Olen miettinyt kuinka paljon todellisuudessa meistä "tavallisista" suomalaisista vastustaa tätä turhaa haittamaahanmuuttoa. Ajattelisin että meitä on suurin osa suomalaisista mutta harva uskaltaa sanoa ääneen mielipidettään ainakaan isommassa porukassa. Itse olen perheenäiti, työssäkäyvä, asuntovelallinen, enkä uskalla osallistua mielenosoituksiin siinä pelossa että se vaikuttaa jotenkin negatiivisesti elämääni. En silti voi sietää ajatusta että Suomi on kohta täysin tuhottu ja korruptoitunut ja päättäjät viis veisaavat kansasta jota heidän pitäisi edustaa. Suomi Ensin ja Rajat Kiinni -mielenosoituksiin pitäisi saada ns. tavallisten ihmisten massa liikkeelle jotta niillä voisi olla suurempaa vaikutusta.
Olen saanut kutsuja tähän Pelit poikki -mielenosoitukseen. Ihmettelen suuresti että tällaiseen voi riittää osallistujia viimeisen vuoden tapahtumien jälkeen. Ei olisi tullut mieleenkään mennä edes aiempaan Unelma -konserttiin. Klikkasin kutsun auki ja ensimmäiseksi silmille osuu Husu Husseinin valitus siitä, miten somaleja syrjitään, huoritellaan, tuupitaan. Perässä komppaavien kuoro kommentoi. Missä nämä ihmiset oikein asuvat kun eivät tiedä keiden lempipuuhaa se huorittelu oikein on? Tervetuloa tänne Itä-Helsinkiin jossa nimenomaan somalipojat mielellään huorittelevat esim. sivulliset koiraa ulkoiluttavat keski-ikäiset naiset ja nuoret tytöt. (On hyvin käyttäytyviäkin yksilöitä.) Miettiä voi miten käy kun valtaosa asuinalueen asukkaista on muslimeja, potkitaanko silloin shortsit päällä kulkevat naiset mennen tullen. En voi ymmärtää miksi kukaan haluaisi tällaista Suomeen. Kyseessä ei edes ole mikään ihonväriin liittyvä kysymys, vaan yksinkertaisesti se että tänne ei pidä päästää ihmisiä jotka eivät kykene käyttäytymään maan tavalla.
"Tavalliset" haittamaahanmuuton vastustajat
125
354
Vastaukset
- Turvamies2
Olen perheenisänä ihan samaa mieltä ja osallistuisin myöskin, jos en pelkäisi mitä siitä voi seurata perheelleni. Jos olisin yksinäinen, en pelkäisi osallistua haittamaahanmuuton vastustamiseen. Uskon että,suurin osa suomalaisista miehistä tuntee aivan samoin. Enkä voi ymmärtää miten kukaan suomalainen voi olla niin tyhmä tai tietämätön, että haluaisi lisää tällaista menoa mitä pakolaiset ja haittamaahanmuutto on erityisesti viime ja tänä vuonna meille aiheuttanut. Liika on yksinkerataisesti liikaa varsinkin, kun tietää että,on olemassa parempiakin tapoja auttaa.
Jotenkin tuntuu, ettei tässä edes ole kysymys auttamisesta, vaan toisaalta tulijoiden puolelta kieroilusta, ahneudesta, juurettomuudesta ja ehkä jopa muslimisaation edistämisestä ja toisaalta taas meidän puoleltamme pakolaisliiketoiminnasta, Suomen tahallisesta kurjistamisesta (kuka sellaista haluaa ja miksi?), edesvastuuttomasta hurskastelusta, EU-sokeudesta, monikulttuurisuuden "unelmasta" tai muusta harhasta.
Mielestäni peli pitäisi viheltää kokonaan poikki ja katsoa säännöt uudestaan.- liikaonliikaa
Juuri näin. Kiitos aloittaja. Meitä on paljon jotka ajattelemme samalla tavalla. Media on leimannut kaikki hallitsemattomaan maahanmuuttoon kriittisesti suhtautuvat rasisteiksi tai jotenkin syrjäytyneiksi, siksi emme uskalla osallistua. Vielä padot purkautuu ja se on sitten joukkovoimaa. Rauhanomaista, toivottavasti.
- Jfurufbv8
...säännöt siitä miten apu kohdennetaan pakolaisille suomen ulkopuolella ja millaisia tapauksia tuodaan suomeen. Omaehtoiselle maahantulemiselle autettavaksi pitäisi sanoa jyrkkä ei ja ohjata jokainen leireille tai takaisin, jotta tämä holtittomuus loppuu.
Auttamisenkin pitää joskus loppua, eikä kenenkään saisi antaa jäädä suomeen oleilemaan moneksi vuodeksi. Joka työllistyy ja pystyy täällä elämään ilman tukia on jotakuínkin tervetullut, vaikka tietenkin pitäisi huomioida omien kansalaisten työllisyystilanne etusijassa. Kansalaisuuden saamiseen ei saa luoda uusia oikoteitä. Sittenkun töitä riittää vuosikymmeniksi, niin täällä menestynyt voisi saada kansalaisuuden, kun on maksanut riittävän kauan veroja eläkettä ajatellen.
Meidän pitää päästä eroon ulkomaalaisista, jotka ovat jääneet elätettäviksemme, joko luonnollista tietä tai heti kun he voivat poistua takaisin omaan kotimaahansa taikka työllistyä toisaalla. Paperittomilla ihmisille joiden henkilötietoja ei saada selville, ei saa antaa mitään muuta tukea kuin maastapoistumiseen, koska sellaisilla ihmisillä on takanaan mahdollisesti vakaviakin rikoksia. Ihmisten aikaisemman elämän tiedot pitää olla selvillä, jos he haluavat Suomessa oleskella.
Huonojen maiden huonoja kansalaisia ei Suomessa kannata ylläpitää, sillä se tietäisi vain vaikeuksia. Ihmiset eivät muutu noin vain, vaan menneysyys ennustaa myös tulevaisuuden. Kannattaa katsoa myös eri seuduilta tulleiden omia tilastotietoja, jotka kertovat selvästi millä ryhmillä on edellytyksiä sopetua suomeen ja millä ei. - mitaihmettanyt
Ap vielä tässä. Kaikki nuo yllä luetellut syyt mukaan lukien suomalaisten elämän tahallinen kurjistaminen (vaikka se kuulostaakin uskomattomalta) osuivat varmasti naulan kantaan. En ole ennen uskonut salaliittoteorioihin mutta nyt uskon että koko pakolaiskriisissä on jotain paljon suurempaa taustalla. Ja kaikki varmasti vain rahan takia. Katsoin äsken eduskunnan kyselytuntia ja pisti niin suututtamaan kansanedustajien ja hallituksen puheenvuorot liittyen asema-aukion kuolemantapaukseen. "KOKO SUOMEA järkyttänyt tapaus", "KAIKKI vaativat yhdistysten kieltämistä" yms.. Toki kuolema on aina surullinen asia, mutta uskomatonta miten tätä käytetään nyt hyväksi tietyn agendan ajamiseen.
- JospaSeSattuisikin
Jfurufbv8 kirjoitti:
...säännöt siitä miten apu kohdennetaan pakolaisille suomen ulkopuolella ja millaisia tapauksia tuodaan suomeen. Omaehtoiselle maahantulemiselle autettavaksi pitäisi sanoa jyrkkä ei ja ohjata jokainen leireille tai takaisin, jotta tämä holtittomuus loppuu.
Auttamisenkin pitää joskus loppua, eikä kenenkään saisi antaa jäädä suomeen oleilemaan moneksi vuodeksi. Joka työllistyy ja pystyy täällä elämään ilman tukia on jotakuínkin tervetullut, vaikka tietenkin pitäisi huomioida omien kansalaisten työllisyystilanne etusijassa. Kansalaisuuden saamiseen ei saa luoda uusia oikoteitä. Sittenkun töitä riittää vuosikymmeniksi, niin täällä menestynyt voisi saada kansalaisuuden, kun on maksanut riittävän kauan veroja eläkettä ajatellen.
Meidän pitää päästä eroon ulkomaalaisista, jotka ovat jääneet elätettäviksemme, joko luonnollista tietä tai heti kun he voivat poistua takaisin omaan kotimaahansa taikka työllistyä toisaalla. Paperittomilla ihmisille joiden henkilötietoja ei saada selville, ei saa antaa mitään muuta tukea kuin maastapoistumiseen, koska sellaisilla ihmisillä on takanaan mahdollisesti vakaviakin rikoksia. Ihmisten aikaisemman elämän tiedot pitää olla selvillä, jos he haluavat Suomessa oleskella.
Huonojen maiden huonoja kansalaisia ei Suomessa kannata ylläpitää, sillä se tietäisi vain vaikeuksia. Ihmiset eivät muutu noin vain, vaan menneysyys ennustaa myös tulevaisuuden. Kannattaa katsoa myös eri seuduilta tulleiden omia tilastotietoja, jotka kertovat selvästi millä ryhmillä on edellytyksiä sopetua suomeen ja millä ei.Olisiko syy itsessämme me olemme äänestäneet nämä puliveivarit pättämään asioistamme ja tulos on sen näköistä.
Mitä sitten kun nämä Isisin joukoissa olleet saavat päähänsä että he alkavatkin toimia täällä samoin mitä siellä lähtömaassaan ovat murhanneet ja tappaneet ?
Meidän pitää toivoa että poliitikotkin saavat osansa rikastuttajista ja he joutuvat perheineen rikoksen kohteiksi miten sitten heillä naamat muuttuu ?
- Ei_mulla_muuta
Näkyy olevan sama valittaja parinkin kirjoituksen takana. Perheen puolesta pelottaa ja lässyn lässyn. Jospa lopettaisitte sen kansan nimissä esiintymisen, kun on vain pari höyrypäätä asialla.
- suvakkipieree
Pidä turpas kiinni surkea suvakki maanpetturi.
- sääliksikäytuollainen
Jos nimimerkillä eimullamuuta olisi lapsia niin hänkin ajattelisi samoin.
Mutta tyhmyydellehän me emme voi mitään. - Womas
Mistä itse olet huolissasi haittamaahanmuuton osalta? Mitä pitäisi tehdä toisin?
- Ei_mulla_muuta
Olisi kiinnostava tietää mitä tuo parinkin nimimerkin takaa kirjoittava nahjus pelkää? Mitä kamalaa perheelle tapahtuu, jos osallistuu mielenosoitukseen. Sitten siellä pyörii lähinnä päihdeongelmaisia ja sikanaamarilla varustautuneita lipunhäpäisijöitä. Ajakaa sitä aatettanne normikansalaisina, em. porukka ei tee kuin hallaa asialleen. Ja nimimerkille suvakkipieree: tule hiljentämään. Kutiaako jo potkujalkaa?
- Tyttipojulle
Olipas taas rakentavaa. Kiitos kun lopetit.
- Ei_mulla_muuta
sääliksikäytuollainen kirjoitti:
Jos nimimerkillä eimullamuuta olisi lapsia niin hänkin ajattelisi samoin.
Mutta tyhmyydellehän me emme voi mitään.Mistä muuten tiedät lapsilukuni? Sääliä voit itseäsi. Tyhmyydellesi et todellakaan ole voinut mitään.
- rahaasinne
Womas kirjoitti:
Mistä itse olet huolissasi haittamaahanmuuton osalta? Mitä pitäisi tehdä toisin?
Keskustelua sivusta seuranneena aloin miettimään, mitä sillä 115 miljoonalla, joka on budjetoitu tälle vuodelle turvapaikanhakijakysymyksen ratkaisemiseksi, olisi saatu aikaan, jos rahat olisi lähetetty pakenijoiden lähtömaiden asioiden hoitoon. Rahat menevät tn. kankkulankaivoon molemmissa taupauksissa, mutta rahan lähettäminen olisi tuonut turvallisuutta Suomeen. Samalla tämä kaksijakoinen väittely olisi vältetty.
- haistapaskahommaa
Samaa mieltä täälläkin, mutta miten minnekään mielenosoitukseen edes voi mennä, kun tietää miten kuvataan, ja leimataan ihan tavalliset järki-ihmisetkin.
Olisin odottanut presidentiltä maltillista puhetta, mutta hän taisikin leimata vain se toisen väkivaltaisen ääripään.
Nyt olen jopa häneenkin pettynyt.- helppo.homma
Käyttäkää aurinkolaseja ja syvälle painettua lippistä sekä taki kaulukset ylös niin kukaan ei tunnista. Helppo homma jota olen itse käyttänyt ja olen tavisduunari ja kansalllismielinen joka inhoaa monikultturipaskaa yli kaiken.
- Tyyristyllerö1
Hyvä vinkki. Minulla onkin sopiva musta lakana, jota käytän muulloinkin peitetarkoituksessa. ;)
- Ei_mulla_muuta
helppo.homma kirjoitti:
Käyttäkää aurinkolaseja ja syvälle painettua lippistä sekä taki kaulukset ylös niin kukaan ei tunnista. Helppo homma jota olen itse käyttänyt ja olen tavisduunari ja kansalllismielinen joka inhoaa monikultturipaskaa yli kaiken.
Mutta et uskalla ajaa aatettasi omilla kasvoillasi? Siinäpä urhoollinen sankari.
- suvakkionpelkuri
Ei_mulla_muuta kirjoitti:
Mutta et uskalla ajaa aatettasi omilla kasvoillasi? Siinäpä urhoollinen sankari.
Miten urhoollisesti nämä anarkistipellet naamareineen ajavat omia sairaita aatteitaan, enemmän tai vähemmän on finninaamat peitossa.
- Ei_mulla_muuta
suvakkionpelkuri kirjoitti:
Miten urhoollisesti nämä anarkistipellet naamareineen ajavat omia sairaita aatteitaan, enemmän tai vähemmän on finninaamat peitossa.
Sinähän sen tiedät. Itse en kuulu sellaisiin porukoihin.
- olisittenkinnpettymys
Presidenttihän pahoitti taannoin puheellaan sekä entisen presidentti Halosen, Naziman, Biaudetin ja muitten suvakkien mielet. Ilmeisesti on Mäntyniemessä keskuseltu rouvan kanssa kun persidentti pyörtääkin puheensa, ei enää muistakaan arveluaan, että tulijoiden joukossa on pahojakin mielessään hautovia eikä Suomi saa olla oleiluyhteiskunta. Ei rajat kiinni ymmärryksestä tietoakaan ja nyt tervetuloa tänne. Kenestä Suomeen presidentti, jota koko kansa voi arvostaa. On kyllä ehdokas, jonka olen jo vuosikymmeniä sitten povannut olevan hän, jonka puoleen käännytään ja nyt näyttää aika olevan kypsä. Ns. kehiin tarvitaan älykäs henkilö muuten ei maa pelastu. Kolme peräkkäistä sossupresidenttiä pilasi maan turvallisuuden ja hyvinvoinnin ja nykyinen sai kannatuksen kun haastattelijat eivät uskaltaneet esittää tv-haastatteluissa liian vaikeita kysymyksiä. En sortunut silloinkaan äänestämään häntä toisella kierroksella. Olin kuitenkin yllättynyt, että hän aloitti kautensa viisaasti ja luulin jo, että hän on sittenkin Suomen presidentti mutta petyin kuitenkin.
- Ookkei
Sinähän sen tiedät. Itse en kuulu sellaisiin porukoihin.
Et siis seuraa uutisia.
- Ei_mulla_muuta
Äiti taisi komentaa poikansa syömään, kun tuli näin hiljaista. Salatut elämätkin taitaa tulla myöhemmin.
- Tyllerö2
Lopeta jo ihan oman itsesi vuoksi, mutta ennenkaikkea meidän muiden. Palataan asiaan.
- Ei_mulla_muuta
Tervetuloa palaamaan. Mitä ajattelit asialle tehdä? Kutiaako jo potkujalkaa?
- Ei_mulla_muuta
Tyllerö2 kirjoitti:
Lopeta jo ihan oman itsesi vuoksi, mutta ennenkaikkea meidän muiden. Palataan asiaan.
Ajattelitko nakata polttopullon yön pimeydessä? Sellaista kaltaisesi ressukat yleensä harrastavat. Olet melko hidas palaamisessasi. Tosin hidas olet muutenkin; älä haaveile Nobelista.
- mitaihmettanyt
Toisaalta miten voin olla venäläisenä trollina voin olla tavallinen suomalainen?
- apmitaihmettanyt
Tämä eimullamuuta on kyllä huvittavuuden huippu. Tosiaan varsinainen venäläinen trolli olen, tavallinen suomalainen nainen. Onneksi tähän ketjuun on vastannut useampi samanmielinen. Ai että mitä pelätä jos osallistuu mielenosoitukseen? Voi pelätä mustamaalaamista ns. suvaitsevien toimesta, voi pelätä että työpaikkaa aletaan häiritä, voi pelätä että lasten opettaja onkin monikulttuurin kannattaja ja kostaa mielipiteen lapsille. Onhan niitä tapoja häiriköidä toisten elämää.
Mutta se mitä tässä maassa oikeasti saa pelätä, ovat nämä arvaamattomat "turvapaikanhakija"miehet joista ei edes tiedetä mistä ovat tulleet. Nuoret ja lapset näistä eniten tulevat kärsimään ja ovat jo saaneet kärsiä. - Ei-mulla-muuta
apmitaihmettanyt kirjoitti:
Tämä eimullamuuta on kyllä huvittavuuden huippu. Tosiaan varsinainen venäläinen trolli olen, tavallinen suomalainen nainen. Onneksi tähän ketjuun on vastannut useampi samanmielinen. Ai että mitä pelätä jos osallistuu mielenosoitukseen? Voi pelätä mustamaalaamista ns. suvaitsevien toimesta, voi pelätä että työpaikkaa aletaan häiritä, voi pelätä että lasten opettaja onkin monikulttuurin kannattaja ja kostaa mielipiteen lapsille. Onhan niitä tapoja häiriköidä toisten elämää.
Mutta se mitä tässä maassa oikeasti saa pelätä, ovat nämä arvaamattomat "turvapaikanhakija"miehet joista ei edes tiedetä mistä ovat tulleet. Nuoret ja lapset näistä eniten tulevat kärsimään ja ovat jo saaneet kärsiä.Mainostatko mielenosoituksessa työpaikkaasi tai lastesi koulua? Taidat olla vieläkin typerämpi tapaus kuin aluksi vaikutit. Kova huoli on yhteiskunnasta, mutta et uskalla tehdä asialle mitään. Kunhan selität.
- eisullamuuta
Haukut typeräksi - vihapuhetta ja kunnianloukkaus! Tarvitaan nettipoliisi suitsimaan vihapuhetta, onneksi näihin asioihin onkin nyt tulossa tiukennusta :D
- Ei_mulla_muuta
eisullamuuta kirjoitti:
Haukut typeräksi - vihapuhetta ja kunnianloukkaus! Tarvitaan nettipoliisi suitsimaan vihapuhetta, onneksi näihin asioihin onkin nyt tulossa tiukennusta :D
Voi juku. Tuletko itkemään?
- höpsösauli
Eikun nauran kun olet niin hassu :)))
- kommunistitrollit
Nämä "venäläiset trollit" syyttäjät ovat itse kommunisteja eli eri puolella kuin isänmaalliset suomalaiset.
- loogistajasekavaa
kommunistitrollit kirjoitti:
Nämä "venäläiset trollit" syyttäjät ovat itse kommunisteja eli eri puolella kuin isänmaalliset suomalaiset.
Jos joku taho haluaa Suomen ajautuvan sekasortoon ja kaaokseen, niin senhän kannattaa nimenomaan olla noiden suvakkien puolella, koska juuri heidän agendallaan maa ajetaan alas. Eli järkevästi ajateltuna venäjäntrollit kannustavat noita suvakkeja, se on varmin tapa saada maa sekaisin ja ...niin mitä sitten? Tulla pelastajana hoitamaan tilanne? Suvakit onkin siis itseasiassa niitä venäjäntrolleja joita täällä on huudeltu isänmaallisten Suomalaisten olevan.
- Ei_mulla_muuta
höpsösauli kirjoitti:
Eikun nauran kun olet niin hassu :)))
Mukavaa, että sinäkin saat joskus iloa elämääsi.
- suvakkionvitsi
apmitaihmettanyt kirjoitti:
Mutta se mitä tässä maassa oikeasti saa pelätä, ovat nämä arvaamattomat "turvapaikanhakija"miehet joista ei edes tiedetä mistä ovat tulleet. Nuoret ja lapset näistä eniten tulevat kärsimään ja ovat jo saaneet kärsiä.Älä välitä tuosta eimullamuuta tyypistä, kaverit on sen jo aikaa sitten paikantanut, täysin turha hullu. Kunhan pysyy vain koneensa ääressä niin ei kannata noteerata.
- Ei_mulla_muuta
suvakkionvitsi kirjoitti:
Älä välitä tuosta eimullamuuta tyypistä, kaverit on sen jo aikaa sitten paikantanut, täysin turha hullu. Kunhan pysyy vain koneensa ääressä niin ei kannata noteerata.
Kerro vaan reilusti mistä paikantanut? Onpa tainnut jäädä paikantamatta.
- kaikkeamuutamulla
Kerro vaan reilusti mistä paikantanut? Onpa tainnut jäädä paikantamatta.
yritähän nyt jo asettua, törkeytesi herättää turhia agressioita muissa ihmisissä, ja sitähän sinäkään et varmaan halua.
- Ei_mulla_muuta
kaikkeamuutamulla kirjoitti:
yritähän nyt jo asettua, törkeytesi herättää turhia agressioita muissa ihmisissä, ja sitähän sinäkään et varmaan halua.
Mikä on agressio? Mikä törkeys? Olisi hauska kuulla sen paikantamisen tulos. Asettua mihin? Olen ja nautin olostani.
- Abdullahh
Höpölöpö
- Samalakikaikille
Suvakit ovat saaneet ihmisiä oikeuteen mielenosoitukseen osallistumisesta (huppu päässä seisoskelusta ainakin) ja nettikirjoittajia on irtisanottu työpaikoiltaan. Nyt poliitikot suunnittelevat vihapuhena ilmenevän rasismin kieltävää lakia ja nettipoliisien armeijaa, joilla meidät kaikki voidaan haastaa oikeuteen. Suomessa ei enää ole ole sanan- tai kokoontumisen vapautta meille maahanmuuttokriittisille. Suvakit, anarkistit ja matut sen sijaan saavat vapaasti jatkaa mellastamistaan. Puheen pitää olla sallittua kaikille ja väkivallasta pitää antaa tarkalleen sama rangaistus natsille , somalille ja tolkun ihmiselle.
- Kunhan_selität
Esitähän yksi esimerkki oikein linkkien kanssa Nyt taidat löpistä lämpimiksesi.
- Kunhan_selität
Ja tuo liittyi suomalaisten irtisanomisiin ja oikeudenkäynteihin miten?
Samoin sananvapaus- kieltojen rikkomisesta, tapahtuipa se sitten millä kielellä hyvänsä.
Tuo brittien brexit on tietysti hyvä asia, mutta ei meillä täällä kannata sen varaan jäädä. Koska täällä nyt alkaa olla täysin totalitäärinen meininki Pohjois-Korean mallin mukaan, kannataisi kaikkien käydä allekirjoittamassa kansalaisaloite.fi; kansanäänestyksen järjestäminen suomen irtautumiseksi eu-elueesta.
Vaikutuskeinot ovat vähissä ja loppujakin ollaan viemässä, ihmisoikeuksia myöten, joten vaikutuskanavia, joita vielä on olemassa ja joita ei vielä ole päätetty kieltää, on hyvä käyttää kun vielä ehtii.
Tuon monessa vastauksessa mainitun pelon siitä, että joutuu kriittisyyden takia leimatuksi tai parhaassa tapauksessa ulospotkituksi työpaikaltaan luulisi olevan varsin suuri vaikutin käyttää em. kanavaa, sillä juuri tuohonhan nykyinen politiikka tähtää, pelkoon ja vaientamiseen.
Sitä samaa tarjoaa todellakin myös Pohjois-Korea, vain sillä erotuksella, ettei siellä ole tämänkaltaista invaasiota.- Kunhan_selität
Eli linkkejä suomalaisiin irtisanomisiin ja oikeudenkäynteihin ei edelleenkään löydy. Nimim. Samalakikaikille sepittää siis satuja.
- Bulvaanius
Haittamaahanmuutto pitäisi lopettaa ihan kokonaan ja muita kuin maahantunkeutujia, joista monet ovat jo kiistatta osoittautuneet rikollisiksi, raiskaajiksi, kylmäverisiksi tappajiksi ja muslimeiksi, joiden tavoitteena on Euroopan valtaaminen ja ihmisoikeuksien korvaaminen sharia-teloituksilla.
- SuvakkiOnVajakki
Suomi luo itselleen taloudellisia, sosiaalisia ja poliittisia ongelmia päästämällä maahan suuren määrän ihmisiä, jotka eivät koskaan integroidu millään mielekkäällä mittarilla suomalaiseen yhteiskuntaan.
Kyseessä on merkittävä huijareiden luoma järjestelmä verovarojen varastamiseksi. Ammattirikolliset ovat saaneet mukaansa hyödyllisiä idiootteja, joita suvakeiksikin kutsutaan. Valitettavasti vajakkeja käytetään aina hyväksi, kuten mamutuksessakin. Ihmisiä täytyy kohdella yksilöinä eikä heijastaa toisen yksilön tekoja etniseen ryhmään. Mielestäni suomeen saa tulla kuka vaan, mutta jos rikkoo lakia saa samanlaisen rangaistuksen, kun suomalainen tehdessään saman rikoksen. Jos haluamme toimivan yhteiskunnan rankaisemme niitä jotka "ovat meitä vastaan rikkoneet" ja elämme niiden kanssa jotka eivät mitään pahaa ole tehneet.
- uioui3
Huh, minun ja aika monen muun mielestä Suomeen ei kyllä saa tulla kuka vaan. Ymmärrän kyllä ajatuksen samoista rangaistuksesta mutta parempi kun rikoksia tehtailevat jäisivät kokonaan tulematta.
- rahoittajako
Ja meinaat tietysti että nämä kuka vaan tyypit saa täällä ilmaisen ylläpidon harrastuksineen, meidän veronmaksajien piikkiin tietenkin. Anarkisti hörhöt ei kuulu joukkoon, niillähän eläminen muiden rahoilla on jo äidinmaidossa opittu jalo taito.
- 1984-1984-1984
"Somaleja syrjitään"
Joo varsinkin silloin, kun tuhma natsipoliisi meinasi ottaa häirikkösomalilta megafonin pois, kun tämä häiritsi laillista mielenosoitusta ja natsitteli poliisia.
Jos ei ole ongelmia niin ainahan niitä voi keksiä. Näyttääkin kaikenlainen keksiminen olevan tällä hetkellä suvakeilla menellään. On bussin ohiajamista ja muuta mukavaa, jolla voi yritää kiristää ihmisiä ja luoda sosiaalista painetta.
Mietinpä vaan, että kuinkahan kauan meinasitte saada pidettyä tuo korttitaloa pystyssä? Erinäiset ongelmat lisääntyvät koko ajan ja laajemmalle ja te tarvitsette kohta lisää selittäjiä ja uutistapahtumien tulkitsijoita. Mitä enemmän tapahtuu sitä enemmän pitää selittää ja tehdä propagandaa. Voipi muuten pikku illuusiot haihtua.
Kyllä se on ihan koko internet saatava lopulta suljettua Suomessa. Kaikki uutisetkin tulisivat suvakkien televisiosta, radiosta ja suvakkien omalta uutispalvelimelta. Mutta hupsista....sehän onkin sitten ihan kuin Neuvostoliitossa tai Pohjois-Koreassa. Mitenkäs siinä näin kävi? - näkymätön_mutteiäänetön
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Eikös jossain tutkimuksessa ollut että 80% suhtautuu maahanmuuttoon negatiivisesti?
Joka tapauksessa meitä epäileviä on enemmän kuin maahanmuuton kannattajia, mutta olemme perinteisiä suomalaisia ja ajattelemme että kyllä ne asiat korjautuu, "elämä kantaa", "ratkaisut löytyy" jne.
Emmekä lähde mielenosoituksiin ...
ainakin minä ajattelen että sitten vaaleissa tämä näkymätön kansan osa näyttää mielipiteensä.
Olisiko sitten muuta keinoa?
Järjestetäänkö puoleettomia galluppeja. Sellaisten tulokset voisi säikäyttää poliitikot pekäämään sen puolesta ettei vaan käy "merkelit". - danke
Meillä on työpaikalla 30 naista aamulla istumassa samassa kahvipöydässä. Jos joku sanoo jotakin kielteistä hallitsemattomasta maahanmuutosta tai miten turvapaikanhakijat ovat käyttäytyneet kaupassa (sylkevät irtokarkkeja takaisin laariin), uimahallissa (tuijotusta, koskettelua), miten eivät väistä kadulla, miten tuijottavat, kommentoivat ja kuvaavat pikkutyttöjä kadulla, siis aikuiset miehet jne. Silloin työpaikan ainoa suvakki huokaisee ja sanoo, että hänen täytyy lähteä pöydästä pois kun hän ei jaksa kuunnella tälläistä ja häntä aivan oksettaa. Kuitenkaan hän ei lähde ja kaikki muut tukkivat suunsa. Nyt emme enää uskalla keskustella hänen aikanaan maahanmuutosta ollenkaan. Näin toimivat kaikki suvakit, heidän äänensä kuuluu isosti ja vaativasti ja poliitikot kuulevat vain heidän äänensä kun ovat jo vieraantuneet tavallisesta kansasta.
Kiitos aloittaja, meitä on monta ja me kaikki vaikenemme.
Jonkun koulutetun, arvostetun, poliittisesti sitoutumattoman pitäisi uskaltaa nyt avata suunsa , että me muutkin uskaltaisimme sanoa mielipiteemme, jonka vuoksi meitä vainotaan. Johtohahmon myötä mekin uskaltaisimme osallistua mielenosoitukseen hallituksen politiikkaa vastaan. Eduskunnassa ei ole ainoatakaan maahanmuuttokriittistä edustajaa.- missäOnNeLaulajapojat
niinpä ... Selänne yritti, mutta avaus oli ehkä liian terävä ja aiheutti vastareaktion, uhkailua poliisitutkimuksella yms.
Kukaan taiteilija ei ole ollut näkyvästi maahanmuuttoa vastaan. Ainoa vastustaja on Tervo ... ai, niin mutta sehän pyrkii vastustamaan juurikin niitä vastustajia.
Ihme on jos Tervo on 5 vuoden päästä "myyntilistojen kärkinimi". Tai jos se kirjoittaa kirjan "Miten pääni höyryt sumensivat silmäni" ja saa kansalta synninpäästön. Suomen kansahan rakastaa tuhlaajapoikia, jotka myöntävät erehtyneensä ja palaavat nöyrinä ja entistä viisaampina kotiin. - sananvapausko
Kaikkien suvakkien vihaaman Halla-ahon ulostulo tänään oli virkistävää luettavaa kaiken tämän viimepäivien propagandan jälkeen. Risikko kokoomuksesta ja kansanedusajat vasemmalta ja vihreistä ovat sen sijaan laatimassa Pohjois-Korea tyyppistä ratkaisua ongelmiin.
- daami49
Valavuori ja Selänne yrittivät, media hyökkäsi heti.
- ffhug
Ei me tälle EU:n hulluudelle paljon mahdeta, ainoa toivo lienee se, että koko korttitalo romahtaa. Merkkejä siitä jo on, kun britit lähti. Hyvin ovelastihan tämä EU on organisoitu sen mahdollisen salaliiton toimesta, joka niitä ohjaksia vetelee. Joku helvetin rikas, tai joukko helvetin rikkaita on tämän takana. Aatukin oli aikoinaan Euroopan rikkain mies. Länsimaisen ihmisen hyväntahtoisuutta ja sivistystä hyväksikäyttäenhän tää koko sirkus on saatu aikaiseksi ja täytyy toistaa, että aivan helvetin kiero ja ovela juoni on kyseessä. Voihan toki kyseessä olla vaan monen ei asian yhteensattumakin, mutta kun ihmisestä on kyse, niin kyllä siinä aina tulee mieleen jonkinlainen salaliitonkin mahdollisuus. Toivotaan vaan, että hyvä voittaa tässäkin tapauksessa pahan. Me olemme varmasti niitä hyviä, koska olemme tehneet kaiken hyväntahtoisuuttamme, silläkin on tosin rajansa.
- apmitaihmettanyt
Kiitos kun tähän ketjuun on vastannut niin monta järjen ääntä! On ahdistavaa kun tästä ei saisi edes puhua ja johonkin tämä ahdistus pitää saada purettua. Ja valtiovalta vielä ihmettelee miksi kansa on jakautunut. Joskus viime syksynä linkitin fb:ssa muutaman pakolaistulvaa kriittisesti sivuavan artikkelin ja ne vaiettiin kuoliaaksi. Vastavuoroisesti saan kyllä kutsuja Unelmiin ja Peli Poikki -tapahtumiin, turhauttavaa.
Suomi tarvitsisi haittamaahanmuuttokriittisyydelle vahvan mutta rauhanomaisen johtohahmon. Olen varma että tällainen henkilö saisi taakseen suuren kannattajajoukon suomalaisista. Sampo Terhon tyylistä ja mielipiteistä olen pitänyt mutta tänään eduskunnan kyselytunnilla hän vaikutti alistuneelta ja lauloi samaa laulua asema-aukion tapauksesta kuin muutkin.
Halla-ahon ulostulo oli tosiaan tervetullut ja enteilee jotain.. uskon että median touhu pikkuhiljaa muuttuu nyt, pakkohan sen on. Median propagandan läpi on tähän mennessä varmasti nähneet jo kaikki. - partiolainen
Hyvät ihmiset, osallistukaa maahanmuuton vastustamiseen, jos teistä itsestänne siltä tuntuu. Itse olen partiolainen ja lisäksi mulla on paljon suvaitsevaisia kavereita ynnä muita poliittisesti aika vasemmalle kallistuvia ihmisiä lähipiireissäni. Pelkäsin aluksi tuoda omaa erittäin maahanmuuttokriittistä mielipidettäni esiin juuri siksi, kun en tiennyt miten kaverini ja tuttavapiirini reagoisi asiaan. Eräs kerta sitten vaan päätin, että en rupea mielistelemään muita, minä olen minä ja olen sitä mieltä mitä olen, ja aloin tuomaan ehkä jopa liiankin aktiivisesti mielipidettäni maahanmuutosta esiin. Jokseenkin positiivinen yllätys oli se, että oikeasti *kukaan* piireistäni ei kiinnitä huomiota, ei mainitse asiasta eikä muutenkaan käytökseltään ole muuttunut minua kohtaan mitenkään.
Kyllä ihmiset ymmärtää järkeviä mielipiteitä, ellei satu olemaan täysi vasemmistoanarkisti-häirikkö. Sellaiselle ei edes kannata yrittää puhua mistään aiheesta.- ffhug
Ihminen onkin semmonen otus, että se mielipidekin usein vaihtuu silloin kun joku läheinen ryöstetään, raiskataan tai tapetaan. Ei se paljoa välitä jos joku tuiki tuntematon joutuu moisen uhriksi, paitsi silloin kun sillä on jokin ideologinen pakkomielle ja sillonkin sen uhrin täytyy jotenkin palvella sitä ideologiaa. Maailma on tullut hulluksi, ainakin länsimaat, jotka eivät tajua sitä, että niiden sivistystä ja hyväntahtoisuutta käytetään härskisti hyväksi. Meitä pidetäänkin siksi Afrikassa ja Lähi-Idässä heikkoina lampaina, joita ei voi kunnioittaa, rahamme heille kuitenkin tuntuu kovasti kelpaavan.
- tantmartta
Kiitos aloittaja ja samanmieliset, meitä on varmaan paljon.
Kaikista tuntemistani ihmisistä on jäljellä enää yksi, joka ei ole maahanmuuttokrittiinen. Kaikki muut ovat muuttaneet mielipidettään viime vuoden aikana. Ja kukaan ei todellakaan ole rasisti.
Ihmettelen samaa, kuinka kukaan viitsii osallistua tähän väkisin tehtyyn mielenosoitukseen, jossa ratsastetaan kuolemalla, joka oli tosiaan turha, eikä vielä ole edes täyttä varmuutta, mistä kuolema johtui, kun uhri oli ollut useita päiviä sairaalassa tutkittavana ja päästetty sitten kotiin.
Samanlaiseksi munaukseksi osoittautuu ihan varmasti kuin unelmamiekkari, kun katsoo ketä oltiin toivottamassa tervetulleeksi, heh!- VääräTuomioTulossa
Oikein jos lääkärit kerta päästivät tuon nistin kotiin ja tämä sitten kuoli niin tavallaan hekin ovat syyllisiä tuohon kuolemantuottamukseen.
Tälle nistille on saattanut sattua vaikka ja mitä sen jälkeen kun hän lähti sairaalasta eli miten tuo pitää tulkita että syytöntä ei syytetä? - vastuullisettahot
VääräTuomioTulossa kirjoitti:
Oikein jos lääkärit kerta päästivät tuon nistin kotiin ja tämä sitten kuoli niin tavallaan hekin ovat syyllisiä tuohon kuolemantuottamukseen.
Tälle nistille on saattanut sattua vaikka ja mitä sen jälkeen kun hän lähti sairaalasta eli miten tuo pitää tulkita että syytöntä ei syytetä?Ja miksi poliisit eivät välittäneet koko uusnatsejen kokoontumisesta? Kun joukko melko tavallisia suomalaisia osoittaa mieltä Itä-Helsingissä, niin siellä on mellakkapoliisit paikalla, kun taas natsit ovat keskellä Helsinkiä lippuineen ja lappuineen, jossa liikkuu myös paljon ulkomaalaisia ja kaiken maailman anarkisteja, öykkäreitä, mitä tahansa helposti provosoituvaa porukkaa, niin poliisia ei näy missään. Ihan kuin tätä olisi tilattu etukäteen.
- erterteewrtwetr
Risu-ukko-piisejäkin voisi ruveta vähitellen rueta soittelemaan näissä de Witin miekkareissa, alkaa jo se Jösse Järvenpään aarnetenkasmainen käheä rahina kyllästyttää
- thrhrtrty
sanoja vois vähän muutella: Kamat messiin ja kalpi hukkaan, sie palaat just sinne mistä sie tulit. Saudi-arabiassa on rahaa, seillä otetaan islamiastejä vastaan...jnehttps://youtu.be/wOMoHsjEjpY?t=4
Kyllä päättäjät kansaa muistavat.
Joka kerta kun lainaa otetaan, sillä muistetaan kansa, joka sen päättäjien säätämillä kirityksillä tulee maksamaan.
Maahanmuutto sen sijaan on kohde, johon kannatta sijoittaa, sillä teollisuudenalalla saavat päättäjät käärittyä ne karvaasti veroina ja ihmisoikeuden menetyksenä maksetut lainat omilla tileilleen.
Nyt maahanmuuttajien oleskelulupien saantiin on keksitty se, että näille rakennetaan oikein kilvan uusia asuntoja, joita heille osoitetaan ennen oleskeluvuvan myöntämistä.
Kas tässä on saatukin sitten peruste luvan myöntämiselle ja taas päättäjät muistavat, että suomen alkuperäisväestöhän tämän maksaa.
Pidetään vain huoli, että tarjotaan parhaat houkuttimet tänne tulemiselle.
Suomalaiselle kotoaan muuttavalle nuorelle ei osoiteta asuntoa muutaman kuukauden odotusajalla eikä sinne tuoda sisustusta, kaikkea uutena, ei edes Ikean laatuisena, mutta näille tuodaan kaikki valmiina parhaimmista kaluste- ja kodinkoneliikkeistä, kyllä kansa maksaa.
Samoin on asuntojen remontointi, kun suomalainen muuttaa vanhaan asuntoon olipa se kunnan tai jonkun muun vuokranantajan, saa suomalainen korkeintaan halvan maalin, jolla voi itse halutessaan asunnon kunnostaa, vaan kun mamulle osoitetaan asunto, kestää remontointi viikkoja talon puolesta.
Laatua täytyy olla.- hämmentynyttä.ihmetyttää
Maahanmuuton budjetin ylittyessä on kummallista, ettei edes keskustelua käydä eduskunnassa miksi ylittyi? Pelkästään ilmoitus riittää, että tarvitaan lisää rahaa ja 100 miljoonaa tupsahtaa lisäbudjetilla.
Melkein leimasin touhua sen sijaan, että todettaisiin budjetin ylityksen seurauksena etuisuuksia ja palveluja ''asiakkaille'' on karsittava, jotta pysytään budjetin raameissa.
Ei vaan mene järkeen, miksi näitä tulijoita paapotaan kuin kruununperillistä jossain kuningaskunnassa.
- findian
Kohta meidän tavallisten ihmisten täytyy perustaa reservaatteja, että saadaan olla omassa maassamme rauhassa ja turvassa. Meille käy kuin intiaaneille, Meillä on paljon muutenkin yhteistä intiaanien kanssa, jopa niin paljon, että Ameriikan intiaanit menivät suomalaisten kanssa yhteen. Intiaanit olivat sitä mieltä meistä, että olimme ainoat valkoiset, jotka katsoivat heitä suoraan silmiin, kun muut valkoiset olivat ylimielisiä intiineja kohtaan. EIKÖ TÄMÄ KERRO MEISTÄ SUOMALAISISTA JOTAIN, JA MEITÄ SITTEN KEHDATAAN VÄITTÄÄ RASISTEIKSI? Olemme yhtä rasistisia kuin intiaanitkin, jotka päästivät eurooppalaiset mailleen, koska luonnonlapsina eivät tajunneet minkälaisten ihmisten kanssa olivat tekemisissä. Niin kauan meni hyvin, kun eurooppalaisia oli vielä vähän, mutta kun heidän lukumääränsä kasvoi suureksi, he pakottivat intiaanit lopulta reservaatteihin, jotka sijaitsivat usein vielä kaikkein kehnoimilla mailla.
http://yle.fi/uutiset/osasto/news/findians__the_story_of_finns_distant_cousins/9087943
Amerikkalaisilla oli sanonta "Ulkona on niin kylmä, että siellä ei liiku kuin intiaani ja suomalainen. Suomalaiset elivät muutenkin kuin intiaanit, metsästivät, kalastivat ja pukeituivat peurannahka-asuihin.
Jokin aika sitten intiaanit valitsivat suomalaisen yrityksen toimittamaan heille tuotteitaan sen takia, koska suomalaiset olivat neuvotteluissa katsoneet heitä suoraan silmiin, vaikka suomalaisten tarjous ei ollut edes paras,- kalliovuortenkuu
Luin äskettäin historioitsija Dee Brownin kirjan: Haudatkaa sydämeni Wounded Kneehen,Lännen asutus intiaanien näkökulmasta. Siinä kerrotaan tarkasti kaikkien intiaaniheimojen vaiheet, kuinka heidät ajettiin pois omilta asuinalueiltaan ja lopuksi surmattiin. Se on ollut hyvin raakaa touhua,se jolla on ollut valta ja aseet on tietenkin voittanut. Sanommeko me jonakin päivänä niinkuin vanha intiaanipäällikkö: "He antoivat meille paljon lupauksia, mutta mitään he eivät niistä pitäneet. He aikoivat viedä meidän maamme ja sen he ovat tehneet".
- findian
kalliovuortenkuu kirjoitti:
Luin äskettäin historioitsija Dee Brownin kirjan: Haudatkaa sydämeni Wounded Kneehen,Lännen asutus intiaanien näkökulmasta. Siinä kerrotaan tarkasti kaikkien intiaaniheimojen vaiheet, kuinka heidät ajettiin pois omilta asuinalueiltaan ja lopuksi surmattiin. Se on ollut hyvin raakaa touhua,se jolla on ollut valta ja aseet on tietenkin voittanut. Sanommeko me jonakin päivänä niinkuin vanha intiaanipäällikkö: "He antoivat meille paljon lupauksia, mutta mitään he eivät niistä pitäneet. He aikoivat viedä meidän maamme ja sen he ovat tehneet".
Luin saman kirjan joskus 15 vuotta sitten ja olen ollut kiinnostunut intiaaneista jo lapsesta saakka.
Tuo sanonta meni tarkalleen näin "He antoivat meille monia lupauksia, mutta he pitivät niistä vain yhden, he lupasivat viedä maamme ja sen he myös tekivät"
Näin käy aina kun kaksi liian erilaista uskontoa ja kulttuuria törmäävät toisiinsa. Mekään emme ole mikään poikkeus. Lopulta vahvempi ja röyhkeämpi syrjäyttää toisen. Pienempikin porukka riittää, jos se on hyvin organisoitu. Etelä-Afrikassakin pieni, mutta hyvin organisoitu vähemmistö ylläpiti abartheidia enemmistöä vastaan. Tämä on poikkeuksellista, koska yleensä asia on toisinpäin. Tosin muslimit ovat onnistuneet myös tässä, pienikin joukko heitä pystyy vaikeuttamaan länsimaista elämänmenoa, joka on hyvin hajautunut. Länsimaat on siksi melko helppo vallata ja kun heidän käytössään on vielä tällä hetkellä maailman tehokkain ase, rasismikortti. - kalliovuortenkuu
Olet oikeassa, siteeraus ei mennyt ihan täsmällisesti, mutta ajatus on sama. Se on juuri näin kuten kirjoitit, että suurempi ja röyhkeämpi vie aina vallan. Suomi on niin pieni kansa, että se on helppo syrjäyttää. Moni Suomessa tuntuu kuvittelevan, että ystävällisyydellä ja paapomisella tästä selvitään. Ei se niin mene, intiaanitkin olivat aluksi ystävällisiä ja avuliaita tulijoita kohtaan. Surkeaa, että historian täytyy aina vain toistua, olemmeko niin huonoja oppimaan?
- findian
Olet oikeassa, siteeraus ei mennyt ihan täsmällisesti, mutta ajatus on sama. Se on juuri näin kuten kirjoitit, että suurempi ja röyhkeämpi vie aina vallan. Suomi on niin pieni kansa, että se on helppo syrjäyttää. Moni Suomessa tuntuu kuvittelevan, että ystävällisyydellä ja paapomisella tästä selvitään. Ei se niin mene, intiaanitkin olivat aluksi ystävällisiä ja avuliaita tulijoita kohtaan. Surkeaa, että historian täytyy aina vain toistua, olemmeko niin huonoja oppimaan?
Intiaanit nousivat toki muutaman kerran vastarintaan, kuten tuosta kirjasta varmaan hyvin muistatkin. Kyllä meidänkin on mahdollista nousta vastustamaan tätä korttitaloa. sehän tämä EU oikeasti on. Valtaeliitti pelkää juuri tätä, koska se tietää miten hauras sen valta oikeasti on. Pääasiassahan se on taloudellista valtaa eli pankkien ja muun vastaavan sektorin valtaa. Ovat ostaneet poliitikot ja median puolelleen isolla rahalla. Valta turmelee aina!
Ratkaisu on kuitenkin olemassa ja se ei ole edes vaikea. Sveitsin malli joka maahan, eli suora demokratia ja valta takaisin valtioille. Islannissa vaihdettiin valta kertaheitolla ja sitä nämä pelkäävät kaikkialla Euroopassa. Nykyaikainen poliittinen hullunmylly on tullut tiensä päähän. Asiantuntijat valtaan yhdessä suoran demokratian kanssa. Ammattipoliitikot joutuu jäädä historiaan. - kalliovuortenkuu
Sveitsin malli on minunkin mielestäni hyvä. Kyllä meillä vielä on mahdollisuus nousta vastustamaan tätä nykyistä menoa, mutta kysymys kuuluukin, että ymmärtääkö kansan enemmistö sen. Kansalaisten päätä yritetään nyt sekoittaa oikein isolla kauhalla.
- missä.se.viipyy
Toivoisin että se joka maamme vie. olisi joku tuolta idän suunnasta. Ei siis eteläisen idän, vaan ihan tuosta vierestä.
- Alpo.Yksikivi
Tuo "haittamuutto" sana on kyllä ytimekäs mutta mielestäni se antaa suuresti vähättelevän käsityksen hävityksen todellisesta laajuudesta. Ehkä siksi että tietotekniikan puolella on jo olemassa "haittaohjelma" ja "haitake" -käsitteet, nehän aiheuttavat pientä haittaa mutta eivät tarkoita lopullista tuhoa.
- opopjgwe
Mites olisi "katastrofimaahanmuutto"?
- jotaintarttistehrä
Mitä meidän tavallisten, ei-äärijärjestöjen jäsenten, pitäisi tehdä, jotta päättäjät saisivat oikean kuvan siitä, paljonko meitä on?
Gallupit on usein "ohjattuja"; valitaan sopiva alue, kellonaika, niin vastaajat ovat esim. virhervasemmistolaisia.
Pitäisi olla sivusto, johon voi anonyymisti jättää äänensä. Mutta vain kerran.
kansalaisaloite.fi ??- Stuppi
Olin itse lauantaina kansalaistorilla suomi-ensin liikkeen järjestämässä vastamielenosoituksessa - peli poikki rasismi suomalaisia kohtaan. Paikalla oli ehkä 60 henkeä - 500 metrin päässä velloi tuhansia suvakkimielenosoittajia. Minä tein siis jotain.
- ajan.henki
Kiitos siitä. Kuuntelin netistä ja katselin samalla kuvaa suvakkien miekkarista, mielenkiintoinen yhdistelmä.
- eyeueueueu
Jotain pitäisi tehdä, että saataisiin päättäjien tiedoksi suuren enemmistön valtava huoli tästä kummallisesta kansainvaelluksesta (lähes kokonaan nuoria sotilaalta vaikuttavia miehiä väkivaltaisesta kulttuurista) ei oikeen mene pakolaispirtaan.
- Pyhäinhäväistys
Peli-poikki mielenosoituksessa kuultu maamme-laulu tuntui suorastaan rienaukselta.
- mitta.alkaa.olla.täysi
Yhteensopimattomat tahot ovat löytäneet toisensa tässä turvapaikkahaku -näytelmässä. Kirkko ja vihervasemmiston radikaalit ja ääriliikkeet. Oikeistopoliitikot ja vihervasemmiston poliitikot. Sitten on tietysti joukko muita hyvää tarkoittavia hölmöjä jotka uskovat kaiken mitä vihervasemmistolaiset valtamedian toimittajat heille asiasta kertovat tai melkein tärkeämpää, jättävät kertomatta.
Näistä turvapaikanhakijoista riittää eri laidan toimijoille hyysättävää omien agendojen pohjalta.
Meille tavallisille suomalaisille jää vain rahoittajan rooli. Maksamme kirkon ja puolueiden sekä yhteiskunnan tuilla elävien anarkistien elämän. Maksamme myös tänne turvapaikkaa hakemaan tulevien kustannukset. Ehkä tuo asia onkin noita kaikkia tahoja yhdistävä tekijä.
Mikä taho ajaisi meidän tavallisten, työtätekevien tai ilman omaa syytään työttömänä olevien ihmisten etua? Meidän jotka maksamme tuon haittamaahanmuuton kustannukset ja seuraukset väkivallan ja turvattomuuden lisääntymisenä elinympäristössämme.
- Kannattaa.kysellä
tutuilta mielipidettä kahden kesken. Rasistiksi leimautumisen pelossa moni tavallinen kansalainen on hiljaa mielipiteestään isossa porukassa. Kaksistaan puhetta alkaa tulla reippaasti kun pato aukeaa. Omista tutuista näitä haittamaahanmuuton vastustajia löytyy riittävästi, eivät vaan osallistu mielenilmauksiin.
- ääntäenemmän
Meitä ns. tavallisia suomenkansalaisia on paljon (85%) jotka ajattelevat maahanmuuttokriittisesti eli ovat "rasisteja" mutta ovat hiljaa ja tekemättä mitään kuin sydämeellään olemme mukana rajat-kiinni ja suomi-ensin videoita vain katsomme.
Jos katsotte peli-poikki mielenilmaisu "kansaa" (en muuten millään saa 15 000 kun esim eduskuntalon edustalla oli 3000-4000 ja senaatintorilla oli vähän enemmän mutta kuinka moni oli sivustakatsoja niin kuin Yle toi esille Forssasta "uutisoidessaan" tyyliin että 200 osallistui mielenilmaisuun ja 400 oli sivusta katsojaa...) niin nämäkö "suvakit" edusti suomenkansaa ja tunsitte samankaltaisuutta?
Orpollekkin taisi selvitä kun näki paikanpäällä menon....
Näitä sitten äänestätte kuin SDP, KOK, ja sama meno jatkuu ja kantasuomalaisia syytetään RASISMISTA. - ääntäenemmän
Tosin minä olen ryssä kuten kaikki muutkin tuntemani natsit.
- ääntäenemmän
Jos käyttäisit omaa nimimerkkiäsi?
Ja toisit todellista faktaa ja asiatietoa ja keskustelun aihetta. - oppia.ikä.kaikki
Ryssä joka on natsi? Noita ei laajassa venäjänmaassa taida kovin montaa olla, siihen on historialliset syynsä. Äänenkaipaajalla on peruskoulukin tainnut jäädä vähän huonolle kun historian tunneilta ei ole mitään muistijälkeä jäänyt. Jos lukea taidat, niin tutustuhan silloisten Neuvostoliiton ja natsisaksan sotahistoriaan toisessa maailmansodassa. Muutenkin on hyvä lukea, se avartaa. Humanismin opinnot voi jättää vähemmälle ja keskittyä enemmän realismiin tai sitten puhtaasti fiktioon ja hyvä on oppia erottamaan ne toisistaan.
- fgjigji
oppia.ikä.kaikki kirjoitti:
Ryssä joka on natsi? Noita ei laajassa venäjänmaassa taida kovin montaa olla, siihen on historialliset syynsä. Äänenkaipaajalla on peruskoulukin tainnut jäädä vähän huonolle kun historian tunneilta ei ole mitään muistijälkeä jäänyt. Jos lukea taidat, niin tutustuhan silloisten Neuvostoliiton ja natsisaksan sotahistoriaan toisessa maailmansodassa. Muutenkin on hyvä lukea, se avartaa. Humanismin opinnot voi jättää vähemmälle ja keskittyä enemmän realismiin tai sitten puhtaasti fiktioon ja hyvä on oppia erottamaan ne toisistaan.
Mikä siinä nyt on niin ihmeellistä, etteikö venäläinenkin voisi olla natsi?
Ei kaikki venäläiset diganneet kommunismia.
Samanlaista touhua Hitlerillä ja Stalinilla muutenkin. Vain ideologian nimi on eri.
Sodan aikaan oli myös natsejen puolelle siirtyneitä venäläisiä, ehkä heille Hitler oli pienempi piru kuin Stalin. En muista nyt kenraalien nimiä, jotka näin tekivät.
- Hiljaista.valtaa
Me "Tavalliset" hiljaiset ihmiset, eiköhän näytetä seuraavissa vaaleissa voimamme.
- tavallinen.hiljainen
Mutta miten? Ketä niistä voi äänestää? Äänestämättä jättäminen on ainoa oikea vaihtoehto.
- Ulveus
Maahanmuutosta on ollut niin paljon haittaa suomalaisille, että on mitä vakavimmat syyt rangaista niitä rikollisia, jotka ovat tämän meille aiheuttaneet niinkuin niitäkin, jotka hallitsematonta maahanmuuttoa puolustavat.
Tämänkaltainen maahanmuutto ei ole Suomen edun mukaista ja mikä ei ole Suomen edun mukaista, on Suomen kansan vastaista.
Haitat ovat liian suuret ja tapahtuneet kamalat teot anteeksiantamattomia!
Suomen hallitus on vaihdettava, elleivät he puutu asian vaatimalla tavalla tilanteeseen.
He häpäisevät suomalaisia välinpitämättömyydellään omia kansalaisiaan kohtaan.
On olemassa parempiakin keinoja auttaa vieraiden maiden ihmisiä. Niitä on käytettävä. Kysykää Väyryseltä, jos ett tiedä.
Vierasmaalaisilla ei ole mitään oikeutta tulla tänne jäädäkseen ja sekoittaa meidän yhteiskuntamme ilman Suomen kansalaisten lupaa.- Eikämaksamitään
Tervetuloa vaan tänne pohjolan Hölmölään. Sängyt on pedattu valmiiksi ja pöytä katettu!
- mitaihmettanyt
Me tavalliset ihmiset olemme ryssien trolleja.
- älä.anna.pelolle.valtaa
Sait jo paljon hyviä neuvoja ryssäkammoosi toisessa keskusteluketjussa, vieläkö olet vailla huomiota?
- exlautanenx
Jussi Halla-aho on ainoita järkeviä vaikuttajia. Hän sanoo totuuden. Kuunnelkaa ja ihastelkaa. YouTube tuumaustunti 22.9.
Loistavaa analyysia Euroopan ja Suomen pakolaistilanteesta.
Suvakki -toimittajat kuuntelevat nöyränä totuuden sanoja.
Toimittajat yrittävät härskisti mustamaalata ja ärsyttää,
vaan eipä onnistu.
Halla-ahon tulisi olla Suomen sisäministeri. - yksivirkakoneistosta
Jos suomenkansasta 85% on maahanmuuttokriittisiä eli luokitellaan rasisteiksi niin nämä 15% suorastaan vähemmistö on julkisesti ja avoimesti äänessä.
Jos olet tässä enemmistössä 85% ja olet esim. valtionvirassa vaikka opettajana, poliisina.... niin miten tämä vähemmistö pääsee määrittelemään jatkuuko virkasuhteesi jos tai kun paljastut "rasistiksi" niin eikö tässä joku mättää?
Miten ja miksi valtakoneisto, valtamedia kuin poliittiset päättäjämme on valjastettu näiden 15% suvakin vankkureihin?
Vain ryhmänä ja joukolla saamme tämän epäoikeudenmukaisuuden käännettyä kuin nyt tapahtuu hiljaa vaikenemalla ja siten hyväksymällä tämän. - Pienenmaanihminen
Eikö päättäjiemme joukossa ole edes yhtä viisasta ja suoraselkäistä miestä, joka tekisi lopun vierasmaalaisten omavaltaisesta tunkeutumisesta kotimaahamme? Hänestä tekisimme vaikka kuninkaan!
- Nyt_olisi_tilausta
Jaakko Ilkalle ja nuijamiehilleen.
- nelsonmundelo
Suomessa on nykyään apartheid-poliitikka kantasuomalaisia kohtaan.
- toivo.alkaa.kuolla
Nyt eletään vasemmistoliiton, vihreiden ja RKPn unelmaa! Äänestäkää heitä toki jatkossakin.
- nasimatäänessä
SDP unohtui listastasi....ja kun vaalikarjaa halutaan uurnille niin tästäkin puolueesta löytyy "maahanmuuttokriittisyyttä"....
- ei.suomalaishenkistä
Hyvä kun lisäsit Demarit. Niiden politiikka oli vielä jokunen vuosi mukiinmenevää, siedettävää, mutta yks kaks siirtyivät punavihreiden, rkp:n ja vasemmistoliiton leiriin salakavalasti.
Kun aloin seurata Helsingin päätöksen tekoa, järjestäin tärkeissä asiossa äänestivät kompuksessa vihervasurikuoron ja rkp:n kanssa.Ratkaisivat äänillään monta, monta Suomen ja Helsingin veronmaksajille tärkeää asiaa meidän tappioksi. H-A: kin toi näitä asioita plogiinsa Hgin valtuustossa ollessaan.
Nykyisin sekä eduskunnan että valtuustojen sivuja ja poliittisia aloitteta sekä päätöksiä on tosi helppo seurata. - muutosta.odottava
Helsingin valtuuston kokous tänään. Kaikki siihen liittyvä aineisto:
http://www.helsinkikanava.fi/www/kanava/fi
Esityslista kannattaa vähintään katsoa ja sen jälkeen kiinnostavia asioita koskevat päätökset:
http://www.helsinkikanava.fi/www/kanava/fi/videot/live?id=2994
- minkävoit
Seuraavissa vaaleissa näytetään, hah ha . Kaikki puolueet ja kaikki mahdolliset ehdokkaat ovat matujen vallassa. Eivät uskalla olla suomalaisten puolella. Tämä pätee kokoomuksesta vasemmistoon ja kaikkiin siinä välissä.
Tänne pitää perustaa uusi suomalaiset puolue, joka avoimesti ajaa meidän suomalaisten etuja matujen hyysäämisen sijaan.- hurskainenseppo
Liityn ensimmäisten joukossa tällaiseen puolueeseen.
Kirjoitelkaa omalla nimellä, eivät voi syyttää satojatuhansia kirjoittamisesta eivätkä rasistisista kirjoituksista. OLKAA ROHKEITA: - hurskainenseppo
Tanska on ollut Euroopan vapaamiesimpiä valtioita ja he ovat tulleet järkiinsä eivätkä ota enään lisää noita elintasopakolaisia vaan pistivät rajat kiinni sekä etuudet pois.
- viimeinen_toivo
SUOMI ENSIN- puolue voi olla meidän haittamaahanmuuttoa vastustavien tavallisten ihmisten viimeinen toivo. Kyseinen puolue toimii heti ja edes yrittää tehdä jotain toisin kuin muut vastaavat. Pitäisi vaan saada suuremmat kansanjoukot liikkeelle ennenkuin on liian myöhäistä.
- hurskainenseppo
Suomi Ensin -puolueessa on joitain tuntemattomia säheltäjiä perustajina. Kyllä nyt vaaditaa sellaisia jo tunnettuja henkilöitä uuden puolueen perustajiksi, että sillä olisi jotain luotettavuutta ihmisten silmissä
- messiahwillcome
Tätä tilannetta ei enää pelasta kuin messias tai hyväsydämminen diktaattori. Puolueet eivät saa mitään aikaiseksi, koska niiden toiminta perustuu kompromisseihin. Myös tämän hetken maailman tehokkaien ase, rasismikortti pitää siitä huolen, että tämä hulluus vaan menee vieläkin hullummaksi.
- EetwarttiEpätoivo
hurskainenseppo kirjoitti:
Suomi Ensin -puolueessa on joitain tuntemattomia säheltäjiä perustajina. Kyllä nyt vaaditaa sellaisia jo tunnettuja henkilöitä uuden puolueen perustajiksi, että sillä olisi jotain luotettavuutta ihmisten silmissä
Suomi Ensin on hyvällä asialla, sillä Suomen etu on tärkein. Suomalaisille ei saa aiheuttaa näin vakavia ja kestäviä haittoja, kuin pakkolaisten maahantunkeutuminen on jo aiheuttanut. Hallituksella ja kansan edustajilla on verta käsissään, sillä heille on annettu valta, että he sitä viisaasti ja oman kansamme kannalta katsoen käyttäisivät!!!
- Yhyytä
Pelastakaa Suomi!
- totuuskomissio
Entinen valtio nimeltä Suomi on mennyttä maailmaa,eikä paluuta ole.Olemassaolonoikeudet jakavat nyt aivan muut tahot.Meille taviksille jää puolustajiksi muutama kuulapää natsireppana,ja sehän on aivan naurettava jo ajatuksenakin.Muut eivät uskalla/voi esiintyä nimellään koska meininki muistuttaa jo entistä neukkuvaltiota.
- Mitämissämilloinka
Kuka tai mikä meitä suomalaisia oikein pelottaa?!
- minäsuvaitsenkaiken
Mitämissämilloinka kirjoitti:
Kuka tai mikä meitä suomalaisia oikein pelottaa?!
Pahat örkit ja noidat. Mehän elämme maan päällisessä paratiisissa, ei täällä käärmeitä missään näy, Eiks niin?
- Aehnro
Järki käteen nyt päättäjät. Ette saa tuhota suomalaista Suomea minkään ismin nimissä - ettekä edes EU:n ta YK:n käskystä!
- taas_tarvitaan
Tarvitaan joku joka osaa tapella valtamediaa vastaan. Koska media ei käytä järkeviä, ristiriidattomia ja kiistattomia perusteluja, pitää matu-kriitikonkin osata olla vain kova suustaan. Vain sellainen saa toimittajat hiljaisiksi ja vetäytymään kivenkoloihinsa.
Tony Halme yhdistettynä Halla-ahon logiikalla olisi ollut se ase.
"taas minua tarvitaan
tarvitaan, pyydetään"
http://www.allthelyrics.com/forum/showthread.php?t=124265 - Hyppel
Hyvää keskustelua maahanmuutosta:
https://m.youtube.com/watch?v=1WJ9Ep4pUl4 - fdhxfhbn
YLEN viihdeohjelmassa mainittiin, että 75% suomalaisista toivoo kireämpää maahanmuuttopolitiikkaa. Ja älkää hyvät ihmiset sitä missään nimiteölä saati itse kuvitelko olevanne rasisteja, jos olette huolissanne tästä tilanteesta.
- Ipponinmaja
Luulen että suomalaiset eivät halua ylipäätäänkään tällaisia "maahanmuuttajia" Suomeen. Eikö kansalla pitäisi olla valta päättää näin tärkeästä asiasta, sillä kulut ylittävät jo nyt EU-maksumme?
Auttaa voidaan pakolaisia muullatavoin paremminkin kuin kalliissa Suomessa haittavaikutusten kera. Miksi Suomi pitää tällätavoin pilata ja sälyttää suuret muslimijoukot ikuisesti elätettäviksemme? MIKSI???! - nimimerkkixxx
Emme tosiaankaan halua talouspakolaisia ja pitäisi olla kansalla valta päättää mutta MIKSI sitä ei kysytä meiltä??? Kansalle tulisi välittömästi järjestää kysely hallitsemattomasta siirtolaisuudesta tai miksi tuota nyt kutsutaankaan ja julkistaa vääristelemätön tulos. On helppo ennustaa mikä olisi tulos.
- Miksoimiksoimiks
Onko ehkä kyse pelkästään siitä mitä Sipilä tuli luvanneeksi Merkelille? Siltähän tämä alkaa kyllä vaikuttaa, kun mikään ei todellisuudessa estäisi meitä tekemästä unkarit tai puolat! Voisimme jopa saada kunniaa ja vaikuttaa pakolaisuuden helpottamiseen todenteolla, jos kohdistaisimme apumme leireille ja kohdemaiden parantamiseen. Samalla kansamme olisi tyytyväistä omassa rauhallisessa ja turvallisessa kotimaassaan.
Miksemme käytä järkeä, vaan heittäydymme ajopuuksi tuntemattomaan virtaan?- Jaakkimanni
Päätäjiltämme voi mennä hyvät, verovapaat EU-virat sivusuun, jos he poikkeavat EU-säännöistä olivatpa ne kuinka hölmöjä tahansa. Oma napa on lähinnä. Muusta viis. Näin sen näkisin lyhyesti ilmaistuna.
- näinennen
Kun Neuvostoliitosta tuli rajanylityksellä harvoja pakolaisia tai toisinajattelijoita niin nämä harvat ohjattiin yksityisten suomenkansalaisten toimesta länsimaihin mutta kun sattui jäämään suomenviranomaisten haaviin niin nämä PAKKOpalautettiin Neuvostoliittoon ja sitten heidän kohtalostaan ei tiedetty tai oikeammin kyllä ja hyvä jos siperiin pääsivät...mutta kohtalolla ei ollut väliä....
Ei välitetty maailman katsomuksista ja tuomioista mutta tämähän oli sitä suomettumista ja tätä tehtiin Neivostoliiton kaatumiseen 1991 asti ellei sitten vielä jatkettu vastaavaa Venäjänkin kanssa? - Onnikaikilla
Nyt ovat lapset ja lapsenmieliset avanneet Suomen Onnelan kaikenmaailman hiippareille, jolloin kohta sitä Onnelaa ei enää ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096