hei suojelusenkelini

frankie67

Tiedän olisin vain voinut kysyä suoraan mutta alkaa ihmetyttää jo miksi meillä on tämä fyysinen maailma sitten ollenkaan??? Tiedät että rakastan mutta mitä täällä on tarkoitus tehdä muuta kuin istua kotona ja jutella hengille? Mulle kun ei muuta jäänyt ja tiedät sen. :)

4

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frankie67

Ainiin Mikael ... tykkäsin biisistä mutta teen minäkin he..etin rankkaa työtä - sitä henkistä eikä siitä mitään kiitosta saa vaan hullun maineen.

• theLucifer

Voithan sä pelaa jotain moorpg nettipeliä missä saa jutskaa toisten kaa? Se on parhaimmillaan sosiaalista Narniaa, mutta sosiaalista kuitenkin. Oot muiden kanssa ja pidät hauskaa.

Jos etit HC henkistä työtä, niin siinähän just menee maine joidenkin silmissä. Mut Eiks se just ole HC henkisen työn puolipakollinen sivutuote se maineenmeno? Kukahan HC henkisen työn tekijä olis kiitosta ulkopuolelta saanut, kysyn vaan? Kiitos tulee sisältä sun sydämestä käsin kun tajuaa, että tietää tehneensä oikein.

Tai opettelet hymyileen tuntemattomille kadulla ja piristät niiden päivää? Rankka henkinen työ on usein melkosen tavallista työtä. Liityt johonkin Äiti Teresa kerhoon, missä saat toteuttaa henkisen auttamistyön periaatteita?

• Lucio_jatkaa

Mun mielestä meidän tehtävä on tulla kykeneväisiksi jakamaan iloa ihmisille. Jos ei ole sosiaalista verkostoa ei ainakaan mun mielestä ole mitään. Sosiaalinen verkosto pitää olla, missä voi toteuttaa jakamisen periaatetta.

Kun siirrymme toisiin todellisuuksiin, siellä on edessä sama jakamisjuttu ja sosiaalinen vuorovaikutus. Hengen maailmassakin tarvitaan toimiva verkosto. Mä ainakin lähinnä siunaan ja inspiroin after the death of my physical body. Ja tietty juttelen :)

Olen itse täällä että opin perusteellisesti jakamista. Kun sen täällä olen kunnolla oppinut, niin osaan tätä hengen maailmassakin. Viimeksi kun olin taivaassa, niin pystyin olemaan samassa tietoisuudessa kuin nää chohanit eli jumalat, ja korkeammallekin, mutta jakaminen oli vielä kovin rajoitettua. Oppia ikä kaikki.

Ulospäinsuuntautuneidem ihmisten elämä on taivaassakin ulospäinsuuntautuvaa ja iloa tuottavaa. Siinä sellaisen onnen salaisuus, ettei siihen kyllästy. Taivaassa jos et tee mitään tuloksia, niin huomaat itsesi vajavaiseksi ja tuut kyllä takaisin oppimaan niinkuin minä tulin :)

• suora_vastaus

Nyt tuli vastaus sun kysymykseenkin, joka kuului:
      "...ihmetyttää jo miksi meillä on tämä fyysinen maailma sitten ollenkaan???"

- fyysinen maailma on tehty sitä varten, että oivaltaisimme itsemme. Kaikki mahdollinen koettava paine on juuri tätä itseoivallusta varten.
      - meidän tulee oivaltaa, ettemme ole se kärsimys, mitä voi mahdollisesti kehossa havaita ja ettemme ole mitään materiaa.
      - tulee oivaltaa, että jos on kärsimystä, niin ei ole kuitenkaan kärsijää, joka sitä kärsisi (tämä poistaa kärsimyksen, koska sitä ei ole koskaan ollutkaan todellisena)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      42
      2998
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      87
      2896
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      160
      2802
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      201
      2095
    5. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      111
      1959
    6. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      14
      1954
    7. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      50
      1579
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      37
      1554
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      369
      1415
    10. Gallup! Mitä kirjainta kaipaat ja rakastat?

Etunimen eka kirjain? Aloitan V
      Ikävä
      87
      1051
    Aihe