https://www.youtube.com/watch?v=ETq_ZMIY_fI
Jos olet, syöksikö tulta?
https://www.youtube.com/watch?v=WBMs9aBBU1o
:).
Oletko koskaan kohdannut lohikäärmestä?
12
94
Vastaukset
- vahvistus.viimein
Voi Onni. Että sinäkin. Puff vaan ja kaikki on taas yhdeltä osin selvää.
Auta armias.... ;)- hyväbiisi
rokkaa!
- eiseole
Susanna, Onni ei ole horoskoopiltaan lohikäärme.
- kommentoijana
eiseole kirjoitti:
Susanna, Onni ei ole horoskoopiltaan lohikäärme.
Mä en ookaan Susanna. Vaan ihan joku muu... :)
- HurjiaJuttuja
Ihana Onni😊 Muistan hyvin yölinja ohjelman. Ihmettelin psyk.login hermoja😅😴
- Munmielestä
En tiedä, ehkä tuo on tragikoomista jonkun mielestä, mutta en näe asiaa ivailun aiheena. Se ei myöskään ole säälin aihe minusta. Se on vakavasti otettava asia.
Tuossa on yhden ihmisen tragedia, jolle on helppo irvailla, lääkärille olisin ohjannut käymään juttelemassa.- eioleirvailtu
veikkaan muutenkin pilapuheluksi.
- Häneioleloikäärme
Muistan yölinjan ja muistan "tavanneeni" tuon viimeisen tarinan lohikäärmeenkin...:)))
- hänonjokumuu
Hän ei ole lohikäärme
- liittyikötapahtumiin
alkoholia? 😅.
- kultahiuksinen
Hah, työpaikoilla tullut vastaan hyvin montaki. Tuntee usein kutsumanimet: "viisikymppinen kiukkupussinainen" tai "esimies"
- puhutvähän
mutta asiaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662129
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142042- 1021469
- 1201423
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4581267- 751053
- 49891
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä226794Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa355776