Win 8 työpöytä

Raapii__

Nyt alkaa kyrsiin ja pahasti, miksi työpöytää ja kuvakkeita ei saa pysymään siinä missä minä haluan, esim. sähkökatkon jälkeen kuvakkeet on päin helvettiä, haluan että kaikissa koneissa olis sama näkymä, ettei tarvi hakea ympäri pöytää, missähän se x-kansio nyt on. Olis niin paljon helpompaa tämä touhu, kun ne työmaakansiot pysyis yhessä nipussa tuossa oikeassa yläkulmassa, ja kuvakansiot tuossa nipussa mihin minä olen ne laittanut, mutta ei, joka helevetin kerta niitä pitää hakea. Niitä nyt vaan sattuneesta syystä on paljon pöydällä noita kansioita, ja olen tottunut tähän systeemin.
Kertokaa oi miu mau...

12

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko tallentanut niiden paikan? Meinaan vaan kun mahdollisesti niiden paikat tallentuu kun kirjautuu ulos tililtä niin jos säädät kuvakkeet ja jäät odottamaan sähkökatkosta niin eivät välttämättä tallennu.

      Tosin, Windows 8:a ei ole muutenkaan tarkoitettu mihinkään työpöytäkäyttöön joten ominaisuutta ei ehkä ole. Kyllä ne sovellukset sinne alkunäkymän ruutuihin jää haluttuun kohtaan.

      • miksi-kauppasi

        Miksi MS kauppasi PC-koneisiin käyttöjärjestelmää mikä ei edes ole tarkoitettu työpöytäkäyttöön?

        Taitaa jäädä mysteeriksi.


      • miksi-kauppasi kirjoitti:

        Miksi MS kauppasi PC-koneisiin käyttöjärjestelmää mikä ei edes ole tarkoitettu työpöytäkäyttöön?

        Taitaa jäädä mysteeriksi.

        Koska tableteissa ja taskukoneisa on niin pieni näyttö, että työpöytäkäyttö ei oikein suju. Sama pätee myös niihin pieniin läpppäreihin. Tarkoitus kun oli yhtenäistää.

        Kuluttajat ei muutenkaan yleensä tarvitse mitään työpöytää vaan valmiita palveluja kulutettavaksi (nythän puhuttiin ensisijaisesti kuluttajatuotteesta eikä työkäyttöön tehdystä) ja ihmisten ostokäyttäytymisestä on voitu päätellä, että tällaista haluttiin. Kyllä Microsoft seurasi markkinoita ja ihmisten ostokäyttäytymistä eikä siltä jäänyt huomaamatta miten suosittu iPad oli.

        Yrityksille toki oli työkoneiksi kaiken aikaa saatavilla Windows 7:aa joka oli tehty työpöytäkäyttöön HTML5 sovelluksille ja vanhoille sovelluksille. Uudet WinRT sovellukset tuotiin ensiksi juurikin kuluttajille kokoruudun viihdesovelluksiksi ja mobiililaitteisiin ja nykyään sitten ollut pitkään myös työpöytäkäytössä HTML5 sovellusten rinnalla.


    • ubuntu_toimii

      Vaihda se vakoileva windows toimivaan tietokoneen käyttöjärjestelmään.

      • Lörtsypete

        No mikä se kunnon käyttis sitte ois?


    • hupsups
      • jeesusteiänkans

        Hanki ite, kysyinkö minä upsia........


      • ei_voi_taata
        jeesusteiänkans kirjoitti:

        Hanki ite, kysyinkö minä upsia........

        ettei kone sekoo sähkökatkoissa.

        Läppäri toimivan akun kanssa sietää sähkökatkot.


      • omi.nai.suus

        Ei siihen sekoamiseen sähkökatkoa tarvi.


    • aslakkiki

      Klikkaa hiiren oikealla työpöytää ja ota ruksi pois "view" -->"autorange icons (sama suomeksi)", jos nyt oikein muistan menneisyydestä.

      • Raapii__

        Järjestä kuvakkeet automaattisesti, oli pois päältä,
        mutta tuo Tasaa kuvakkeet taulukkoon, oli päällä.
        No katsotaan miten äijän käy, kiits...


    • Raapii__

      Ei, ja ei, kone kun päivittää, sammuttaa ja käynnistää itsensä uudelleen,
      niinpä pöytä on taas sekasin ku neljäntuumanrautanaulalaatikko, ei sitten mitään järjestystä, ei edes nimen, tyypin tai minkään mukaan "sekotettu"..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe