Valtamedia

77saku55

Iltapäivälehdet boikottiin,ostamme vähemmän näitä lehtiä niin eiköhän ala uutisetkin olemaan totuudenmukaisia ,uskon tällä olevan paljon vaikutusta .

6

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sananvapaudesta

Nyt tilanne on se, että MV-lehdestä pitää aina lukea, mitä oikeasti tapahtui

• MustangXXX

Totta, Iltapäivälehdet meni myös minun osalta boikottiin. Olen kyllästynyt valtamedian valheisiin.

• VaihtoonMeni

Ilta-Sanomat on pahin uhkakuvien luoja. Myös otsikot harhaanjohtavia. Otsikot usein kysyvässä muodossa jostain typeristä asioista.
      Haluan lukea faktaa, en arvailuja.

• atv

Täysin totta tässä armaassa Suomen maassa. Juuri tällaisten lehtien, kuten Iltalehti tai Uusi Suomi, Suomen Kuvalehti, HS jne. vuoksi monesta tapahtumasta saadaan epätäydellinen kuva ja monasti tämä johtaa lukijan aivan väärille jäljille. Usein se aikaan saa lukijoissa jopa rasistisia käsityksiä.
      Monet mediatalot käyttävät Reuters:a lähteenä omissa uutisoinneissaan, mutta eipä tuon yrityksen jauhot ole puhtaita, kuten oheisessa linkissä voidaan huomata:
      http://www.zombietime.com/reuters_photo_fraud/

Eipä nykyinen journalismi ole kovin luotetavaa. Mitänhän ne journalismin eettiset ohjeet mahtavat näistä asioista todeta.

• pelottavantyhmäkansa

Varsinkin nyt kun joukolla jahtaavat MV-lehteä joka on ansiokkaasti paljastellut näiden itsensä totuusmedioiksi ylentäneiden tahojen ( onneksi en tunne yhtään Yleläistä, en kai pystyisi oleen aukomatta päätäni ) toimesta. En tilaa, en edes klikkaa mielelläni totuuden omineiden jatkuvasti uutisiaan vääristeleviin sivutoihin,. Esimerkkejä on vaikka kuinka monta, mutta ehkät tavallinen vain totuusmedioiden uutisia lukeva ei niitä huomaa tai tajua? Hävettää ja surettaa nykyjournalismi.

• Minä en lue enää hesaria, iltalehteä ym, myös mtv ja ylen uutiset ovat boikotissa. Toivon että rahalla on valta. En enää osta yhtään numeroa iltalehteä tai iltasanomaa, enne ostin sen aina kauppareissulla. Hesarin tilauksen lopetin jo viime syksyllä, kun alkoi tuntua että sen lehden jutut olivat aivan eri todellisuudessa, kuin mitä näin omin silmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2145
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      336
      1358
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1305
    4. 157
      1198
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1021
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      958
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      909
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      878
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      26
      832
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      819
    Aihe