Helpin helmiä

47474

Rauno Helppin sanomia Hengessä

Rauno Helppin sanoma kaikille Jeesus uskoville Hengessä



Shalom Kristuksessa Jeesuksessa Ystävät



Herran erikoinen sotaanlähdön hetki on tullut. Valloita Suomi Jeesukselle. Hengen kutsu kuuluu aivan samanlainen kuin David Wilkersonille ennen tornien tuhoa New Yorkissa! Rukoile - rukoile ja rukoile, kutsu kansa rukoukseen. Mekin saimme Keski-Lännessä ilmoituksen siitä silloin, että jotain aivan kamalaa on tulossa. Se myös tapahtui aivan kuten Henki ilmoitti, sillä tulevaiset Hän ilmoittaa, kuten Jeesus sanoi. Joh.16:13.

Hengen sanoma Jeesus uskoville on:

Erikoinen ajan haasteita vastaava 'Elia' Hengen voima,

ylivoimainen, kaikkiriittävä, kaiken kattava Jeesus-voitto

ja Jeesus-vahvuus kaikkiin elämän tilanteisiin,

kaikille Jeesus hallintaan suostuville

------------------

Toivoisin voivani myös Hengen ilmoituksena

välittää kaikille sanoman ulkonaisesti hyvistä ajoista,

mutta se ei ole mahdollista tässä tilanteessa.



Sillä "vanhurskaus kansan korottaa, mutta synti on sen häpeä (ja tuho)." San.14:34. Kaikkien kansakuntien ja myös yksilöihmisten kohtalo määräytyy sen mukaan mitä on Kirjoitettu Pyhässä Kirjassa. Kukaan ei ole poikkeus Jumalan määrittelemistä elämän säännöistä. "Jos Herra ei huonetta rakenna, niin sen rakentajat turhaan vaivaa näkevät ja jos Herra ei kaupunkia varjele, niin turhaan vartija valvoo." Ps.127:1



Jumalan Sana on myös totta toisin päin sanottuna: jos Herra huoneen rakentaa, niin se tulee rakennetuksi ja jos Herra kaupungin varjelee, niin se tulee varjelluksi." Me laulamme eräässä laulussa - miksi Suomi olet levoton? Tosiaan, ei olisi syytä olla levoton jos kansa antautuu Jumalan hallintaan. Mutta koko Raamattu huutaa kannesta kanteen, ettei Jumala varjellut edes Israelia kun se lankesi pois Jumalan yhteydestä. 5.Moos.28:15-68. Tuom.6:1-2. Ps.81:14-17.



Rukoukset kansan siunaamiseksi hyvään ja turvalliseen elämään ei ole mahdollista, jos Jumalan Sanan määrittelemät edellytykset puuttuvat. Kukaan ei voi 'ajelehtia' onneen elämän lakien vastaisesti. Se on yhtä mahdotonta kuin kuvitella perunaa tulevan porkkanan kylvöstä. Suomi kansakuntana ajelehtii tällä hetkellä myrskyävällä merellä ilman karttaa ja kompassia. On aika herätä Jumalan Sanan mukaiseen ajatteluun ja toimintaan. Suloiset sanomat hyvistä ajoista voi toteutua vain jos toimimme Jumalan Sanan neuvojen mukaisesti. Viimeinen vaihe aikakausien taistelussa hyvän ja pahan välillä on avautunut. Olemme astuneet viimeiseen tuomion- ja vihanaikaan, ahdistuksen aikaan, josta Raamattu on ennustanut selvin sanoin. Nämä vakavat vaiheet eivät tule aivankuin veitsellä leikaten yht'äkkiä, vaan ne ovat jo alkaneet tulla vähitellen lisääntyvästi aivankuin vuodenaikojen tulo tapahtuu vähitellen asteettain. Siksi Jeesus sanoi:



"Katsokaa viikunapuuta ja kaikkia puita. Kun ne jo puhkeavat lehteen, niin siitä te näette ja itsestänne ymmärrätte, että kesä jo on lähellä." Luuk.21:29-30

http://www.suomijeesukselle.fi/414730795

12

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eksytyssanomasta

      Toivottavasti tuo helppi auttaisi pahoin eksyksissä olevaa Jarmoakin joka vastaa kritiikkiin tyyliin:

