NewWorldOrderia ja newWorldOrder tutkii uutta tiedettä koska heidän tietoisuus katoaa näiden ääripäiden takia joita globalisaatio kehittää kruunun vallan pitämiselle.
Jos tietoisuudessasi on tiedettä ja voit käyttää tätä hyväkseen ja tietoisuutesi katoaa niin sinun tulee käyttää tiedettä jotta tietoisuutesi palautuisi. Imperialistinen globalisaatio keksi tieteen koska he tekivät niistä lohkoja. Niitä lohkoja syntyi monta eikä he osaa kontroloida niitä koska he ovat tehneet huonosti työnsä ja tulevat hyvin luultavasti myös tekemään työnsä jollakin tapaa. NewWorldOrder tietää että on vain yksi tiede. Globalisaatio ei. Ja tässä on globalisaation työ mikä on käsienpesu tieteestä mutta se ei ole heidän oikea työ se on heidän oman tieteen löytäminen mikä on yksi vain. Jos he eivät tee niin newWorld Order rangaisee heitä. Ja tämä ei ole raamatusta kenellekkään eikä kirkon puhetta kenellekkään eikä kirkon tietoisuutta yhdellekkään. Se on vain tosia asia ja terveen kehon ja mielen kehittämistä. Ilman painostusta new world orderia kohtaan. Nyt parhaimmillaan globalisaatio käyttää minua hyväkseen koska en kuulu politiikkaan enkä halua olla politiikassa ja heidän vääristynyt politiikka koskettaa minua ja he käyttävät sitä apunaan.- okkigaam
- efolli
Se on varmaankin usko rakkauteen.
- Penuela
"Uskonto"!? Ono sinulla nyt ikävä?
- okkigaam
- okkigaam
- okkigaam
- mammaaaaaaaan
Uskonto on tehty tarpeettomaksi jo 2000 vuotta sitten, kun Herra Jeesus on sanonut ristillä, se on täytetty.
- Herätyys
Se synti, se synti, ja ne SYNNIT! = KAIKKI vääryys ja pahuus. = KAIKKI Jumalan Sanan (Raamatun UT) opetusten ja ohjeiden vastaisuudet. = Ne saata naa tuomiokseen palvelevan elämän touhut ja politiikka kaikkineen. Jossa kaikessa "piru", pimeyden ruhtinas, vie, vetää, johtaa ja hallitsee. Ja jossa PAHA perii.
Jeesukseen nimessä... herätykseksi Totuutta.
vähäinen, Totuudessa pysyvä ja siihen pitäytyvästi elävä ja toimiva palvelijansa ja seuraajansa. - katso-video
islam on tuomassa Mooseksen lakia julmemman saria lain suomeen ja heidän mahdi = vale jeesus on islamilainen. Näin sanoo paletiinalainen: http://www.tv7.fi/vod/player/26187/
- Skunkkix
Miehet on perseestä
- näin-sharia-laki-toimii
Muslimien tarkoitus on kaikkialla toimia näin:
1. Jihad määriteltynä ”sotana ei-muslimeja vastaan uskonnon perustamiseksi” on jokaisen muslimin ja valtion muslimijohtajan (kalifin) velvollisuus. Muslimijohtajat, jotka kieltäytyvät jihadista, toimivat vastoin Shariaa ja ovat sopimattomia hallitsemaan.
2 Kalifi voi nousta virkaansa kaappaamalla vallan käyttäen voimaa.
3 Kalifilla on vapautus syytteistä koskien erilaisia rikoksia kuten murhaa, aviorikosta, ryöstöä, varkautta, juopottelua ja joissakin tapauksissa raiskausta. 4. Tietty prosenttimäärä Zakatista (hyväntekeväisyysraha) täytyy mennä jihadia varten.
5. Kalifin käskyjen totteleminen on pakollista, vaikka hän olisi epäoikeudenmukainen.
6. Kalifin täytyy olla Muslimi, hän ei saa olla orja ja hänen täytyy olla mies.
7. Muslimiväestön täytyy erottaa kalifi, jos hän kieltää Islamin.
8. Muslimi, joka luopuu Islamista, täytyy tappaa välittömästi.
9. Muslimille annetaan anteeksi murha, joka koskee:
1) uskonluopiota
2) aviorikoksen tekijää
3) maantierosvoa. Kadulla tapahtunut oikeuden toimeenpano ja kunniamurha on sallittua.
10. Muslimi ei saa kuolemanrangaistusta, jos hän tappaa ei-muslimin, mutta hän saa sen tappamalla muslimin.
11. Sharia ei ole koskaan kumonnut orjuutta, seksiorjuutta mutta sääntelee sitä suuresti. Isäntää ei rangaista orjansa tappamisesta.
12. Sharia määrää kuoleman kivittämällä, katkaisemalla kaulan; raajojen amputoimisen, ruoskimisen sellaisista rikoksista kuin aviorikoksen synti.
