Asiaa ihmissusille!!

ritu1600

Heissan ihmissudet. Niinkun varmaan muistatte minut niin olen Ritu, porilainen. Asuin ennen kaarinassa mutta en enää. Elikkäs mennän asiaan, olen miettinyt puremaa aika paljon, ja tulin siihen tulokseet ett haluisin ihmissudeksi. Tiedän sen haitat ja hyödyt. Ja syy miksi haluan ihmissudeksi koska minulla on joku yhteys susiin, mutta en oikein tiedä miksi, ja mikä yhteys. Uskon ihmissusiin ja tiedät että niitä on olemassa. Mä tiiän ettei kukaa haluu antaa puremaa..mut mä pyydän. Tiedät et sen pureman kanssa joutuu elämään koko elämän ajan. Tiedän.

Mul ois pari kysymystä:

1. Kun ihmissudellaon siniset/punaset/keltaset silmät niin näkeekö niillä erilaisesti? Esim näkee kaiken keltasena jne..
2. Pystyykö jossai välis muuttumaa kokonaa sudeks?
3. Mistä sen suden väri tulee?

17

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WereWolf

      Itselläni on siniset silmät ja öisin näen pimeässä todella hyvin.. helpoiten pääset ihmissudeksi on pyytää saada juoda ihmissusien verta.. ei tartte kivuallista puremista.. haavan parantuessa menee kauan..

      • Mahtavaa kiitos! Misä asustelet ja tiiätkö et onsk porin seudul ihmissusii, ku aattelin mennä kattoo täyttäkuut et jos vahingissa törmäisin sellaseen. Tuleeks muat sit ihmissusi jos jion sen verta? Ja siis on 100% varma et täydelläjuulla törmää ihmissutee? Onkse siis ihmissusi muodossa vai susi muodossa?


      • WereWolf

        Itse olen menossa miitinkiin sinne Porin suunnalle. Meillä on tapaamisia ympäri Suomea. Vihjeen voin antaa, mutta mieti haluatko oikeasti tulla ihmissudeksi. Muuttumista ei voi perua. Turkin väri on vähän sattumaa. Tsemppiä sinulle.


      • WereWolf
        WereWolf kirjoitti:

        Itse olen menossa miitinkiin sinne Porin suunnalle. Meillä on tapaamisia ympäri Suomea. Vihjeen voin antaa, mutta mieti haluatko oikeasti tulla ihmissudeksi. Muuttumista ei voi perua. Turkin väri on vähän sattumaa. Tsemppiä sinulle.

        Jos juot niin sinusta tulee 100% varmudella ihmissusi. Ensimmäisenä muutoksena huomaat, että aistit vahvistuvat tuntuvasti. Toisena vahvistut ihmisenä jonkun verran. Kunto nousee jonkun verran. Alussa on jännää. Muistan omalta kohdalta hyvin kun tapahtui muutoksia.


      • Kiitti tiedosta! Ööm.missä se miitti on? Ja keitä kaikkii siin on? Onksk kaikki ihmissusii? Muute..ois kiva jutel vaiks kikissä: susiruskea/koda niin voin jutel helpommi..saanko tehä siel kysymyksii? Vai onksul ees kikii😳..toivottavast on😌 mahatavaa jutel jollekki oikeel ihmissudel🐾


      • WereWolf

        Tässä ei voi antaa osoitetta. Osallistujat ovat susia ympäri suomea. En edes tiedä mikä on kiki.


      • Onksul sit jotai yhteystietoja? Instagram? Kik on sellane keskustelu paikka. (Kiks messnger). Mut ois kiva päästä siihe mitti, ja huomennahan on töysikuu, ni voiks olla et joku ihmissu kulkee tääl poris. Ku yhe keskustelun; kysykää mitä vaan porilaiselta ihmissudelta, sanon et se on porista.. Mut ois nii mahtavaa jutel jossai muuallaku tääll.


      • WereWolf

        Laitoin sähköpostin sinun suomi24 tunnukselle.


      • Ei tullu viesti, ni lähetäks vaiks gmailii? Gmail; [email protected] / sinne ainaki viesti tulis perille. Kiitti jos lähetät viestii. Voiks sit vaiks laittaa siihe lähettäjä/terveisin; Werewolf suomi24 tai jotai sinne päi☺️


      • WereWolf

        Nyt laitoin spostia sinulle. Kysy ihmessä jossa herää kysyttävää.. :)


      • Puremanetsijä2
        WereWolf kirjoitti:

        Itse olen menossa miitinkiin sinne Porin suunnalle. Meillä on tapaamisia ympäri Suomea. Vihjeen voin antaa, mutta mieti haluatko oikeasti tulla ihmissudeksi. Muuttumista ei voi perua. Turkin väri on vähän sattumaa. Tsemppiä sinulle.

        pystysitkös tulee Liperiin/Joensuun suunnalle tahdon olla ihmissusi tiedän haitat ja hyödyt olen ketterä jo nyt niin selviän metsästäjistä ja minulla on korkea kipu raja joten kestän oikeastaan meilkein kaiken. :D laita ig diree @once_upon_a_teendale tai @oona_eveliina__


    • Nuoriihmissusi

      Moi! Olen itse todella nuori ihmissusi :D ja en ole saanut puremaa vaan sain kutsun täydenkuun aikaan :) menin ulos ja kuulin suden ulvontaa menin katsomaan mutta susi oli juossut pois :( sitten menin takaisin sisälle ja tulin hulluksi. Halusin lihaa ja söin kaikki talon kinkut xD juoksin todella kovaa ympäri taloa ja halusin takaisin ulos. Nukkumisesta ei tullut mitään. Mutta olen yrittänyt etsiä laumaa täältä Vantaalta mutta ei kuullu eikä näy. Voin sanoa että itsehallinta on vaikeaa täydenkuun aikaan. Mutta riippu vähän kuinka kauan olet ollut ihmissusi tai sudenverinen. Ja jos haluat jutella lisää niin kik ois Midnight.Misty että viesteihin vastaillaan :) ja hyvää jatkoa.

      • Nuoriihmissusi

        Siis mun kik heitti mut ulos ja tein uuden nii se on Midnight__Misty :D


    • Wanttobeewolf

      Haluaisin tulla ihmissudeks ja jos lohjan seudulla on semmosii niin voisitteko ottaa yhteyttä. Ja tiiän et oikeita susia ei varmaan kiinnosta mun pyyntö mutta ainakin yritin....

      • IhmissusiKamu

        Itte oon ihmissusi ja asun Lohjalla!! Onko sulla esim Kik?


      • Hopeahammas_wolf

        Vain harvat pääsevät liittymään ihmissusiin.
        Kaikkia ei hyvöksytäv ihmissusi kansaan.


        Oletko miettinyt harkiten tätä asiaa? Kun tulet ihmissudeksi, paluuta ei ole enää takaisin.


    • Anonyymi

      1. Näkeekö vihreä silmäinen ihminen kaiken vihreänä ja sinisilmäinen sinisenä
      3. Onko väliä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      219
      13410
    2. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      307
      2332
    3. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      89
      1501
    4. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      55
      1087
    5. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      61
      982
    6. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      43
      918
    7. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      60
      917
    8. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      35
      902
    9. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      41
      864
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      51
      862
    Aihe