Ei huligaanien sekä Kommunisti- ja Anarkistinuorten päätä silitellä. Yhteiskunnassa vallitsee kuri ja järjestys.
Täällä Etelä-Amerikassa.
16
67
Vastaukset
- MajurinTavoin
Mennäämpä siihen alkuperäiseen moitteeseen, että Petsamo pitäisi olla siinä versiossa isolla. Aivan oikein on pienellä. Kun ei Petsamossa käynyt, vaan "petsamossa". Tarkoittaa, että kävi vain siellä suunnassa, lähellä sitä. Mitenhän tuon sanoisi..hm..hm.
Pitäisköhän Sinunkin kirjoittaa: Täällä "etelä-amerikassa"- Mielikuvitusta
Mielenkiintoisia nämä palstalaisten "loma-, työ- ja arkistomatkat", kun niiden aikana näyttäisi kepupalstan päivystys olevan tärkeämpää kuin itse lomailu tai työnteko. Muistammehan "petsamomiehen" reissut, kun lähes taukoamatta kirjoitteli kepupalstalle vaikka oli "melkein petsamossa", Lapissa, Savossa, Ruotsin arkistossa, ym.
Mielikuvitusta kirjoitti:
Mielenkiintoisia nämä palstalaisten "loma-, työ- ja arkistomatkat", kun niiden aikana näyttäisi kepupalstan päivystys olevan tärkeämpää kuin itse lomailu tai työnteko. Muistammehan "petsamomiehen" reissut, kun lähes taukoamatta kirjoitteli kepupalstalle vaikka oli "melkein petsamossa", Lapissa, Savossa, Ruotsin arkistossa, ym.
Annan ilmaisen neuvon. Keskity siihen mitä Oikesitodemari kirjoittaa. Alä siihen missä hän on tai mitä milloinkin tekee.
- Näin.siinä.käy
OikeistoSosDem kirjoitti:
Annan ilmaisen neuvon. Keskity siihen mitä Oikesitodemari kirjoittaa. Alä siihen missä hän on tai mitä milloinkin tekee.
Keskittymällä siihen mitä Oikeistodemari kirjoittaa löytyy merkillisyyksiä, kuten "majurinkin" kirjoituksista: ei ole kaikki miltä näyttää.
- NeuvoSullekin
Itsehän olet kirjoittanut "brasiliassa" olostasi ja hehkuttanut siellä tekemisiäsi.
Tuohan on helppo todistaa, kuten täällä aiemmin ehdotettiin ota kuva passistasi ja paikallisesta olutpullosta vierekkäin ja laita profiilikuvaksesi pallomekon paikalle.
Siihen loppuu turha spekulointi NeuvoSullekin kirjoitti:
Itsehän olet kirjoittanut "brasiliassa" olostasi ja hehkuttanut siellä tekemisiäsi.
Tuohan on helppo todistaa, kuten täällä aiemmin ehdotettiin ota kuva passistasi ja paikallisesta olutpullosta vierekkäin ja laita profiilikuvaksesi pallomekon paikalle.
Siihen loppuu turha spekulointiMinä kirjoitan mitä minä haluan. Sinä kirjoitat mitä sinä haluat. Miksi asia sinua noin kiinnostaa? Olen tarkka yksityisyydestäni ja jaan tietoa sen minkä tarpeelliseksi katson. Täällä ei olla juomassa kaljaa.
- KuisHuriseeSossu
Minä kirjoitan mitä minä haluan. Sinä kirjoitat mitä sinä haluat. Miksi asia sinua noin kiinnostaa? Olen tarkka yksityisyydestäni ja jaan tietoa sen minkä tarpeelliseksi katson. Täällä ei olla juomassa kaljaa.
Onko kukkamekko mukana matkalaukussa?
Jos vaikka polkupyöräkisan ylimäkikirikisaa menet katsomaan - NeuvoSullekin
Minä kirjoitan mitä minä haluan. Sinä kirjoitat mitä sinä haluat. Miksi asia sinua noin kiinnostaa? Olen tarkka yksityisyydestäni ja jaan tietoa sen minkä tarpeelliseksi katson. Täällä ei olla juomassa kaljaa.
Eikö huoneessasi ole minibaaria sieltä löytyy olutpullo ei tarvitse juoda, passistakin riittää pelkkä etukansi, missä teksti Euroopan unioni SUOMI FINLAND, siitä ei yksityisyys paljastu.
Voit edelleenkin kirjoittaa mitä haluat, mutta kukaan ei satuihisi usko. jos on koskaan uskonutkaan. - olet.palstan.pelle
Eihän noissa sinun trollauksissa mitään asiaa ole. Asiasi tunttuu nyt olevan virtuaalimatka Brasiliaan.
- hahhahhahhaaaaaaaaa
Kuten siitä jakomäen bubikisan missistäsi
NeuvoSullekin kirjoitti:
Eikö huoneessasi ole minibaaria sieltä löytyy olutpullo ei tarvitse juoda, passistakin riittää pelkkä etukansi, missä teksti Euroopan unioni SUOMI FINLAND, siitä ei yksityisyys paljastu.
Voit edelleenkin kirjoittaa mitä haluat, mutta kukaan ei satuihisi usko. jos on koskaan uskonutkaan.Emme suinkaan asu hotellissa vaan tilavassa kartanossa palvelijoineen ym. Johtajatason etuja. En harrasta tissuttelua. Sitten otetaan kun on sen aika.
- Mielikuvitusta
Emme suinkaan asu hotellissa vaan tilavassa kartanossa palvelijoineen ym. Johtajatason etuja. En harrasta tissuttelua. Sitten otetaan kun on sen aika.
Eli kyseessä on majurityylinen ja -tasoinen mielikuvitusmatka.
- NeuvoSullekin
Emme suinkaan asu hotellissa vaan tilavassa kartanossa palvelijoineen ym. Johtajatason etuja. En harrasta tissuttelua. Sitten otetaan kun on sen aika.
Aina helpommaksi käy kuvan ottaminen kun delegoit sen palvelijoille.
- AdiosAmigo
NeuvoSullekin kirjoitti:
Aina helpommaksi käy kuvan ottaminen kun delegoit sen palvelijoille.
Eikö jo olisi aika jättää tämä satusetä ja trolli omaan arvoonsa. Toivottavasti kukaan ei reagoi turhimuksen kirjoituksiin mitenkään.
AdiosAmigo kirjoitti:
Eikö jo olisi aika jättää tämä satusetä ja trolli omaan arvoonsa. Toivottavasti kukaan ei reagoi turhimuksen kirjoituksiin mitenkään.
Älä tukehdu vitutukseesi.
- ladyboythai
Älä kuitenkaan nussi niitä miljoonia poikia joilla ei ole ruokaa seuraavaksi päiväksi ilman jotain hanttihommaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla3911133- 641086
- 61842
- 58764
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k99688Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,15660Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49651- 26643
- 68640
- 58613