Noloimmat pierut?

Jalmari

Mikä on noloin tilanne, jossa Teiltä on päässyt pieru? Itse pudotin hääkirkossa hiljaisella hetkellä jotain lattialle ja kumarruin nostamaan, jolloin jännityksessä pääsi hirvittävä uliseva vinkupieru. Yritin paikata tilannetta epätoivoisesti yskimällä, mutta peli oli jo menetetty.

212

49525

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sarvi

      Kerran vietin iltaa erään tytön kanssa ja pääsin saatollekkin. Itsellä on sellainen ongelma, että joskus maitotuotteet aiheuttavat melkoista närästystä ja todella pahanhajuinen tuhnupieru saattaa livahtaa estelyistä huolimatta. No näinhän siinä kävi, mahaa väänsi ja kun astuin edellä hissiin niin samalla tuhahti ja hissimatka tytön kerrokseen (muistaakseni 5.kerros) tuntui tuskastuttavan pitkältä. Kumpikin seisoi vain vaivautuneena hiljaa ja kuulin kuínka tyttö nuuhkaisi kerran ilmaa. Taisi mennä eroottinen lataus aika nollaan tuon tilanteen jälkeen...:I

      • hopjahäät

        Itseltäni pääsi myös pieru ensimmäisillä treffeillä ja morsjan huomasi kyllä. Ilmeiesesti ei haitannut, koska vietimme juuri hopeapäähäivää. Hajutonta sellaista tällä kertaa.


      • hopjahäät
        hopjahäät kirjoitti:

        Itseltäni pääsi myös pieru ensimmäisillä treffeillä ja morsjan huomasi kyllä. Ilmeiesesti ei haitannut, koska vietimme juuri hopeapäähäivää. Hajutonta sellaista tällä kertaa.

        Erosimme, ja vaimo väitti minua paskan jauhajaksi.. pieraisin osoittaakesni etten "jauha samaa asiaa" eli pidättelyt. Paskt siinä lujahti hoisuun!

        hopjahäät


      • Ör Ör Örinä
        hopjahäät kirjoitti:

        Itseltäni pääsi myös pieru ensimmäisillä treffeillä ja morsjan huomasi kyllä. Ilmeiesesti ei haitannut, koska vietimme juuri hopeapäähäivää. Hajutonta sellaista tällä kertaa.

        Ensimmäiset treffit samalla kun on hopeahääpäivä? Ei oo mun päähä loogista, but cool story grandpa.


      • häpeähäät
        hopjahäät kirjoitti:

        Erosimme, ja vaimo väitti minua paskan jauhajaksi.. pieraisin osoittaakesni etten "jauha samaa asiaa" eli pidättelyt. Paskt siinä lujahti hoisuun!

        hopjahäät

        Pieru on paskapuhetta.


      • okkki
        Ör Ör Örinä kirjoitti:

        Ensimmäiset treffit samalla kun on hopeahääpäivä? Ei oo mun päähä loogista, but cool story grandpa.

        Niin siis viettivät nyt hopeahääpäivää joten ekalla treffeillä tullut pieru ei haitannut


      • idioid
        okkki kirjoitti:

        Niin siis viettivät nyt hopeahääpäivää joten ekalla treffeillä tullut pieru ei haitannut

        hei se on hopeapäähäivää ! hä?


      • ikuinen paskanvääntäjä
        hopjahäät kirjoitti:

        Itseltäni pääsi myös pieru ensimmäisillä treffeillä ja morsjan huomasi kyllä. Ilmeiesesti ei haitannut, koska vietimme juuri hopeapäähäivää. Hajutonta sellaista tällä kertaa.

        mä väännä mahassa loputtomasti pieruja mulla pääsee möräuksia ja olen luokan hanurin soittaja kerran pistin luokan haisee paskalle


      • Puoliintumisaika
        okkki kirjoitti:

        Niin siis viettivät nyt hopeahääpäivää joten ekalla treffeillä tullut pieru ei haitannut

        Ekoilla treffeillä päässyt pieru ei enää hopeahääpäivänä haissut!


      • Anonyymi
        hopjahäät kirjoitti:

        Erosimme, ja vaimo väitti minua paskan jauhajaksi.. pieraisin osoittaakesni etten "jauha samaa asiaa" eli pidättelyt. Paskt siinä lujahti hoisuun!

        hopjahäät

        Kumarruin alttarilla ja peräsuolen sulkija avautui. Monen päivän ummetus laukesi. Kaikki pakenivat paisi morsian, pappikin oksensi.


      • Anonyymi
        hopjahäät kirjoitti:

        Erosimme, ja vaimo väitti minua paskan jauhajaksi.. pieraisin osoittaakesni etten "jauha samaa asiaa" eli pidättelyt. Paskt siinä lujahti hoisuun!

        hopjahäät

        Hyvä, hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumarruin alttarilla ja peräsuolen sulkija avautui. Monen päivän ummetus laukesi. Kaikki pakenivat paisi morsian, pappikin oksensi.

        Mikä aiheutti ummetuksen kuin räväkkä suoritus tuli?

        Daegolaxilla saat doupattua paskan painetta. Tulee semmonen ruikulit että kirkko väki ei ois kerennyt kissaakaan sanoa ja urkujen piiput ois päälystetty ruskealla hyytelö paskalla. Perse silmä ois loistanu oranssina kuin kasler grillin kuumin hiili.

        Ystävillisin terveisin tohtori daeg.


      • Anonyymi
        hopjahäät kirjoitti:

        Erosimme, ja vaimo väitti minua paskan jauhajaksi.. pieraisin osoittaakesni etten "jauha samaa asiaa" eli pidättelyt. Paskt siinä lujahti hoisuun!

        hopjahäät

        Ja mä pieren suuhu-si!


      • Anonyymi
        häpeähäät kirjoitti:

        Pieru on paskapuhetta.

        Pieru sopii suuhun.
        Ja mä pieren suu-hu-si


      • Anonyymi
        Ör Ör Örinä kirjoitti:

        Ensimmäiset treffit samalla kun on hopeahääpäivä? Ei oo mun päähä loogista, but cool story grandpa.

        Ensimmäiset pierut on parasta piärrä eväillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, hyvä!

        Pröääätss!


      • Anonyymi
        häpeähäät kirjoitti:

        Pieru on paskapuhetta.

        Pierasin mannen nenään sorilla, kun maattiin juoppo putkassa lattialla, ei se ollut vahinko.
        Viinanhuurut kyllä haiskahti pierujen lisäksi, vaikka ristikkoikkuna oli auki.


    • Outi O

      Olin pitämässä esitelmää koulussa kun tiputin kalvon lattialle. Nostaessani sitä lattialta pääsi terävä paukku, joka kuului hiljaisessa luokkahuoneessa hyvin. Esitelmä lyheni sen jälkeen merkittävästi.

      • Anonyymi

        Lähdit siis paskalle! Hhhhhaaaaaa hhhaaaahh!!!


    • Paukkunen

      Olin menossa seuraavana päivänä tutkimuksiin ja juonut monta litraa suolistoa tyhjentävää lientä. Ukkoni katsoi telkkaria ja minä viereisessä tuolissa ähkin suolistokaasujen kourissa. Tunne oli pakottava ja niinpä päästin kunnon pierun. Voi jestas, paukku pääsi ja löysät meni housuun. Kyllä ukkoo nauratti, vaan ei minua.

      • kuinness

        itselläni myös neste mäinen juoma saa mahan kurluttamaan. harva se kerta on kiemurreltu kaljabaarin penkissä kun mahassa alkaa kiertämään. yhden kerran pääsi kunnon parahdus ennen kuin ehdin vessaan ja liian moni huomasi, joten lähdin pois


      • Abinan kakka

        Siis oikeesti pääsikö sulta löysät housuun mä oisin kuollu häpeästä


      • Abinan kakka

        Kamalaa ja samalla ikävää sun kannalta


      • ugolape

        ette kyllä usko, mutta kunniasanalla voisin vannoa tämän!
        multa tuli yksi ilta/yö sellasia pieruja mitkä haisi niin pahalle, että rupes tuntuu kurkussa! ehkä yörytmini muutoskin vaikutti. seuraavana päivänä oli kurkku kipeä!?
        hengitettyäni bagteerista ilmaa sain kurkun kipeäksi. (juuri kurkkukipeänä kirjoitettu.)


      • Anonyymi
        Abinan kakka kirjoitti:

        Siis oikeesti pääsikö sulta löysät housuun mä oisin kuollu häpeästä

        Löysät paskat jouluun ja se on siinä!


    • Erkki

      Kyllä noloin oli se, kun työmaalla oli läksiäiset ja pomo piti puhetta. Tiesin kyllä ettei täytekakku tee mahalleni hyvää, mutta kun se on niin hyvää niin otin hieman. Siinä sitten seistiin kuuntelemassa pomon pitkää puhetta ja minulta pääsi kimakka ja märkä pieru. Silloin olisin halunnut vajota kuun alle.

    • kirkossa

      sen jälkeen jouduin naurunalaiseksi koko pitäjässä ja jouduin muuttamaan toiselle puolelle Suomea

    • Reka

      Oltiin kutsuttu naapurit iltaa istumaan ja olohuoneessa kahviteltiin kun nousin sohvalta. Kahvi rupesi kiertämään mahassa ja noustessani pörähti kuuluva pieru. Yritin peitellä tapahtunutta narisuttamalla sohvan nahkapintaa mutta ei oikein tehonnut. Silloin otti paistinpannuun koko naapurien kutsuminen.

    • Kyllä hävetti.

      ...arkkua nostaessa, olin kantaja.

    • viipurinurheilijat

      harrastin teline voimistelua joku vuosi sitten ja kisoissakin tuli käytyä. Yksiä kisoja en (valitettavasti) unohda koskaan. Tein pukilla jotain liikettä ja noustessani ylös pääsi terävä PIERU . Yritin olla kuin mitään ei olisi tapahtunut mutta naama meni väkisin punaiseksi ja sarja epäonnistui aika totaalisesti

      • Jacop

        harrastin teline voimistelua

        Ei se sun häpeä niinkään ole. Sellaisissa punnerruksissa voi pieru pamahtaa keltä vain us koisin jokaisen ymmärtävän tilanteen missä olit


    • intersiti

      riensin junassa auttamaan toista matkustajaa matkalaukun nostossa ja kurotin hyllylle ojentaakseni tälle laukun. ja sitten-...... pröööt.. lähdin äkkiä

    • paukku

      menin poikien kanssa kirjastoon. Pojat jäivät lastenosastolle. Menin katselemaan ja etsiskelemään kirjoja. Sitten tuli äkkiä sellainen olo, että NYT ja HETI on vessaan päästävä.

