hei suojelusenkelini

frankie67

Tiedän olisin vain voinut kysyä suoraan mutta alkaa ihmetyttää jo miksi meillä on tämä fyysinen maailma sitten ollenkaan??? Tiedät että rakastan mutta mitä täällä on tarkoitus tehdä muuta kuin istua kotona ja jutella hengille? Mulle kun ei muuta jäänyt ja tiedät sen. :)

4

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frankie67

      Ainiin Mikael ... tykkäsin biisistä mutta teen minäkin he..etin rankkaa työtä - sitä henkistä eikä siitä mitään kiitosta saa vaan hullun maineen.

      • theLucifer

        Voithan sä pelaa jotain moorpg nettipeliä missä saa jutskaa toisten kaa? Se on parhaimmillaan sosiaalista Narniaa, mutta sosiaalista kuitenkin. Oot muiden kanssa ja pidät hauskaa.

        Jos etit HC henkistä työtä, niin siinähän just menee maine joidenkin silmissä. Mut Eiks se just ole HC henkisen työn puolipakollinen sivutuote se maineenmeno? Kukahan HC henkisen työn tekijä olis kiitosta ulkopuolelta saanut, kysyn vaan? Kiitos tulee sisältä sun sydämestä käsin kun tajuaa, että tietää tehneensä oikein.

        Tai opettelet hymyileen tuntemattomille kadulla ja piristät niiden päivää? Rankka henkinen työ on usein melkosen tavallista työtä. Liityt johonkin Äiti Teresa kerhoon, missä saat toteuttaa henkisen auttamistyön periaatteita?


      • Lucio_jatkaa

        Mun mielestä meidän tehtävä on tulla kykeneväisiksi jakamaan iloa ihmisille. Jos ei ole sosiaalista verkostoa ei ainakaan mun mielestä ole mitään. Sosiaalinen verkosto pitää olla, missä voi toteuttaa jakamisen periaatetta.

        Kun siirrymme toisiin todellisuuksiin, siellä on edessä sama jakamisjuttu ja sosiaalinen vuorovaikutus. Hengen maailmassakin tarvitaan toimiva verkosto. Mä ainakin lähinnä siunaan ja inspiroin after the death of my physical body. Ja tietty juttelen :)

        Olen itse täällä että opin perusteellisesti jakamista. Kun sen täällä olen kunnolla oppinut, niin osaan tätä hengen maailmassakin. Viimeksi kun olin taivaassa, niin pystyin olemaan samassa tietoisuudessa kuin nää chohanit eli jumalat, ja korkeammallekin, mutta jakaminen oli vielä kovin rajoitettua. Oppia ikä kaikki.

        Ulospäinsuuntautuneidem ihmisten elämä on taivaassakin ulospäinsuuntautuvaa ja iloa tuottavaa. Siinä sellaisen onnen salaisuus, ettei siihen kyllästy. Taivaassa jos et tee mitään tuloksia, niin huomaat itsesi vajavaiseksi ja tuut kyllä takaisin oppimaan niinkuin minä tulin :)


    • suora_vastaus

      Nyt tuli vastaus sun kysymykseenkin, joka kuului:
      "...ihmetyttää jo miksi meillä on tämä fyysinen maailma sitten ollenkaan???"

      - fyysinen maailma on tehty sitä varten, että oivaltaisimme itsemme. Kaikki mahdollinen koettava paine on juuri tätä itseoivallusta varten.
      - meidän tulee oivaltaa, ettemme ole se kärsimys, mitä voi mahdollisesti kehossa havaita ja ettemme ole mitään materiaa.
      - tulee oivaltaa, että jos on kärsimystä, niin ei ole kuitenkaan kärsijää, joka sitä kärsisi (tämä poistaa kärsimyksen, koska sitä ei ole koskaan ollutkaan todellisena)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7000
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2731
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2303
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      86
      1987
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1695
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      8
      1502
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1278
    Aihe