😇
Vastaukset 45
- Anonyymi00001
Hän luovutti, tekstarilla,teistä ei tietoo.
- Anonyymi00002
Ompa siinä ihana nainen.
- Anonyymi00003
Ei ajattele enään minua.
- Anonyymi00004
En tiedä enään. Luulin että halusi aloittaa salaiset rakastelu hetket. Hän on ehkä antanut vinkkejä? En tiedä noista vinkeistä koska hän voisi kutsua minut hänen luo silloin kun on aikaa. Siksi en tajua miksi mennä kiertotietä.
- Anonyymi00020
Miltä luulet joidenkin salaisten hetkien tuntuvan minusta tai muista jos tietäisivät. Ai niin joo. Sul on vapais mennä niin kuin haluat, niin ku mullakin. Me vaan halutaan mennä eri tavoin. Joten ei sun tarvitse enempää ymmärtää.
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Miltä luulet joidenkin salaisten hetkien tuntuvan minusta tai muista jos tietäisivät. Ai niin joo. Sul on vapais mennä niin kuin haluat, niin ku mullakin. Me vaan halutaan mennä eri tavoin. Joten ei sun tarvitse enempää ymmärtää.
Mitä tarkoitat eri tavalla?
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mitä tarkoitat eri tavalla?
Sää oot heppu ihan psy koosissa kun kyselet guben monologeissa kaikkea preestä perämoottoriin ns. TT
- Anonyymi00036UUSI
Sori en halua mitää salusuhteita.
Miehen pitäis pystyä olemaan minun
Eikä jokin salaisuus .
En halua olla 2 tai vaihtoehto .
Ja sinun muun elämäsi vuoksi en voi
Ikinä olla ukkonen tai vain sinun mies
Sinä olet valintasi tehnyt ajat sitten
Ja se ei minuun osunut
Minä en tyydy rakastajatteren osaan .
Tai peleihisi ..
Se on moro
Kun et voi enempää antaa 👋🏻❣️
Naiselta miehelle
- Anonyymi00005
Luulen että hän ajattelee ettei tästä enää tule mitään, eikä hän enää ole kiinnostunut. Oma käytökseni sen luultavasti aiheutti. Mies ei viitsinyt enää odottaa.
- Anonyymi00007
Odottaisin jos tietäisin että jotain odotettavaa. Epätietoisuus ei ole hyvä asia.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Odottaisin jos tietäisin että jotain odotettavaa. Epätietoisuus ei ole hyvä asia.
On odotettavaa. Antaisin hänelle kaiken jos vain hän voisi odottaa. Nyt tarvin vielä aikaa vähän.
- Anonyymi00011
Et sinä jätä miestäsi, olisi reilua kertoa sille toiselle se.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
On odotettavaa. Antaisin hänelle kaiken jos vain hän voisi odottaa. Nyt tarvin vielä aikaa vähän.
Onko ymmärrettävä syy vai vatulointia?
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Onko ymmärrettävä syy vai vatulointia?
Ymmärrettävä syy. Ei kuitenkaan toinen mies.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ymmärrettävä syy. Ei kuitenkaan toinen mies.
Ok, voiko sen kertoa?
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Minulla ei ole miestä. Olen kiinnostunut vain hänestä kenestä kirjoitin.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ok, voiko sen kertoa?
En täällä voi. Hänelle kertoisin sen jos pääsisin puhumaan hänen kanssaan. Jos hän voi odottaa ja haluaa minut, olen kokonaan hänen.
- Anonyymi00023
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kerro ite vaimolles myös! -sivu-
- Anonyymi00006
En usko, että ajattelee enää yhtään mitään.
- Anonyymi00008
Hänellä kyllä pyyhkii hyvin, lapset jo lähes aikuisia ja vapautta yllin kyllin elää ja matkustella, harrastella ja kavereita tapailla. Toisilla lähtökohdat ovat toiset ja elämässä enemmän haasteita ja tukiverkostot heikompia, sekä rahaa niukasti, raha riittää vain välttämättömään, eikä sääästöjä kerry.
- Anonyymi00039UUSI
Juuri tuolta varmaan elämäni näyttäytyy ulospäin ja jopa hänelle, vaikka olen yrittänyt hänelle kertoa asioiden oikeasta laidasta. Vapautta ei todellakaan ole.Ei myöskään rahaa.
Naiselta
- Anonyymi00010
Pitää varmaan minua narsistisena, kamalana ja ties mitä. Naiselle
- Anonyymi00025
No oletko?
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
No oletko?
Pintapuolisesti voin olla, en nyt toki kamala ole, mutta sisintäni hän ei tiedä. Naiselle
- Anonyymi00013
Ei kai hän mitään eritysen kielteistä minusta ajattele. Ei vain ole kiinnostunut minusta, enää.
- Anonyymi00015
Olisi ihme jos nainen ajattelisi minusta mitään. Olen vain joku ujostelija. Mieheltä.
- Anonyymi00028
Mutta toivoisin tietysti olevani hänen silmissään pussailtavan ihana ja rakkainta hänelle koko maailmassa. Mieheltä, öitä.
- Anonyymi00018
Luulen ettei kyllä mitään. Sen se hiljaisuus yms. kertoo.
- Anonyymi00021
Tällä hetkellä olen hänelle aivan liikaa ja hän pakenee minua henkisesti ja fyysisesti. Välittää minusta aivan h.lvetisti mutta emme voi olla yhdessä joten hän toimii noin. Ehkä toimisi noin muutenkin, olemme ihan liikaa energiaa toisillemme (?!).
- Anonyymi00029UUSI
En pakene henkisesti enkä fyysisesti.
- Anonyymi00022
En mä oo missään vaiheessa tiennyt, mitä hän minusta ajattelee. No, sen, mitä on sanonut. Periaatteessa, et oon hyvä tyyppi. Se on tietty paljon.
- Anonyymi00026
Kai se miettii, että on sen prse varmaan vähän levinnyt 👀
- Anonyymi00031UUSI
kokemuksia
- Anonyymi00032UUSI
Hyvä kysymys! On hyvin vaikea ajatella mitä toinen mahtaa ajatella itsestä. Hän on helposti rakastettava, itse huomattavasti "haasteellisempi" tavalla ja toisella. Ehkä hän kaunis sieluisena ihmisenä ajattelee jollain tapaa lämmöllä, ehkä hieman pitääkin tai ainakin sietää ajoittain. Toivoisin tietysti että hän pitäisi, aidosti ja ainakin ystävällisesti. Hän on ajattelevainen nainen ja uskon hänen punnitsevan asioita monelta kantilta, toivoisin että hän ei toteaisi minun olevan liian "kevyt" hänen maailmaansa. Olen myös joskus ihastus päissäni ollut tai käyttäytynyt sopimattomasti, toivoisin hänen kykenevän ymmärtämään ja antamaan anteeksi käytökseni, se ei ole kuitenkaan ollut perusluonteeni mukaista vaan olen kuin huumaantunut hänen läsnäolonsa vaikutuksesta. Hänellä on kaunis ja hyvin viehättävä nainen, tiedän sen vaikuttavan hänen valintoihinsa elämässään, siksi olen onnellinen hänen huomaavaisuudestaan ja pienemmästäkin roolista hänen seurassaan.
Aamulla heräsin unesta, jossa tämä ihana nainen oli pulassa. Hänellä oli pieni hätääntynyt koira sylissään ja iso sekarotuinen piski murisi hänen edessään. Saavuin juuri sopivasti kävellen tilanteeseen, isompi koira oli juuri hyökkäämäisillään tämän pienen koiran kimppuun ja samalla valmistautunut vahingoittamaan ihanaa naistakin. Reippaalla askeleella siirryin heidän väliinsä, siirsin käsivarteni naisen ja pienemmän koiran ympärille, toisen käsivarren ojensin vihaista piskiä kohden, sen iskiessä hampaansa käsivarteeni, katsoin ihanaa naista silmiin ja nyökkäsin ettei tarvitse pelätä. Koira murisi ja piteli kiinni käsivarrestani mutten tuntenut ollenkaan kipua koska toisessa kainalossa olevat suojelunkohteet lämmittivät sydäntäni ja tekivät käsivarteni immuuniksi kivulle. Kuten koirat yleensä, sekin havaitsi voimani ja päätti perääntyä, hetken katseltuaan äkäisenä se poistui paikalta. Ihana nainen tärisi järkytyksestä ja pieni koirakin oli shokissa, silittelin ja hoivasin heitä, saatoin heidät kotiovelle ja kuin valmiustilaan heitä varten.
https://www.youtube.com/watch?v=ABeWhOcRpKg&list=RDABeWhOcRpKg&start_radio=1- Anonyymi00035UUSI
On hyvä välillä asettua toisen asemaan ja miettiä sitä kautta, että mitä tunteita tilanteet olisi itsessä herättäneet, vaikka en nyt oikein saa kiinni, mistä sopimattomuudesta tässä puhut tai minkä sopimattomuuksista tähän valitsit.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
On hyvä välillä asettua toisen asemaan ja miettiä sitä kautta, että mitä tunteita tilanteet olisi itsessä herättäneet, vaikka en nyt oikein saa kiinni, mistä sopimattomuudesta tässä puhut tai minkä sopimattomuuksista tähän valitsit.
Lisäisin kuitenkin tarkennuksena, että katsominen tai katseleminen, lähelle hakeutuminen ja näistä ehkä hyvänkin olon tunteminen, oikealta ihmiseltä ei tunnu sopimattomalta tai edes epämiellyttävälle. Kyllähän kiinnostukseen kuuluu aina myös se fyysinenkin puoli, niin naisilla kuin miehilläkin.
Tietenkään en voi edelleenkään tietää, mihin sinä kirjoituksessasi viittasit. - Anonyymi00040UUSI
Oletko nyt aivan rehellinen vai haistanko kuitenkin asioiden siloittelua pienemmiksi, vastuun pakoilua, totuuden kieltämistä sekä manipulointia 😉?
- Anonyymi00033UUSI
Olen este!
- Anonyymi00044UUSI
Mille?
- Anonyymi00038UUSI
V ittuako se mua kiinnostaa mitä musta kukakin ajattelee tiedän jopa mitä kukakin musta selkäni takana puhuu enkä välitä edes siitä yleensä kun seläntakana puhujat ei uskalla kasvotusten myöntää haukkuvansa
- Anonyymi00042UUSI
Samaa mieltä, ihan sama mitä puhuu ja on mieltä.
- Anonyymi00041UUSI
Ei varmaan ajattele enää mitään, mun jälkeen on ollut varmasti jo uusiakin tuttavuuksia hänellä, tai niitä vanhoja säätöjä.. Pelimies.
- Anonyymi00043UUSI
Tykkää minusta mutta en tiedä onko siinä mitään niin henkilökohtaista. 😀
- Anonyymi00045UUSI
On aina henkilökohtaista jos tosissani tykkään.
- Anonyymi00046UUSI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3421245- 54738
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55728- 38715
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152623Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59606- 45604
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26581- 42526
- 52520