Sipilä sanoo, että hallitus aikoo katsoa lakeja ja muuttaa äärijärjestöjä koskevia lakeja ja sanoo myös, että Suomen poliittinen johto tuomitsee rasistisen toiminnan yksimielisesti. Tämän hän sanoi sen jälkeen kun Helsingissä uusnazisti marssin yhteydessä teki murhan.
Tuo lain muutto olisikin hyvä asia. Poliisien pitäisi aina olla vahtimassa äärijärjestöjen marsseja kaduilla, jotta tappoja ja murhia ei tapahtuisi marssin yhteydessä jos uusnazistit riehaantuu.
Nazistit on rasisteja.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001268151.html
Pääministeri Sipilä: Hallitus muuttaa äärijärje...
5
114
Vastaukset
- lkjlkjlkjklljk
Siinä tapauksessa myös takku anarkistien toiminta pitää lakata. Jos se ei lakkaa niin Sipilä osoittaa olevansa vielä suurmepi pelle kuin tähän asti!
- Pljon.pahempaa.voi.tulla
Hallitukselle taitaa olla tulossa paljon suurempia ongelmia kuin pelkkä mamu ongelma,jenkkien talous uhkaa romahtaa lähiaikoina liiallisen velanoton johdosta,sitten vuoden 2008 jälkeen jenkkien hallituksen velka on kasvanut yli nelinkertaiseksi ja on nyt kivunnut romahtamis rajalle sekin. Ja jos jenkkien talous sukeltaa,kaikki pörssit maailmassa sukeltaa myös,samoiten kaikkien muidenkin valtioiden taloudet,myös Euro.
Tämä tietää että vähintään poikkeustilalait tulee käyttöön kaikkialla. Ja voi johtaa hallitsemattomaan ydinsotaan ja planeetan tuhoon.
Hallituksessa tiedetään tämä,mutta mitään ei uskalleta kertoa ja kehoittaa ihmisiä varautumaan siihen,ettei tulisi liian suurta paniikkia.
Joten natsi ongelma ei nyt kuitenkaan ole tämänkään maan suurin ongelma lähitulevaisuudessa. - ihan.hyvä
Hienoa jos Suomen ainoa äärijärjestö, suvakit, saadaan kuriin ja suomalaisvastainen rasismi sen myötä.
- väkivaltaaa
Ainoa väkivalta mitä olen nähnyt on näiden vassareiden tönimiset ja käsiksi käymiset rajat kiinni mielenosoituksissa. Eikös tässä ollut kokoomuslainenkin epäiltynä tönimisestä jossain vaiheessa. Jos tämä natsiporukka nähdään jonain ihmeen poliittisena liikkeenä niin poliisin pitäisi pidättää muuten nämä videolla nähnyt räkijät. Mielenkiinnolla seuraan miten suhtautudutaan vasemmiston ääriliikkeisiin.
- kupittaakutsuu
missä sä näet natseja?
natsi ja rasismi - kortit ovat päättäjien keino nostaa tomua,
jotta omat bisnekset eivät häiriinny.
Ja jotta oma osaamattomuus ei näyttäisi niin pahalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368