hei suojelusenkelini

frankie67

Tiedän olisin vain voinut kysyä suoraan mutta alkaa ihmetyttää jo miksi meillä on tämä fyysinen maailma sitten ollenkaan??? Tiedät että rakastan mutta mitä täällä on tarkoitus tehdä muuta kuin istua kotona ja jutella hengille? Mulle kun ei muuta jäänyt ja tiedät sen. :)

4

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frankie67

Ainiin Mikael ... tykkäsin biisistä mutta teen minäkin he..etin rankkaa työtä - sitä henkistä eikä siitä mitään kiitosta saa vaan hullun maineen.

• theLucifer

Voithan sä pelaa jotain moorpg nettipeliä missä saa jutskaa toisten kaa? Se on parhaimmillaan sosiaalista Narniaa, mutta sosiaalista kuitenkin. Oot muiden kanssa ja pidät hauskaa.

Jos etit HC henkistä työtä, niin siinähän just menee maine joidenkin silmissä. Mut Eiks se just ole HC henkisen työn puolipakollinen sivutuote se maineenmeno? Kukahan HC henkisen työn tekijä olis kiitosta ulkopuolelta saanut, kysyn vaan? Kiitos tulee sisältä sun sydämestä käsin kun tajuaa, että tietää tehneensä oikein.

Tai opettelet hymyileen tuntemattomille kadulla ja piristät niiden päivää? Rankka henkinen työ on usein melkosen tavallista työtä. Liityt johonkin Äiti Teresa kerhoon, missä saat toteuttaa henkisen auttamistyön periaatteita?

• Lucio_jatkaa

Mun mielestä meidän tehtävä on tulla kykeneväisiksi jakamaan iloa ihmisille. Jos ei ole sosiaalista verkostoa ei ainakaan mun mielestä ole mitään. Sosiaalinen verkosto pitää olla, missä voi toteuttaa jakamisen periaatetta.

Kun siirrymme toisiin todellisuuksiin, siellä on edessä sama jakamisjuttu ja sosiaalinen vuorovaikutus. Hengen maailmassakin tarvitaan toimiva verkosto. Mä ainakin lähinnä siunaan ja inspiroin after the death of my physical body. Ja tietty juttelen :)

Olen itse täällä että opin perusteellisesti jakamista. Kun sen täällä olen kunnolla oppinut, niin osaan tätä hengen maailmassakin. Viimeksi kun olin taivaassa, niin pystyin olemaan samassa tietoisuudessa kuin nää chohanit eli jumalat, ja korkeammallekin, mutta jakaminen oli vielä kovin rajoitettua. Oppia ikä kaikki.

Ulospäinsuuntautuneidem ihmisten elämä on taivaassakin ulospäinsuuntautuvaa ja iloa tuottavaa. Siinä sellaisen onnen salaisuus, ettei siihen kyllästy. Taivaassa jos et tee mitään tuloksia, niin huomaat itsesi vajavaiseksi ja tuut kyllä takaisin oppimaan niinkuin minä tulin :)

• suora_vastaus

Nyt tuli vastaus sun kysymykseenkin, joka kuului:
      "...ihmetyttää jo miksi meillä on tämä fyysinen maailma sitten ollenkaan???"

- fyysinen maailma on tehty sitä varten, että oivaltaisimme itsemme. Kaikki mahdollinen koettava paine on juuri tätä itseoivallusta varten.
      - meidän tulee oivaltaa, ettemme ole se kärsimys, mitä voi mahdollisesti kehossa havaita ja ettemme ole mitään materiaa.
      - tulee oivaltaa, että jos on kärsimystä, niin ei ole kuitenkaan kärsijää, joka sitä kärsisi (tämä poistaa kärsimyksen, koska sitä ei ole koskaan ollutkaan todellisena)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      109
      3769
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      317
      1970
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      247
      1757
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      104
      1667
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      436
      1610
    6. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1570
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      431
      1473
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1240
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      46
      1148
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      393
      1107
    Aihe