Lytätty ja lätätty.
Littanaksi läträtty, lyttänäksi liistattu, lyöty ihan lättänäksi, levitetty läppänäksi.
Jopas on palsta plötsähtänyt...
19
84
Vastaukset
- Puli-saattori
Tähän on tultu. Kauanhan tätä kestikin.
Kuin limppu leipäläpeen.- puli-tuuri
Siirtykää plus70 kymppisiin siellä meitä vähän vanhemmat ovat virkistyneet kiistelemään kahvipirtissä.
- Rimoja.hipoen
Mä olen nippanappa kuusikymppinen murrosikäinen sen verran, että luonto ei anna periksi mennä liian vanhojen palstalle. En edes aavista, mistä nyky seiskakymppiset keskustelevat? Onko niillä huumoriakaan? Saako siellä nauraa?
Kuuleppas sinä konden-saattori,
äläppäs sinä pikkupieru mollaa meitä täällä kirjoittelevia. samalla kun mollaat palstaa samalla mollaat kirjoittajia ja näemmä myös itseäsi, ei tuo sinun aloituksesi kovin korkea hengentuote ole, melkein kaikki muut aloitukset loikkivat ylitsesi kevyesti, moninkertaisesti.
Kovin on yksipuolinenkin ja ei edes linkkiä, vaikka harvoin linkkejä auon, mutta ne tekevät aloituksesta paljon tärkeämmän näköisen, olisit sinäkin laittanut jonkun lätsislitsislätsis linkin.
Yleensä en viitsi aloitusten tai kirjoittajien mollauksiin puuttua, mutta nyt on joutilas vapaapäivä, olo kepeä kuin perhosella, niin voin tässä yhden A4 sinulle höpöhöpöä kirjoitella.
Jotenkin olen aistivani sinussa jotain luovuutta mutta kovin lapselliseksi sekin menee, melkein kuin minä olisin kirjoittanut, noin olisin osannut hätäpäissäni aloituksen tehdä, mutten ole kehdannut, kun kaikki näkisivät miten lapsellinen ja tyhjänpäiväinen hömppä lopulta olen, silloin olisin kuin sinä tämän aloituksesi kanssa. Niin en aloittele lain.
Ulkonakin on ollut niin mahdottoman hieno päivä ja perhosia ja kaikkea, et sitten niistäkään mitään aloitusta keksinyt.
Tiedäks mikä tekee vielä typerämmän näköisen tästä aloituksestasi, no, se kun valitsit kirjaimeksi L , se on niin lälly kirjain ja sen noin runsaasti käyttävä aloittaja antaa itsestään niin lällyn ja joutavan kuvan, mun lapsenlapsikin osaa paremmin lällätellä ja käyttää joskus muutakin vivahteikkaampaakin kirjainta.
En mä enempää jaksa, lähden kastelee pelarguitani, et usko , että ne kukkii komeesti, tietysti ne sen tekevät, koko kesän olen niitä hellinyt ja niille hassuja jutellut.
Hyvää syksyn jatkoa sinulle ja kaivahan sieltä repustasi joku mielenkiintoisempi aloitus, kokeile vailla V kirjainta, siinä on mahdollisuuksia, ei, ei, ei vaikkaan sä et keksisi kuin sen yhden sanan. Kokeile M ämmää, se avaa portit.- sepa-raattori
Taidat kännissä sinäkin kirjoittaa kuten useat muut, minä myös.
- ruuvipenkki
Rosaliin se jaksaa arvostella jokaista ja kaikkea, ja karkottaa näin viimeisetkin HYVÄT kirjoittajat.
Sait kuule vihreän lapaseni kun noin rehellinen ja aito olet mielipiteessäsi. Ai hitsi siis tämä höppänä rosaliiin karkoittaa kaikki, no se osaa varmaan lähteä itsekin, ettei sen takia tartte kenenkään poistua palstalta, mutta neuvo nyt hyvä jalo ihminen kun tämä ruusu ei mitenkään selviä hengissä riimeittä ja rakkaudetta.
