fem dom suhde

orja7

Olen aloittemassa suhdetta dominani kanssa. D ei ole tyttöystäväni tai vaimo. Kuitenkin alistun tämän naisen käyttöön ilman ehtoja. Nainen saa vapaasti tavata muita miehiä. Itse elän lukittuna siveysvyöhön jonka avain on dommella. Erityisesti kiinnostaa kuulla naisten mielipiteitä mutta kaikki otetaan vastaan

11

165

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Orja7

      Lisäksi meillä ei ole seksiä keskenään

      • Kuulostaa lupaavalle. Mitä "työnkuvaasi" kuuluu? Maksatko?


      • orja7

        Siivoan, laitan ruuat, otan vastaan piiskan iskut. Kun D sextaa putsaan hänet. En maksa


    • Mm...saatko siivota ranskalaisen sisakon univormussa korsetissa ja korkkarit jalassa?

      • orja7

        Lähinnä mulla on aatamin asu. Ainoastaan kalu on lukossa


      • orja7 kirjoitti:

        Lähinnä mulla on aatamin asu. Ainoastaan kalu on lukossa

        Olen kaatellinen sinua!Minäkin haluan olla orjakin ja ottaa vastaan piiskaniskuja!


    • Aikaoutooo99

      Entä jos hän estää sinua tapaamasta kavereitasi ja sukulaisiasi? ''Ilman ehtoja'' ei kuulosta kovin fiksulta.

      • orja7

        Muiden tapaamisesta on sovittu säännöt


    • uteliasnainen_

      Etkö halua lainkaan laueta vai missä vaiheessa tai kuinka usei/harvoin se tapahtuu?

      • Minä en ymmärä ollenkaan tuo että pitäisit pidä kulli lukossa?Me joka harrastaa tällaista seksiä olemme hyvin paljo kiimaisia ja halua runkata paljon!Minä ainakaan en hyväksyi tuo että en saisin runkata kun olen kiimainen!


      • orja7

        Ihanaa. Ensimmäinen palvelu viikonloppu takana. Nyt odottamaan ens viikonloppua. Ja siveysvyön avain dommella


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1947
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1336
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe