Enpä taida olla tämän sefun suosiossa, kun taas avaukseni poistettiin. Eipä olekaan minulle vielä koskaan näin käynyt, vaikka olen palstoilla pyörinyt jo vuoden. Ilmeisesti täällä ei suvaita immeistä joka ei halua riidellä, eikä tuoda kenellekään pahaa mieltä. Mutta hyviä jatkoja vaan chattiläisille ja erityisesti Sefulle Varjoista :=))))
Kiva,kiva
22
1194
Vastaukset
- woomänni
kylläkait se johtuu tuosta keskustelun aihepiiristä, täältä lähtee tavalliset jutustelut aika äkkiä huitsiin, tämän palstan avausten aiheiden pitäisi jotenkin sivuta chatikettiä tai chatpalveluita, jotta ne jäisivät eloon.
meidän sefumme on tarkka tyttö....- sini
Sittenpä tämä palsta ei todellakaan kiinnosta mua.
Kun ei taho osata sitä epätavallista jutustelua, mitä sillä sitten lie tarkoitetaankaan.
Sefulla taitaa olla täällä omat suosikkinsa, eikä halua uusia kasvoja tänne.
No sittenpä poistun hiljaa ja vähin äänin :=)))
Kaikenlaistahan sitä näkee. - woomänni
sini kirjoitti:
Sittenpä tämä palsta ei todellakaan kiinnosta mua.
Kun ei taho osata sitä epätavallista jutustelua, mitä sillä sitten lie tarkoitetaankaan.
Sefulla taitaa olla täällä omat suosikkinsa, eikä halua uusia kasvoja tänne.
No sittenpä poistun hiljaa ja vähin äänin :=)))
Kaikenlaistahan sitä näkee.olen itsekin uusi täällä, ja kantapään kautta opettelemassa tän palstan juttuja..luuta viuhahti minunkin avaukseni päällä, pirskules, kilpailubiisin vei, meni siinä toisenkin teos samalla. hetken heikotti, mut taas jaloillaan, kolhut vahvistaa..=)
Kyllä sefujen toiminta ja keskustelujen poistotkin voidaan laskea chatpalveluiden piiriin kuuluvaksi aiheeksi. Eli ei se ole syy poistoille. Syy on yksinkertaisesti se, että Varjoissa poistaa kaikki (myös tämän) tekstin jossa hän saa kritiikkiä.
- sini
TimoR68 kirjoitti:
Kyllä sefujen toiminta ja keskustelujen poistotkin voidaan laskea chatpalveluiden piiriin kuuluvaksi aiheeksi. Eli ei se ole syy poistoille. Syy on yksinkertaisesti se, että Varjoissa poistaa kaikki (myös tämän) tekstin jossa hän saa kritiikkiä.
on, että sefu palstan sefu ei kestä kritiikkiä, niin sefu täytyis vaihtaa.
Hänenhän se pitäiskin kritiikit kestää jos kenen.
Kaikkea kans.
Eli nyt ainakin lähtee tämä avaus :=)))
Mielenkiinnolla seuraan :=)) - woomänni
TimoR68 kirjoitti:
totta turiset..kun asiaa miettii tarkkana, sefuhan on chatpalveluntarjoajan palveluksessa,näin ajatellen... hänen toimintansa kuuluu chatpalveluotsikon alle.
tuolla taktiikallaan poistamisista tulee hänelle kohta iso urakka...
...tällä palstalla luuta heiluu ahkeraan ja siitä pääsevät osalliseksin kaikki. Kokemuksesta tiedän, että eka oman avauksen posto harmittaa ja seuraavat sitten jo huomattavasti vähemmän. Varmimmin tosiaan tällä pastalla avaukset jäävät eloon, jos ne liittyvät tiukasti palstan aihepiiriin.
- sini
just jutustellaan yhdestä aiheesta. Eli avauksien poisto. Vai pitääkö se aihe koskea aina esim.Berhandilaisia, että tekstit pysyy :=)))
Onko ne aiheet, mistä täällä saa kirjoittaa jotenkin rajattuja?
Ei mua pitkään palstoilla kirjoittaneena harmita vaikka viestini poistetaan, mutta olisin vaan niin kiinnostunut tietämään syyn moiseen. Olen luonteeltani sellainen että haluaisin selityksen kaikkeen. Tästä asiasta tältä sefulta. Jotenkin ei tahdo sielu muuten rauhaa saada :=))) Esim. tämä näyttää selvineen edellisestä poistokierroksesta:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=94&conference=3000000000000008&posting=22000000006261432
Ei oikein liity chattiin mitenkään, ei vaikka ajateltaisiin että tarkoitus on rahoittaa chattaamista. ;o)- woomänni
sini kirjoitti:
just jutustellaan yhdestä aiheesta. Eli avauksien poisto. Vai pitääkö se aihe koskea aina esim.Berhandilaisia, että tekstit pysyy :=)))
Ei mua pitkään palstoilla kirjoittaneena harmita vaikka viestini poistetaan, mutta olisin vaan niin kiinnostunut tietämään syyn moiseen. Olen luonteeltani sellainen että haluaisin selityksen kaikkeen. Tästä asiasta tältä sefulta. Jotenkin ei tahdo sielu muuten rauhaa saada :=)))..sussahan on potentiaalia tänne... mitä nyt uutena olen huomioinut, niin nimenomaan avuksessa pitäisi olla aihepiiriin liittyvää..sittenhän juttu voi rönsyillä...
- sini
woomänni kirjoitti:
..sussahan on potentiaalia tänne... mitä nyt uutena olen huomioinut, niin nimenomaan avuksessa pitäisi olla aihepiiriin liittyvää..sittenhän juttu voi rönsyillä...
vieläkään ole avaustani poistettu? Tässä nyt koko yötä ala oottelemaan. Mikä nyt? Teinkö viimeinkin oikean avauksen :=))
Näköjään harjoittelua vaatii. Jos se tää kolmas kerta nyt todensanoo.
Silloin vois vaikka jäädä tänne pitemmäksikin aikaa :=))) sini kirjoitti:
Ei mua pitkään palstoilla kirjoittaneena harmita vaikka viestini poistetaan, mutta olisin vaan niin kiinnostunut tietämään syyn moiseen. Olen luonteeltani sellainen että haluaisin selityksen kaikkeen. Tästä asiasta tältä sefulta. Jotenkin ei tahdo sielu muuten rauhaa saada :=)))...mutta palstanvalvojalla vaan on ylin päätösvalta poistojen suhteen, eikä hänen tarvitse niitä perustella eikä ole tietääkseni sitä pyynnöistä huolimatta koskaan tehnyt. Tämä nyt vaan on pelin henki tällä palstalla ja siihen on tyytyminen. Ehdointahdoin ei kannata lähteä lyömään päätään seinään.
Niin mistä tällä palstalla sitten periaatteessa pitäisi keskustella. Avaussivu ylälaidassahan tuo on mainittu: Keskustelua chat-palveluista ja chatiketistä. Käytännössä palstalla keskustellaan/"keskustellaan" melkein mistä vaan ja siksi kai luuta niin usein heiluukin. Aina ei selvää logiikkaa poistoille löydä edes tuon aihepiirin perusteella. Toisaalta avauksen kun ajoittaa oikein, niin ennen seuraavaa luutimiskierrosta ehtii jutussa pääsemään jo pitkälle.- sini
TimoR68 kirjoitti:
Esim. tämä näyttää selvineen edellisestä poistokierroksesta:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=94&conference=3000000000000008&posting=22000000006261432
Ei oikein liity chattiin mitenkään, ei vaikka ajateltaisiin että tarkoitus on rahoittaa chattaamista. ;o)enää vahtia poistuuko avaus vai ei. Mutta vaikka mistä vetoa, niin ei tätä aamulla enää ole :=)))
Kerkesimpäs ainakin vähän aikaa juttua heittää.
Ha.haa :=)) Sefu ei ehtinyt hätiin nyt niin nopsaan :=)) Mutta palataan chattaajat vielä. Periksi en anna. Illanjatkoja teille vaan. - woomänni
sini kirjoitti:
vieläkään ole avaustani poistettu? Tässä nyt koko yötä ala oottelemaan. Mikä nyt? Teinkö viimeinkin oikean avauksen :=))
Näköjään harjoittelua vaatii. Jos se tää kolmas kerta nyt todensanoo.
Silloin vois vaikka jäädä tänne pitemmäksikin aikaa :=)))saas nähdä miten käy.... pidetään peukkuja, että säilyy...senkin olen huomannut että täällä avukset saattaa kadota milloin vaan, omani kesti kaksi päivää, luulin jo selvinneeni sensuurilta, sit napsahti.. jännitän mukanasi=))
- sini
norMix kirjoitti:
...mutta palstanvalvojalla vaan on ylin päätösvalta poistojen suhteen, eikä hänen tarvitse niitä perustella eikä ole tietääkseni sitä pyynnöistä huolimatta koskaan tehnyt. Tämä nyt vaan on pelin henki tällä palstalla ja siihen on tyytyminen. Ehdointahdoin ei kannata lähteä lyömään päätään seinään.
Niin mistä tällä palstalla sitten periaatteessa pitäisi keskustella. Avaussivu ylälaidassahan tuo on mainittu: Keskustelua chat-palveluista ja chatiketistä. Käytännössä palstalla keskustellaan/"keskustellaan" melkein mistä vaan ja siksi kai luuta niin usein heiluukin. Aina ei selvää logiikkaa poistoille löydä edes tuon aihepiirin perusteella. Toisaalta avauksen kun ajoittaa oikein, niin ennen seuraavaa luutimiskierrosta ehtii jutussa pääsemään jo pitkälle.ja ehdin sen itsekin huomata :=))
Öitä vaan norMix. Luuta heiluu varmaan aamulla viimeistään :=)))) sini kirjoitti:
enää vahtia poistuuko avaus vai ei. Mutta vaikka mistä vetoa, niin ei tätä aamulla enää ole :=)))
Kerkesimpäs ainakin vähän aikaa juttua heittää.
Ha.haa :=)) Sefu ei ehtinyt hätiin nyt niin nopsaan :=)) Mutta palataan chattaajat vielä. Periksi en anna. Illanjatkoja teille vaan....periksi ei pidä antaa! Illanjatkot sinullekin ja hyvät reissut, jos ei näiden nikkien alla enää ehditä juttelemaan :))
- sini
norMix kirjoitti:
...periksi ei pidä antaa! Illanjatkot sinullekin ja hyvät reissut, jos ei näiden nikkien alla enää ehditä juttelemaan :))
palataan asiaan sitten vasta maaliskuun alussa uutta intoa täynnä. Äläkä unohda minua normix sillä aikaa :=))))
sini kirjoitti:
palataan asiaan sitten vasta maaliskuun alussa uutta intoa täynnä. Äläkä unohda minua normix sillä aikaa :=))))
Taas talven tullen mielen valtaa kaipuu, kuin muuttolintu tahtoo sinikin etelään... Ole huoleti, sinua on mahdoton unohtaa :))
- Ihastunut
norMix kirjoitti:
Taas talven tullen mielen valtaa kaipuu, kuin muuttolintu tahtoo sinikin etelään... Ole huoleti, sinua on mahdoton unohtaa :))
Mitä kuuluu?:o)
- Ihastunut
woomänni kirjoitti:
saas nähdä miten käy.... pidetään peukkuja, että säilyy...senkin olen huomannut että täällä avukset saattaa kadota milloin vaan, omani kesti kaksi päivää, luulin jo selvinneeni sensuurilta, sit napsahti.. jännitän mukanasi=))
ReijoMeren avaus on kahvipuolella. *tiedottaa*
- merliNella
tämä on tuulinen paikka, ei sen kummempaa.
Tai, oikeastaan kun täällä nyt pitäisi keskustella chat-jutuista.
Hassua, sellaiset aiheet eivät kuitenkaan tunnu kovinkaan kiinnostavan ketään.
Tuskinpa kysymys on riitelyn halusta, en minäkään halua kiusata tai riidellä ja siltikin välillä löydän itseni ihmettelemässä avaukseni päällä bittiroskiksen kuhinaa. - woomänni
tää on vielä täällä....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582830Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1022281Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121970Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841413- 681394
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181310TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43984- 71973