Tietääkö kukaan, voiko pohjia korjata? Pohja on murtunut irti polyuretaanikerroksesta, joka on haurastunut.
Meindl vaelluskenkien pohjien polyuretaanikerros
2
298
Vastaukset
- Kengät
Eiköhän ne ole sitä myöten selvät eli ei voi.
Meindlkin kyllä tekee malleja,joissa välipohja ei ole polya.Esim Gufferth.
Jos katsoo nettikuvia tarkasti,huomaa kyllä eron. Polyuretaani on selvästi kiiltävää.
Itse ainakaan en enää sellaisia osta. - Sattumakävelijä
Ei voi korjata PU-pohjia. Kokemusta yli 30 v Sievin Jalkineen ja Jalaksen turvakengistä. Ovat vähän aikaa hyviä, sitten hajoaa pohjat. AINA!
Pitkä kokemus johtuu siitä, että työnantaja välitti halvalla niitä, mutta uutena en enää osta kotimaista kenkää. Kaikki järjestään ala-arvoista ROSKAA!
Nyt minulla on Merrelin kengät ja ainakin pohjat näkyy kestävän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503974
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342891Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262508- 452057
- 201909
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51879- 1861787
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3881481Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91268