Mutta se jokin vaan puuttuu.
Saara Aalto on niiiiiiiiiiin tyrkky
14
146
Vastaukset
- Freizeeerr
Juu Tippunu X factorissa kuten arvata saattoikin,, Todella kylmä persoona.
- hyvinhänlauloi
Tippunu X factorissa
Tippunu X factorista
Kyllä vain, tippunu eikä tippunut.
Huonompiakin sai paikan, siis tuolille istumaan. En ymmärrä oikein. - taiteilijaitsekin
Suomi on tosiaan äärimmäisen kateellinen ja negatiivinen maa. Myös jokainen lahjakas taiteilija on joutunut täällä koulukiusatuksi jo!
Minkäänlaista omaperäisyyttä ja ei- keskinkertaisuutta ei siedetä. - taiteilijaitsekin
ps. Aalto sai villinkortin kautta jatkopaikan. Hyvä niin koska ansaitsee sen.
- eimitäänmuuta
Sai tuomareilta armopiakan koska formaatti tarvitsee yhden oudon linnun
- hmmss
Ansaitsi paikan, mutta tippa nöyryyttä ja itsehillintää toisi paremman lopputuloksen. Parhaat eivät koskaan pidä mölyä itsestään. Kappaleet voisivat olla parempia, ei enää sellaisia kappaleita joita aasiassa kuunnellaan, mutta ei täällä Euroopassa.
- sbiann
Ärsyttävämpää vinkujaa saa hakea, itseään täynnä oleva lesbo.
- hyvinhänlauloi
Miten niin itseään täynnä, avaappa hieman?
- ihansakopää
Kaikista hirvein oli se jostain hoitolaitoksesta karannut mollamaija!
- Youarewinner
Suomalaiset ei ymmärrä laulamisesta yhtään mitään! Zemppiä Saara, osaat laulaa todella kauniisti ja hyvin. Sian biisi oli niin syvällisesti vetetty, että sai jääkuutionkin sulamaan,,,
- Rekkamiess
Eipä toi muija tuu koskaan levyjä myymään , surkeeta kuraa eikä omia piisejäkään että ihan sama missä vauhkoaa hyvää viihdettä :D
- eituuvoittaan
Tippuu joka tapauksessa liveistä. Pääsi varmaan jatkoon erikoisuutensa takia. Formaatti tarvi aina muutaman hiukan höperön että ihmisiä kiinnostaa
- MrJuha82outolintu
Lahjakas, empaattinen, herkkä, itsepäinen-ja tietoinen kuten taiteilijat ovat(lähes kaikki) ja kauniskin.
- Harrobol
Noista ainoastaan itsepäisyys osui oikeaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529