Toisaalta mä luulen, jos mä yhtään sitä tunnen se ei mihinkään kattoa, jos joku sen takia lähtee niin menköön, me ollaan niin herkkähipiäisiä me palstalaiset. Se kirjoittelee tällä palstalla sitten itekseen. Sitku se jää eläkkeelle niin se rupee oikein v--maiseksi ja kirjoittelee...kauhujuttuja, suakin pelottas silloin.
Tästä mielipiteestä mä tykkään, kirjoita lisää.- mäentykkää
rosaliiin kirjoitti:
Sait kuule vihreän lapaseni kun noin rehellinen ja aito olet mielipiteessäsi. Ai hitsi siis tämä höppänä rosaliiin karkoittaa kaikki, no se osaa varmaan lähteä itsekin, ettei sen takia tartte kenenkään poistua palstalta, mutta neuvo nyt hyvä jalo ihminen kun tämä ruusu ei mitenkään selviä hengissä riimeittä ja rakkaudetta.
Toisaalta mä luulen, jos mä yhtään sitä tunnen se ei mihinkään kattoa, jos joku sen takia lähtee niin menköön, me ollaan niin herkkähipiäisiä me palstalaiset. Se kirjoittelee tällä palstalla sitten itekseen. Sitku se jää eläkkeelle niin se rupee oikein v--maiseksi ja kirjoittelee...kauhujuttuja, suakin pelottas silloin.
Tästä mielipiteestä mä tykkään, kirjoita lisää.Eihän tääl ole enää kun teit hunkin perään kuolaavia ämmiä.
mäentykkää kirjoitti:
Eihän tääl ole enää kun teit hunkin perään kuolaavia ämmiä.
Voisin sanoa, että onneksi on niitä. aatteles miten tyhjää täällä ilman heitä olisi.
Sinä kohtelias herrasmies siellä ruudun takana, miksi sä hyvä ihminen luet mun juttujani. Täällä voi valita, valitse iloisia hyviä mielipiteitä, älä lue kuolauksia jos omatuntosi ei kestä. Sitä paitsi jos mä kirjoitan rakkausriimini hänen aloitukseensa niin so what. Kyllä mullakin on oikeus kirjoittaa mitä haluan, ja miten haluan, jos sun mielestä on kuolausta niin olkoon, mua ei haittaa yhtään.
Jos sua mun kuolaus häiritsee, tiedä vaikka pistän isomman vaihteen päälle.
Kuolaus ei varmaankaan vielä kuulu niihin kiellettyihin asioihin, joista voi pyytää poistoa, tai hei, sä voisit kokeilla, meneekö läpi, kun sulla on noin ponteva mielipide, ei sitä tiedä vaikka menisi läpi, kokeile, ole ennakkoluuloton.
Pois kuolaajat palstalta!!!! Huuda isoilla kirjaimilla, ehkä tehoaa.
Anna tulla vaan noin raikkaat ja mieltäsi ilmeisesti helpottavat mielipiteet. Mä taas tykkään kun tulee oikein jämäköitä mielipiteitä, tosin olisi mukava jos perustelisit, pelkkä kuolaus ei ole mikään perustelu, se on vain mielestäni typerä sana,jolla osoitat, ettei sulla oikein kunnon perustelusanoja ole.
Mua harmittaa koko ensi yö kun sä et tykkää...- kaikkea.sitä.onkin
rosaliiin kirjoitti:
Voisin sanoa, että onneksi on niitä. aatteles miten tyhjää täällä ilman heitä olisi.
Sinä kohtelias herrasmies siellä ruudun takana, miksi sä hyvä ihminen luet mun juttujani. Täällä voi valita, valitse iloisia hyviä mielipiteitä, älä lue kuolauksia jos omatuntosi ei kestä. Sitä paitsi jos mä kirjoitan rakkausriimini hänen aloitukseensa niin so what. Kyllä mullakin on oikeus kirjoittaa mitä haluan, ja miten haluan, jos sun mielestä on kuolausta niin olkoon, mua ei haittaa yhtään.
