Voiko raskaus olla mahdollinen?

Ssssonja

Moro
Mietin tässä, et voinkohan olla raskaana. Itse en kyl oikee usko mut kaveri sanoi, että voi olla mahollista.
Eli siis oon syöny e-pillereitä jo useemman kuukauden.
Ja harrastin tossa perjantaina seksiä ja unohin ottaa pillerin yhdynnän jälkeisenä aamuna, eli lauantaina. Muistin vasta sunnuntai aamuna koko asian ja otin sitten sillon normaalisti yhden pillerin.

Kaveri sanoi että voi tulla raskaaksi jos unohtaa ottaa pillerin yhdynnän jälkeenkin, mut jotenki kuulostaa jännältä..
Miten asia on? Kertokaa :D

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raskaaksi voi itseasiassa tulla jopa pillereistä huolimatta, vaikka se hyvin epätodennäköistä onkin. Joten kyllä, voit olla raskaana.

• Saattaa olla tai voipi olla olematta, näin ja eittämättä saattaan kyllä. Eri joo

• Ssssonja

No voi saakeli jos olisin raskaana :D en oikein tän ikäsenä vielä lapsosta haluis, 17v olen

• Tee sitten abortti.

• Ssssonja

Noku ongelma on just se et en halu tehdä aborttiakaa ja en todellakaan haluis antaa poiskaan lasta.. Mikään vaihtoehto ei oikein tuntus hyvältä..

• Ikävä tilanne.
        On onneksi ihan mahdollista, että et ole raskaana.

• 58467

Niin mikähän e-pilleri? Niitä on erilaisia. Yksikään e-pilleri ei ole 100% varma. Siinä kaveri on oikeassa, että myös yhdynnän jälkeen tapahtunut unohdus voisi johtaa raskauteen. Pillereiden teho perustuu siihen, että niitä syödään ohjeiden mukaan. Ohjeissa on kerrottu selvästi, miten pitää toimia, jos unohtaa pillerin. Joissakin tapauksissa voi itse vielä varmistaa näin sen, ettei ehkäisyteho heikkene.

• jännää.ä

Raskaaksi voi tulla jos vain halaa poikaa, spermaitiöitä on sillä iholla ku ne runkkaa.

• Posliiniko.oot

Jos oot saanu kullin sisääsi ja siitä on mällit lentäny pilluusi,oot varmaan tiineenä.
      Kohta taas kunta maksaa elatusapua kun kullin heiluttajalla ei oo mistä maksaa.

• Ssssonja

Joo hän kyllä laukesi sisääni :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5317
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3412
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      92
      3272
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      3166
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1857
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      127
      1605
    7. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1580
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1566
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      138
      1264
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1169
    Aihe