Karvojen poisto peniksen varresta

Turhautunutm91

Onko mitään hyviä niksejä poistaa karvoja peniksen "varresta"?
Eli kasvaa satunnaisia karvoja kymmenittäin peniksessä ylös asti.
Olen nyppinyt niitä pois, mutta kasvavat päivässä tai parissa takaisin ja nyppiminen jättää pieniä arpia, joiden parantuminen kestää sen pari päivää, jossa ajassa karvoja ehtii kasvaa taas lisää. Nyppiminen myös ärsyttää peniksen varressa olevia "talirauhasia", eli niitä valkosia näppylöitä ja näyttää aika törkeeltä. Ne häivettyvät pois jonkin verran, jos en koske kaluun tai nypi karvoja, mutta jos en nypi niin niitä on sitten joka puolella ja sekään ei ole hyvännäköistä, ne kun sattuu olemaan tumman mustia valkoisessa kyrvässä. -.- Sheivaamisessa taas jää mustia pisteitä ja aiheuttaa sisäänkasvaneita karvoja. Tuntuu, ettei tässä ole yhtään hyvää vaihtoehtoa.

39

6079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jospinsetillä

      nyppii koko varren kerralla,niin ainakin viikon on ihan silee ennenku alkaa karvaa puskemaan ulos! Sen verran siinä menee jos siis juurineen nyppäsee eikä vain katko karvaa. Juurineen nyppäsy on hellävaraisin keino aina karvanpoistossa,paitsi tottakai juuri sillä nyppäyshetkellä kirpaisee.

      • Turhautunutm91

        Juurineen nypinkin, mutta se ärsyttää talirauhasia plus niitä karvoja on niin paljon, että jostain aina alkaa uutta parin pv sisään


    • typeBnegative

      Entäs ne laser- ja valoimpulssimenetelmät? Niiden kai pitäis toimia erityisen hyvin just tummiin karvoihin.

      • Turhautunutm91

        Olen tuotakin miettinyt, mutta onko siinä sitten sivuvaikutuksia ja kuinka kallista, niin niistä en tiedä. Toisekseen missä sellaiseen laserhoitoon pääsisi?


      • typeBnegative

        Google tietää paremmin kuin minä, en ole koskaan kokeillut. Kauneushoitoloissa kai, ja jotain kotilaitteitakin vissiin on.


    • kokeilu-kannattaa-

      Eikö karvanpoistoaineet tehoa tuollaiseen paikkaan. Ainakin kannattaa yrittää, ei se varsi niin herkkä ole, ettei voisi kokeilla. Nyppiminen ei sovi kaikille, vaikka puhtaus siinä on a ja o.

      • Varovastiaineilla

        Sokerointi jos uskaltaa ja paikat kestää.
        Karvanpoistoaineillakin lähtee, mutta valitse bikinirajalle tarkoitettu ja älä vaan kaavi millään pois, vaan pelkkä pesu, eikä liian pitkää vaikutusaikaa, muutoin lähtee ihokin. Toisto tarvittaessa muutaman päivän päästä.


      • Turhautunutm91

        Täytyypi testata tuota karvanpoistoainetta. Ihan uusi juttu minulle. Kiitos vinkistä :)


    • yuuouiouiiu

      muista sheivata myös hanurin puolelta karvat vaosta nin on hjyvää

    • Kolmikymppinen_mies

      Sokerointi.
      Useamman viikon pysyy karvat poissa. Ja ei tarvii äheltää pesuhuoneessa vaikeissa asennoissa, varsinkin jos koko posliini on hakusessa.
      Eka kerta ehkä kivuliain ja taas kivuliampaa pidemmän tauon jälkeen, mutta säänöllisyyden jatkuessa ei niin kivuliasta.
      Tunnin nipistely ja viikkojen karvattomuus.
      Vaivan arvoista, suosittelen.

    • timijormanen

      On ja tehokas sellainen. Valele kyrpäs isopropanolilla ja lehauta liekkiin. Anna palaa 1-2 sekuntia ja roiskauta kauhallinen kylmää vettä jormalle. Ei ehdi sattua ja karvat lähtee savuna ilmaan. Älä tee kännissä, taikka teillä on tarjolla puoliraakaa norsunkärsää iltapalana.

    • epäseko

      Hyi helvetti. Pillusta ei ainakaan kannata haaveilla moisen täisen karvapippelin omistajan. Ei voi kuin naureskella.

    • åujee

      Kyrpäkarva voi työntää löylykauhan perseeseensä

    • fnh

      Mielestäni homma on ihan heppo. Kiristä vaan munan niin ettei siinä ole ryppyjä ja tavallisella kunnon partahöylällä pyyhkii. Joko vaahdolla tai ilman. Minä vedän kuiviltaan parin viikon välein.

