Ilmiannan itseni. Tässä kirjoituksessa arvostelen itseäni, joka on mielestäni loukkaavaa. Olen myös pimeä tapaus ja jankkaan mielelläni loputtomasti. Olen oikeassa, mutta jotkut eivät suostu ymmärtämään ehdotonta totuutta. Se on väärin.
ILMIANTO!!!
15
123
Vastaukset
- Kiitos.aloittajalle
Kiitos rehellisyydestäsi, joka on harvinaista näinä valheiden aikana. Muista myös huilata edes joskus ja jopa viikonloppuisin. Myös oikeisiin töihin meneminen auttaisi ongelmiin joista kerroit.
- Huono-ohjeistus
Oikea työ on väärä ohje. Hänenlaistaan ei kelpuutettaisi mihinkään työyhteisöön. Jos kuitenkin rekry toteutuisi niin koeaikana huomattaisiin sen olevan väärä. Yhteistyökyky täysin olematon.
- TotuusEsille
Huono-ohjeistus kirjoitti:
Oikea työ on väärä ohje. Hänenlaistaan ei kelpuutettaisi mihinkään työyhteisöön. Jos kuitenkin rekry toteutuisi niin koeaikana huomattaisiin sen olevan väärä. Yhteistyökyky täysin olematon.
Ei yhteiskyvytöntä palkata mihinkään toimeen tai työhön. Suomessa alalla toimivien tahojen henkilöstöt ovat eri kursseilla ja seminaareissa ja tiedot erilaisista henkilöistä tiedetään. Työhaastatteluvaiheessa ja sitä ennen kartoitetaan hakijat tai kutsuttavat ja heidät myöskin tunnetaan vuosien varrelta. Mainitsemasi tilanne on jo etukäteen mahdoton.
- Tosifaktaa
TotuusEsille kirjoitti:
Ei yhteiskyvytöntä palkata mihinkään toimeen tai työhön. Suomessa alalla toimivien tahojen henkilöstöt ovat eri kursseilla ja seminaareissa ja tiedot erilaisista henkilöistä tiedetään. Työhaastatteluvaiheessa ja sitä ennen kartoitetaan hakijat tai kutsuttavat ja heidät myöskin tunnetaan vuosien varrelta. Mainitsemasi tilanne on jo etukäteen mahdoton.
Palstavirus tulisi hyljätyksi yhteistyökyvyttömänä.
- nostinta
nosto
- Ilmiannettu
Olen niin paha. Voi mikä pärstä katselee peilistä! Ja mitä juttuja joudun itseltäni kuuntelemaan. Pyydän että saisin haukkuja muiltakin. Olen ne ansainnut.
- jotainhyvääkin
Hyvä että kerrankin tunnustit.
- Voivoivoivois
On se niin kauhiaa.
- Massaipostia
Onneksi palkkiot juoksee.
- Hösös
Ei juokse. Surkiaa.
- Neuvotonta
Kuinka itseään voisi rangaista?
- Todenpuhuja
Olemalla hiljaa.
- osir----
Ilmiannan itseni itseäni suuremmalle. Sanon hänelle, olen tehnyt sen mikä on oikein itselleni, ja hävittänyt sen mikä on väärin itsestäni.
Ilmiannan itseni siis ihmistä suuremmalle.
Elän vieläpä seuraavan mukaan: Olen tehnyt sen mikä on oikein muille, ja hävittänyt sen mikä on väärin muista.
Ilmiannan tekoni -siis itseni- jälleen ihmistä suuremmalle. Ilmiannan ne Elämän antajalle
-höyhenenkevyt sulka vaa-assa-
pakana---- - Anonyymi
Annan ilmi huijari Pera606 käyttää eri kuvia ym....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!992218- 841955
- 511543
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481486- 1531466
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481364Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441294Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261156- 1091095
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251074