LUOJA JUMALA

Mihin muuhun henkilöön voi sovittaa seuraavan lauseen, kuin alkuperäiseen Luoja-Jumalaan?
Alussa loi Jumala taivaan ja maan.

Hän, Luoja raamatun Jumala on kaiken mitä me kutsumme olevaiseksi ja saatammepa joskus kutsua jotain jopa ikuiseksi, kaiken tämän takana ja syy miksi näitä on.

Teemu Vehkala sitten Havaintoja uudesta maailmanjärjestyksestä-palstalla sitten väittää, että joku avaruusolentorotu on luonut ihmisen muka sitä tarkoitusta varten, että tämä kaivaisi kultaa näille avaruusolennoille. Mutta Teemu ei sitten olekaan ollut sillä tavalla Jumalan koulussa, että todellinen totuus ihmisestä ja hänen luomisestaan, sekä mitä varten, olisi hänelle kirkastunut ja tullut selväksi, vaikka hän monessa asiassa muuten onkin oikeassa.

Raamattu sanoo, että Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen, eli jokaisessa ihmisessä on ainakin pieni pisara Jumalaa. Ja Jumala loi ihmisen rakkautensa kohteeksi, ja hänen
kannaltaan on vain hyvä, että mitä useampi ihminen, sen enemmän rakkauden kohteita; päinvastoin kuin maailman julma ja paha saatanallinen eliitti, joka haluaa tuhota ja hävittää ihmisiä niin paljon, ettei heitä saisi jäädä planeetallemme kuin 500 miljoonaa.

Ja niin pitkällehän Jumala meni rakastaessaan ihmisiä, että antoi Poikansa Jeesuksen maailmaamme opettamaan hänen teitään, ja mikä tärkeintä, Jeesus kärsi meidän ihmisten rangaistuksen sijaisena puolestamme, ja näin pahat tekomme eivät ole meidän tiellä, vaan meillä on kun haluamme, suora yhteys Isän Jumalan tykö.

Ja tuo Jumalan rakkaus on jotain sellaista, ettei sitä pelkästään lukemalla siitä, opi että kuinka se on erikoista ja syvää. Jumalan rakkaus on sellaista kun sitä pääsee
maistamaan, niin sitä vasten ei ole väliä, että kuinka karuja ja tuskallisia kokemuksia
joutuu kokemaan, ja kun puukotetaan selkään. Kaikki tuollainen on toisarvoista sen
rinnalla, että ihminen pääsee kokemaan ja välittämään edes pisaran Luoja-Jumalan
rakkautta niille jotka sitä tarvitsevat ja janoavat.

Ja sitten tämä Jumalan Poika Jeesus tulee ottaa vastaan tietoisella ratkaisulla, vaikkapa, että tule Jeesus sydämeeni, niin minä sinua seuraan, sanomalla kaikesta
sydämestään ja sisimmästään, niin näin Jeesus tulee elämääsi ja saat kaikki pahat teot anteeksi hänen silmissään ja tulet Jumalan ja Korkeimman lapseksi.

Että pääsisi Jumalan lapseksi ja Jeesuksen ristinkuolema tulisi ihmisen eduksi, täytyy Jeesus ottaa vastaan tietoisella ratkaisulla ja samalla tulee lujasti päättää, että seuraa häntä koko elämänsä maksoi se mitä maksoi.

Takaan, että tämä kannattaa, sillä uskovan voittopalkinto on niin poskettoman suuri, sillä Jeesus ottaa uskovansa Taivaan Paratiisiin tämän kuoltua, ja tämä saakin
sitten viettää ikuisuutensa täydellisen onnellisena, vaikka täällä maan päällä onkin
taisteluja. Ja sen kohtalona, joka ei ota Jeesusta vastaan, on viettää ikuisuutensa
tulihelvetissä rangaistuna pahoista teoistaan, joita tämä elämänsä aikana teki ja hylkäsi Jeesuksen.

0

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä sanoisit

        juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
        Ikävä
        165
        1576
      2. Mitä hyvää

        Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
        Ikävä
        104
        921
      3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

        Missä meni pieleen?
        Ikävä
        75
        743
      4. 51
        635
      5. Koillis motor

        Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
        Suomussalmi
        16
        605
      6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

        Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
        Haapavesi
        40
        537
      7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

        Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
        Ikävä
        45
        488
      8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

        Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
        Suhteet
        158
        486
      9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

        Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
        Maailman menoa
        186
        425
      10. Missä näet kaivattuasi?

        Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
        Ikävä
        26
        419
      Aihe