Nii mitä virkaa on sillä pyöreällä koirahäkillä, joka on ilmestyny yläasteen pihalle?
Vastaukset 10
- Verta
Vapaaottelu-häkki, siälä saa tapella nujuuttaa!
- Anonyymi
Se se on maa ilman kuutio ja se nähdään voima varana
- ahdasta
Sinne pistetään kepulaiset ja persut ja ovi kiinni. Kattotaan sitten joululomalla joko olis järki alannut palailemaan
- Anonyymi
Voisitko antaa jonkin maalaisemman esimerkin joilla ois aina vähän yhteistä
- haloo682
Pikkuhiljaa mutta varmasti uusi rehtori muuttaa yhteiskoulua päiväkodiksi
- kakarapakara
Syytä onkin ku muka aikuuset miähetkin o ku kakarat
- Anonyymi
Häkki kun häkki.
- Anonyymi00013
Kelle
- Anonyymi
Onhan se parempi kun on lapsilla jotakin tekemistä välitunnilla.
- Anonyymi00014
minua ärayrrää jos joku pikkuvwekkwni KLi0oeraneella... opettaa vääriä robotti-asioita... onkhohan hänellä edes lukion päästötosiartajaan, ASIAKIJANA.
Minä jotoin low-level.. DMA-challens, mutta rekisterien MASM10 esim.. R1..
m;ELkoinen juiojUA JOA JOKU aqntti maukonwen tietää tietokoneiasr JOTAIN... Rahat takaisin "valetietäjältä"
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j921423Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga881019- 42854
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden297768Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️84666- 50654
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35631- 44630
- 47627
- 28584