Miksi turvapaikanhakija tappaa?

viceversa

Turvaa hakeva janoaa turvaa niin paljon että tappaa, jännä.

6

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J8900

Ei vaan ne tulivat nimenomaan raiskaamaan ja tappamaan vääräuskoisia kun siitä vielä maksetaankin ja kuoleman jäkeisessä,elämässä on vastassa 15 neitsyttä ja pyhimyksen asema. Mikäs siinä sitten on muuta kuin että "tulin näin ja voitin".

• NiljakkailleKyssäriä

Kyssäriä pukkaa. Miksi Suomalainen mies on väkivalatainen, raiskaava ja murhaava outo hyypiö ? Äärinatsit ja muut niljakkeet korostaa aina, miten kovasti huolissaan ovat naisista.

Tutkimustuloksia, näin EU mittakaavassa. Siis äärioikeiton itsensä mielestä rotuopillisesti täysin puhdasta populaa.( Minkään maan ulkomaalaistilasto ei selitä tätä. ) Suomessa asuu ylivoimaisesti eniten Suomalaisia, ihan millä mittarilla tahansa mitattuna. Näin ollen lähes kaikki väkivalta ja rikollisuus on täysin puhtaasti kotimaista tuotantoa. Tilastomatematiikan alkeet, olkaatte hyvä.

-Reilusti yli puolet henkirikoksista on miesten keskinäistä väkivaltaa (60 %). Toiseksi yleisin henkirikostyyppi on kuitenkin parisuhdekumppanin tai entisen kumppanin surmaama nainen (17 %). Nainen joutuu kumppaninsa surmaamaksi neljä kertaa miehiä useammin.

-Suomi on yksi niistä kolmesta maasta, joissa nykyisen tai entisen kumppanin tekemää fyysistä ja/tai seksuaalista väkivaltaa kokeneiden naisten osuus on korkein.

-Suomi on niiden kolmen EU-jäsenvaltion joukossa, joissa (nykyisten tai edellisten) kumppaneiden tekemän henkisen väkivallan osuus on korkein.

-Suomessa niiden naisten osuus on korkein (53 %), jotka ovat kokeneet aikuisen tekemää fyysistä, seksuaalista tai henkistä väkivaltaa jossakin muodossa alle 15-vuotiaina.

Tilasto-opin alkeet, osa II

Nyt kun väkivalta, raiskaukset, murhat ja tapot ovat täysin ylivoimaisesti eniten kotimaista tuotantoa, niin tähän populaan mahtuu myös täysin ylivoimaisesti eniten äärioikeistoa ja muuta niljaketta.

I Rest My Case

• EIISLAMILLE

MUSLIMI ON MURHAA........

• älänukukeskelläpäivää

Islamistisissa maissa ei edes tehdä väkivaltatilastoja koska islam on VÄKIVALTAA.
      Meneppä sinne raamattu kädessä kadulle kauanko olet hengissä.

• Suommies

En minä ainakaan ole väkivaltainen, enkä edes tunne lähipiiristäni muitakaan. Ei tule edes mieleen väkivallantekoa ainakaan viimeiseltä 50 vuodelta sieltä missä olen elellyt. Humalaisia tietenkin olen nähnyt tappelevankin, mutten todellakaan voisi sanoa että olen suomalainen mies ja siksi väkivaltainen! Olet väärässä. Tilastot kertovat niistä joilla menee huonosti ja se ei kuvaa suomalaista miestä edes keskiverron osalta, vaan pelkästään ääripäätä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3645
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3270
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3102
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2740
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      47
      2260
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1832
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1809
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1765
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1668
    Aihe