Jos sua mun kuolaus häiritsee, tiedä vaikka pistän isomman vaihteen päälle.
Kuolaus ei varmaankaan vielä kuulu niihin kiellettyihin asioihin, joista voi pyytää poistoa, tai hei, sä voisit kokeilla, meneekö läpi, kun sulla on noin ponteva mielipide, ei sitä tiedä vaikka menisi läpi, kokeile, ole ennakkoluuloton.
Pois kuolaajat palstalta!!!! Huuda isoilla kirjaimilla, ehkä tehoaa.
Anna tulla vaan noin raikkaat ja mieltäsi ilmeisesti helpottavat mielipiteet. Mä taas tykkään kun tulee oikein jämäköitä mielipiteitä, tosin olisi mukava jos perustelisit, pelkkä kuolaus ei ole mikään perustelu, se on vain mielestäni typerä sana,jolla osoitat, ettei sulla oikein kunnon perustelusanoja ole.
Mua harmittaa koko ensi yö kun sä et tykkää...Huhhuh mee jo hoitoon ..
kaikkea.sitä.onkin kirjoitti:
Huhhuh mee jo hoitoon ..
Nyt sulla sanat loppu ihan kokonaan...
Mutta sua voi kyllä onnitella, arvasit aivan oikein, että menen huomenna hoitoon.
Meillä toimii täällä yksi suomen parhaista vyöhyketerapeuteista.
Ja mulla on aika hänelle juuri huomenna.
Tekisi muuten sullekin hyvää, hän kuule löytää ihmisen viat, vaivat ja kipupisteet valtavalla ammattitaidolla. Sullakin niitä varmasti on, elämä on niin paljon helpompaa ilman kipuja ja kolotuksia.( Ilkeä jos olisin niin voisin sanoa, että ilman huolia muitten kuolauksista, mutta en ole ilkeä, en edes pirullinen.)- puolellasi
Rosaliiin, ei tuon seinähullun kanssa kannata yrittää keskustella.
puolellasi kirjoitti:
Rosaliiin, ei tuon seinähullun kanssa kannata yrittää keskustella.
Ei niin, mä lähden tästä saunaan, tuu sääkin...
- Aloittaja_Itepäs-oot
lue aloitus, se kuvaa sinua.
- Vari-aattori
Joo. Minäkin jätin palstan omaan arvoonsa jo monia vuosia sitten, mutta joskus juovuksissa saatan yhä piipahtaa.
- synkätpilvet
On se.
Ei auta enää itku markkinoilla.
Sirkus lähti, mutta pellet jäivät. - sdfgdsghdh
Jorma Hirvosen ryhti ei ainakaan oo plötsähtänyt vaikka taitaa olla jo seittämänkymmenen päällehttps://youtu.be/qSew4nUPPsI?t=2
- Noita.riittää.kyllä
Kova ukko kova ukko nahkatakki ilman aluspaitaa, suorat housut ja lenkkarit :D Kirkko kamaa :D
- Hannu-83
Tuohan on semmonen tosielämän ismolaitela, siis oikeesti semmonen, millanen Esko Kovero leikisti. Ainakin tuon kuvauksen ajan. Hiton suosituksi tullu kesän aikana, ei vähiten mahtavien miksausten takia https://youtu.be/wOMoHsjEjpY?t=2
. Taiskin olla salkkarifaneille joku Ismon korvike Salsu-tauon ajaksi, jämpti yrmy ukko, turvallinen isähahmo kenties aika monellekin yh-perheen poijalle. Aikuisten kaipuuta kun nykysin varmaan on aika paljon, eikä lepsut jeejeesiideribailarit jaksa herättää samaistumishalua. Sitten tulee joku eks-kapainen mikälie vartiomies, eikä puhu mitenkään naakkuen, semmosella aikaansaamattomalla itsassa-mummeelest-ningku-ikänku-tavalaa-loppupelees- vätystelytyylillä.
Voisin kuvitella että sotavuosien aikana syntyny, mitä muut luulee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1604215Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4163196Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142108Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141770Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51168- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691005Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24921- 54896
- 71869