      Kävin huikkaamassa pojille, että käyn äkkiä vessassa. Ei olisi saanut käydä vaan mennä nopeasti vessaan. Kävelin vaivalloisesti, mutta rivakasti vessaan. Tunsin että jotain oli valunut housuun. Äkkiä ovi kiinni ja pytylle. Minulla oli pitkä farkkuhame päällä ja stringit jalassa. Pikkarit olivat niin törkeässä kunnossa, että vedin ne pytystä alas. Reidet ja pohkeet aivan kirvelivät ripulikakasta.

      Vedin hameen korviin ja pesin itseni. Onneksi kukaan ei vessassa tullut vastaan. Lähdin hakemaan poikia lastenosastolta. Samalla mittasin katseella kirjaston lattiaa, ettei näkyisi mitään epämääräisiä jälkiä. No olihan tietysti vähän matkan päästä vaalealla laattalattialla lähellä seinänvierustaa pieni keko jotain epämääräistä... Kävelin sen ohi muina miehinä, kuin ei mitään olisi tapahtunut. Enhän nyt olisi siihen voinut jäädä siivoamaan jälkiä.

      Hain pojat ja sanoin että lähdetään kotiin. Ihmettelivät kun kirjoja ja videoita ei sillä kertaa lainattukaan. Kävelin ripeästi muina miehinä ulos kirjastosta. Hameeni oli merkillisellä tavalla säästynyt koko jupakasta, kaikki "tavara" oli valunut stringien ohi lattialle. Seuraavalla kerralla kun menin kirjastoon, katselin tarkkaan miesvirkailijan kasvoja, ettei vaan olisi hymyillyt tavallista enemmän..

      • tarina...

        Tuore paska vaan ei kirvele, ellei ne reidet ja pohkeet olleet avohaavoilla...


      • siivooja............
        tarina... kirjoitti:

        Tuore paska vaan ei kirvele, ellei ne reidet ja pohkeet olleet avohaavoilla...

        tuon jälkeen paloa hymyile, siivoojasta puhumattakaan..


      • kollo olija
        tarina... kirjoitti:

        Tuore paska vaan ei kirvele, ellei ne reidet ja pohkeet olleet avohaavoilla...

        Kyllä krvelee jos on oikea ripuli


      • hame vai kiltti?

        Sinulla oli siis hame. Lienet siis nainen.
        Miten nainen kävelee muina miehinä?


      • sepposinikka
        hame vai kiltti? kirjoitti:

        Sinulla oli siis hame. Lienet siis nainen.
        Miten nainen kävelee muina miehinä?

        Kävelee kuin joku muu kuin oma mies


      • idioid
        tarina... kirjoitti:

        Tuore paska vaan ei kirvele, ellei ne reidet ja pohkeet olleet avohaavoilla...

        Kirveleekö vanha paska sitten`?


      • katula

        HA HA HAH HAA!! te ootte poikina kirjottanu kirjoituksissa tyttöinä näytellen!
        ootte niin urpoja, ku ette saa tyttöystäviä ja sit purkaatte sitä näin. haha!


      • Pimperopieruperse
        idioid kirjoitti:

        Kirveleekö vanha paska sitten`?

        Tussupieru on kaikista mahtavin!


    • rehtori

      Pidin kevätjuhlassa puhetta ja kun olin tulossa viimeiseen kappaleeseen, pidin pienen tauon. Silloin koko aamun mahassa ollut jännite laukesi ja minulta pääsi pieni, mutta siinä tilanteessa selvästi kuulunut paukahdus. Yritin äkkiä koputella pari kertaa mikrofonia saadakseni samanlaisen äänen, mutta tilanne oli jo menetetty. Häpesin silmälasit päästäni ja muistin tilanteen sen kesän jokaisena lomapäivänä. Seuraavana syksynä paukku oli yleinen puheenaihe, sain liikanimen ja ennen joulujuhlaa asiasta ivailtiin paikallislehdessä.

      • ompläö

        Että oikein paikallislehteäkin kiinnostaa rehtorin pieru. Taitaa olla jutuista pulaa.


      • jtdjjjg

        Missä olit rehtorina? Meidän reksille kävi viimevuonna noin... olitko se sinä... siitäkin olilhedesä?


    • Pekka

      olin kerran yksin kotona ja katsoin telkkaria ja pääsi pieni pieru. Hävetti ihan hirveästi.

      • Anonyymi

        Tämä on paras.


    • pula-aika

      Ei pieruissa oo mitään noloa ääliöt.. Antaa mennä vaan jos on tullaksenn

      • Anonyymi

        Vitsi jos sais koko päivän pierut pierasta siihen aikaan ku huvittaa. Miettikää jos kaikki pierasis määrättyyn kello aikaan, wau.


      • Anonyymi

        Sanokaa vaan et gluteeni taas pierettää.


    • sihteeeri

      Nojailimme työpaikan kahvipöydän vieressä olevaan tiskiin ja juttelimme kaikenlaista. Koko aamun liian kireällä ollut nahkahameeni oli aiheuttanut mahakipua ja yhtäkkiä tunsin kuinka minulta pääsi pitkä äänetön pieru. Lähdin äkkiä pois ettei kukaan huomaisi hajua, mutta kopistellessani korkokengillä käytävällä horjahdin hieman ja housuun törähti myös jotain konkreettista...

      • totuuden mies

        oletteko käyttäneet teknig magazine? älkää ostako sieltä!!
        ostakaa mieluiten gigantista tai xpertistä!


    • vilpitön

      "Joka pieruansa pidättää, siinä on muutakin vilppiä"

    • Singaporesta

      Oli syöty sitä sun tätä.
      Pakki sekaisin kun kotiin lähdettiin.
      Koneessa oli tilaa ja kävin nukkumaan 3-sitseriin.
      Ja pieretti mahtavasti. Päästelin, koska ei ollut muita matkustajia lähellä. MUTTA se helevetin kaunis Singapore Airlinesin lentoemäntä änkes tuomaan mulle filttiä ja tyynyä juuri kun ruuti oli irti. Kyllä hävetti.

      • kallista piereskelyä

        Lentokone teki hätälaskun ja 200 matkustajaa evakuoitiin selittämättömän paskanhajun vuoksi. Lentokone seisoi viikon huollossa kun mekaanikot purkivat wc-tilat ja putkistot alkutekijöihinsä hajun lähteen löytämiseksi, tuloksetta :D


    • vaappuri

      Kauppan hedelmätiskillä pistin appelsiinit väärin päin pussiin ja ne tippuivat kaikki lattialle.. kontatessa lattialla pääsi kuuluva pieru, silmin näkijöitä oli luonnollisesti poikkeuxellisen paljon .

    • kk-lippu

      Tänä aamuna ruuhkametrossa, oviaukossa ennen asemalle tuloa. Ääni ja haju sellaiset että ei voinut osoitteesta erehtyä.

    • lainaasiakas

      Vuoroani odotin, hiljaisessa mutta täydessä pankkisalissa. Siihen aikaan vielä seistiin jonossa, laskiaispullaa tai jotain laksatiivista oli tullut syötyä. Ja sitten... fiuuuuuuprröööt. Jäi korot nostamata sillä kertaa.

      • Anonyymi

        Jäädyit siis paikallesi!


    • monton

      Piti sitten olla olevinaan avulias ja rientää tavaratalossa nostamaan mummolta kärristä tippunutta tavarata. Siinä kun kurotin lattialta ostosta niin kauhea pamahdus PIERU pääsi takaa ja ohikulkijatkin kyllä huomasivat. Jäi sillä kertaa omat ostokset tekemätä.

    • Nitronen

      Tämä tuskin sopii tänne liian hyvin, sillä eihän tämä paukku päässyt omasta peräsimestä, mutta..

      Olin parisen vuotta sitten menossa junalla Helsingistä kohti Seinäjokea. Jollaki väliasemalla jäi tavallista enemmän sakkia pois, joten vaunu hiljeni täysin. Käytävällä mennä kopsutteli hieno, kallispukuinen nuorehko mieshenkilö ja.. kaikessa komeudessa päästi mojovan paukun. Ei näkyny sitä herraa enää läpikulkumatkalla siinä osastossa :D

      • :-D

        ...kiersi sen jälkeen jotain toista kautta.


    • katastus

      Myöskin en minä mutta pojat: naapuri oli viemässä autoa katsastukseen ja kaikkea jännittävänä tyyppinä tietenkin keräsi kunnon ilmavaivat siitäkin asiasta. Loppua ei tarvinne arvailla, eikä sitä, pääsikö pieru juuri silloin kun katastusmies istui autossa.

      • spårassa

        Ajelin aamulla spåralla , siinä tungoksessa sitten JYSÄHTI kunnon pieru,
        taputin vieressä olevaa mummoa olkapäälle ja lohduttelin , Älä välitä, ei kukaan tiedä olitko se sinä vai minä.
        Mummo siinä hymyili sanoen sattuuhan noita, muutkin hymyilivät, sitten jo minäkin hymyilin. Vieläkin ajattelen, tiesivätkö muut olinko paukun päästänyt minä vai se mummo. Ens kesänä sitte vasta matkustan spåralla !


      • mutta muut
        spårassa kirjoitti:

        Ajelin aamulla spåralla , siinä tungoksessa sitten JYSÄHTI kunnon pieru,
        taputin vieressä olevaa mummoa olkapäälle ja lohduttelin , Älä välitä, ei kukaan tiedä olitko se sinä vai minä.
        Mummo siinä hymyili sanoen sattuuhan noita, muutkin hymyilivät, sitten jo minäkin hymyilin. Vieläkin ajattelen, tiesivätkö muut olinko paukun päästänyt minä vai se mummo. Ens kesänä sitte vasta matkustan spåralla !

        isäpuoleni päästi kaupan kassalla kanssa mojon pierun hajujen kera ja teki sitten fiksut,kääntyi katsomaan takana olevaa asiakasta halveksien.Ja takana olevahan lehahti punaiseksi.


    • limiittiloppui

      oli pitkä kokous joku iltapäivä ja pienen paussin aikana nostin kädet ylös venytelläkseni, niin eiköhän siinä samassa rentoutunut sulkijalihas vähän liikaa ja "pröött"...

      hävetyksen määrää ei voi liioitella

    • pöllöloakso

      Joku vuosi sitten television uutisten lukijalta kuului hento mutta selvästi kuulunut pieru. Moneen päivään ei häntä sitten lähetyksessä näkynytkään, olikohan sattumaa. VOi kuvitella paljonko ko. naista hävettikään :)

    • Pantteri

      Joo tulee mieleen rippikoulu!
      Oli hiljainen rippikoulussa hetki ennen nukkumaan menoa
      ja rukoilimme siinä huoneessa kynttilän valossa,oli aivan hiljaista.Sitten mulla rupes mahassa kiertämään ja tiesin että kohta tulee..

      yritin päästää vain hiljaisen tuhnun..mutta parketti lattiaa vasten paukahti sellainen POMMI,että kaikki rupesivat nauramaan!:) Oli siinä papillakin naurussa pidättämista!Meinaan että kyllä hävetti aivan kamalasti!..mutta nyt asia naurattaa:):)heh heh

      • lonely rider-85

        on mullekkin sattunut riparilla. Oli nukkumaan meno aika ja yövahti kierti siinä käytävillä. Mä olin kahen kaverin kanssa kämpässä ja ajettiin paskaa mikä kerettiin. Pappihan tuli ovelle sitten yhtäkkiä ja sanoi: pojat tuulettakaa aamulla tämä huone haisee aika pahalle.


      • Anonyymi
        lonely rider-85 kirjoitti:

        on mullekkin sattunut riparilla. Oli nukkumaan meno aika ja yövahti kierti siinä käytävillä. Mä olin kahen kaverin kanssa kämpässä ja ajettiin paskaa mikä kerettiin. Pappihan tuli ovelle sitten yhtäkkiä ja sanoi: pojat tuulettakaa aamulla tämä huone haisee aika pahalle.

        Mullekin sattui riparilla. Suoraan papin suuhun. Ripulijörbelöt.


    • potilas 4493

      Meiltä ei päässyt mutta yhdeltä asiakkaalta pääsi istuessani terveyskeskuksen odotushuoneessa vuoroa odottelemassa. Meni yhtäkkiä vaikean näköiseksi, nousi rientääkseen vessaan ja samalla paukahti. ToivottavastI ei mennyt housuun :)

    • leijailia

      Kerran työhönotto haastattelussa jännitti liikaa enkä voinut estää kun pieni hiljainen pieru karkasi, tietenkin vielä sitäkin hiljaisemmalla hetkellä. En saanut töitä, syystä en ole niin varma

    • ketjureaktio

      Ihan vähän aikaa sitten laivalla sattui ihan kauhutarina. Ruoka- sekä juomavalio oli ollut sitä normaalia ylenpalttista, niinkuin laivalla kuuluukin. Olin yksin viinakaupassa ja päästin sellaisen hiljaisen. Jotenkin se ei ensin haissut, menin sitten kassalle. Katsoin kassapoikaa, että onpas poika juhlinut, kun on naama ihan vihreä. Sitten tajusin, että se myrkkypilvi oli leijunut sen luo ja itsekin jo haistoin. Kassa rahasti minut nopeasti hengittämättä, tavaroita paiskoen ja syöksyi sitten pois. Ilmeisesti oksentamaan. Minä vilkuilin ympärilleni kummastuneena, että onpas karmea haju. En kertonut edes hyttikavereilleni.

    • Vihtori

      Lentokenttätaksissa, tietenkin heti alkumatkasta pääsi vinkuva turahdus ja seurassa useita ventovieraita. Jäin pois huomattavasti aikaisemmin kuin oli tarkoitus. Poistuessa vielä pääsi yksi äänetön. Kyllä hävetti .

    • yks kaks kol

      Opetin kauan sitten liikuntoa ja taisi olla jotain rytmistä tanssia tai sellaista, kun näytin että askel askel hyppy, niin eikö vain siinä hypyn kohdalla pärissyt oikein äänekkäästi. Eniten vaivasi että kukaan ei paljastanut huomanneensa mitään....

      • hyviä tarinoita

        Olisi varmaan ollut kevennysrepliikki paikallan, "NO NIIN, hienosti hyppelitte, mutta liittäkäähän vielä ÄÄNIEFEKTITKIN MUKAAN!


    • rikat on

      Paskakuskin hommissa oltiin ja yhdellä hienostoalueella nostin roskapönttöä niin eiköhän talon arvokkain rouva kävele juuri ohi. Hajun olisi vielä voinut selittää roskiksilla muttei ääntä..

    • sattui

      Hän oli säiliöautokuskina maidonkeräyshommissa. Eräänä kauniina kesäpäivänä hän peruutti taas puolitutun navetan eteen ja alkoi kiskoa imuletkua autolta maitotankille. Muutaman metrin päähän päästyään hän näki sisällä emännän, joka pierrä pamautti ja alkoi viuhtoa pyyhkeellä takanaan. Kummini meni tietysti emännän puolesta noloksi ja perääntyi autolleen kun emäntä ei ollut vielä nähnyt häntä. Minuutin odoteltuaan taas letku kainaloon ja oikein askelta tömistäen navettaa kohti. Ja kumpikin oli kuin ei mitään...

    • heheh

      kaverilleni sattui nolo tilanne jokin aika sitten. Oli ollut marketissa ja oli alkanut pierettämään ihan mahdottomasti. oli siinä jonossa pidätellyt, mutta ulkonakin oli ollut sakkia joka puolella, joten oli juoksujalkaa juossut autolle, istahtanut kyytiin ja pieraissut oikein makeasti ja huokaissut päälle. Siinä vaiheessa oli huomannut istuvansa väärässä autossa ja auton omistaja kuskin paikalta oli katsonut hieman hitaasti. Oli kuulemma nolottanut melkoisesti!

      • dimmi

        tiäksä ees kuinka vanha tuo juttu on????????


      • muillekkin
        dimmi kirjoitti:

        tiäksä ees kuinka vanha tuo juttu on????????

        Kuule kyllä niitä voi muillekkin sattua, aika yleinen moka tuo oikeastaa. Kaverini on mennýt väärään autoon, oikein lösähtänyt ja sanonut että mikä ***kele sulla kesti ja huomannut että väärä autó. Minä taas olen mennyt aitoon nopeasti kun on joutunut pidättämään pierua ja sielä sitten päästellyt mutta sattui olemaan oikea auto. mutta olisi hyvin voinut olla vääräkin. uskon että noita on tapahtunut paljonkin muille ton kaupunkilegendan jälkeen onhan siitä sentään aikaa... -.-


    • Akkani

      Kun olin naimassa emäntääni takaapäin niin emäntäni pieraisi niin kovaa orgasmin saadessaan että se tuntui mahani pohjassa asti

      • paukku -perse

        10v tyttö istui jälkiistunnossa yksin luokka huonessa ja tytöllä alkoi vatsaa vääntää ja päästi pitkän ison paukun


      • Pierut

        Siinä sitten kaksi pierua kohtasi toisensa.


    • kaasukammio

      Voitteko rakkaat ihmiset käsittää miten NOLOA on pieraista suoraan hieronnassa makaavan asiakkaan naamalle!!!

      Hämärä hoitohuone, hiljainen meren aaltojen ja lintujen liverrysten säestämä rauhoittava musiikki, nautinnollinen ylävartalohieronta, piiitkä kurottautuminen pusertelemaan taivaallisessa horroksessa makaavan asiakkaan käsivarsia ja.. äänekäs hörähtävän märkä HAISEVA pieru suoraan asiakkaan sieraimille--- heräshän se siihen, mutta ihmeesti saatiin molemmat pidettyä pokkaa loppuun asti, vaikka tiukkaa kyllä teki, molemmille..

      Rahastuksen yhteydessä mumisin katse lattiaan suunnattuna jotain anteeksipyyntöä siitä, kun oli pientä höiriötä hieronnan aikana. Oli vakkariasiakas, mutta eipä ole sen jälkeen kohta vuoteen näkynyt :(

      • kaasukammio

        Nykyääm piereksi estoitta kaikkien luotto-asiakkaiden naamalle! Syön tacoja ja chiliä ja päälle piimää!


    • 23423

      Entinen luokkakaveri pieraisi kunnon ripulit saunan lauteille leirikoulussa

    • häpäistymies

      työterveyslääkärillä pieraisin, peräpukamien tutkimisen aikana suurinpiirtein suoraa lääkärin naamalle,arvatkaa olinko nolona?

    • myöhemminalikessu

      Armeijassa oli tupatarkastus, yliluutnantti oli tarkastamassa meidän tupaa ja kaikki seisoi hiljaa asennossa. Itteä pieretti aivan tolkuttomasti ja hampaat irvessä yritin pidättää niin kauan että tarkastus päättyy.
      Olisin kestänyt loppuun mutta joku tohelo pyöritteli päätään asennossa seistessä ja yliluutnantti rääkäisi "katse paskarajaan!!" tässä kohtaa sitten repesi, aivan käsittämättömän pitkä ja kipakasti vinkuva pieru tuli ulos.

      Koko porukka alkoi vaivautuneesti hymyillä ja nauraa samoin minä itse ja mikä pahinta tämän naurun aikana piereskelin kokoajan, ei enää pystynyt pidättämään vaan kaikki tuli kerralla.
      Tämän kaiken seurauksena juostiin pihakolmio 2 kertaa ympäri koska tuvassa haisi paska...

      • kuolen nauruun

        Ei taivas mä repesin tälle! :DDDD Toi kuulostaa siltä että on totta!


      • kuolen.nauruun

        oletkos ateisti kun et pierua usko?


    • veg erhgrewc

      Kaverin kanssa oltiin lähi pubissa jossa oli vanhempi naishenkilö tukevassa humalassa, hetken kuluttua naikkonen yritti selvästi horjua kohti vessaa mutta käveli pylvästä päin ja tömähti selälleen lattialle. Viereisestä pöydästä herrasmies heti auttamaan ja koukkasi kätensä naisen kainaloitten alle ja samalla kun hän nosti Rouvaa ylös kuului oikeen kunnon naukaisu hameen alta ja miespoloisen sandaali oli juuri sopivasti hamosen alla niin siihen pötkähti iso paska pötkö ja rassukalla ei ollu edes sukkia jalassa... mies alkaa yökkimään ja pitää samalla jalkaansa koholla... ja voi kun me tytöt naurettiin, meinas mennä oluset väärään kurkkuun, piti mennä ihan pihalle rauhottumaan, oli se näky:D

    • rapatessaroiskuu

      töissä... tuli muutakin kuin pieru :)

    • tuaviz

      tuli pieru vaikken pietellytkään

    • semmoistasattuu

      Olin juuri saapunut reissulta ja menin kirjastoon varaamaan netti-aikaa. Sainkin ajan heti ja istahdin koneen ääreen. Huoneessa oli muitakin ihmisiä, pari teini-ikäistä tyttöä, yksi vanhempi rouva vieressäni ja joku keski-ikäinen mies minusta hieman kauempana. Siinä äkkiä sitten kuulin miten viesti teki tuloaan kännykkään. Ja kun tajusin että ei perhana olin unohtanut soittoääneksi aiemmin nauhoittamani oikein pitkän, pärisevän ja märän pierun, yritin peittää kännykän kaiuttimia mutta puhelin oli ihan täydellä huudolla ja kenelläkään ei taatusti jäänyt epäselväksi mistä ääni tuli. Jep hävetti kyllä aikalailla ja nauroin itsekin hiljaa tiristen tilanteen typeryydelle ja poistuin mahdollisimman pian paikalta. Enpä toiste nauhoittele edes vitsillä.

    • josselis

      Olin yläasteikäisenä uskonnon tunnilla ja vatsaani väänsi. Olin edellisenä iltana syönyt kiinalaisessa ravintolassa. Istuin tiukasti penkissä ja pidättelin hiirenhiljaisessa luokassa minkä pystyin naama punaisena, kunnes räjähti housuun megaluokan ripulipaskat... Juoksin suoraa päätä vessaan ja muistan kuinka kaavin wc paperilla ripulia housuistani pönttöön. Oli varmaan hyvät tuoksut kun palasin luokkaan hakemaan tavaroitani...

    • kakkipyllyt...

      Minulla oli antibioottikuurin takia maha sekaisin. Pieretti kovasti. Olin työmaapalaverissa alihankkijan kanssa jolla oli sama vaiva vaikken sitä tiennyt.
      En voinut pidättää vaan minulta pääsi äänekäs pieru jossa oli kosteuttakin mukana.
      Alihankkija säikähti ja siltä hutkahti paskat housuun. Helvetillinen löyhkä täytti sen pienen työmaakopin. Kumpikin oli ihan nolona. Kerrottuani kuuristani meni asia kuitenkin nauruksi kun selvisi että molempia vaivaa sama epidemia. Onneksi olimme vuosien takaisia tuttuja mutta kyllä se saatanasti hävetti.
      Aikamiehet ja paskat housuissa.

      • älä hiilly poju

        Varmaan tuo tapahtui siihen aikaan kun Tieto teki sähköisen äänestyspääte-kokeilunsa. NIIN jumalaton tunne kun paskaa valuu molemmista päistä ulos ja lopuksi vielä käyttäjäparkojenkin niskaan,


      • Anonyymi

        Pidettiin pierukisoja pihassa, kyllä hävetti kun multa tuli tuhnu, Olin kisassa vasta viides.


    • J JK

      RUOKAPÖYDÄSSÄ

    • aaa75

      Mieheni antoi suuseksiä ja pidättely ei enää auttanut vaan tuli iso pieru ihan väkisin naamalle. HUPS.

    • hhhhhiiikkk

      hups

    • IHANA SALAISUUS

      MULLE EI NOLOA PIERUA OLEKKAAN VAAN PÄINVASTOIN YRITÄN AINA ETSIÄ SEMMOISIA PAIKKOJA JOSSA PIERUNI TEKISI ITSESTÄÄN "JUHLAISAN VIERAAN" ESIM LENTOKONE ON MAINIO PAIKKA LASKEA TUHNUA LIIKKEELLE JA SAMALLA UMMISTAA SILMÄNSÄ

    • PiereskelijäD:

      Oltiin yhen kaveritytön ja kahen kaveripojan kansen pelaamassa monopolia ja yhtäkkiä päästin vahingossa aivan jumalattoman pierun D: Hitto silloi nolotti....

    • Nolottaa vieläkin...

      Olin samassa jumpassa kaverini kanssa ja nauratti kauheasti. Venyttelimme juuri kun alkoi taas naurattaa ja pieraisin aika kovaa... Koko salillinen ihmisiä kääntyi katsomaan ja osa nauroi. En sen jälkeen mennyt enää siihen jumppaan...

      • Jysähdys

        Olin kerran jumpassa, kun kaksi naista nauroi. Toiselta pääsi pieru. Ei näkynyt sitä naista enää siinä jumpassa...


    • moikkamoih

      poikaystäväni meni käymään kioskilla ja mä jäin autoon. Päästin siinä sitten lämpimikseni mojovan naukuvan rupsun ja eiköhän se helkkarin haju jääny leijumaan autoon. Yritin siinä epätoivon vimmalla löyhytellä ovea, mutta siitä mitään apua ollut. Ukko kun tuli autoon, niin tokas siihen heti että hyij @!#$, nainen on pieriny!!
      Mitään en tietysti myöntäny :)

      • salaisia kiistäjiä

        ette kyllä ikinä myönnä, se on tosi.


    • Hävettäää-ä

      Tehtiin koulussa sellaista videoa ja siinä oli aika paljo ihmisiä. Juuri yhdessä kohdassa kun kuvattiin alkoi pierettämään ja tietenkin se sitten paukahti. Kaikista nolointa siinä oli se että se pääsi videolle! :( Arvatkaa että hävetti ku ne kahto sitä aina..

      • Luulin olevani yksin

        Luulin olevani yksin wcssä työmatkalla. Yleensä en edes piere. Ruokavalio ulkomailla oli muuta kuin kotimaassa. Pieru tuli, en tukkinut ääntä kun luulin olevani yksin. Mutta viereisessä kopissa olikin yksi fiksu mies samalta reissulta, mies joka vaikutti mukavalta.. Katsoi vähän pitkään ja vältteli sitten loppumatkan minua.. Oli joku paksan unisexWC.. Harmitti vietävästi, olisi tehnyt mieli sanoa, että kuule kaveri, en piere koskaan.. Ei olisi edes uskonut, varmaan luuli että olen kovakin paukuttelija. Ja piti minua täystollona. Huohh


      • Tip tap tipetip
        Luulin olevani yksin kirjoitti:

        Luulin olevani yksin wcssä työmatkalla. Yleensä en edes piere. Ruokavalio ulkomailla oli muuta kuin kotimaassa. Pieru tuli, en tukkinut ääntä kun luulin olevani yksin. Mutta viereisessä kopissa olikin yksi fiksu mies samalta reissulta, mies joka vaikutti mukavalta.. Katsoi vähän pitkään ja vältteli sitten loppumatkan minua.. Oli joku paksan unisexWC.. Harmitti vietävästi, olisi tehnyt mieli sanoa, että kuule kaveri, en piere koskaan.. Ei olisi edes uskonut, varmaan luuli että olen kovakin paukuttelija. Ja piti minua täystollona. Huohh

        Pikkujouluaika lähestyy kovaa faarttia. Ota asia puheeksi kollegasi kanssa silloin, jossain sopivassa käänteessä.


    • 70-luvun pierutapaus

      Elettiin kultaista 70-lukua ja C-kasettien aikaa. Siihen aikaa ääniteltiin musiikkia mankasta toiseen, kun ei radiostakaan oikein tullut mitään järkevää. Kerran oltiin kaverin luona ja uusi Rubettesin levy matkasi kasetilta toiselle. Kaverin faija istui olohuoneen sohvalla jalat pöydällä samaan aikaan ja päästi yhtäkkiä aivan järjettömän pierusarjan siitä viiden metrin päästä. Mulla ja kaverilla piti pokka tasan sekunnin ja sitten räjähdettiin nauramaan. Kaverin mutsi heitti vielä moitteet päälle keittiöstä. Joka tapauksessa nämä pierut tallentui suoraan sinne musiikin sekaan ja siitäkös sen kasetin kohokohta tuli. Kelattiin vielä vuosia sen jälkeen sitä samaa kasettia ja naurettiin, kun se sarjatuli alkoi. Kaverin faija ei ollut muuten moksiskaan koko jutusta alunperinkään, naureskeli vaan.

    • Pierupylly

      Joulupukki tuli tilatusti meille ja vähän siinä yritti jutella kunnes tuli hiljainen hetki. Ajattelin viedä vähän asiaa eteenpäin ja astelin lahjojen luo ja sanoi pukille että eikös jaeta nämä. Juuri kun pukki oli vastaamassa, minulta pääsi pitkä terävä pieru.

    • prööööt

      Koulus oli koe ja maha jo valmiiks vähä vellillä. (Luultavasti koulun maukkaitten kumipottujen takia.) Jaloissa oli tavalliset farkut jotka on hieman kireät reisien ja takaliston kohdalta, ja alla tavallinen puupenkki. Pidätys oli kova mutta sitten se raja tuli vastaan ja päästin oikeen kunnon flaattukset. Kyl siinä vähä aikaa muut katteli et mikä helvetti siel pärrää mut pokka piti onneks ni ei sen kummempaa.

    • poju1995.

      istuin luokan eturivissä (9 luokalla), luokka täynnä hyvännäköisiä muijia takana... olin ainoita poikia siellä. kun huomasin että vatsaa vääntää liian rankkaa...En pieraissut mutta maha piti liian kovaa ääntä. sen äänen kuuli kyllä kauas kun se tuli luokka oli ihan hiljaa... sitä häpeän määrää, ihmettelen vielä miksei kukaan edes nauranut siitä asiasta ;DDD....

    • kokemusta...

      Älkäähän nyt, pieru on kaunista ja pieru on ikuista!

    • hienopieru

      Muutama vuosi sitten innostuin thainyrkkeilystä ja kävin treeneissä. Peruskurssin jälkeen aloin käydä erään kurssikaverin kanssa kilpailijoiden sparritreeneissä/ vapaatreeneissä. Kerran sitten sparritreeneissä treenattiin potkuja ja lyöntejä. Mä otin parin potkuja ja lyöntejä vastaan ja mulla oli sellainen vatsapanssari (tyyny vyötärön päällä) ja mun piti sanoa parille aina liikke mitä se tekee. Esim. alkoukku, kyynär jne No tietenkin alkoi siinä sitten vatsassa kiertää.... Sanoin parille jossain vaiheessa "etupotku" ja kaveri tempaisi kovan potkun vatsapanssariin. Arvatkaa tuliko pieru ja kuuluva sellainen ja tietenkin tappavan lemun kanssa. Menin niin paniikkiin häpeästä etten keksinyt mitään uutta liikettä vaan toistin vaan pari kertaa "etupotku" ja kaveri potkaisi aina uudestaan panssariin ja multa vatsa tyhjeni joka potkulla...... En ole eläessäni kuollut niin paljon häpeään kuin silloin. Lopetin paikassa treenaamisen tuon jälkeen. Pahinta on se että olen nainen ja muut treeneissä oli miehiä.... Tälle on kyllä naurettu mutaa kuolen edelleen häpeään muistellessa..

      • pieruhuumoria

        Olin yläasteella 2000-luvun alussa ja meillä oli ruotsin tunti menossa aamusta. no, mulla sitten yhtäkkiä tuntui että mahassa kiertää niinku oli pieru tulossa ja yritin sitä koko ajan estää ettei se tulisi ja sit yhtäkkiä se iso paukku pääsi hajuineen ja meidän naapurin tyttö istui juuri minun takanani pulpetissaan ja joutui siirtämään pulpettiansa taakse päin. en kehdannut katsoa taakseni ja tuli sellainen olo että naapurin tyttö meni aika hiljaiseksi niin sit yks meidän luokan poika yhtäkkiä kysyi että ''mitä tapahtu? Piaraasiko joku?sitten otaksuin että naapurin tyttö nyökähti niin koko luokka alkoi nauramaan. toki,siinä hävetti ja opettajakin sanoi että ''voi voi''. Arvatkaa oliko kiva sitten olla koulussa loppupäivä. ei ollut hauskaa. ois tehnyt mieli lähteä veks koko luokasta nauramaan. loppujen lopuksi nauroin koko jutulle.


    • Kaamea kaasu!

      Tänään firman käytävällä!

      Hirveä tarve pieraista ja kun muita ei ollut käytävällä, niin annoin "paukkua!"

      Mutta heti sen jälkeen ulko-ovesta astui sihteeri sisään....

      Sihteeri ei ovesta astuessaan katsonut eteenpäin, vaan alaspäin oven kynnystä. Ehdin kuitenkin juuri astui toimistohuoneeseeni, joten hän ei nähnyt kuka käytävällä oli ollut. Sen sijaan hänelle jäi vain "viipyilevä" tuoksu merkiksi siitä että joku oli ollut juuri äskettäin käytävällä! ;)

    • pahis 2013
    • lähes naurukuolema

      Ajeltiin kaverin kanssa hampparille ja mahassa oli jo pidemmän aikaa ilma paisutellut ihan vietävästi. Kun saavuttiin mäkkärin autokaistalle puhetolpan luokse ja avasin auton ikkunan, annoin ilman vapaasti tulla.. pitkään ja äänekkäänä.. Pierusonaatin loppuessa kuului puhepömpelistä mäkkärin neidon hentoinen ääni: "anteeksi en kuullut, voisitko toistaa.." Tyttönen odotti kärsivällisesti, kylläkin ihmetellen, että saatiin naurumme lomassa tilattua jotain syötävääkin. Luukulla sitten vaan naurettiin, ja myyjäparka ei tajunnut tilanteen huvittavuudesta mitään ja sekin nauratti vielä lisää!

      • Farrrrrt

        Pierussahan on haju sitävarten jos ei sattunut kuulemaan mutta tuskin sekään tuossa tapauksessa auttoi xD


    • prutprutprut

      Mieheni prutkutteli kävellessään. Joka askeleella kuului prut. Kysyin sitten,että "Mikäs mootori tuo on" ja vastaushan tulu kuin apteekin hyllyltä " Kauramoottori". Kyllä naurettiin vedet silmissä!

    • keijjjo2
    • bsodpieru

      kerran serkun kanssa oltii koneella ja sitte tuli bsod ja revettii ja sit mä päästin tosi äänekkään pierun ja naurettii varmaa puol minuuttii!

    • pieruprinsessa

      En oikeastaan koskaan juo, mutta kerran olin siskoni kanssa alkossa päivänä, jota edelsi humaltuneena oltu ilta. Siskoni katseli viinoja, kun minua alkoi kauheasti paskattaa. Minua alkoi hihityttää, mutta oikeasti puski paniikkia koska tiesin, että tämä mikä on tulossa ei jäisi hajuttomaksi. Ja kyllä, laskin ilmoille äänettömän, mutta myrkynkatkuisen ilmaakin paksumman valtavan pierun. Sanoin siskolleni hädissäni: "Mene! Mene!" ja hätistin eteenpäin. Siskon ihmetellessä hiemurtelimme pitkin poikin liikettä, lopulta kassajonoon. Pieruvana oli ilmeisesti tullut perässä, sillä kohta alkoi ympäri alkoa kuulua, kun ihmiset yskivät epätoivoisesti... X'D

    • mäkin kuolen nauruun

      Pidän pieruhuumorista.
      Itse vietin ekaa yötä poikakaverin kans kotonani ja kuulema päästin ihan järkyttävän pierun unissani..kaveri oli aamulla yhä järkyttyny ja mä en myöntäny mitään sanoin että oot nähny unta.
      Kerran hoidin taaperoa joka makoili lattialla ja luin satua, päästin törkeen pierun lapsparka pelästyi, olin varma että alkaa peräti itkemään, vaan yllätti ja sano lisää!

      Serkku pieras hiljaisella asemalla, kun punnersi laukun kans, asema-aukio kaikui, ihmiset tuijotti..ja mä häpesin.

    • pimppipieru

      piereskelen ain pimppipieruja ku herään :))

    • Kettuuntunut

      Ku oltiin talvella lihaskunto harkoissa ja oltiin pidetty virheet rääkki treenit. No meiän piti joko tehä vatsoi tai maata kyynerpäitten varassa ja pitää jalkoi kokoajan ylhäällä millon viien millon kolmenkymmenen sentin päässä lattiasta en muista kumpaa tehtiin. Salissa kuulu vaan ähkintä ja puuskutus ja sit mä vahingossa pierasin. Tuntu et kaikki ois äännelly vähän hiljasemmin hetken. Eniten ärsyttää se mitä valkku meni sanomaan. vähän pierun jälkeen se sano "Hyvä jatkakaa vaan. TÄÄLLÄ OIKEIN KUULEE KUN LIHAKSET KEHITTYY" Mä olin vähän silleen "kettuileeks toi mulle" Se ei kai tarkottanu sitä, mut ajotus D':

      • kettuuntunut

        Anteeks kirjotus virheistä, tää lumian itse korjaus systeemi on niin peestä >.


    • sdfvsad

      Olin ollut kutsunnoissa ja käväsin viemässä niien jälkeen yhen tutun kotiinsa toiselle kylälle ku missä itse asun. Autossa haisi pieru jossian vaiheessa ja mietin että miten tuo tuossa etupenkillä kehtaa pierrä. Vata ehklä paljonkin myöhemmin hoksasin että olin kyllä itekkin saattanut pierasta. No ei ollu noloin pieru mutta vähän shit häppens silti. Ja nyt ku sit lähettiin tälle 5-vuotiaien suosikki-alalle, pylly-pieru-vessanpönttö-linjalle, niin kerrompa yhen toisenki jutun joka tuotti ja tuottaa yhä fakingmoista myötähäpeää, ja varmaan vielä enemmän möläyttäjälleen. Radiossa kerran joku mies haastatteluohjelmassa puhu lapsiperheistä jotain, niin sit ku sen piti sanoa jotain varmaan "lapsiperheet" niin eiköhän möläyttänyt "lapsiperseet". Aaaargh!
      Aattelin siinä että oo nyt helevetin tähen varovaisempi tommosten sanojen kans, sähän saat pien påedofiilin maineen jos enemmänki lapseperseistä puhelet....

    • venyttelyrentouttaa

      Oltiinpa siinä luokan kesken mukavalla kuvistunnilla, kunnes vierustoveri rupesi venyttelemään ja oikomaan selkäänsä.. No mikäs sieltä tulikaan, kuin terävä pieru joka viela terävöityi kovaa puupenkkiä vasten. Kaveri yritti epätoivosesti mun korvaan "Shh, älä kerro kellekkää, oikeesti, shh" Tokasin, että ei mun tarvi, ku ne kuuli itekki :D *hups*

    • ufhdns

      Salilla kyykätessä ylös pääsi yllättäen pieru. Oikeesti hauska tilanne.

    • Skyrben

      Mie kävin ykspäivä paskalla vessassa arvaa hävettikö ku multa piäs kunnon rasvanen pieru. Eikä sitten muuta

    • Lainattua

      Mikään ei ole tavoiteltavampaa kuin ahtaassa tilassa jossa on muita ihmisiä, päästää ilmoille Kananmunan- ja valkosipulintuoksuinen koko tilan täyttävä tuhnu. Ja katsoa itse ympärille paheksuvasti.

      -Roger switzik 1854

    • Farttisankari

      En edes kehtaa kertoa koska ehkä lukijoissa on joku joka muistaa minut. Sanotaan nyt että volumet oli kaakossa ja tilanne oli mitä hiljaisin ja pyllistelevin!
      On myös noloa jos päästää äänen joka tulkitaan ympäristössä pieruksi! Esim. nahkatuolin tai kenkien narahdus. Tekisi mieli selitellä kaikille, ja mietteliäs vaivautunut ilme vain vahvistaa pieruepäilyt! Syytön tuomitaan!!

      • Laktoosi intoleranssi

        kerran yhel leiril mua pieretti, (mua pierettää yleensä)...pierasin hiljaisela hetkellä salissa kaikkien kuullen :o viel tytön vieres...tyttö oli sillee "Hyi!” vitsi,ku nolotti! vuonna 2010 . "JAJA”


    • naurahdinääneen

      Reps!!! :D:D:D:D:D:D

    • oppilas

      Armeijassa miesten kesken ei pierut omassa tuvassa mitenkään noloja tai tavattomia olleet, mutta mutta... torstain rokkapäivä kera sinapin ja tuoreen sipulisilpun sai aikaan miulla ko iltana sellaisen hajunmuodostuksen että huonetoverini oli tulla sekopäiseksi etsiessään hajun lähdettä ilmastointikanavasta yms. Silloin kiersi semmonen legenda tai perimätieto että vanha ikäluokka jätti pahanhajuisia yllätyksiä ilmastointikanavaan ritilän taakse nuorempien kiusaksi. Kaverini sulki luonnollisimman selityksen pois sillä perusteella että "tää haju ei VOI olla ihmisestä peräisin"

      Voi että mua nyt naurattaakin tuo kaverini ku se etti rotanraatoa tai vastaavaa...jotenkin sillon pokka piti. Haju oli kyllä järkyttävä vaikka oma pieru oli.

      • 1+8

        Voin samaistua!

