Win 8 työpöytä

Raapii__

Nyt alkaa kyrsiin ja pahasti, miksi työpöytää ja kuvakkeita ei saa pysymään siinä missä minä haluan, esim. sähkökatkon jälkeen kuvakkeet on päin helvettiä, haluan että kaikissa koneissa olis sama näkymä, ettei tarvi hakea ympäri pöytää, missähän se x-kansio nyt on. Olis niin paljon helpompaa tämä touhu, kun ne työmaakansiot pysyis yhessä nipussa tuossa oikeassa yläkulmassa, ja kuvakansiot tuossa nipussa mihin minä olen ne laittanut, mutta ei, joka helevetin kerta niitä pitää hakea. Niitä nyt vaan sattuneesta syystä on paljon pöydällä noita kansioita, ja olen tottunut tähän systeemin.
Kertokaa oi miu mau...

12

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko tallentanut niiden paikan? Meinaan vaan kun mahdollisesti niiden paikat tallentuu kun kirjautuu ulos tililtä niin jos säädät kuvakkeet ja jäät odottamaan sähkökatkosta niin eivät välttämättä tallennu.

Tosin, Windows 8:a ei ole muutenkaan tarkoitettu mihinkään työpöytäkäyttöön joten ominaisuutta ei ehkä ole. Kyllä ne sovellukset sinne alkunäkymän ruutuihin jää haluttuun kohtaan.

• miksi-kauppasi

Miksi MS kauppasi PC-koneisiin käyttöjärjestelmää mikä ei edes ole tarkoitettu työpöytäkäyttöön?

Taitaa jäädä mysteeriksi.

• miksi-kauppasi kirjoitti:

Miksi MS kauppasi PC-koneisiin käyttöjärjestelmää mikä ei edes ole tarkoitettu työpöytäkäyttöön?

Taitaa jäädä mysteeriksi.

Koska tableteissa ja taskukoneisa on niin pieni näyttö, että työpöytäkäyttö ei oikein suju. Sama pätee myös niihin pieniin läpppäreihin. Tarkoitus kun oli yhtenäistää.

Kuluttajat ei muutenkaan yleensä tarvitse mitään työpöytää vaan valmiita palveluja kulutettavaksi (nythän puhuttiin ensisijaisesti kuluttajatuotteesta eikä työkäyttöön tehdystä) ja ihmisten ostokäyttäytymisestä on voitu päätellä, että tällaista haluttiin. Kyllä Microsoft seurasi markkinoita ja ihmisten ostokäyttäytymistä eikä siltä jäänyt huomaamatta miten suosittu iPad oli.

Yrityksille toki oli työkoneiksi kaiken aikaa saatavilla Windows 7:aa joka oli tehty työpöytäkäyttöön HTML5 sovelluksille ja vanhoille sovelluksille. Uudet WinRT sovellukset tuotiin ensiksi juurikin kuluttajille kokoruudun viihdesovelluksiksi ja mobiililaitteisiin ja nykyään sitten ollut pitkään myös työpöytäkäytössä HTML5 sovellusten rinnalla.

• ubuntu_toimii

Vaihda se vakoileva windows toimivaan tietokoneen käyttöjärjestelmään.

• Lörtsypete

No mikä se kunnon käyttis sitte ois?

• hupsups
      • jeesusteiänkans

Hanki ite, kysyinkö minä upsia........

• ei_voi_taata
        jeesusteiänkans kirjoitti:

Hanki ite, kysyinkö minä upsia........

ettei kone sekoo sähkökatkoissa.

Läppäri toimivan akun kanssa sietää sähkökatkot.

• omi.nai.suus

Ei siihen sekoamiseen sähkökatkoa tarvi.

• aslakkiki

Klikkaa hiiren oikealla työpöytää ja ota ruksi pois "view" -->"autorange icons (sama suomeksi)", jos nyt oikein muistan menneisyydestä.

• Raapii__

Järjestä kuvakkeet automaattisesti, oli pois päältä,
        mutta tuo Tasaa kuvakkeet taulukkoon, oli päällä.
        No katsotaan miten äijän käy, kiits...

• Raapii__

Ei, ja ei, kone kun päivittää, sammuttaa ja käynnistää itsensä uudelleen,
      niinpä pöytä on taas sekasin ku neljäntuumanrautanaulalaatikko, ei sitten mitään järjestystä, ei edes nimen, tyypin tai minkään mukaan "sekotettu"..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      243
      4203
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      117
      2659
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2412
    4. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1446
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1446
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1189
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1107
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      973
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      966
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      941
    Aihe