http://www.vauva.fi/keskustelu/2670545/berneri-vallila-boikotti
Olen päättänyt, että en ikikuuna päivänä osta enää yhtään Vallilan tuotetta. Eikä osta lähipiirinikään (Sorry sisäpiirikytkökseni).
Annen Finavia oli alkusoittoa päätökselleni. Mutta kun nyt netissä jotkut puhuvat, että Sonera kaikessa hiljaisuudessa jo testailee sitä GPS verotusssyteemiä autoihin.
Ja BOIKOTOIN SONERAA. Irtisanon heti huomenna Soneran liittymäni, ja niin aikoivat tehdä sukulaiseni, joilla on yrityksissään työntekijöillä kymmeniä soneran liittymiä.
Herää Anne todellisuuteen vielä kun voit.
Paljostako vetoa, että ANNE BERNER ja JORMA OLLILA hääräävät sitä gps perusteista autoverosysteemiä salaa!
on tullut mediassa uutisia ihan pari päivää sitten, että samaan yhtiöön liittyyvät nimetö JORMA OLLILA ja Anne Berner.
VAATIKAAMME äkkiä että joku tekee KANSALAISALOITTEEN, jotta teitä ei saa yksityistää !
Tilannehan johtaa uuteen Carunaan myyten. Anne hääräilee Ollilan kanssa yhtiön, joka toteuttaa tuon gps systeemin, ja lopulta gps autoveroyhtiö myydään ulkomaille. Ja ulkolaiset ottavat välistä "autoveron välitysmaksuja" (vrt sähkönsiirto). ja sitten ne korottava koko ajan lisää tuota välitysmaksua rajattomasta.
Siinä on ihan tyhjä kuluttajaasiamiehen mennä sitten itkemään !
Kuluttaja asiamiehen pitäisi mennä nyt Bernerille kyselemään, mitä se nainen siellä touhuaa, ja salaa.
VALLILA tuotteet boikottiin
vallilaboikottiinyes
2
107
Vastaukset
- lkjlkjl
huh, jotkut uhkaa polttaa omat vallila verhonsa.
- AnneOnTyhmeliini
GPS-verotus on todellinen isoveliyhteiskunnan alkusoitto jos sellainen tulee voimaan! Valtiolle ei kuulu vitun vertaa, että missä minä autollani liikun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984