Olen aloittemassa suhdetta dominani kanssa. D ei ole tyttöystäväni tai vaimo. Kuitenkin alistun tämän naisen käyttöön ilman ehtoja. Nainen saa vapaasti tavata muita miehiä. Itse elän lukittuna siveysvyöhön jonka avain on dommella. Erityisesti kiinnostaa kuulla naisten mielipiteitä mutta kaikki otetaan vastaan
fem dom suhde
11
231
Vastaukset
- Orja7
Lisäksi meillä ei ole seksiä keskenään
- orja7
Siivoan, laitan ruuat, otan vastaan piiskan iskut. Kun D sextaa putsaan hänet. En maksa
Mm...saatko siivota ranskalaisen sisakon univormussa korsetissa ja korkkarit jalassa?
- orja7
Lähinnä mulla on aatamin asu. Ainoastaan kalu on lukossa
orja7 kirjoitti:
Lähinnä mulla on aatamin asu. Ainoastaan kalu on lukossa
Olen kaatellinen sinua!Minäkin haluan olla orjakin ja ottaa vastaan piiskaniskuja!
- Aikaoutooo99
Entä jos hän estää sinua tapaamasta kavereitasi ja sukulaisiasi? ''Ilman ehtoja'' ei kuulosta kovin fiksulta.
- orja7
Muiden tapaamisesta on sovittu säännöt
- uteliasnainen_
Etkö halua lainkaan laueta vai missä vaiheessa tai kuinka usei/harvoin se tapahtuu?
Minä en ymmärä ollenkaan tuo että pitäisit pidä kulli lukossa?Me joka harrastaa tällaista seksiä olemme hyvin paljo kiimaisia ja halua runkata paljon!Minä ainakaan en hyväksyi tuo että en saisin runkata kun olen kiimainen!
- orja7
Ihanaa. Ensimmäinen palvelu viikonloppu takana. Nyt odottamaan ens viikonloppua. Ja siveysvyön avain dommella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174506
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842509Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731647Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella271451Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 201041
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon191005- 115961
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171914