Suomen Latu kutsuu yöpymään pihalle

Tota_Noin

Voisiko joku järjestää meille asunnottomille extreme-tilaisuuden nukkua edes yksi yö sisällä.

9

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nxmznxmz

      Poliisi voi järjestää! Nuorena kun olin asunnottomana, menin usein asemalle. Soitin yleisöpuhelimesta häkeen, että joku juoppo nukkuu tossa penkillä. Sitten menin penkille makaamaan esittämään sammunutta. Ja aina majoitus järjestyi!
      Harmi kun nykyään yleisöpuhelimia ei ole. Vähän epäilyttävää kun soitto tulee omasta numerosta..

    • näinhänseonnncc

      uskomattoman typerä tempaus kyllä, siellä on liian kylmä yöpyä tähän aikaan

      joku armeijan teltta kera kamiinana ja kipinävahtivuorot, semmoinen kävis

      kyllä monet sairastuu kuumeeseen tai flunssaan tuon tempauksen takia, sitä kun kiire osallistua, eivät ehdi suunnitellakaan riittävästi

    • teltas

      kuiva pakkaskeli menee vielä ilman kamiinaa.

    • Asunnoton:nautiskele extreem elämästäsi.Se on nykyaikaa.

    • sekun

      kai tuokin asumis muoto kielettäisiin liika halpana asumisena egolokisin perustein yleisellä tasolla.

    • mitenliesitensiee

      aikoinaan siel bodom järjvel telttailivat jokamiehe oikeuksin

      en pää oo sen jälkee telttaillut ku tuli tietoon

      tehty mikä tehty 15 v tuli.. eikä tullukkaaan

      suomen poliisi armahtaa aina, auerit ja gustafit

    • fghnjbvcxdfg

      Ukot vetää kahden päivän rännin ja akat heittää pihalle ulkoruokintaan Suomen ladun kunniaksi.

    • itsesäälistäpois

      Keräätte pulloja ja laitatte yhteen rahanne . Ostatte asuntovaunun viette sen leirintäalueelle . Maksatte vuoden vaunupaikan ja sähkön . Hoidatte sitä yhdessä mm.siinä on vessa. Keitätte siellä hernesoppaa ja kotiviiniä . Pesette vaatteenne pesulassa kolikoilla. Aina kun tekee mieli viinaa laskette paljonko maksaa yö asuntovaunussa , lenkkimakkara ja yö motellissa . Sen verran viinasta on päästettävä irti että asumiseen ja ruokaan jää rahaa. Jostain pitää aloittaa . Voi myös vuokrata tontin kimppaan mihin laittaa työmaakopin asuntovaunun tai rakentaa saunamökin . Siitäkin on vuokra maksettava ajallaan . Myös yhdessä voi vuokrata asunnon mutta vuokra on pakko maksaa .

    • yhdessäpärjää

      Kaatopaikan lähelle voi lahjoittaa työmaakoppeja ja hiiligrillejä ruuan kuumennukseen . Työmaakopeissa on joku lämmitysjuttu tai vanhoja asuntovaunuja. Siellä asuu ihmisiä kun demoneissa jäänyt riippuvuuksiin ja itsesääliin. Synti hukuttaa Jeesus nostaa. Jotkut nukkuu roskiksissa.Kyllä vanhoja teollisuustaloja vois antaa näille asumiseen ja lahjoitusvaatteet.Kirppareilta saa uff 2€ kappale. Teollisuustalossa on tilaa ryypätä riehua tehdä ruokaa ja parempina aikoina puutöitä ommella maalata ...valmistaa veneitä katiskoita .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe