Ilmiannan itseni. Tässä kirjoituksessa arvostelen itseäni, joka on mielestäni loukkaavaa. Olen myös pimeä tapaus ja jankkaan mielelläni loputtomasti. Olen oikeassa, mutta jotkut eivät suostu ymmärtämään ehdotonta totuutta. Se on väärin.
ILMIANTO!!!
15
102
Vastaukset
- Kiitos.aloittajalle
Kiitos rehellisyydestäsi, joka on harvinaista näinä valheiden aikana. Muista myös huilata edes joskus ja jopa viikonloppuisin. Myös oikeisiin töihin meneminen auttaisi ongelmiin joista kerroit.
- Huono-ohjeistus
Oikea työ on väärä ohje. Hänenlaistaan ei kelpuutettaisi mihinkään työyhteisöön. Jos kuitenkin rekry toteutuisi niin koeaikana huomattaisiin sen olevan väärä. Yhteistyökyky täysin olematon.
- TotuusEsille
Huono-ohjeistus kirjoitti:
Oikea työ on väärä ohje. Hänenlaistaan ei kelpuutettaisi mihinkään työyhteisöön. Jos kuitenkin rekry toteutuisi niin koeaikana huomattaisiin sen olevan väärä. Yhteistyökyky täysin olematon.
Ei yhteiskyvytöntä palkata mihinkään toimeen tai työhön. Suomessa alalla toimivien tahojen henkilöstöt ovat eri kursseilla ja seminaareissa ja tiedot erilaisista henkilöistä tiedetään. Työhaastatteluvaiheessa ja sitä ennen kartoitetaan hakijat tai kutsuttavat ja heidät myöskin tunnetaan vuosien varrelta. Mainitsemasi tilanne on jo etukäteen mahdoton.
- Tosifaktaa
TotuusEsille kirjoitti:
Ei yhteiskyvytöntä palkata mihinkään toimeen tai työhön. Suomessa alalla toimivien tahojen henkilöstöt ovat eri kursseilla ja seminaareissa ja tiedot erilaisista henkilöistä tiedetään. Työhaastatteluvaiheessa ja sitä ennen kartoitetaan hakijat tai kutsuttavat ja heidät myöskin tunnetaan vuosien varrelta. Mainitsemasi tilanne on jo etukäteen mahdoton.
Palstavirus tulisi hyljätyksi yhteistyökyvyttömänä.
- nostinta
nosto
- Ilmiannettu
Olen niin paha. Voi mikä pärstä katselee peilistä! Ja mitä juttuja joudun itseltäni kuuntelemaan. Pyydän että saisin haukkuja muiltakin. Olen ne ansainnut.
- jotainhyvääkin
Hyvä että kerrankin tunnustit.
- Voivoivoivois
On se niin kauhiaa.
- Massaipostia
Onneksi palkkiot juoksee.
- Hösös
Ei juokse. Surkiaa.
- Neuvotonta
Kuinka itseään voisi rangaista?
- Todenpuhuja
Olemalla hiljaa.
- osir----
Ilmiannan itseni itseäni suuremmalle. Sanon hänelle, olen tehnyt sen mikä on oikein itselleni, ja hävittänyt sen mikä on väärin itsestäni.
Ilmiannan itseni siis ihmistä suuremmalle.
Elän vieläpä seuraavan mukaan: Olen tehnyt sen mikä on oikein muille, ja hävittänyt sen mikä on väärin muista.
Ilmiannan tekoni -siis itseni- jälleen ihmistä suuremmalle. Ilmiannan ne Elämän antajalle
-höyhenenkevyt sulka vaa-assa-
pakana---- - Anonyymi
Annan ilmi huijari Pera606 käyttää eri kuvia ym....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158