Kuin pohtia että onko se Oikeistodemari Brasiliassa. On rajoitetuilla liikeradoilla melovaa porukkaa!
Vastaukset 20
- Ole.vaikka.hevon.vitussa
Äläpä kumikullimies yliarvioi omaa tärkeyttäsi. Sinun olinpaikkasi ei voisi vähempää kiinnostaa valtaosaa palstalaisista.
Himmeillä valoilla kulkevat nekin, joka tekevät palstalle reaaliaikaisia avauksia kulloisestakin olinpaikastaan. Tällä palstalla sellaisia on kaksi.
- Yes-mies
Lisää ne valot vaan himmenevät, kun ne olinpaikat ovat virtuaalisia, kuten näillä kahdella.
Profiilin kuva ei olekkaan mekko vaan klovnin aluspaita, muut klvonin höppeet tuleekin sitten kirjoituksissa.
Miksi sinulla on tarve kertoa virtuaalimatkastasi? Toinen palstapelle laittaa kuvia matkastaan.- xxxxxxxxxy
"Toinen palstapelle laittaa kuvia matkastaan."
Tarkoitatko häntä, joka Australian matkansa kuvituksena käytti matkatoimiston esitteen kuvia? xxxxxxxxxy kirjoitti:
"Toinen palstapelle laittaa kuvia matkastaan."
Tarkoitatko häntä, joka Australian matkansa kuvituksena käytti matkatoimiston esitteen kuvia?Ei kyllä tuo pelle on itse kuvissa
- hahhahhahhaaaaaaaaa
Demarivajakilla ei ole muuta tekemistä kuin kirjoitella mielikuvitusmatkastaan
- Perskarva-auJombenJOHTAJ
Mari.Mekko kirjoitti:
Ei kyllä tuo pelle on itse kuvissa
HO HOO, HO HOO!
- Paskanokan.ojentaja
Perskarva-auJombenJOHTAJ kirjoitti:
HO HOO, HO HOO!
No niin. Paskanokkakin ilmestyi hohottelemaan.
- xxxxxxxxxy
Mari.Mekko kirjoitti:
Ei kyllä tuo pelle on itse kuvissa
Kyllä tuo Australian virtuaalimatkailijakin aikamoinen pelle on.
Olen päättänyt etten enää vastaa henkilökohtaisuuksiin menevään asiattomaan palautteeseen. Tuli sitten puskasta tai ei.
- Jos.tarkennan
OikeistoSosDem ja Kapi.
Jos.tarkennan kirjoitti:
OikeistoSosDem ja Kapi.
Kapi ei raportoi kulkemisistaan reaaliajassa, vaan joko ennen reissua tai vasta sen jälkeen.
- Täydellinen_ääliö
Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Kapi ei raportoi kulkemisistaan reaaliajassa, vaan joko ennen reissua tai vasta sen jälkeen.
sekin ukonkuva on.
- IhmeIdiootti
On vaan sen verran kommista paskanjauhantaa, ettei oikein ymmärrä miksi, edes hnekisesti jälkeenjäänyt tuollaista valhetta palstalle syöttää ;D
Olen päättänyt etten enää vastaa henkilökohtaisuuksiin menevään asiattomaan palautteeseen. Tuli sitten puskasta tai ei.
Varsinkaan henkisesti alimittaisten.- hahhahhahhaaaaaaaaa
OikeistoSosDem kirjoitti:
Varsinkaan henkisesti alimittaisten.Ei sinun alimittaista tasoasi voi alittaa.
hahhahhahhaaaaaaaaa kirjoitti:
Ei sinun alimittaista tasoasi voi alittaa.
Karavaani kulkee ja koirat räksyttää.
- hahhahhahhaaaaaaaaa
OikeistoSosDem kirjoitti:
Karavaani kulkee ja koirat räksyttää.
Miten sinä yksinäsi karavaanin muodostat? Koirat varmaan sinua haukkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211361- 671305
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331251- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574