        Olin työssäoppijana ja jouduin käydä hirvellä ripulipaskalla (onneks olin yksin pukukopissa). Rupesin vaihtamaan vaatteita jolloin pari työkaveria tuli paikalle ja toinen niistä meni samaan vessakoppiin jossa olin just käynyt. Hän kommenttoi tullessaan ulos kopista "taas viemärit haisee"


    • romantiikan tappaja

      Vähän intiimimpi kertomus...
      Entisen tyttöystäväni kanssa suhteemme oli vielä semmoisessa ns. söpöilyasteella että pieruja ei pahemmin toisen kuullen laskettu ilmoille. Sinä päivänä vatsaani oli vääntänyt aivan mahdottomalla tavalla koko ajan, mutta pierua ei saanut jonkin takia ilmoille missään vaiheessa, edes vessassa vaikka mitenkä yritti. Sattui oikein välillä. Noh illalla päädyimme harrastamaan seksiä takaapäin -asennossa ja sitten siinä loppuhuipentumana samaan aikaan kun minä aloin saavuttamaan hekuman huippua niin jollakin keinoin sulkialihakseni ilmeisesti rentoutui sen verran voimakkaasti että pääsi elämäni edelleenkin tähän astisista pieruista kovaäänisin prötsähdys. Hävetti niin perkeleesti että kumpikaan ei oikein osannut sanoa siinä tilanteessa mitään... siinä vaan oltiin sit hiljaa jonkin aikaa ja ihmeteltiin.. Noh erohan tässä tuli, tuskin pieru vaikutti asiaan... tai mistäs minä tiedän...

    • sakee

      Kesällä ajoin eräässä firmassa ajokonetta. Koko päivän oli kiertänyt mahassa oikeen urakalla ja tuntui että kohta paukahtaa. Noh enkö samalla huomaa maanomistajan käppäilevän koneen luokse. Laskin portaat alas ja otin hänet kyytiin. Pääsin onneksi suoraa ajamaan varastopaikalle ja purkamaan kuormaa, kokoajan oli pidäteltävä että ei pieru karkaa. Kun maanomistaja oli nousemassa kopista pois niin silloin vapautui kaasulataus voimakkaan äänen ja hajun kera. Pyöräytin penkin taaksepäin koska hävetti niin paljon ja aloin etsimään pinonpäälappuja. pakko oli koppi tuulettaa sn jälkeen.

    • pieruja tuleee

      luokassa menin open ohitse.sitten tuli märkä pieru.luokka haisi ja ope piteli nenäänsä.kaikki lähtivät ulos paitsi minä jäin luokkaan.sitten kun ope tuli luokkaan niin hän näytti hamettaan.no,siinähän oli ihan hame täynnä ruskeaa lientä........................................................♥♥♥sitten olin opelle sillee et... i♥u!!

    • Paskavatkain

      Vanhojentanssiharjoituksissa nuorena päästin hiipivän kauhun ilmoille. En huomannut vieressä olevaa paria, joka alkoi nauraa sitten hetken kuluttua. Muistan myös olleeni ryhmäliikunnassa josta oli pakko lähteä pois kamalan haisemisen takia. Kyllä nolotti molemmissa.

    • pierufani

      kauhee paukku pääs koulussa!!!!

    • kokemustaon

      Parasta on ison ryhmän keskellä laskea karmiva suhnu ja lähteä itse siitä kävelemään. Vähän matkan päästä on kiva seurata miten porukan ilmeet muuttuu ja syyttävät katseet etsivät hajun aloittajaa.

      • rippe pierustin

        niinpä


    • kaasuttelija69

      Olin kurssikavereiden kanssa tutustumiskäynnillä hienossa taidegalleriassa. Siinä aikaisemmin olin syönyt lounaan, jossa olikin ilmeisesti laktoosia. Vatsaani väänteli ja sieltä kuului outoja ääniä. Yritin pidätellä, mutta eiköhän se sitten hiljaisella hetkellä päässyt! Klassisesti koetin peittää sen rykimällä, mutta eihän se mitään pelastanut...

    • pieruvävy

      Oltiin menty vaimon kanssa jo nukkumaan anopin katsellessa telkkarista jotain soopaa. Yht äkkiä anopilta pääsi valtava pieru!

      • Anonyymi

        Virittelin pierua etukäteen, kun aika tuntui kypsältä laskin verkkarit ja kävin pieremässä jämäkän ulinan naapurin postiluukusta


    • guiugiuhiu

      Möksällä vietetyn 3viikon jälkeen piti taas palata ihmisten ympäröimäksi kaupunkiin. Heitin nappikuulokkeet korville ja matkustin bussilla laitakaupungista kaupunkiin. Matkan ajan sitten ajatuksissani ja 3 erakko viikon tavoilla piereskelin yhtään ajattelematta. Kummastelin koko matkan ihmisten katseita ja vasta bussista päästyäni tajusin että tosiaan, muitakin on nyt ympärillä. Kyllä hävetti.

    • kakka kepponen

      Eräällä duunipaikalla 25 vuotta sitten piereskelin kopin täyteen kun pomot ja muut olivat poissa,no kun he tulivat koppiin takaisin kotvan kuluttua ja paska haisi vahvasti ja pystyin vaivoin pitämään pokkani hyvin,kysyi pomo multa että "ooksä pierassu",niin sanoin että en tietenkään ole ja kotvan päästä tuli tuotantopäällikkö ja haisteli myös outoa lemua,sitten päättelivät porukalla että sihteeri haisee paskalle kun on aiemminkin haissut...nais-sihteeri sai syyt niskoilleen ja mä pääsin pälkähästä.

      PS: Se sihteeri piereskeli kyllä usein ja haisi ihan järkyttävästi.

      • skfskljfsjdk

        Joku olisi sytyttänyt tupakan niin koppi olisi lentänyt säpäleinä ilmaan :D Vai oliko seos kenties jo liian rikas syttyäkseen...


    • 17+1=18

      Olin eräälä maitotilalla , pesemässä maito säiliötä ja satuin , ajatuksissani, päästämään tosi pahan hajuisen tuhnun josta olin ylpeä , jonkun muutamien kymmenien sekunttien ajan. Mutta pahaksi onneksi sattui emäntä ilmestymään siihen ovensuuhun. Minä joka olen puheliasta sorttia veti hiliaseksi. Mutta ilmeestä näki jotta hänelläkin toimi haju aisti.

    • tyttö

      kävi nolosti messukeskuksessa tarkastajalle lippu antaessa pääsi samaan aikaan hirveä kova ääninen pieru mini hameem alta.lähdin äkkiä eteen päin

      • Vello

        Voin lohdutukseksi sanoa että Messukeskuksen aulassa on yleensä sellainen hälinä ja hulina, että ei siellä kovakaan pieraisu kuulu, edes lähistöllä oleville.

        Mutta toisaalta, haisun kanssa on toinen juttu; voi olla että lipuntarkastaja-parka joutui nyrpistelemään nenäänsä jälkeesi. Toisaalta, voihan olla että hajukaasut kulkeutuivat minisi alla muutamana askeleen päähän lipuntarkastajasta.


      • Anonyymi
        Vello kirjoitti:

        Voin lohdutukseksi sanoa että Messukeskuksen aulassa on yleensä sellainen hälinä ja hulina, että ei siellä kovakaan pieraisu kuulu, edes lähistöllä oleville.

        Mutta toisaalta, haisun kanssa on toinen juttu; voi olla että lipuntarkastaja-parka joutui nyrpistelemään nenäänsä jälkeesi. Toisaalta, voihan olla että hajukaasut kulkeutuivat minisi alla muutamana askeleen päähän lipuntarkastajasta.

        Kerran pierasin oi maamme sävelmällä hirvittävän ulvaisun!!!!


    • syyttömänä tuomittu

      Poikani aiheutti pierullaan minulle äärimmäisen nolon tilanteen kaupassa. Hän oli aina pitkästyy ostoksilla ja haluaisi lähteä pois parin minuutin jälkeen. Poika seisoskeli kaumpana, kun olin hyllyn luona tutkimassa tavaroita. Saman hyllyn luo tuli vanhempi pariskunta. Eiköhän poikani ilmaantunut väliimme vanhemman pariskunnan huomaamatta ja päästi "Silent Killerin", hiljaisen tuhnun, joka haisi tosi pahasti. Ilmoja päästeltyään poika hipsi pois muina miehinä, pariskunnan huomaamatta. Hajun levitessä vanhempi pariskunta alkoi nuuhkia sieraimet väristen ilmaa ja voitte kuvitella mitä katseita sain osakseni.

      • Säkylä 2008

        Usein tuollainen "Silent Killerien" vaivihkainen laukominen opitaan Intti-aikana (missä se on yleistä hupia). Onko poikanne mahdollisesti kertonut harrastaneensa jotain tuon suuntaisita "jekkuilua" jo asevelevollisuutta suorittaessaan?


      • Anonyymi
        Säkylä 2008 kirjoitti:

        Usein tuollainen "Silent Killerien" vaivihkainen laukominen opitaan Intti-aikana (missä se on yleistä hupia). Onko poikanne mahdollisesti kertonut harrastaneensa jotain tuon suuntaisita "jekkuilua" jo asevelevollisuutta suorittaessaan?

        Siis aselevollisuuttaan! Nyt poika on himpun yli 40 v.


    • 1+18

      Yleisellä paikalla kun pamauttaa järkyttävän kovaäänisen paskan ja katsoo vieressä olevaa vihaisesti samalla pyörittäen päätä. Avot

    • Kirkkohaisuli

      Päästin lapseni ristiäisissä tänään aivan järkyttävän pierun, siis aivan järkyttävän pierun. Siinä papin vieressä. Pieru kesti 14 sekuntia! Haju oli kanssa sen mukainen. Siinä vaiheessa teki mieli jo hypätä vaikka maata kiertävälle radalle. Ihan yhtäkkiä tärähti. Kyllä pappi ja vieraat ja kummit siinä vieressä tuijotti hitaasti mutta hartaasti ja pitkään. Meikäläinen aivan nolona että joo jatketaan... Haluan unohtaa ikuisesti tuon 14 sekuntia elämästäni. Kuitenkin lapseni sai nimen siinä järkyttävässä ...kan katkussa. P.S. Vanhemmat ovat todella pettyneitä minuun. Ymmärrän sen, oma vika. Päätin että en halua enään lapsia, että ei käy näin enää toiste. Ei muutakun leuka pystyyn ja kohti uusia nöyryytyksiä.

      • Huumorin kukka

        Ottiko kukaan videoo? Laita linkki, olis kiva nähdä. Blurraa vaikka naamat jos tarvis


    • kauan sitten

      joskus yläasteaijoilla muisttaakseni liikuntatunnilla kun oli rentoutus, tunnin lopulla kun oli hiljaista...päästin kamalan märkäpierun, siinä vaiheessa kyllä hävetti.... muita nauratti.

