Onko kukkaa tilannu esim ebaysta, whisiltä tms seksileluja ja millaisissa paketeissa ovat saapunee? Ite ku oon tilannu vaikka whisiltä jotai vaikkapa seinätarroi tai sukkii niin paketissa lukee se englanniksi sillee että postinjakaja pystyy siitä lukeen mitä paketti sisältää :D... että jos tilaa dildon nii lukeeko siinä paketissa, entä paketoiko ne vaan siihen muoviin sen dildon että postissa sitten saa hävetä kun tiedetään tasan mitä paketti sisältää? Kokemuksia muutenkin kaivataan näistä halppis leluista kun siellä sattuu löytyy kaikkee mielenkiintosta. JA ASIALLISIA KIITOS!
Seksileluja ulkomailta?
8
2949
Vastaukset
- NeljäKaksKytä
Korjaan wish*
- m444
Ainakin minä olen saanut paketit huomaamattomasti sekä E baystä ja aliex ltä. Paketeissa lukenut gift tai vastaavaa. ovat olleet hyvin pakattuja yms.
- Ihanhyvin
Lovehoney toimii hyvin, tarjouksiakin tulee usein (laita siis 2. sähköpostiin...).
Paketissa ei suoraan lue mitään seksiin tai tuon nimiseen liittyvää, isommat paketit tulee suoraan ovelle rahtina, ei postiin. - kjnrfghighiuer
Tilasin ja maksoin... ikinä en saanut mitään.
Ei kannata tilata, koskaan et tiedä mitä myrkkypatukoita lähettävät kun ei noita mitkään säännöt koske. - olimuutenhyvätlelut
Wishistä tilannut kaks kertaa ja huomaamattomasti tulivat. Paketissa tais lukea gift
- aliex
aliex ainakin ihan ok paketit ja gift lukee
- Siinäpä_syy
EU:n ulkopuolelta tilattaessa paketin tiedoissa yleensä lukee "gift", ettei tarvitsisi maksaa ylimääräisiä veroja ja tullimaksuja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823450
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 621754
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628