Puavo pölöttää

En.pysy.perässä

Hitto mikä nopeuspuhuja.

19

649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgyhhff

      Nopeuspuhuja on sympaattinen kaveri, mutta se seuraava kaiffari, nimeä en nyt muista. Se huittislainen verkkokaupan pyörittäjä. Kyllä on jätkällä otsaa.

      • Tussua.jusseille

        Joo ihan hyvä tyyppi varmasti, puhui vaan välillä niin valtavan paljon ja nopeasti.
        Verkkokauppamies haluaa rikastua. Ei ihme, että on peräkammarin nyhvelö.


    • saapölöttää

      Joo,,mutta se paavon pudottama minttu on kyllä söpö ja nätti,Näytti ainaski oleva rehellisesti oma ittensä eikä yrittänyt tyrkyttää millään muulla tavoin,Sympatiat siis sille minulta.Julia näytti kans siltä että ei liiemmin yrittänyt tyrkyttää mutta en tiedä mikä sen laita sitten on.
      Siis asun paavon naapurikunnassa mutta en tiedä heiluuko se sielä yksin vai kaksin.

    • Nipsuja

      Julia vaikutti aidolta ja mukavalta. Toivottavasti paavo valitsee hänet.

      • Maajussifani

        Itse olen myös Julian kannalla, mutta kaikki ovat hyviä valintoja. Mahtaakohan kantti kestää tolla paavolla? Vaikuttaa arastavan kameroita.


    • drfgdfg

      Kyllä julia oli upein tyttö koko tyttöporukasta siis paavon teron tyttöporukasta.

    • Tissimies_

      Julian tissit olis pitänyt Paavon kyllä valita farmiviikolle!!

    • kylläkylläkylläkyllä

      kyllä ehottomasti

    • relevanssi

      Jos paavo ei oo valinnu iidaa ni sen haluaisin,Se on sopivasti nätti ja sopivasti lihava.

    • Juhis101

      Ei valinnut Juliaa, mutt kyllä luulis sellasen mimmin löytävän sulhasen muutenkin. Jos maalle / maatilalle haluaa niin tarjokkaita riittää taatusti hänelle. Julia, nyt rohkeesti tänne maaseudulle tutustumaan meihin vapaisiin maajusseihin. On täällä sellaisiakin jusseja, joilla on silmää naiskauneudelle.

    • saödflj

      Siis tuntu alussa ettei saa puheesta mitään selvää. Yritin katsoa sen suuta että miten se lausuu sanat kun se puhe on niin ihmeellistä. Laittako se kielen jotenkin oudosti että puheesta tulee tuota pölötystä.

    • ndedendeedn

      Mulle kelpais se pi(m)psa

    • öööhmm

      Kaunein tyttö on Elli.

      • samaamieltaoon

        Todella suloinen ja luonnollinen.


      • rthfyjfhj
        samaamieltaoon kirjoitti:

        Todella suloinen ja luonnollinen.

        Niin ja tämmösiä etitään maatilalle jotka seisoo peilin edessä tuntikausia päivässä.


      • Oot-naurettava

        Öh ripsiväriä vähän ja huulikiiltoa, menee joku 5min aikaa siihen. Irlissä saattaisi jäädä toikin vähänen meikki pois. Voi olla että kameroista tulee pieni paine vähän kaunistautua.


    • tfyjyuityityjtyy

      Siis paavo lähtee tyttöjö karkuun mökille,,,,,Jos nii tekee ni kannattaako tyttöjö ees ehtiä.

    • tfyjyuityityjtyy

      Mita hittoa,,,oon kirjottanut tyttöjö :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1409
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1018
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      683
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      147
      682
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      40
      630
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      112
      526
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe