1/2 litran oluttölkki on 17 cm.
Munani on luusta 0.5-1.0 cm pidempi, kovassa erektiossa.
Olenko oikeasti "iso"?
1/2 litran oluttölkki
9
4146
Vastaukset
Onko oikeasti iso, riippuu paksuudesta. Jos se on yhtä paksu kuin se tölkki, sitten se on tosi iso.
Jos ympärysmitta on alle 12cm, ei sitä varsin isoksi voi sanoa. Jos yli 14, niin hatut pois päästä. Usein pitkä on myös paksu.
Asko tulee kohtapuolin väittämään, että kalusi on vain 13/10. Hän ei tiedä sen isompia kokoja olevan olemassa. Pienempiä hän tietää. Ainakin yhden ;)- Potenssi2
Paksuutta 13.0-13.5 cm. Kovassa latinginssa wc-rulla jumittaa kiinni peniksen keskikohdasta.
Pituus tosiaan päältä häpyluusta tuo 17.5-18.0 cm, hänhän yli oluttölkin.
Kait sit "isohko"???On se iso. Pääseekö se usein panemaan? Tuollaisen kehtaa päästää housuistaan vaativammallekin pantavalle.
Juu. En ole vailla. Pakko mainita, kun tuossa yksi epeli luultavasti jo meinasi sellaista vaihtoehtoa tarjota.- VaroitusTestaajille
Eipä mahdu talouspaperirullan sisään kuin rennossa tilassa, ja kerran erehdyin katsomaan iltajumppaa noin testaillessani. Korkkaamaton rulla räjähti atomeiksi ja silpun kanssa menikin sitten imuroidessa loppuilta.
- bestforme
Sun kyrvän pituus on ok, mutta ei tuollainen ns.whitesnike oikein tunnu miltään ja pidempänä voi satuttaa ainakin dogiasennossa. Itse naisena olen sitä mieltä, että paras on vähän lyhyempi mutta paksuudeltaan noin 15cm ympärileikattuna, koska se on kovempi, mutta tosin laukeaa herkemmin.
- Kuva-ja-heti
Homo keksi nyt taas yksinäisyytensä uuden avauksen. Nyt kuvaa todisteeksi, ja heti 😉
Voi Jeesus tuota runkkua. Kuvia kehtaa pyytää?
Kutittaako kankkujen välissä? Olet umpihomo, vaikka äitisi on yrittänyt muuta kertoa.
- egeeheghet4
Helppo tapa tietää omaatko Kyrvän isolla K:lla: vertaa PINT-kokoisen tölkin pituuteen, jos on saman pituinen, ONNEKSI OLKOON.
Ja paksuus, no, jos ei näytä epäsuhtaisen luihulta pituuteen nähden niin tosi jees!- Olis-se-iso-joo
Pint-tölkki taitaa olla melkein litran maitopurkin korkuinen, eli liki 21cm?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537800- 614360
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403993Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233902Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423300Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383208Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253205- 482923
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422721- 492484