      TekopyhääPaskaaKaikki

      8.8.2016 20:46
      No ei tost ketjust saanu irti ku et siinä yhet syytti toista ja jollaa näky olevan kilpikonnapuolustus päällä koko ajan. Lopuks nimitti itteeski jo vääräks rofeetaks. Tuskin muuten omaks ilokseen. Mut emmä kyl perusteluja missään nähny.
      On tää kyl yks vitun noitavaino. Hävetkää kuspäät ja menkää kaikki johki helvetin boksaussalille ottaa pataa joltai horkka-apinalta. Uskovia muka, antakaa mun nauraa!!! Ootte kaikki jotain saatanan perverssejä väkivalta-addikteja ja jos teidät laitettas samalle pihalle ni tappasitte varmaan kaikki

    • Kappas.. joo. Olikos se eilen aamulla olin Rauno Helpin kanssa puhelinyhteydessä. Hän soitti takaisin kun olin yrittäny alkuviikosta jo ja oli unohtanu luurinsakin kokouskiertueelta. No soitti sitten kun ehti, elikkä eilen aamulla.
      Hän oli nyt just saapunu Lappiin vaellusretkelle ja sanoi sen olevan hänelle hyvä kuntoilumuoto ku on sellanen menevä ja sutjakka ruumiinrakenne.

      Tehtiin siinä sitten saman kaavan mukaan ku aina ennekin ollu tapana, ensin minä rukoilin hänen puolestaan ja sitten hän minun. Se on siunauksellista.

      Rauno on sellanen vanha ja kiva kaveri mulle josta on ollu enemmän kuin paljon siunausta saada tuntea tämä vanha veli. Mulla ku on ollu sukulaisia hänen Kanadan ajoilla siellä ja suurinpiirtein saman ikäisiä ku hän. Olen siksi saanu tuntea miehen jo vuodesta 1976 kun mut kastettiin Adventistien Kallioniemen leirikeskuksessa Laukaassa. Raunollakin on siis adventistitausta, kuten itsellänikin. Olin vaan silloin sellanen teinipoika vielä kun tutustuimme. Olin silloin just päättäny anta elämäni Jeesukselle ja Rauno oli siellä silloin katsomassa kun minut kastettiin.

      Sydäntä lämmitti kun Rauno sanoi lopuksi että olen vahva Jumalan mies. Se oli hieno kuulla tuollaiselta mieheltä kuin Rauno Helppi. Raamattu sanoo että jos kerskaatte, niin kerskatkaa uskostanne minuun. Tämä oli juuri sitä!
      Nykyään kun ei saa enää olla ylpeä edes omasta uskostaan, kun heti joku huutaa että olet paisunut ja itsekeskeinen jne. jne. koska usko puuttuu sellaiselta kokonaan, joka on kateellinen toisen uskosta.

      No mutta Rauno laitto tällasen viestin maililla tänään:
      http://www.pelastussanoma.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=17&t=403

      • Eksytyssanomasta

        Helpin uskosta en tiedä, mutta sinulla ei ole uskoa. Jos helppi toteaa sinun olevan vahvassa uskossa niin ei kuitenkaan hyvälstä vaikuta. Mutta hehkuttelehan nyt sitten itseäsi.

        Vahva Jumalan mies ei kirjoita näin:
        TekopyhääPaskaaKaikki

        8.8.2016 20:46
        No ei tost ketjust saanu irti ku et siinä yhet syytti toista ja jollaa näky olevan kilpikonnapuolustus päällä koko ajan. Lopuks nimitti itteeski jo vääräks rofeetaks. Tuskin muuten omaks ilokseen. Mut emmä kyl perusteluja missään nähny.
        On tää kyl yks vitun noitavaino. Hävetkää kuspäät ja menkää kaikki johki helvetin boksaussalille ottaa pataa joltai horkka-apinalta. Uskovia muka, antakaa mun nauraa!!! Ootte kaikki jotain saatanan perverssejä väkivalta-addikteja ja jos teidät laitettas samalle pihalle ni tappasitte varmaan kaikki toinen toisenne alle minuutissa. Urpot!


      • Syyttäjä asettui taas toimeen. Kannattas pitää kyllä vaarin vain ihan omista sanomisistaan, eikä kantaa toisten sanomisia.


