Palaa taas hihat kun jää alakynteen. HO HO HOO!
Vastaukset 12
- Sekö_taas
naurattaa kun kumikulli törröttää perseessä ??
- NormaaliaKäytöstäsi
Sinullahan ne hihat yleensä tuntuvat palaavan, kun tulee päihin niin että tukka lähtee, ja sitten sinulta tulee juuri näitä tällaisia "tiedotteita".
Ne kertovat sen, että koet tulleesi "yliajetuksi" ja hävinneesi kommnetoinneissa. Niinhän yleensä onkin kyllä käynyt, niin kuin nytkin.Ei vaan teen asiat kertheitolla selviksi. Myös palstan multinikille joka pörrää jatkuvasti perässäni.
- NormaaliaKäytöstäsi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Ei vaan teen asiat kertheitolla selviksi. Myös palstan multinikille joka pörrää jatkuvasti perässäni.
Tuskinpa nyt sentään, vaikka paska haiseekin, niin ei kai sentään mikään perskärpänen. Kommentoi vähemmän ja älykkäämmin, niin eivät torppaa perskärpäset tyhmyyksiäsi ja sinun ei tarvitse itkeskellä aloituksissasi asiaa.
NormaaliaKäytöstäsi kirjoitti:
Tuskinpa nyt sentään, vaikka paska haiseekin, niin ei kai sentään mikään perskärpänen. Kommentoi vähemmän ja älykkäämmin, niin eivät torppaa perskärpäset tyhmyyksiäsi ja sinun ei tarvitse itkeskellä aloituksissasi asiaa.
Minä en itke.
- NormaaliaKäytöstäsi
Minä en itke.
Muutahan et taas puoleen tuntiin ole tehnytkään kuin itkenyt ja valittanut, kuinka pahaa on palstalla.
No nyt on päässyt oikeistodemarilta iso poru, kun on tullut jollain mitta täyteen hänen idiottimaisesta pätemisestään.
Samanlaiseksi menee oikeistodemarin kanssa leikki aina, kun jää tappiolle. Menee kahdenväliseksi loppu ketjusta.OikeistoSosDem kirjoitti:
Mikä poru? Voittoani tässä juhlin!
On hieno ominaisuus kyetä kääntämään totaalinen tappio mielessään voitoksi. Joku sellaista kyllä voisi häiriintyneen merkkinä pitää. On kuitenkin tärkeintä, että itse on tyytyväinen.
Fucket kirjoitti:
On hieno ominaisuus kyetä kääntämään totaalinen tappio mielessään voitoksi. Joku sellaista kyllä voisi häiriintyneen merkkinä pitää. On kuitenkin tärkeintä, että itse on tyytyväinen.
Mikä ihmeen tappio ja mistä. Karavaani kulkee lahjattomien kitinästä huolimatta!
- NiinNiistäLahjattomista
Mikä ihmeen tappio ja mistä. Karavaani kulkee lahjattomien kitinästä huolimatta!
Olisiko se sama, jonka sinä koet ja mainostat "voitoksesi". Niin tuosta kommentista sen voisi kai käsittää.
- PolitiikanAsiantuntija
NO KYLLÄ SEN VOIT TAPPIOKSESI LASKEA,ETTÄ HALUAISIT, ETTÄ KANSALAISILLE JAETTAISIN DEMOKRATIAPASSI JA NÄIN JAETTAISIIN 1-LUOKAN JA 2-LUOKAN KANSALAISIIN JOTKA OLISIVAT VÄHÄOSAISEMPIA. KUN SELLAINEN EI OLE MAHDOLLISTA HALUSTASI HUOLIMATTA, VOIT SEN ASIAN OTAA TAPPIOKSESI.
TOINEN ON TUO NATOON LIITTYMINEN. KANSAN ENEMMISTÖ EI HALUA LIITTYÄ. PUOLEET JA POLIITIKOT EIVÄT HALUA LIITTYÄ. SUOMI EI SANALLA SANOEN HALUA LIITTYÄ. VOIT SIIS OTTAA SENKN ASIAN TAPPIOKSESI.
TÄSSÄ ON SIIS KAKSI ASIAA JOISTA OLET VIIME PÄIVINÄ KIRJOITELLUT JA KUMMATKIN AJAMASIA ASIAT OVAT TYYSTIN TOTEUTTAMISKELVOTTOMIA. NIELE TAPPIOSI KUIN MIES.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483