http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001258752.html
Onko tuo muka jotain hurjaa ylinopeutta 154 km/h 80:n alueella keskellä yötä, jolloin liikennettäkään ei paljon ole? Eihän tuo ole edes kaksinkertainen nopeusrajoitukseen nähden. Paatero ajoi taannoin jotain n. 80 km/h 30:n alueella.
Minä olen ajanut 250 km/h satasen alueilla, joskus 40:n alueellakin n. 150 km/h. Kertaakaan en ole vaarantanut liikennettä niiden yli 4 milj. km:n aikana, jotka olen ajanut lähes aina ylinopeudella.
No voi hellanlettas Is:n Samu Lehtonen ja poliisit
5
<50
Vastaukset 5
- BMW1000RR
150 km/ h ei ole nopeus eikä mikään. 150 km/h on lasissa jo kiihdytyskaistalla.
- afsd
Aloittaja on kokoomuslainen hörhö
- oletsinäkova
"yli 4 milj. km:n aikana, jotka olen ajanut lähes aina ylinopeudella."
Varmaan olet ollut kännissäkin lähes koko ajan."Varmaan olet ollut kännissäkin lähes koko ajan"
En hyväksy kännissä ajamista ja olen ehtinyt jo useita rattijuoppoja käräyttääkin, ne eivät kuulu liikenteeseen muita vaarantamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771590
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493