Inhimillisyys

11plus5

Miksi vanhat ihmiset ovat ihmimillisiä ja nuoret eivät? Nuoret saavat kaiken kukkuraksi rahaa vielä epäinhimillisyyteen vanhemmilta. Jotain on tässä yhteiskunnassa väärin.

8

478

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perustelujakaipaan

      Vanhat ovat inhimillisiä? Todisteet pöytään! :)

      • 100vuotta

        Vanhat siis mitä ikäluokkaa sillä haetaan? Mutta kyllä joo jos esim. on vanhempi ja vanhemman vanhempi on vielä vanhempi. Asiat ei ole aina ollut hyvin, eikä ne ole vieläkään. Minä sanoisin näin että vanhat, ikääntyneet näkee kuoleman ihan eri tavalla kuin 30-40 vuotias yritteliäs nuori, elämänsä alussa. Kuolema ei pelota vanhoja ja siksi sen älyäminen on vahvinta ja inhimillistä. Aina antaa sijaa nuoremmille ja vahvemmille. Mikä tässä on pelottavaa) Me kaikki vanhenemme ja kuolemme. Se nyt vaan on faktaa. Totuuden tajuaminen on inhimillistä.


    • vanhajaviisas

      Elämää nähneenä ei voi tuomita, kaikkea on nähty ja koettu. Elämä opettaa.

    • BatmanRules

      LOL mä oon vaan paras OMG LOL

    • eräs_mies_

      Ehkä entisaikaan opittiin oikeasti sosiaalisiksi, nyt opitaan seurustelemaan vain koneiden kanssa / niiden välityksellä?

      Tämmöinen on minun havaintomaailmani.

      • Anonyymi

        Minunkin käsitys on suoraan lainattua Jim 15.9. 22.Arman Pohjantähden Alla: Some Vieroittaa Ihmiset Todellisesta Elämästä! Some F.B. Eletään Kuplassa.Kun aikuisteen Lasten Vanhemat Löysivät F.B. Aikuiset lapset siirtyivät instagram.Nyt Ne lapsetkin on 40-60vuoteen .Vanhemmat heidän varsinkin naiset elää elämää F.B.Sosiaalista kanssa käymistä ei ole.Kaikki kontakti tapahtuu älypuhelimen ja ilmaisten pika viestejen välityksillä. Sanalla Kiire.Vaikka ei ole työ elämässä olitiin sitten pois työstä syystä tai toisesta tai eläkeellä..On ihania empatisia vanhuksia,joiden pää ei mennyt muistisairaudelle..On muisti sairauden alettua ilkeitä vanhuksi. Nissä miehet lepposia naiset ilkeitä. 2 ystäväni joista toinen elämässäni 16 v. Toinen 18 v. Kuoivat lopulta naiset alzmer tautin.Se oli sinä hirveätä yksin ystävänä.Olivat naisia.Mikään ei rittänyt.Siti kuljin sen matkan ystävänä.Ilman tukea.Sen otti lähiomainen ,mutta hoiti heihin yhteyden puhelin kiire nimellä.Mukana tuossa 5vuotaa oli 1 mies sukulainen, kuoli kanssa muistisairaus mutta oli kiltti.% vuotta kuljin hänen matkassa kun vaimo ei häntä jaksanut.Kun nitä 3 ihminen ei jaksa.Syö ihmistä .Päätin jäivät viimeisiksi.Jos joku sanoo on alzmeri .otan jalat alle.Entistä napuria vuosikymenien takaa, ulkilin kesällä vanha nainen.Joka ei aamuisin pässyt ulos.Sitoi kellon aikansa ilta päivän.Soitki viikon loppuni aikataulut .Sisälle en suostunut menee.Vaan hakee ulos ja ovella odotin rapussa. Syy panevat tekee työtä sisällä.Vaikka olisi sivoja 1-2 kertaa kuukaudessa.Tämäkin nainen keskuteli puheissa kuoleiden kanssa. Kuin väitti lapsi aina katsoo häntä ulkoa siälle,tai jos on parvekella siäpuolelta silloin parvekelle.Mahdotonta 2 kerros asuu.Vaihdoin puheen aihe. Tytär soiti jotain äidistää.Äiti puhu kaiken hänelle.Jasso.Heillä oli joku riita ja tytär 71v.ei viikon käynnyt. Sihen sopaan en menen ja asia ei kulu.Ulkoilut on ulkoiltu.Vetäydyn. Kun ihminen vanha ja alkaa muisti menen SOTKETUU ASIAT JA ASIA YHTEYDET,KUIN NIMET.terv.itähelsinki M-mummo 69v.


    • 100vuotta

      Olen samaa mieltä eräs_mies_ ajatuksessa. Eikä se entisaika ole niin kaukana kuin kuvitellaan. Kun ihmiset katselette ympärillenne, kuinka moni on kännykkänsä orja - ei hallitse eikä voi. Tämä on tätäpäivää, ja luvassa vielä enemmän kun tietovauhti kasvaa. Kohta ei tarvi olla tekemisissä ollenkaan.

    • Anonyymi

      MÄ HALUAN OLLA INHMILLINEN JA SELLANEN JOKA OSAA AJATELLA OMILLA AIVOILLAAN JA SELLANEN JOKA ELÄÄ ELÄVÄÄ ELÄMÄÄ KIRJOITTAA MUISTIIN JA TIETYLLÄ TAPAA OTTAA ETÄISYYTTÄ OMAN IKÄIISIINSÄ JA ELÄÄ NAUTTII JA YRITTÄÄ TUKEA KUMPPANIAAN JNE

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1001
    Aihe