Mikä niiden äidinkieli on? Yritin viritellä keskustelua suomeksi yhden kongolaisrouvan kanssa ollessamme ostoksilla yhtä aikaa samassa kaupassa ja hän pyöri neuvottoman näköisenä vaakapisteessä mutta Suomen kieli ei ainakaan mennyt perille.
Vastaukset 7
- HusseinRullahuuli
Kuulemma viidakon kieltä puhuu. Ja sitäkin hyvin huonosti.
Kongolaisten kanssa voisi varmaan yrittää ranskaa? Entisen siirtomaaisännän kieli on monen Afrikan maan hallintokieli vieläkin.
Jos muuten Hitlerin suunnitelmat olisi onnistuneet kongolaiset saattaisivat puhua selevää suomea (Hitler lupasi Kongon Suomelle..).- zxsiuys
Todella HARVA suomalainen osaa ranskaa.
- xzouys
Eikö kongolaisille opeteta Suomen kieltä kotouttamisohjelmassa?
- zigifygy
Ranska,kongo,lingala,luluanluba tai swahili. Näistä kun koittaa niin eiköhän saa jutunjuurta aikaseksi.
- Body.Language
SPR Suvakkihuorat puhuvat kongolaisten(kin) kanssa varmastikin kuumaa kehon kieltä.
Ei siinä sanoja tarvita ;) - asukasalueelta
Hajukieli on käytössä ainakin irakilaisten kanssa Röykän Valintatalossa. Perääni tuli varmasti kuukausi sitten peseytynyt vapiseva n. 30v äijä ostamaan n. 15 tölkkiä kaljaa. Jätkän haju oli kuin rottien luolasta. Islam salli Suomessa kyllä alkoholin vaikka koraani muuta kertoo. Joka ilta vähän vaille 21.00 karvaiset kaljaimaamit hakevat kaljaa. Oppineet nopeasti Suomen lainsäädännön ainakin alkoholimyynnin aikarajojen osalta. Ja sitten leirille valmentautumaan seuraavaan tappeluun...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851236
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475