    • ex urheilija

      Ei taia olla noloakaan, mutta urheiluleirityksissä Kuortaneella oli semmoinen harjoitus missä selällään maaten ponnistettiin valmentajaa vasten yhden jalan kyykkyjä... mulla hätä ja kuuluva pieru pääsi. Tyttöjä samassa ryhmässä ja jalan vastuksena silloinen 100m suomenennätysmies Kari Rajamäki. Hän totesi vain että anna tulla vaan. Harjoitusta ei keskeytetty vähän takia.

      • lähtölaukaus

        Taidat sekoittaa poliitikko Rajamäen ja pikajuoksija Antti Rajamäen.


      • Kolkkapoika
        lähtölaukaus kirjoitti:

        Taidat sekoittaa poliitikko Rajamäen ja pikajuoksija Antti Rajamäen.

        Niin kansanedustaja Rajamäeltä tulee ennemminkin aivopieruja.


    • pierut naurattaa

      Pari kertaa toisten pierut on aiheuttaneet tilanteen että olisin toivonut voivani muuttua näkymättömäksi tai poistua paikalta mutta kun ei voinut niin oli pakko pidätellä naurua. Esim. olin jonottamassa terveyskeskuksessa lääkärille kun joku potilas käytävällä päästi aivan kauhean pierun ja enhän minä voinut siitä mihinkään lähteä kun kohta oli oma vuoro lääkärille :D
      En kehdannut siinä muiden nähden odotusaulassa rueta nauramaankaan joten itsehillintä joutui koetukselle.

    • paskakeisarintuotokset

      Kerran HIEMAN maitoproteiinia ja muita laksatiivejä sisältänyttä uutta lisäravinnetta nauttineena, totesin että ei tässä VIELÄ vatsaa väännä. Noh eipä aikaakaan, niin oli pakki niin sekaisin ettei mitään rajaa. Menin vessan täysistunnolle ja välillä kuulosti kun anaalissa olis automaattiase ja välillä tuli ilmaa niin että kuulosti hirnetilta. Ei tarvinnu edes ajatella pierua, niin johan sontaa roiskui ympäri pönttöä. Tuntui kuin perseessä olisi räjähtänyt pitkän kantaman ohjus, jonka jälkeen olin varma että kuolen. Yhtäkkiä se kaikki oli ohi ja olin tulla uskoon kaiken tämän jälkeen. Tuntia myöhemmin tyttöystäväni saapui paikalle ja katsoimme leffaa. Yhtäkkiä olimme ilman vaatteita ja tadaa! Raivokas paneminen alkoi. Yhtäkkiä kaiken sen ähellyksen ja urheilun aikana tajusin, että ei saatana! Vääntää niin perkeleesti.. Tunsin kuinka se pitkän kantaman ohjus saapuu ujeltaen ja samantien nousin ylös ja paskansin valehtelematta litran napalmia tyttöystäväni päälle. Akka kiljuu ja huutaa, joka paikassa on paskaa ja voi luoja.. Perseeni räjähti ja tällä kertaa ei saapunut tavallinen taistelukärki, vaan atomipommi. Kuului pörähdys ja räjähdys. Paskaa lensi joka paikkaan ja makasin naama paskassa lattialla ja samalla perseestäni lensi paskaa metrin kaaressa pitkin olohuonetta. Muija liukastui tähän napalmisotkuun ja ryömi paskaisena karkuun samalla kiljuen. En enää nähnyt tyttöystävääni ja hän jätti minut. Enkä sen jälkeen olekkaan tavannut oikestaan ketään naista eroottisissa, tai vähemmän eroottisissa merkeissä. Kaikki välttelevät minua ja jouduin muuttamaan pois paikkakunnalta. Sain myös nimen "Paskatykki" ja joskus minua kutsutaan "paskakeisariksi" elämä on paskaa ja shit happens..

    • Karvakulli007

      Itse kun syön vähän sitä sun tätä tullu syötyä ni tuli hotellin lippu aulassa semmonen uraani 235, mätämuna, homekassiperse, lehmänpersejuusto, 40''LED HD TV, ruikuli, skeittilauta, naapurin koira, naapurin auto, naapurin vaimo pieru. Samalla ne paskat rojahti housuun :)

    • pumppa

      Kerran heräsin omaan pieruuni. Hävetti niin etten kehdannut kolmeen päivään katsoa itseäni peilistä.

    • Hävettää

      Pieraisin hetki sitten. Kyllä hävettää.

      • nolottilanteet

        Kyl se hävettää, kun on "Korostan" hiljasessa pöytäseurassa ja ite lähen lisää santsaamaan ja semmonen narahus pääsee ilmoille, johon sanon oho, ja kukaan muu ei mitään. Jatkossa jos tulee vastaava, ni parempi vissiin sanoo, et sori siitä ja enskerran pierasen nenälle ja kusen silmään. olenhan kokoomuksen miehiä


    • Tämä pieru ei ole minun. Oltiin yhdessä ryhmässä vuosia sitten. Taukojumpassa eräältä pääsi kimakka pitkä pamaus, ja minä olin onneksi kaukana siitä. Nautin tilanteesta täysillä, koska se pierun päästäjä oli juuri kohdellut ja puhutellut minua ylimielisesti.

    • Pjaskanen

      Kerran työharjoittelussa meni maha sekasin ja vetäsin kunnon ripulit pukkarien vessassa.. Eiköhän sinne menny siivooja hetken päästä ja kuulin kunnon yökkäykset. Kyllä huvitti.

      Muutenki monesti paskat lorahtanu pierressä housuun, kiitos suolistosairauden oireiluvaiheiden.

    • säälikää

      Aspa tilanteessa pääsi pieru. Mulle ei ollut vielä koskaan käyny niin joten järkytyin niin valtavasti että en ees reagoinu siihen mitenkään. En kuitenkaan kehdannut katsoa asiakasta, tuijotin vaan tuotetta jota olin ojentamassa. Jatkoin puhumista ilmeenkään värähtämättä. En tiedä mikä asiakkaan ilme oli enkä halua tietää. Se oli niin selkeä ääninen ja kuuluva. Ei herranjumala.. ja kaikista pahinta oli että en edes tiennyt että pierettää. Se vaan tuli, ILMAN tunnetta että tarvii pieraista.

      Taustatietoa: kärsin ärtyneestä suolesta. Maha turpoaa kaikesta ja suolessa muodostuu ilmaa enemmän ku laki sallii. Pierettää TODELLA usein, ihan sama onko kotona vai kaupassa. Kaikista vaikeinhan se on kun kaupassa tms julkisella paikalla jossa kuulevia korvia on..

    • PutpuMaster

      Paras viestiketju mitä olen lukenut pitkiin aikoihin. Nauroin vatsa kippurassa näille jutuille.

      En täysin kyllä ymmärrä että miten voi vahinkopieru hävettää jotakuta niin paljon että pitää sen takia lopettaa jumpassa tms. harrastuksessa käyminen? Kaasun muodostuminen ja sen ulos päästäminen ovat todella luonnollisia ja normaaleita asioita.

      Siitähän saa muuten itselleen ja kanssa ihmisille myös takuuvarmat naurut jos julkisilla paikoilla päräyttää rohkeasti menemään niin kovan pierun kun pyllystä vaan suinkin lähtee.

      Tästä tulikin mieleen että yksissä brassijujutsu treeneissä missä oltiin vaimon kanssa, ni päräytin siellä tahalleni kesken painia oikein kovan pierun ilmoille ja kaikkia vaan nauratti. Jatkoin siellä seurassa käymistä vielä senkin jälkeenkin ja ihme kyllä kukaan ei ole toistaiseksi näyttänyt välttelevän mun kanssa painimista. Mitään haittaa tästä ei siis ole ollut, joten kehoitan teitä muitakin piereskelemään ihan rohkeasti siellä koulun, harrastuksien ja työn parissa!

      http://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/04/08/piereskely-laheisen-ystavyyden-merkki

      http://www.hs.fi/hyvinvointi/a1406087408761

      http://www.voice.fi/terveys-ja-hyvinvointi/hyvia-uutisia-paukkupyllyille-piereskely-on-merkki-hyvasta-terveydesta-66092

      Olen itse kärsinyt about 10-vuotta kroonisista vatsavaivoista ja sen parhaimpia puolia (ainoita hyviä puolia siis) on nimenomaan ylenpalttinen piereskely. Ei se nyt aina niin mukavaa ole mutta kyllä sitä tulee monta kertaa hyödynnettyä ihan viihdetarkoituksissa.

      Vielä silloin kun asuin kotona niin nautin siitä suunnattomasti kun sain kiusata pikkusiskoa päräyttämällä ilmoille kamalan hajuisia tuhnuja, ja niitä kyllä tulikin kun join siihen aikaan paljon heraprotskusta tehtyjä palkkareita. Sisko kun sattui olemaan tosi herkkä kaikille hajuille niin voitte vaan kuvitella miten ärsyttävää piereskeleminen oli hänen mielestään. Ai näitä ihania muistoja nuoruudesta.

      Tarpeeksi monta vuotta kun piereskelin niin opin käyttämään pieruja myös musikaalisiin tarkoituksiin, soittelemalla pierulla erillaisia rytmejä vaimoni iloksi. Melodioita en osaa vielä pierulla tosin soittaa. Nyt on vaimokin alkanut soittaa omia rytmejään ja kyllä meitä naurattaa.

      Toinen meidän koirista tulee aina välillä nukkumaan mun kanssa saman peiton alle. Jos satun silloin pieraisemaan, niin se tulee hetken päästä pois sieltä peiton alta ja katsoo mua oikein loukkaantuneen näköisenä, sitten se löntystelee toiseen huoneeseen hengittämään raikkaampaa ilmaa. Toinen koirista taas, joka on siis vähän höppänämpi yksilö, juoksi hiljattain parin metrin päästä luokseni haistelemaan kun sattui kuulemaan että juuri pieraisin. Ilmeisesti siis tykkää mun pierun hajuista.

      Joskus jos haluan kiusata vaimoani julkisilla paikoilla niin päräytän vaikka ruokakaupassa oikein kuuluvan pierun niin tulee mukavasti vauhtia siihen shoppailuun. Tottakai päästelen välillä lisäksi esim. kaupan jonossa tai hississä myös"silent killereitä".

      Ainoa oikeasti hävettävä pieruun liittyvä muisto on kun kerran kaupungilla ollessani piti mennä kaverin kanssa syömään. Suunnitelmat estyivät sillä kertaa kun pienen paukun mukana housuihin tuli aimo annos ripulia. Siinä jäi syömiset väliin kun tuli kiire kotiin kalsareita vaihtamaan, ja kyllä nolotti ja harmitti haista paskalla koko junamatka. Tästä muuten kun kerroin aikoinaan arvauskeskuksessa niin se naislääkäri joutui nähdä oikein vaivaa että sai hädin tuskin pinnisteltyä ja pidäteltyä nauruaan. Joten eipä tämäkään niin vakava juttu ollut loppupeleissä, hyvä mieli tästä tuli ainakin yhdelle ihmisellä.