    • Nainenkeskisuomesta

      Miehelle kuuluu mielestäni karvat. Yököttäisi suor.sanoen jos joku täysposliini tulisi sileine palleineen kikkuloimaan eteeni, sanoisin että kiitos mutta ei kiitos.

      • Anonyymi

        Moni nainen ajaa nykyään itsensä posliiniksi , ja mielestäni sekä nainen että mies on siistimpi ilman karvoja alapäässä. Itse ajan välillä posliiniksi
        Olisi mukavaa jos naiset laittaisi kommentteja mitä ovat posliini kullista mieltä. Uskoisin että on niitäkin jotka tykkää karvattomista miehistä.
        M 61 🙂


    • poslarii

      Minusta taas varresta on ihan helppo vetää höylällä. Toki kalun pitää olla jäykkänä, niin silloin se on helppoa.

      Mutta pallit onkin toinen juttu. Nekin höylään partahöylällä, mutta en sentäs samalla kuin naaman. Se on hidasta ja aikaa vievää hommaa.

      Eikä ole vielä vastaan tullut kumppania, kuka nuolisi mielummin karvaisia palleja ja sylkisi karvoja suustaan.

      • Anonyymi

        Minulla taas on sellaisia kokemuksia partahöylän käytöstä että tulee helposti punaisia näppylöitä/finnejä jälkeenpäin. Viimeksi noin viikko sitten leikkasin ensin saksella kullikarvat lyhyeksi ja sen jälkeen ajoin loput sähköpartakoneella pois , ja sen jälkeen parin päivän välein taas koneella ja näin tehden ei tullut niitä näppylöitä. Mielestäni karvaton kulli on siistimpi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla taas on sellaisia kokemuksia partahöylän käytöstä että tulee helposti punaisia näppylöitä/finnejä jälkeenpäin. Viimeksi noin viikko sitten leikkasin ensin saksella kullikarvat lyhyeksi ja sen jälkeen ajoin loput sähköpartakoneella pois , ja sen jälkeen parin päivän välein taas koneella ja näin tehden ei tullut niitä näppylöitä. Mielestäni karvaton kulli on siistimpi .

        Mä ajan partahöylällä, pitää olla uusi! Kulli seisoo ajaessa niin on mukava höylätä. Ajelen kerran viikossa, ei pääse liikaa kasvamaan. Palleja ajellessa täytyy olla varovainen ;) Nyt täysin posliini ;) M55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ajan partahöylällä, pitää olla uusi! Kulli seisoo ajaessa niin on mukava höylätä. Ajelen kerran viikossa, ei pääse liikaa kasvamaan. Palleja ajellessa täytyy olla varovainen ;) Nyt täysin posliini ;) M55

        Minä tykkään kanssa olla täsin posliini
        Pitää mennä taas kylppäriin ajamaan kullikarva sänki pois , sama mieltä että kun ensin runkkaa
        Kullin seisomaan niin on helpompi ajaa karvat, mutta varovainen pitää olla ettei tule haavoja.
        M 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tykkään kanssa olla täsin posliini
        Pitää mennä taas kylppäriin ajamaan kullikarva sänki pois , sama mieltä että kun ensin runkkaa
        Kullin seisomaan niin on helpompi ajaa karvat, mutta varovainen pitää olla ettei tule haavoja.
        M 61

        Tänään ajelupäivä ;) M55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään ajelupäivä ;) M55

        Minä ajan huomenna ja runkkaan aina ajelun jälkeen , on niin kiihottavaa kun on täysin posliini ja runkkaa peilin edessä.
        M 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ajan huomenna ja runkkaan aina ajelun jälkeen , on niin kiihottavaa kun on täysin posliini ja runkkaa peilin edessä.
        M 61

        Nyt ajeltu, mukavasti seisoo paljaana myös nyt! M55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ajeltu, mukavasti seisoo paljaana myös nyt! M55

        🙂👍
        M61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🙂👍
        M61

        Olis mukava nähdä sut myös paljaana ;) M55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ajan huomenna ja runkkaan aina ajelun jälkeen , on niin kiihottavaa kun on täysin posliini ja runkkaa peilin edessä.
        M 61

        Tuliko siistiä jälkeä :) M55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko siistiä jälkeä :) M55

        Kiitos kysymästä , kyllä tuli siisti jälki , ja jotain muutakin tuli.
        M 61🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kysymästä , kyllä tuli siisti jälki , ja jotain muutakin tuli.
        M 61🙂

        Kiva, että tuli puhdasta jälkeä.. tänään myös täällä ajeltu sänki pois ;-) M55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva, että tuli puhdasta jälkeä.. tänään myös täällä ajeltu sänki pois ;-) M55