13. Ei-muslimit eivät ole tasavertaisia muslimien kanssa lain edessä. heidän täytyy mukautua islamin lakiin, mikäli he aikovat olla turvassa. Heitä on kielletty menemästä naimisiin musliminaisten kanssa, nauttimasta julkisesti viiniä tai sianlihaa, lausumasta ääneen kirjoituksiaan tai avoimesti juhlimasta uskonnollisia juhlapäiviään tai hautajaisiaan. Heitä on myöskin kielletty rakentamasta uusia kirkkoja tai rakentamasta niitä korkeammiksi kuin moskeijoita. He eivät saa astua moskeijaan ilman lupaa. Ei-muslimia ei enää suojella, jos hän johtaa muslimin pois Islamista.
14. Ei-muslimille on rikos myydä aseita jollekin, joka käyttää niitä muslimeja vastaan. Ei-muslimit eivät saa kirota muslimia, sanoa mitään halventavaa Allahista, profeetasta tai Islamista tai paljastaa muslimien heikkoja kohtia. Mutta muslimit saavat kirota ei-muslimeita.
14. Ei-muslimille on rikos myydä aseita jollekin, joka käyttää niitä muslimeja vastaan. Ei-muslimit eivät saa kirota muslimia, sanoa mitään halventavaa Allahista, profeetasta tai Islamista tai paljastaa muslimien heikkoja kohtia. Mutta muslimit saavat kirota ei-muslimeita.
15. Ei-muslimi ei voi olla muslimin perijänä.
16. Pankkien täytyy mukautua Shariaan eikä koron veloittaminen ole sallittua. 17. Oikeusistunnoissa ei hyväksytä todista sellaisilta ihmisiltä, jotka työskentelevät alempiarvoisissa tehtävissä, kadunlakaisijoina tai kylpyläpalvelijoina. Alempiarvoisissa tehtävissä työskentelevät naiset kuten ammattimaiset hautajaissurijat eivät voi toimia lastensa huoltajina avioerotapauksissa.
18. Ei-muslimi ei saa hallita – ei edes ei-muslimivähemmistöä.
19. Homoseksuaalisuus rangaistaan kuolemalla.
20. Tyttöjen avioitumisella ei ole ikärajaa. Avioliittosopimus voidaan tehdä milloin tahansa syntymän jälkeen ja voidaan panna täytäntöön 8:n tai 9:n vuoden iässä.
21. Kapinallisuus vaimon taholta mitätöi aviomiehen velvollisuuden elättää häntä, antaa miehelle luvan lyödä vaimoa ja estää vaimoa lähtemästä kotoa. 22. Vain aviomies kykenee ottamaan avioeron ja se on niin helppoa kuin sanomalla : ”Misä eroan sinusta” ja astuu voimaan vaikkakin aviomies ei tarkoita sitä.
23. Aviomiehellä ja vaimolla ei ole mitään yhteistä omaisuutta ja aviomiehen omaisuus ei mene automaattisesti vaimolle miehen kuoleman jälkeen.
24. Vaimo perii puolet siitä, mitä mies perii.
24. Vaimo perii puolet siitä, mitä mies perii.
25. Miehellä on oikeus olla jopa neljä (4) vaimoa ja yhdelläkään heistä ei ole oikeutta ottaa avioeroa miehestä – vaikka hän moniavioinen.
26. Myötäjäiset annetaan vastineeksi naisen sukupuolielimistä
26. Myötäjäiset annetaan vastineeksi naisen sukupuolielimistä
27. Miehen on sallittu harjoittaa seksiä orjanaisten kanssa ja taistelussa vangiksi saatujen naisten kanssa, ja jos orjaksi otettu nainen on avioliitossa hänen avioliittonsa mitätöidään.
28. Naisen todistus oikeusistuimessa on arvoltaan puolet miehen todistuksen arvosta.
29. Nainen menettää huoltajuutensa, mikäli hän menee uudelleen naimisiin. 30. Todistaakseen tulleensa raiskatuksi naisella täytyy olla neljä (4) miespuolista todistajaa.
31 Raiskaajaa vaaditaan maksamaan ainoastaan morsiamen hinta (myötäjäiset) ilman, että hänen täytyy mennä naimisiin raiskauksen uhrin kanssa. - P.Aholainen
KYMMENEN HELVETILLISTÄ KÄSKYÄ
1. Minä olen Allah.
2. Ei ole muita jumalia.
3. Palvo kuollutta kiveä ja profeettaani minun rinnallani.
4. Älä tee kuvaa tai patsasta minusta äläkä profeetastani.
5. Kunnioita minua ja vihaa isääsi, äitiäsi, siskoasi, veljeäsi, lastasi sekä kaikkia niitä, jotka eivät tee niinkuin minä sanon.
6. Tapa.
7. Raiskaa.
8. Varasta.
9. Valehtele.
10. Himoitse.
terveisin,
Paholainen- Jaakkimanpulu
Juuri näin teemme. Kiitos korkeuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1246399Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604082Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503355Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4872883Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2801889Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341576- 871436
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741379Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141363