Tänä yönä aion jättää tämän maailman taakseni. Hyvästi teille. Olen jauhanut aivan riittävästi paskaa, nyt on korkea aika lopettaa. On ollut hauskaa, mutta aikansa kutakin. Hyvää jatkoa vaan lukijoille, pitäkää itsestänne huolta. Minun aikani on koittanut.
Kuolema tulee.
12
158
Vastaukset
- JeesusPelastaa7
Jeesus voi sinut vielä pelastaa jos pyydät Häneltä tekojasi anteeksi.
Kuolema ei ole pakopaikka eikä helpotus koska ihminen ei koskaan katoa. - Zswedx12
Ei koskaan tänään kannata kaikkia lopettaa, kun huomenna asiat ovat vielä huonommin. Ei vielä tänään!
- Zawedx12
Edelleen, odota huomiseen, sitten voit harkita!
- IT54
Minäkin olen ajatellut kuolemaa, sillä Suupohjan llky:n tarkastuslautakunnan puheenjohtaja Taija Hakola on tehnyt mun elämäni täysin helvetyksi. Hänen käytös mua kohtaan täysin käsittelemöntä.
- uunoeemeli
en yhtää imehtele
- Täipunkki
Miten kaupungintaloolla meitä " johtaa" joku T.Hakola . Mitä kouluja hän on käyny . Kyllä ihmettelen .....monta muutakin .......
- yyyyyh
ANNA mennä siitä vaan,helpottaameikäläistä!!!!!
Ikävä tuottaa pettymys mutta aloitukseni oli totuttuun tapaan pelkkää satua ja höpötystä.
- uunoeemeli
totta toinen puoli. kuolema tuloo jokahitten kohoralle aikanansa
- Päntsynraimo
Seppo älä jätä meitä muuten koomajoki kuolee kepun ilkeyteen.
- Vituttaamuaa
Päntsynn Raimo komppaa sua
- lahdidah
älä ota elämää liian vakavasti, ei se tähän lopu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281276
- 1181107
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97924- 113847
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271788- 48705
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18687- 44649
- 28627
- 49599