        Minä ajoin kanssa sänki tänään , tuntuu ja näyttää hyvältä kun on posliini.
        M 61 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ajoin kanssa sänki tänään , tuntuu ja näyttää hyvältä kun on posliini.
        M 61 👍

        Moi, mitäs toiselle posliini miehelle kuuluu? Täällä näyttää ja tuntuu ihanan sileältä! Tänään mukava öljytä ja pehmittää ihoa... samalla kyllä tuppaa joku paikka kovenemaan :) M55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, mitäs toiselle posliini miehelle kuuluu? Täällä näyttää ja tuntuu ihanan sileältä! Tänään mukava öljytä ja pehmittää ihoa... samalla kyllä tuppaa joku paikka kovenemaan :) M55

        Kohtalaisen sileää myös 👍 minkälaista rasvaa muuten olet todennut hyväksi ? Itse olen käyttänyt kookosöljyä mikä on mielestäni mukavan tuoksuista ja liukasta tai apila vaseliinia molemmat saa ihan ruokakaupasta. Samaa mieltä että rasvatessa kovenee , niin tuntuu hyvältä runkata öljytty kulli.
        M 61 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtalaisen sileää myös 👍 minkälaista rasvaa muuten olet todennut hyväksi ? Itse olen käyttänyt kookosöljyä mikä on mielestäni mukavan tuoksuista ja liukasta tai apila vaseliinia molemmat saa ihan ruokakaupasta. Samaa mieltä että rasvatessa kovenee , niin tuntuu hyvältä runkata öljytty kulli.
        M 61 🙂

        Niveä tullut käytettyä :) ja tuo kookosöljy kyll kiinnostaa, täytyy käydä ostoksilla. M55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niveä tullut käytettyä :) ja tuo kookosöljy kyll kiinnostaa, täytyy käydä ostoksilla. M55

        Luin muuten netistä että jos iho ärtyy ajon jälkeen niin siihen auttaa sinkkivoide , minä ajoin sänki eilen ja käytin Rainbow parta geeli mikä sisältää vitamiini E ja Aloe Veera . Jälkeenpäin kuivatin ja laitoin sinkkivoidetta.
        Nyt aamulla näyttä hyvältä , tää voide tosiaan rauhoittaa ihoa , sitä saa apteekista ilman reseptiä. T oiv. Mukavat ajot.
        M 61🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin muuten netistä että jos iho ärtyy ajon jälkeen niin siihen auttaa sinkkivoide , minä ajoin sänki eilen ja käytin Rainbow parta geeli mikä sisältää vitamiini E ja Aloe Veera . Jälkeenpäin kuivatin ja laitoin sinkkivoidetta.
        Nyt aamulla näyttä hyvältä , tää voide tosiaan rauhoittaa ihoa , sitä saa apteekista ilman reseptiä. T oiv. Mukavat ajot.
        M 61🙂

        Moi! Taas sheivattu, nyt tosi pehmeänä :)M55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi! Taas sheivattu, nyt tosi pehmeänä :)M55

        Olen viime päivinä aamuisin parran ajon yhteyydessä samalla ajanut kullikarvat ,
        ja rasvannut niin tuntuu hyvältä ,
        on kyllä mukavaa kun on täysin posliini.
        M 61 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen viime päivinä aamuisin parran ajon yhteyydessä samalla ajanut kullikarvat ,
        ja rasvannut niin tuntuu hyvältä ,
        on kyllä mukavaa kun on täysin posliini.
        M 61 👍

        Mukava ajaa kun ei pääse liian pitkäksi, samoin myös parran kanssa :) Tänään myös saunassa tuli käytyä ja kylppärissä tuli puhdasta jälkeä.
        Mukava katsella, nyt samalla kun kirjoitan posliinikulliani :) M55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukava ajaa kun ei pääse liian pitkäksi, samoin myös parran kanssa :) Tänään myös saunassa tuli käytyä ja kylppärissä tuli puhdasta jälkeä.
        Mukava katsella, nyt samalla kun kirjoitan posliinikulliani :) M55

        Ajoilta, puhdasta tuli :)


    • Anonyymi

      Minulla ei ole ollut karvoja häpy alueella 40 vuoteen kuin satunnaisesti. Aloitin sheivaukset heti kun karvat alkoivat kasvaa, vasta 24 vuotiaana ensimmäisen kerran näkyvää karvaa, sitten satunnaista sheivausta muutaman vuoden. Olen kokeillut kaikkia menetelmiä. Paras ehdottomasti laser, on vain älyttömän kallis. IPL suosikkini tällä hetkellä käsittely väli noin 4 kuukautta. Aloitukseksi suosittelen sokerointia, halpa ja tuntuu todella hyvälle.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4463
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      94
      4454
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4066
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2997
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2611
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2163
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2115
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2079
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1705
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1462
    Aihe