Mä siis olin alasti enkä voinut tietää et se oli virhe. Mun kummitäti soitti just ku olin hakenut Hedelmäpommi jukurtin ja istuin ihan alasti olohuoneen nahka sohvalle nii se soitti meillä on sellane lankapuhelin ja nostin luurin siinä pöydällä. Se oli mun kummitäti ja peljästysin iha sairasti niin että osa jugurttia meni mun paljaalle päälle. Nyt pelkään iha sikana jos se kertoo kaikille. Mitä mä teen tää on sairaan noloo. Pliis Auttakaa.
Voiko häpeään kuolla?
19
1128
Vastaukset
- Aurooraaa
Olen melko varma että ei voi.
Siis.. Häh :'D ? Miten se muka olisi edes nähnyt mitä tapahtui jos vain puhuitte puhelimessa?
- Apuaapua
Koska meillä on vanhan aikainen lanka puhelin siksi se on olohuoneen pöydällä ja nahka sohvalla ei saa olla alasti miten mun käy?
- Sussskii
Höh kenelle se edes kertoisi että olit alasti? Oleks pimee.
- Apuaapua
Mun isälle koska se on mun iskän veli
- Apuaapua
Ja varmana on tietenkin on koska kummisetä on kummitädin mies . Onhan senkin kummitäti sun kummisedän mies. Älä sekoita asiaa ajattele mikä häpeä se on ja Hedelmäpommi ja kaikki. Mitä jis se om kertonut jo kaiken?
- porvoosta
trolololololooooo
- Karrrva
Voi kuolla tiedän kun yksi häpes ja ksstui selälleen ja löi päänsä tää on totta hei
- AlexDeLarge
Taasko?
- Koiramiäs
Hei aloittaja sanoitko puhelimessa kummitäti lle että olet alasti? Mistä se sen muuten voi tietää?
- Apuaapua
En mutta olin nahkasohvalla eikä saa paljaalla pepulla istua niin ne saa tietää ! Vähä noloo niinku et säkää tykkäis hos jäisit ilmi
- nomraali
Huonommin toteutettu trolli ku viimeks, kun kyseessä oli mansikkajugurtti: http://keskustelu.suomi24.fi/t/12201920/elamani-noloin-juttu
- Pelokassiis
Minul on sattunu erillainen juttu mutta ei puhelin soinut. Olin alasti olohuoneessa kun porukat tuli kotiin ja oli loukussa
- Diiruli
Et sä mitää kuole
- Ongelmakaveri
Joko se kummitäti tietää?
- pimeeboee
Mitäs vittua nyt taas😂
- Gummitäti
Kuole pois mun puolesta.
- gummisedö
ja mun
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011