      • Eksytyssanomasta

        Minähän vain tulkitsen sanomisiasi. Ottakoon kukin sen mikä on hyvää, ja jättäköön sellaisen joka on väärää.


    • Eksytyssanomasta

      Olet oikeassa! Joudutkin noista sanoistasi tilille, samoin teoistasi.
      Lisäksi kirjoittelet itsellesi, niin säälittävä olet:
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/13537681/yritys-vaarentaakin-pinnalla

      Sinä käyt hyvänä esimerkkinä Jumalan hylkääjästä. Kritiikin reppana poistaa, ja ylistää itseään.
      Ja niinkuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin nuokin vastustavat totuutta, nuo mieleltään turmeltuneet ihmiset, jotka eivät uskonkoetuksissa kestä

      • Muistoksi

        joka itsensä ylentää.hänet alennetaan.


      • eksytyssanomasta
        Muistoksi kirjoitti:

        joka itsensä ylentää.hänet alennetaan.

        Juuri niin!
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14478497/kehoitus-uskoville-jarmon-pelastuksen-puolesta

        ulkoon siis valheet julki kaikille:
        JarmoEklund

        29.1.2015 13:32
        Kiitos Sinetti taas jakamastasi näystä, se oli erittäin kuvaavaa... "kuskin vaihto yöllä".

        TIEDOKSI: En enää voi käyttää -jarmo- nimimerkkiä, koska etuliitteenä ei saa enää olla ( - )
        Olen rekisteröinyt omalla nimelläni itseni S24:lle ja käytän tästä eteenpäin sitä.

        Siunausta kaikille.

        Terveisin -jarmo-
        -----
        sinettisormus1

        29.1.2015 13:42
        ... kiitos -jarmo- , katsoinkin ensin ihmeissäni, että kuka JarmoEklund, tuntuu tutulle, mutta sinähän

        se siellä, rakas jarmo veliseni... :)
        Mitä tykkäät uudesta Suomi 24:stä? Eipä monikaan tunnu olevan ilahtunut, enkä huuda minäkään

        uudistukselle hurraa huutoja, mutta näillä mennään... Siunausta, Jarmo!
        -----
        JarmoEklund

        31.1.2015 17:17
        Amen, rakas Tuula sisar :D
        ----
        JarmoEklund

        15.2.2015 17:15
        http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Jeesus_traktorin_lavalla.html
        -----
        sinettisormus1

        15.2.2015 17:23
        Kiitos Jarmo, kiitos, että uni sai vihdoin vahvan tulkinnan. Tule Herra Jeesus!
        -----
        JarmoEklund

        15.2.2015 17:37

        sinettisormus1 kirjoitti:
        Kopioin sen omiin muistiinpanoihini, omaan tiedostooni .... kiitos!

        Jeesus on Herra! ...ja armo on ainoa tie Herrassa Jeesuksessa.
        -----
        sinettisormus1

        15.2.2015 17:42

        JarmoEklund kirjoitti:
        Jeesus on Herra! ...ja armo on ainoa tie Herrassa Jeesuksessa.

        AAMEN! KIITOS JA KUNNIA JEESUKSELLE KRISTUKSELLE; HERRALLEMME!


        Samaa imelää yksinpuhelua itselle. Mikähän tuon Jarmon pään saisi kuntoon. Tuollainen jeesukseksi

        itseään luuleminen on todella vakava juttu!


    • Eksytyssanomasta

      Se on tuo hamejarmokin rauno helppiin yhteydessä..
      No tämä ei varmasti tule yllätyksenä.

    • Eksytyssanomasta

      Rauno helppiläisyys ei pelasta eikä jarmolaisuus. Usko Jeesukseen pelastaa, mutta se ei ole mitään jarmolaista herra-herra-aamen huutamista.
      Mahtaakohan tuo Rauno olla tietoinen Jarmon ongelmista

    • jeesustulijo

      Helppihän ei Ole Suomalainen . Entinen merimies asuntohelppi bisnesmies .

    • asfasdfasdfas

      Aina yhtä mieltä ylentävää lukea tätä kristittyjen keskinäistä, sopuista, ymmärtävää ja rakentavaa keskustelua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7210
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2194
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1439
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1153
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1026
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      873
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      865
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe