Suomen Latu kutsuu yöpymään pihalle

Tota_Noin

Voisiko joku järjestää meille asunnottomille extreme-tilaisuuden nukkua edes yksi yö sisällä.

9

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nxmznxmz

Poliisi voi järjestää! Nuorena kun olin asunnottomana, menin usein asemalle. Soitin yleisöpuhelimesta häkeen, että joku juoppo nukkuu tossa penkillä. Sitten menin penkille makaamaan esittämään sammunutta. Ja aina majoitus järjestyi!
      Harmi kun nykyään yleisöpuhelimia ei ole. Vähän epäilyttävää kun soitto tulee omasta numerosta..

• näinhänseonnncc

uskomattoman typerä tempaus kyllä, siellä on liian kylmä yöpyä tähän aikaan

joku armeijan teltta kera kamiinana ja kipinävahtivuorot, semmoinen kävis

kyllä monet sairastuu kuumeeseen tai flunssaan tuon tempauksen takia, sitä kun kiire osallistua, eivät ehdi suunnitellakaan riittävästi

• teltas

kuiva pakkaskeli menee vielä ilman kamiinaa.

• Asunnoton:nautiskele extreem elämästäsi.Se on nykyaikaa.

• sekun

kai tuokin asumis muoto kielettäisiin liika halpana asumisena egolokisin perustein yleisellä tasolla.

• mitenliesitensiee

aikoinaan siel bodom järjvel telttailivat jokamiehe oikeuksin

en pää oo sen jälkee telttaillut ku tuli tietoon

tehty mikä tehty 15 v tuli.. eikä tullukkaaan

suomen poliisi armahtaa aina, auerit ja gustafit

• fghnjbvcxdfg

Ukot vetää kahden päivän rännin ja akat heittää pihalle ulkoruokintaan Suomen ladun kunniaksi.

• itsesäälistäpois

Keräätte pulloja ja laitatte yhteen rahanne . Ostatte asuntovaunun viette sen leirintäalueelle . Maksatte vuoden vaunupaikan ja sähkön . Hoidatte sitä yhdessä mm.siinä on vessa. Keitätte siellä hernesoppaa ja kotiviiniä . Pesette vaatteenne pesulassa kolikoilla. Aina kun tekee mieli viinaa laskette paljonko maksaa yö asuntovaunussa , lenkkimakkara ja yö motellissa . Sen verran viinasta on päästettävä irti että asumiseen ja ruokaan jää rahaa. Jostain pitää aloittaa . Voi myös vuokrata tontin kimppaan mihin laittaa työmaakopin asuntovaunun tai rakentaa saunamökin . Siitäkin on vuokra maksettava ajallaan . Myös yhdessä voi vuokrata asunnon mutta vuokra on pakko maksaa .

• yhdessäpärjää

Kaatopaikan lähelle voi lahjoittaa työmaakoppeja ja hiiligrillejä ruuan kuumennukseen . Työmaakopeissa on joku lämmitysjuttu tai vanhoja asuntovaunuja. Siellä asuu ihmisiä kun demoneissa jäänyt riippuvuuksiin ja itsesääliin. Synti hukuttaa Jeesus nostaa. Jotkut nukkuu roskiksissa.Kyllä vanhoja teollisuustaloja vois antaa näille asumiseen ja lahjoitusvaatteet.Kirppareilta saa uff 2€ kappale. Teollisuustalossa on tilaa ryypätä riehua tehdä ruokaa ja parempina aikoina puutöitä ommella maalata ...valmistaa veneitä katiskoita .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe