Suomen vienti pitäisi saada vetämään, tulin tässä miettineeksi, että kyseinen tehtävä vaatii munaa. Kysymys kuuluu, olemmeko äänestäneet tarpeeksi kookasvarusteisia henkilöitä tämän tehtävän suorittamiseksi ? Ruotsalaisilla on aavistuksen isommat vehkeet ja he tekevät parempaa talouskasvua. Johtuuko tämä Suomen lama siis varustuksen puutteista ?
Vastaukset 5
- sdgsdgsdgsdg
Tuolla logiikalla japanilaiset ja kiinalaiset asuisivat vielä luolissa, mutta Kiina on näillä näkymin lähitulevaisuuden uusi talousmahti ja ei Japanissakaan varsinaisesti heikosti ole viennin suhteen mennyt enää pitkiin aikoihin.
- NakkeNakittaja
Täällä on lukenut ettei rodullisisa eroja peniksien koossa ole. Etenkin mustien miesten munat ovat jopa pienemmät keskimitaltaan kuin suomalaisten.
- NiinpäNiin_
Mustalla miehellä voi olla helposti 25cm penis, mutta valkosissa ne on harvassa. Liekö montaakaan mailmassa
- Ahtaajat-
NiinpäNiin_ kirjoitti:
Mustalla miehellä voi olla helposti 25cm penis, mutta valkosissa ne on harvassa. Liekö montaakaan mailmassa
Mustilla miehillä on muutamalle jatkettu 25cm kikkeli ja sellaisia on tälläkin palstalla muutamilla, mutta ei se yleinen ole.
Ahtaajat- kirjoitti:
Mustilla miehillä on muutamalle jatkettu 25cm kikkeli ja sellaisia on tälläkin palstalla muutamilla, mutta ei se yleinen ole.
Mikä on jatkettu kikkeli?
Ja alkaako jatketut siitä 13 sentistä? Ainakin sinun mielestä persemitatut alkavat kolmestatoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei133556Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540