Aina kun tyydytän itseäni, niin mulla aina rupeaa sydän pumppaamaan todella paljon, ja tulee kaamea hiki. Sitten ku oon lauennut, niin hengästyn puoleksi tunniksi. Onko normaalia, että laukeamisen jälkeen hengästyn?
Siemensyöksy verenpaine
9
281
Vastaukset
- No-hätä
Aivan normaalia tuo kaikki josta kerroit. Mitä voimakkaampi orkku, niin sitä vahvemmat väristykset yms. Runkkaa useammin päivässä, niin sitä miedoimmat jälkituntemukset jos niitä pelkäät.
- Kauha-Guru_
Se on tummaihoinen!!!!!!
- Kauha-Guru_
Heitä kutsutaan tummaihoiseksi!!!!!!!
- Poika15vee
Entäs onko se normaalia kun minulla laukeamishetkellä tulee usein myös kakka housuun?
- No-hätä
No sitä en enää pitäisi normaalina juttuna. Kun on kova kusihätä, niin silloin saattaa tulla kummatkin yhtä aikaa. Saattaa jotenkin liittyä ehkä tähän.
- nomraali
No-hätä tais mennä trolliin :D
Hengästyminen on normaalia, mutta puoli tuntia kuulostaa kyllä aikasta pitkältä ajalta.
- V__
Mun tapauksessa se johtuu krapulasta.
kun ma siemensuoksu suomen naisen ma tulen iso verenvuodon!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan433660- 1622741
- 1552082
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l161749Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.451552- 1181485
Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2771397Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2371308Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde91268Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on691254