Jungner; tyhmä kansa

10

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YLENasiantuntijaTutkija

Mikael Hitlerjungen on täys pelle, onhan sillä ollut eduskunta-avustajana Nasima Razmyar

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016072421953524_uu.shtml
      Mikael Jungner avoimena: Syöpään sairastuminen toi ymmärryksen elämään, MUTTA VEI JÄRJEN
      http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000000531988.html

Ex-kansanedustaja Mikael Jungner julkaisi sunnuntaina Facebook-päivityksen, jossa hän arvostelee kansalaisia.
      Ehkä siksi hän on ex-kansanedustaja.
      Mikael Jungner on "työskennellyt" muun muassa kansanedustajana ja Yleisradion toimitusjohtajana.
      nykyinen päätehtävä on vittuilla tavallisille kansalaisille.
      Jungner on jo hyödyllisten idioottien listalla.
      Hän on varsinainen parisuhde tyrijä vaikka on näin komea
      http://www.fun.com/lord-of-the-rings-smeagol-head-knocker.html

Kuoleman kanssa kannattaa tulla sinuiksi, Jungneria pidettiin yhä toivottomana tapauksena. Jungner käynyt useita kertoja lähellä kuolemaa.
      Onnettomuuksia niin pyörällä, suksilla kuin märkäpuvussa. Syöpä, jonka piti tappaa. Ja viime elokuussa sydänkohtaus, joka iski kotipihalla kesken grillauksen.
      JA SILTI TÄMÄ ON EDELLEEN KESKUUDESSAMME VITTUILEMASSA TAVALLISELLE KANSALLE.

• Krääähhhähäääää

Tuli kyseinen mulkku pori jazeilla vastaan siinä sillalla...kävi mielessä jotta vois kokeella osaako tuollaanen sekasikiö edes uida...oli niin surkia ilmestys ,että päätin luopua ajatuksesta..toivottavasti syöpä uusii pian ja voi todeta ,että luonto hoiti tehtävänsä
        P.S. Nasima "The NOSE" menemisiä kannattaa pitää silmällä! Sen nuokas pystyy salakuljettamaan monta jihadistia kerralla tähän maahan!

• hyinäitäonnetomia

Voiko epärehellisempää porukkaa olla kuin Rasmus? Eipä ole tullut vastaan. Ne eivät osaa edes teeskennellä, että niillä olisi jotain häpyä. Kun laittomat irakilaiset muslimit ryöstivät ja kuristivat miehen kuoliaaksi Otanmäessä niin rasmuksessa asiaa vähäteltiin. Laittoman muslimin tekemä tappo ei herättänyt heissä minkäänlaista myötätuntoa uhria tai uhrin omaisia kohtaan. Huolta kannettiin kasvavasta rasismista. Uhrin omaisille naurettiin, ihan vain siksi, että rikoksen tekijä kuului heidän sympatialistan top- sijoille.

Mutta mitäpä on tapahtunut lauantai- illan aikana, kun muuan nuorukainen kuoli. Kyseessä on siis tapaus, jossa nuorukainen pahoinpideltiin Helsingin keskustassa ja tekijöinä oli mahdollisesti vastarintaliikkeen jäseniä. Kukaan ja mikään ei kuitenkaan ole vahvistanut nuorukaisen kuoleman ja viikkoa aiemman pahoinpitelyn välistä yhteyttä- paitsi rasmuslaiset.

Rasmus adoptoi välittömästi nuorukaisen valitettavan kuoleman itselleen ja teki siitä jonkinlaisen rasismin symboolin. Osanotot ja jaxuhalit lentävät:
      https://paavotajukangas.com/2016/09/17/paivan-rasmuksessa-jaxuhalit-lentavat-ja-rasimi-luuraa-kaikkialla/

• PoikaPyysiJaSai

Jehovat joskus tuos kävi tallin ovensuus tervehtämäs ja tuomas lehtisen....siitä mieleen jäi eräs kohta joka sopii tähän oikein hyvin!
        PYYTÄKÄÄ NIIN TEILLE ANNETAAN....

• MVrules

On vahinko ettei syöpä korjannut pois tuota saastaa. lääketiede on liian hyvä koska mahdollistaa tuollaisten paskakasojen eliniän pidetämisen jonka luonto olisi hoitanut pois normaalisti.

• Vihvatti

Pitäisikö näille ns. Päättäjille jakaa mediaopastusta. Tyhmäkin tietää, että ihmisten haukkuminen on väärä tapa ajaa omaa agendaansa ja kerätä ääniä demokratiassa. Paitsi tietenkin, jos näiden tyhmien kansalaisten äänet on jotenkin sitten vajavaisia ääniä.

• jungaa-mitä-jungaat
    • Impotentti

Leikattiinkos tuolta Jungerilta munat pois joku vuosi sitten? Siksi sillä on aikaa esittää typeryyksiään joka paikassa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      68
      4296
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      67
      4137
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3552
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3123
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2792
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2562
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2334
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      25
      1461
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1282
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      75
      1059
    Aihe