ILMIANTO!!!

Ilmiannettu

Ilmiannan itseni. Tässä kirjoituksessa arvostelen itseäni, joka on mielestäni loukkaavaa. Olen myös pimeä tapaus ja jankkaan mielelläni loputtomasti. Olen oikeassa, mutta jotkut eivät suostu ymmärtämään ehdotonta totuutta. Se on väärin.

15

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos.aloittajalle

Kiitos rehellisyydestäsi, joka on harvinaista näinä valheiden aikana. Muista myös huilata edes joskus ja jopa viikonloppuisin. Myös oikeisiin töihin meneminen auttaisi ongelmiin joista kerroit.

• Huono-ohjeistus

Oikea työ on väärä ohje. Hänenlaistaan ei kelpuutettaisi mihinkään työyhteisöön. Jos kuitenkin rekry toteutuisi niin koeaikana huomattaisiin sen olevan väärä. Yhteistyökyky täysin olematon.

• TotuusEsille
        Huono-ohjeistus kirjoitti:

Oikea työ on väärä ohje. Hänenlaistaan ei kelpuutettaisi mihinkään työyhteisöön. Jos kuitenkin rekry toteutuisi niin koeaikana huomattaisiin sen olevan väärä. Yhteistyökyky täysin olematon.

Ei yhteiskyvytöntä palkata mihinkään toimeen tai työhön. Suomessa alalla toimivien tahojen henkilöstöt ovat eri kursseilla ja seminaareissa ja tiedot erilaisista henkilöistä tiedetään. Työhaastatteluvaiheessa ja sitä ennen kartoitetaan hakijat tai kutsuttavat ja heidät myöskin tunnetaan vuosien varrelta. Mainitsemasi tilanne on jo etukäteen mahdoton.

• Tosifaktaa
        TotuusEsille kirjoitti:

Ei yhteiskyvytöntä palkata mihinkään toimeen tai työhön. Suomessa alalla toimivien tahojen henkilöstöt ovat eri kursseilla ja seminaareissa ja tiedot erilaisista henkilöistä tiedetään. Työhaastatteluvaiheessa ja sitä ennen kartoitetaan hakijat tai kutsuttavat ja heidät myöskin tunnetaan vuosien varrelta. Mainitsemasi tilanne on jo etukäteen mahdoton.

Palstavirus tulisi hyljätyksi yhteistyökyvyttömänä.

• nostinta

nosto

• Ilmiannettu

Olen niin paha. Voi mikä pärstä katselee peilistä! Ja mitä juttuja joudun itseltäni kuuntelemaan. Pyydän että saisin haukkuja muiltakin. Olen ne ansainnut.

• jotainhyvääkin

Hyvä että kerrankin tunnustit.

• Voivoivoivois

On se niin kauhiaa.

• Massaipostia

Onneksi palkkiot juoksee.

• Hösös

Ei juokse. Surkiaa.

• Neuvotonta

Kuinka itseään voisi rangaista?

• Todenpuhuja

Olemalla hiljaa.

• osir----

Ilmiannan itseni itseäni suuremmalle. Sanon hänelle, olen tehnyt sen mikä on oikein itselleni, ja hävittänyt sen mikä on väärin itsestäni.

Ilmiannan itseni siis ihmistä suuremmalle.

Elän vieläpä seuraavan mukaan: Olen tehnyt sen mikä on oikein muille, ja hävittänyt sen mikä on väärin muista.

Ilmiannan tekoni -siis itseni- jälleen ihmistä suuremmalle. Ilmiannan ne Elämän antajalle

-höyhenenkevyt sulka vaa-assa-

pakana----

• Anonyymi

Annan ilmi huijari Pera606 käyttää eri kuvia ym....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3583
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3560
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3342
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2779
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2046
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1972
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      43
      1790
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1686
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1645
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1400
    Aihe