      Pieru on siis kaiken muun lisäksi myös erittäin edullinen, monipuolinen ja universaali tapa ilahduttaa kanssaihmisiä, sitä ei kannata unohtaa!

      Tähän loppuun vielä
      Meillä on vaimon kanssa muutama pieruun liittyvä sääntökin:

      1. Silloin kun ollaan syömässä niin silloin ei piereskellä.
      2. Silloin kun ollaan saunassa niin silloin ei piereskellä.
      3. Tämä on kirjoittamaton sääntö mutta silloin kun ollaan... no, tämän voi jokainen itse päätellä.

    • upppp

      .......

    • pierupetterin

      Urheiluliikkeessä pieraisin äänekkäästi kun myyjätyttö oli 2 metrin päässä. Naistenosaston kulmilla oli, ja oli siinä pari muutakin asiakasta lähellä. Mutta kaikkihan pieree ja paskoo.

      • 2016rapamylly

        Kerran töissä myös pieraisin, mutta tällä kertaa oikein ajatuksen kanssa "nytpä pieraista päräytän", mutta sen jälkeen katsoin taakse niin olikin yks toinen työntekijä kävellyt metrin päähän selän taakse jotain pöydän tavaroita katselemaan. Lähti vain mitään sanomatta pois.


    • OulunPolliisi

      Mä teen aina silleen, kun lähen linikast tai junast, ni pierasen 15 sekundia ennen kun ovi aukee. Kunnon leija proletaareille. Sieraimet ruskeina sitten kustannuspaikallaan kaivelevat paskaknöölejä korvista ja hampaiden väleistä, mut menee mullakin kalsarit pesuun, kun tulee jarrutusjälkee sevverta. Hyvä leija yleensä irtoo.

    • uppp

      ....

    • nolo-paukku

      nostin tavaraa kaupassa alahyllyltä. pyllistäessä pääsi aivan kamala pieru yhtä miesasiakasta päin, minihameen lepattaessa. hajukin oli aivan hirvittävä. jouduin poistumaan punastellen paikalta. nainen 25v.

    • Kaasukuningas

      Entisen työnantajan palveluksessa kuntotesteissä, tehtiin vatsalihaksia, kun tuli sellainen kunnon soundi hanurista, kaikki muut nauroivat katketakseen, paitsi yksi vähän huonommalla huumorintajulla varustettu "työkaveri" sai hirveen kohtauksen, vaati vatsalihastestiä uudestaan, kun olin pilannut hänen mielestä koko suorituksen!

      • kohtalotoveri1

        Mulle käyny ihan vastaava tilanne, paitsi se kundi meinas tulla ihan oikeesti silmille, tilanne laukes kun se sai sit uuden mahdollisuude, mutta kuka pierua pidättää sillä on muutakin salattavaa!


    • gasmachine

      No ei tämäkään huono ole, panohommissa juuri , kun lasti oli saatettu vapaaksi, tyhjeni myös peräsuoli ylimääräisestä kaasusta, ai vähänkö hävetti?!

    • ilmanpilaaja

      Tämä tapaus kävi yli kymmenen vuotta sitteen, mutta aika moni vielä muistaa, eli olimme baarin katetulla ulkoterassilla, minä laski hiljaisen kostajan ilmoille, pöydän halkaisija oli n.3metriä ja toisella puolella oleva tyyppi huomasi ekana, että kuka vtu on laskenu tän hajusen kaasun, ylpeänä tunnustin tilanteen!

    • Gasmachine

      Itselle kävi edellisen työpaikan lihaskunto testissä vatsalihaksia tehdessä, pääsi ihan sika kova Pieru siinä ylöspuristaessa, kaikilla oli aika hauskaa mun kustannuksella, paitsi yhdellä tiukkapipolla, huusi kuin palosireeni, että pilasin koko suorituksen, ja tuntuu että sen äijän koko loppu päivän!

    • Anonyymi

      Multa ei kyllä onnistu mikään hiljaisen suhupierun päästö, aina pärisee :D
      Yleisessä vessassakaan ei kehtaisi töräytellä täysillä ettei herkimmät viereisissä looseissa rupea itkemään mutta aina kun yrittää suhuna laskea niin alkaa töristä "pfffprrääät!" Pari kertaa voi yrittää vaimeana, ikäänkuin varoituksena siitä mitä on tulossa ja sitten töräyttää täysillä loput ilmat pois xD
      PRÄÄÄÄTT!

    • Anonyymi

      Yläasteella ruotsin tunnilla istuin pulpettiin ja mahaa alkoi kiertämään. Pieraisin kovaan ääneen paukun ja takanani oli naapurini tyttö joka asui talomme toisella puolen peltoa. Hän välittömästi siirtyi taaemmaksi ja joku poika kysyi näin että Mitä tapahtu, piaraasiko joku? Naapuri tähän nyökytti ja poika alkoi nauramaan. Kyllä hävetti mutta 18v myöhemmin jo naurattaa koko juttu.

      • Anonyymi

        Miulla tulee yleensä pieru varren kanssa. Siinä sitä onkin toimittamista.

        T: Ikioma kakkatuusanne


    • Anonyymi

      kannattaa vähän katsoa ympärilleen ja varautua esimerkiksi nurkan takaa käveleviin yllätyksiin, jos pieree äänekkäästi ja julkisesti.

    • Anonyymi

      Yskimällä tuo on paras :DDDD

    • Anonyymi

      myöskin pieraisin lääkärissä peräsuolta tutkittaessa

    • Anonyymi

      Kauan sitten nakkikioskilla humaltuneet miehet jonossa piereskelivät syömistä odotellessa jokainen vuorollaan.viimeinen tässä porukassa kans ja töräytti kunnolla ja paska housuun.kaveri punaisena ja toisena,muilla tosi hauskaa.tapahtumaa kutsuttiin sen jälkeen tämän housuun tekijän sukunimellä.

    • Anonyymi

      Itse pieraisin lindexsin sovitus koppiin. Oli aika kova ruuhka. Päästin pari hiljaista pahan hajuista. Kun tulin ulos kopista päästin vielä vahingossa yhden äänettömän myrkyn. Koppiin meni aivan hitsin kaunis leidi ( olen tyttö ) . Ei kyllä muuten kiva mutta ihan joku missi. Hän päästi mun ohi kävellessään sellaiset tuhnut että hyi hitto.( Nolotti)

    • Anonyymi

      ei pieraiseminen välltämättä ole nolo juttu. Kun pieraiset kuuluvasti ja pitkään olet hetken ajan maailman kuningas. Dominoit tilaa ja paikkaa. Aikakin pysähtyy.

    • Anonyymi

      Kun oltiin kaupungilla äidilleni tuli kova kakkahätä, mutta kauppakeskus oli suljettu aikaisin koronan takia. Odotettiin bussia, ja siltä pääsi pieru. Se sanoi tiukkana"voi hemmetin korona"! On se kova paikka, kun meinaa tulla kakka housuun.

      • Anonyymi

        Mieti nyt, olet aikuinen nainen ja mahassa möyryää ja pierettää etkä pääse vessaan. Olet seurassa julkisella paikalla ja pelkäät, että se pääsee pikkuhousuihisi. Pohdit miten selviät bussilta kotiin kakkahädässäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti nyt, olet aikuinen nainen ja mahassa möyryää ja pierettää etkä pääse vessaan. Olet seurassa julkisella paikalla ja pelkäät, että se pääsee pikkuhousuihisi. Pohdit miten selviät bussilta kotiin kakkahädässäsi.

        Herrasmies pierijä Pieree kauppakeskuksessa kemikalio-osastolla, jotta Lemu ei haise


    • Anonyymi

      Voi kumpa keksittäisiin sellanen pilleri et voisi päättäää mihin aikaan pierasisi mitä jos kaikki haluisi siihen samaan aikaan tuhunutella , kuuluiskohan se ameriikassa asti ja hitsi mitkä tuoksut.

    • Anonyymi

      Päästin pitkän pierun tullijonossa. Miamissa. Jännitti lentoonlähtö
      vielä paluulennolla.

      Ohiajoi juuri iso golfkärri jossa henkilökuntaa piti sihisevää ääntä kun oli sähköinen.

      takanaolleet suomalaiset valitti Miamin lentokentän (tai tuon kärrin) haisevan mentaanille kun jatkoi hätäkaasun laskua. "Ompas tääl Jenkeissä aina kova paskamärinä" valitti eräskin

      • Anonyymi

        Pierin Prismassa ja huusin samalla.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pieraisin kaupassa!!!

      • Anonyymi

        Huusitko samalla??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huusitko samalla??

        Voisiko joku auttaa?

        Onko puolisoni tullut riippuvaiseksi omasta pierunkärystään, vai mistähän on kyse? Appaa päivällä kitaansa sellaista ruokaa, joka tuottaa kamalat metaanipäästöt. Ihan palaneelta sisuskumilta löyhkää. Illalla pelmuttelee peittoa sitten. Olen huolestuneena seurannut tilanteen kehittymistä.

        – Nimimerkki Kestokyky koetuksella


    • Anonyymi

      Pieru avartaa kosmosta!!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itselle ei mitään kovin noloa ole vielä sattunut pieru rintamalla, jotain pikkuvinkuja, mitä kukaan ole niin kovin noteerannut. Ollessani kerran etelässä otin rannalla aurinkoa ja vieressä oli vanhempi, oikein tyylikäs nainen bikineissään ottamassa kaanssa aurinkoa. Hänellä oli tyylitajua pieremisessäkin, hän nosti aina jalkaansa ja päräytti kunnon pierun ja jatkoi muina naisina kirjansa lukemista. Tämä tapahtui moneen kertaan, kaikki tapahtui kuin harkiten ja hyvin tyylikkäällä tavalla :)

    • Anonyymi

      Vaikka pieru on luonnollinen asia ja kaasu täysin harmitonta, voi sen aiheuttama kirkerä haju joskus nostattaa tunteita ja jopa oksettaa. Vinkkejä miten saa pierunhajun pois: https://www.liekkipieru.fi/artikkeli/miten-saada-pierun-haju-pois

      Paras konsti: Jos aiemmat vinkit ole auttaneet, niin juo vaikka partavesi pullo, niin ihmiset juoksee perässä ja huutaa pierase uudelleen. Toiminnasta ei takuita, mutta kuulostaa hyvältä.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1960
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      139
      1373
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1039
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      982
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      947
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      116
      933
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      771
    Aihe